Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Velkommen Coconut! Og velkommen tilbake OleBrum! Veldig hyggelig å "se" deg igjen! Her kommer jeg krypende inn igjen etter jobbtur i helga til Italia med veldig god mat og VELDIG mange is... ;) Jeg har ikke så innmari dårlig samvittighet for det egentlig, såpass syntes jeg var greit å unne seg når man først er i Italia. Det er mer hverdagsfeilene jeg har gjort de siste ukene, det er utrolig hva psyken har å si for inntaket her i gården. Jeg har kjøpt med meg godteri og spist på jobb, jeg har spist ting jeg finner i skapet, you name it... <_< Jaja, nå har jeg ihvertfall i dag gjort noe riktig, jeg gikk forbi alt snopet på vei til jobb og tok det bevisste valget at "Nei, ikke i dag!" Forhåpentligvis det første steget på flere riktige valg denne uka. Riktig valg nr 2 utføres akkurat nå, jeg sitter her og spiser et eple som mellommåltid, mye bedre enn godiset jeg puttet i meg i går... :P I morgen er det tid for trening, og veiedag... grøss og gru... :blink:;)

 

Jaja, en evig sirkel dette, men jo flere flinke dager, jo lettere er det å hente seg inn igjen ved en ny utskeielse..

 

Håper dere har en fin tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest OleBrum

Så flott å høyre at du gjekk forbi godtedisken :) Det krev viljestyrke.

 

I går begynte eg på snuoperasjonen som forhåpentligvis skal vare lenge :) Vekta viste dessverre 93, 3 i går, men kjenner at no har motivasjonen til å klare dette vendt tilbake igjen. I går var matinntaket heilt etter boka, og eg var på butikken 2 gongar uten å skeie ut :) I dag har eg heller ete litt for lite. Skal på rectoskopi i morgon og tek tablettaf for å tømme tarmen. Då er matlysta heller laber. Men kanskje desse dagane gir ekstra fart på den nye starten min... Har elles fått trena 3 gongar siste veka :)

 

Håper det går bra med dokke andre også B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med tanke på de dårlige vanene den siste tida var det faktisk en bragd å komme forbi godtedisken ;) I dag valgte jeg å ikke gå innom butikken i det hele tatt, så da er det enda lettere å ikke bli frista... :P Og jeg kommer til å måtte trenge all den viljestyrken jeg kan finne, for vekta i dag viste 62 kg... :(:unsure: Høyestenotering på evigheter, så her må det legges ned en innsats. Jeg håper jeg kan skylde litt på hormonene, for gårsdagens humør bar kraftig preg av PMS, men det kan like gjerne være all maten og godteriet jeg har puttet i meg.

 

I går valgte jeg ihvertfall mer riktig, jeg tar med meg det på veien. Og i dag blir det trening, har meldt meg på en steptime og en styrke og core-time på Elixia etter jobb, og skal sparke kroppen i gang igjen. Selv den lengste reisen begynner med et steg sies det, så da er det bare å prøve å holde fokus.

 

Det høres ut som du har funnet igjen motivasjonen OleBrum, hold på den!! Masse lykke til med dagens undersøkelse, så snakkes vi her inne og holder hverandre i ørene fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Ja, vi må berre finne gode vanar å unngå fristelsane på :) I dag er tredje dagen eg ikkje har kjøpt eller ete godteri. Eg har til og med vore på butikken og kjøpt bygodt til dattera mi uten å ete sjølv, og eg åt ikkje twisten som stod framme på kurset i kveld :) En liten utskeielse vart det likevel; ein kaffishake... Maten har det blitt berre tull med, i og med undersøkelsen eg var på i dag, men eg har heller ete for lite enn for mykje.

 

På treningsfronten har det vore 2 dagar med stillstand, men skal kome sterkare igjen resten av veka :)

 

Føler at eg er på rett veg no, og ha begynt å ta gode valg :) Elles så har samboern lagt på seg etter røykeslutt, og ga beskjed i dag om at no er det slutt på sjokolade og potetgull i helgane. Då blir det litt lettare for meg også å halde meg unna :)

 

Håper dokke andre også har tatt gode, sunne valg :) Spent på å høyre korleis det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei kjære dere!!

 

Så bra å se at dere holder koken her!! Jeg har falt litt ut, etter et par uker med mye reising, men er på vei tilbake :D Har lest alt dere har skrevet, men jeg får ikke kommentert alt.... :unsure:

 

Velkommen tilbake OleBrum, og gratulerer med god nedgang!!! Kjekt å ha deg her igjen!!

Twisted, jeg vet SÅ godt hva du mener, sliter selv om dagen, både meg trening og godteriet... Og når en først er i gang med feil valg.... :blink: Ikke bra!

 

Jeg var med på løp 2. juni, for første gang stilte jeg i aktiv klasse! Har vært med som mosjonist før :P

Jeg kom på 3. siste plass, men er likevel strålende fornøyd!! Sprang 1 mil på 58,15 som er ny pers for meg!! :D

 

Etter det har jeg nesten ikke fått trent fordi det har vært så hektisk, men jeg gir ikke opp! :) I dag blir det endelig en lang flott fjelltur på meg!

 

Jeg har vært så plaget av allergi og trøtt av medisin, og det er noe herk når jeg helst vil trene ute.

 

Vekta har stabilisert seg noen lunde på 64,5. Litt mer enn jeg ønsker, da jeg hadde håpet å ligge på rundt 62-63, men alt under 65 er godkjent. Så jobber jeg hver dag med maten, og håper å lande på 62-63 til slutt.... :)

Jeg er uansett nærmere 62 enn 76! :P

 

Ønsker alle en flott dag!! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Kjekt å sjå at du er tilbake Linnis :) Kjenner meg veldig godt igjen i det å slite med motivasjonen. Har gjort det i nokre månader no og eg lurer stadig vekk på kva som gjer at i periodar slit vi, og andre tider klarer vi fokusere på det vi skal. Har sagt til meg sjølv veke på veke at no er det slutt og denne gongen skal eg klare å snu det. Men.... klarte det ikkje :angry: Så plutselig en dag så får vi det til :) Forrige mandag bestemte eg meg for at no blir det! (som så mange gongar før...), men forskjellen var at denne gongen fekk eg det til. No har eg hatt 2 veker der eg ikkje har kjøpt godteri i vekedagane og har klart å halde meg omtrent til matrasjonane. Men kvifor eg klarer det denne gongen og ikkje dei andre gongane aner eg ikkje.... Får berre håpe det varer :)

 

Syns du er kjempetøff som stiller på løp, Linnis :) Bra jobba :) Tenkte at eg skulla ha meldt meg på jentebølgen i år, men det blir som vanlig berre med tanken. Har dessverre blitt litt lite trening i det siste. Sønnen har hatt både skriftleg og muntleg engelsk eksamen, og har trengt ein del hjelp til forberedelsane. Eg har også vore plaga med pollenallergi siste vekene og har vore tett og trøtt. Motivasjonen til å trene har vore heller laber. Ser ut til at når avslutningsfesten for 10-klassingane og fotballcupen for dattera er ferdig i helga, så blir vekene rolegare. Då skal eg få på plass treninga også :) For eg veit at når eg berre kjem i gang så får eg endå meir lyst til å trene endå meir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Korleis går det med dokke? Dokke har vore så stille i det sist.

 

Her viste vekta 91, 2 og opp 100 gram i dag. Fornøgd med det for i helga vart det berre tull med maten. Først avslutning for 10. klassingane med diverse kaker. I helga var vi på fotballcup med overnatting på en skule, og det vart litt lettvinte løysingar på matfronten. Trening har eg heller ikkje fått tid eller overskudd til. Så 100 gram opp var faktisk mykje bedre enn forventa :)

 

Håper på at frå onsdag får eg trena litt meir. Då er det meste av aktivitetar over for i år :) Håper også at allerginasesprayen eg kjøpte i dag begynner å virke. Har reagert veldig lite siste åra, men i år har eg vore utruleg tett, trøtt og hatt kløe på augene. Har ikkje hatt overskudd til noko :( Trur kanskje at det er veldig mykje pollen i år.

 

Håper det går bra med dokke og at eg høyrer frå dokke snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

Endelig innom her igjen, godt å se at dere har holdt koken! Jeg har fått et nytt bevis på det flotte ordtaket: "Good intentions always pave the road to hell", jeg har nemlig brukket en tå og vært avhengig av krykker i halvannen uke nå :unsure: Det sier seg vel selv at det ikke akkurat har blitt noe trening. Og det er jo som vanlig sånn med meg at når jeg blir værende passiv, så er veien til godisskapet kort... :angry: Så det har vært mange dårlige valg her siden jeg ble skadet (på oppvarming før trening, så mye for at trening er godt for meg... :P ) Har merket på kroppen at det har vært mye godis, synes det har lagt seg mer rundt mage og hofter nå enn tidligere, så jeg gjør nok et forsøk på å stramme inn. Vekta i dag tidlig viste 61,9kg, det er ikke allverdens med vekt som har lagt seg på, men tror endel muskler har gitt bort plassen til fett... :P Satser på mer trening fra neste uke, med en bedre fungerende fot, men det er ingenting i veien for å begrense inntaket litt allerede nå. Så spørs det hvor lett det blir, i dag er det mammas bursdag, i morgen er det overtid med tilhørende overtidsmat. Jaja, jeg lover å ta bevisste og gode valg, og skal oppdatere dere når jeg kan. Da legger jeg litt mer press på meg selv også ;)

 

Håper dere får en fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Heisann!:)

 

Uff, så kjedelig med skade Twisted!! :o Håper du blri FORT bra!

Beklager Ole Brum, jeg har en travel og litt dårlig periode nå, så det blir ikke så mye jeg er innpå her.... Litt i feriemodus og, skal ha en uke fra fredag :D

Men jeg LOVER at jeg kommer sterkere tilbake etter ferietida, for da er det skjerpings!!

 

Veiedag i dag, og jeg må si jeg ble litt skuffa da vekta viste 65,2... Jeg bør jo være glad for at det er noenlunde stabilt for tiden, for jeg spiser stort sett det jeg har hatt lyst på, men i moderate mengder. Det blir heller ikke så strukturert med trening, men jeg er aktiv flere ganger i uka. Nå står jo en ferieuke for døren, og jeg kjenner på at jeg må være ekstremt påpasselig for å ikke gå opp igjen nå. Hadde hatt sååå lyst til å stabilisert meg på ca 63, men det er litt opp og frem ser jeg.

 

Skal prøve å være her litt mer framover, men det blir nok litt til og fra nå... SORRYS damer! :)

 

Håper der får en fin dag, og bare så det er sagt setter jeg stor pris på å ha dere her!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

Innom for å fortelle at jeg ikke har veid meg i dag... :unsure: Jeg gikk nemlig på vekta i går kveld og det var skikkelig deprimerende, så orket ikke å forholde meg til den i dag tidlig. Kveldsveiing er jo aldri en god ide, men jeg tenkte jeg skulle være litt forberedt, og jeg har jo vært flinkere og mer bevisst synes jeg. Men neida, 63,4 sa den!! :blink: Det er et tall jeg ikke har sett på evigheter. :angry: Så nå prøver jeg å holde stand og tenke at jo flere gode valg jo bedre er det, og ignorerer den stemmen som sier at jeg kan jo likegjerne bare spise alt som er usunt når jeg tydeligvis mislykkes likevel. Litt trist og demotivert med andre ord. Men med moreller i matboksen for mellommåltid og en god porsjon viljestyrke skal jeg gjøre mitt beste!

 

Håper dere har bedre resultater enn meg!

Ha en flott onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Da var jeg tilbake etter en uke på hytta. Uff, Twisted, det var ikke kjekt å høre! Håper det forsvinner like fort som det kom på, og at du klarer å ta de gode valgene!

 

Jeg har hatt en uke på hytta, med god mat, vin, is osv... Men det har også blitt mye bevegelse og to joggeturer, så jeg var sjeleglad når vekta viste 65,1 i dag. Målet er jo fotsatt 62-63, men jeg innser at dersom jeg stabiliserer i sommer er det helt ok. Så få jeg ta de siste kranglekiloene til høsten :) Nå venter to uker med jobb, der jeg skal få lagt inn godt med trening og sunne valg, før jeg er klar for tre uker ferie!! :D

 

Hvordan går det med deg OleBrum?? Er du fortsatt i det gode moduset du var i?

 

Sommerklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Veiedag og vekta viser 64,7... Helt ok når jeg vet hva jeg har puttet i meg siste ukene. Ikke at det er så store mengder av det, men det er ikke akkurat grete roede mat.... :blink: (Les: Kake, brownies, is, godteri, vin, cider mm.....) Jaja, jeg er flink på treningsfronten, så kanskje det veier opp :rolleyes:

 

Hvordan går det med dere? Ferietider? Stille her inne nå, men det blir vel berde uti august, håper hvertfall dere kommer tilbake da! :)

 

Fin onsdag!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis! :)

Det er nok flere som har litt sommerfølelse for tida. Her går det opp og ned (bokstavelig talt, hihi) og jeg har både dager der jeg gjør mye riktig, og dager der jeg putter i meg altfor mye godteri og tilsvarende nei-mat... :rolleyes: Vekta i dag morges viste 61,7kg og jeg kan faktisk ikke tillate meg å være så misfornøyd med det akkurat nå. Forrige ukes vekt var jo på kvelden, så jeg tror ikke nedgangen er fullt så massiv, men bedre er det ihvertfall! ;) Fikk gjennomført en treningsøkt på mandag, første ordentlige sykkeltime etter tåbruddet, og har tenkt meg en tur på treningssenteret i dag også, om enn ikke på noen organisert time. Tenker det blir litt kardio og litt styrke, det må jo være bra! :)

 

Kos deg med sommeren og dens fristelser og aktiviteter, så sees vi nok her inne innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Så flott da Twisted!! Skulle gjerne hatt det tallet du har ja! :rolleyes:

 

Her ble det en god styrkeøkt i går, og jeg er godt stiv i dag! Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, det svinger opp og ned. Men det viktigste tenker jeg blir å holde vekten noen lunde i sommer, slik at det blir letter å fortsette de gode vanene i høst. :)

 

Stille fra OleBrum om dagen, håper hun har det flott, og gjør sunne valg!

 

"Snakkes" plutselig! :D Fin torsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har jo alle tall vi lengter etter å se... :) Jeg har kanskje spurt om dette før, men hvor høy er du? Jeg er 158cm, så har ikke så mye høyde å fordele kiloene på.

 

Jeg er helt enig med deg, greit å holde sånn nogenlunde stabilt i sommer og fortsette fokus og gode valg når høsten og hverdagen kommer tilbake (selv om det er da jeg skal ha ferie - og i sørstatene i tillegg da.... :blink: )

 

Jeg kom meg også på trening i går, og var sånn her etterpå :lol: Det er utrolig hvor glad kroppen blir, nå håper jeg at jeg er litt i gang igjen etter tåbruddet, to treninger så langt denne uka. Jeg så at de har sommerkampanje på InBody-måling på mitt lokale Elxia-senter, og leker litt med tanken om å prøve meg på en sånn for å få et sammmenligningsgrunnlag, og så ta en ny måling når året går mot slutten. Jeg trenger en form for forpliktelse sånn at jeg faktisk er litt mer utholdene når motgangen kommer, så kanskje er det verdt et forsøk? :huh:

 

Håper OleBrum også holder koken, og at hun kommer tilbake til oss etterhvert!

En fin torsdag til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag jenter! :)

Jeg er bare innom for å si at jeg i dag har blitt Gullmedlem, så får jeg prøve det også ;) Jeg lurer fælt på dette med kostholdsscore egentlig, for jeg kommer nok aldri til å komme til 10 der, jeg som ikke drikker melk/spiser yoghurt eller andre melkeprodukter. Men, nå er det egentlig ikke det jeg er mest opptatt av heller da. Det skal bli interessant å se litt på sammensetning, og så var jo app'en et godt argument i disse sommertidene!

 

Jeg har nemlig fått et påskudd til å være litt ekstra flink framover. Min kjære begynner i dag på et styrkeprogram som i tillegg er veldig kostholdsrettet (type masse kylling og egg ;) ) Vanligvis blir jeg mest mutt og motløs av sånne ting, men nå har jeg tenkt at selv om jeg ikke er med på styrkeprogrammet eller for den saks skyld kostholdstankegangen (jeg liker naturlig nok GR-filosofien bedre...) så skal jeg benytte anledningen til å spise bedre og riktigere jeg også, og på den måten få litt fremskritt selv. I helga har vi kjøpt sånne matbokser med flere rom (noe a la disse http://lenadesign.net/lavkarbo/wp-content/uploads/2011/09/IMG_9118.jpg ) så i dag har jeg med meg kylling, ris og grønnsaker som jeg kan spise på jobb før trening. Det er greit å få balansert måltidene litt de dagene det tradisjonelt ikke blir ordentlig middag også! :)

 

Det var meg, håper det står bra til med dere alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å rapportere dagens vekt, den landet på 61,8kg. Heldigvis bedre enn mandag morgen, da jeg veide meg for å starte opp med gullmedlemsskapet, og foreløpig er motivasjonen på topp. Har med meg/kjøper frukt og grønnsaker som mellommåltider, og har faktisk stor nytte av å få skryt gjennom kostholdsscore, merkelig hvor lite som skal til innimellom... ;)

 

Håper dere har gode dager Linnis og OleBrum! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!!

 

Litt sen rapportering på meg, hadde en travel dag i går..... Gratulerer med gullmedlemsskap Twisted!! :) Jeg har snart vært gullmedlem ett år, men tenker jeg hiver meg på et nytt halvår, bare for å holde fokus. Har jo fortsatt etpar kosekilo til målet :blink: Ikke lett å komme opp på ti nei, men jeg lå på 9,2 som regel... Manglet stort sett bare melke-scoren :)

 

Kjekt at du har fått ekstra guts nå! Slev er jeg inne i en "bare-jeg-holder-vekta-nå-i- sommer" periode :) Så SKAL de siste kiloene bort før syden i september! :)

 

Jeg er 160 høy, og BØR vel sikkert veie mindre, men jeg er kraftig bygd, med former, så jeg tenker 62-63 passer fint for meg.

 

Bra reultat Twisted, du holder koken!

Her ble det 65,0, og opp 300g..... Skulle gjerne hatt det på 64 tallet, men det får gå. Mye trim og mye utskeielser gjør vel resultatet.... Hadde fem økter med trening forrige uke! Og to til nå denne uka er helt ok! :)

 

Siste arbeidsdag for meg i dag! Så blir det vel tre uker etterlengtet ferie! :) Skal prøve å henge litt her inne likevel, men lover ikke noe den uka jeg er i Berlin, og heller ikke lange svar.....

 

Sommerklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis og tusen takk :) Jeg håper dette gir meg en liten boost til neste ukes veiing, foreløpig er ihvertfall motivasjonen god! Jeg skal ut og spise med et par venninner etter jobb i dag, men har lurt meg til å styre valget av restaurant så jeg skal kunne gjøre gode valg. Og det er i tillegg mat jeg har spist før og som er veldig god, så nå er jeg fornøyd med meg selv ;) Litt mer spent på helga, men skal gjøre så godt jeg kan ved å tenke moderasjon. Det er jo ihvertfall for meg lurere enn totalavhold, for da sprekker jeg før eller senere og går på en ordentlig smell... :P Jeg ligger rundt 9,2 på kostholdsscore jeg også, så det er nok i hovedsak melka som gjør at jeg ikke får 10. Men jeg er superfornøyd med å ligge på 9-tallet, det er god feedback!

 

Jeg tenker at det ikke handler om BØR, men hva man faktisk føler seg komfortabel med. Uten videre sammenligning så regnet jeg ut at hvis jeg skulle hatt en BMI på den lavere delen av normalområdet, så ville min idealvekt basert på høyde være 54kg. Dit kommer jeg nok aldri, og det har jeg heller ikke noe ønske om. Hadde jeg stabilisert med rundt 58-59kg så er det bra nok for meg!

 

Fem treningsøkter forrige uke er jo helt knall! Det blir jo litt varierende når det er sommer og ferietid. Jeg hadde første ordentlige treningsuke etter tåbruddet forrige uke, og da fikk jeg fire økter, veldig fornøyd med det! Det ligger an til fire denne uka også, så da håper jeg at en god vane er i ferd med å skapes. Kos deg masse på ferie, og om du ikke er innom her, så ikke ha dårlig samvittighet for det. Vi snakkes uansett når ferien er over :)

 

Sommerklemmer tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Heisan, stikk innom en tur etter nokre veker der eg har vore ufokusert på vektnedgang og vore opptatt av andre ting. Flott å sjå at dokke er innom og prøver å halde fokuset på rett plass :)

 

Eg har for tida ferie og er inne i andre ferieveke. Vi henta vår nydelige euraisertispe, Stella, den helga eg begynte på ferie, og tida vår går mest til henne. Det er nesten som å ha baby igjen; opp klokka 7, passe på mat, soving og ut for å tisse.... Men koselig er det :)

 

Blir ingen storferie på oss i år med kvalp i hus, men hadde tenkt å bruke masse tid på tur og trening. Veret her i nordvest har dessverre vore mildt sagt forferdeleg siste tida; kaldt og vått, og lysta til å gå ut har vore minimal :( Har derfor blitt heller lite trening. Skal prøve å hente fram meir motivasjon framover.

 

På matfronten går det sånn passe. Er nok litt i feriemodus der også, men vekta viste ikkje verre enn 92 (opp 0,9 sidan siste rapport her inne).

 

Ser dokke har skrive inn høgda dokka. Eg er 174,5 og vekta mi dei siste 25 åra har variert frå 68 til 106. 68 var eg i ungdommen når eg hadde feil fokus på mat og trudde at eg var for tjukk; var nok heller alt for tynn. Over 100 vart eg etter barnefødslane og håper eg aldri kjem dit igjen! Trivselsvekta ligg nok på rundt 80, men blir nok ganske fornøgd når den nærmar seg 85 :) Har ikkje gitt opp å kome dit igjen, men ting tar tid....

 

Håper dokke elles har ein flott sommar B) forhåpentligvis med litt sol og varme B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei OleBrum, så koselig å se at du kikker innom! Høres ut som en travel og hyggelig tid dere har, da jeg bodde hjemme hadde vi vår andel valper opp gjennom årene vi også, så kjenner igjen det at det både er stress og kos på samme tid :) Og det er jo kjempebra at du holder vekta relativt stabil tross ferie og dårlig vær! Håper du får litt sol i løpet av ferien din også! :) Fortsatt god sommer! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det onsdag igjen da, og tid for oppdatering. Må si at dette er den mest positive opplevelsen på onsdagsveiinga på en lang stund nå, vekta viste 60,4 kg, og det vil si ned 1,4 kg siden forrige onsdag! :lol: Riktignok er nok dette mye vann i og med jeg begynte på et strengere regime forrige mandag, men det er uansett superstas og gir motivasjon til å fortsette den gode trenden. Og det til tross for popcorn og bittelitt 70% sjokolade på kino i går! Hurra! Måtte denne trenden fortsette sier jeg bare!! :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Kjempe bra Twisted!! Grattis!! :)

 

Er bare kjapt innom for å rapportere før jeg hopper i bilen, og suser av sted på ferie :D

 

64,8 i dag, helt greit ferie-resultat.

 

God sommer til alle!! Sniker kanskje innom underveis, men blir ikke vektrapportering på meg før uti august nå....

 

Sommer klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...