Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Deilig avslappende søndag, etter en aktiv uke. Deltok på tre treninger i går på åpent hus, så i dag kjenner jeg det i kroppen, og skal slappe av. Har blitt forkjølet også, og har IKKE tid til å bli syk, så jeg bøtter nedpå med c-vitaminer....

 

Tok en snikveiing i går, og var 65,1 kg! Ned 900g siden tirsdag. Veldig fornøyd, men nå er det torsdag som gjelder, så jeg må bare jobbe videre! Drar på jobbtur i morgen, og kommer hjem onsdag kveld, så jeg rekker ikke veiingen onsdag.

 

Håper dere har hatt en flott helg, og får en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Linnis! :)

Strålende resultater på snikveiing, men det skulle jo bare mangle når du har tatt tre timer på rappen! Jeg er imponert!! Gleder meg til å høre hvordan det går med den offisielle veiinga på torsdag! :D

 

Her har det vært en aktiv lørdag (Xycling på Elixia kl 9.30, hus- og klesvask hjemme, ukeshandling og baking av knekkebrød) så jeg kjenner jeg er litt sliten i dag jeg også. Jeg tror vi er i litt samme situasjon, jeg har også våknet litt forkjølet, håper å kunne skremme vekk forkjølelsen med c-vitaminer og hvile. På bevisste-valg-fronten har det vært litt så som så i helga, jeg er veldig flink når det kommer til mat og valgene der, men er desto dårligere når det gjelder motstandskraft for snop. Jeg skal finne den gylne middelvei da, selv om det kommer til å ta meg lang tid ;) I ettermiddag skal jeg på middag hos mamma, har ønsket meg fisk og gleder meg veldig :)

 

Og hvorfor jeg sover dårlig...? Tja, jeg tror det er litt blandede årsaker til det. For det første har våren kommet, og det har vært litt i overkant varmt på soverommet, jeg er en sånn som liker å ha det kaldt. Og så har jeg hatt noen bekymringer i forhold til jobben, så det har nok spilt inn både på søvn og på mage. Men jeg har trua på at det blir bedre nå fremover, og i først omgang så har jeg ihvertfall sovet bra nå i helga! Det hjelper masse det også!

 

har du forresten en av Europas beste poledancere :)

 

God bedring, ha en fin søndag og en fin jobbtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Heisann!!

 

Det så artig ut! :) Sikkert veldig god trening!

 

Nå er jeg kommet meg på hotellet, og dagen har gått helt greit matmessig. Orker ikke trene i dag, skal heller legge meg snart.... Sov dårlig i natt, og er skikkelig grugg i dag... Håper bare jeg ikke blir syk til i morgen, for teamet er avhengig av meg. :( Men jeg har bestemt meg for å være streng i matveien, og droppe treninga til jeg er bedre. Så får det bare gå som det går....

 

Håper du sover godt nå, at magen er bedrte, og at tingene på jobben er lettere!

 

Ønsker deg en fin tirsdag i morgen!! (Lurer fælt på om OleBrum kommer tilbake?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!

Håper formen din ble bedre med en god natts søvn, jeg er helt enig med deg i at når kroppen ikke er helt i form er det viktigere å bli frisk ennå tvinge seg på trening. Høres ut som du har god kontroll på maten ihvertfall, så jeg tror det går bra! :)

 

Her er det litt motbakke for tida. Startet dagen med å ramle oppi skåla med tørket frukt og nøtter her på jobb. Sånt er livsfarlig for meg, det er jo så godt! Heldigvis sover jeg bedre igjen, og det hjelper jo mye. Men det skal så lite til for å vippe meg av pinnen! Og nå leter jeg fælt etter den motivasjonen jeg vet at egentlig finnes langt der inne et sted. Hvorfor kan det svinge så fort..?? :rolleyes: Jeg tror nok at bildet er litt sammensatt sånn egentlig, både med usikker jobbsituasjon og med det at det jo tross alt ikke er sååå langt til målet. Og så er det så lett å falle for fristelser!! <_< I går hadde jeg pakket med treningstøy til etter jobb, men hadde glemt sko! :angry: Så da ble det litt soving på sofaen isteden. Men jeg trente hjemme i ca en time, så helt bortkastet var jo ikke dagen. I dag er det treningsfri, tirsdagen er liksom litt hellig hjemme hos oss. Så får det bli ny treningsinnsats i morgen. En bra ting jeg har gjort i dag er å ha med friske bringebær og blåbær til formiddagens mellommåltid, det koste jeg meg med med god samvittighet! :D

 

Håper du har en fin tirsdag! :)

 

Og jeg lurer som deg på om OleBrum kommer tilbake til oss. Det begynner å bli ganske lenge siden sist nå!? Men så tok det jo lang tid til jeg fant veien tilbake også... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom for å rapportere dagens vekt... 61,1kg, tilbake til start for noen uker siden og +0,2kg siden forrige uke. Jeg må si at jeg faktisk ikke syntes det var så ille, jeg var forberedt på å se 62-tallet med tanke på mitt vanvittige fråtsegilde i helga som var. Så jeg tar det med meg som en oppmuntring! ;)

 

I dag er jeg godt forberedt for å motstå jobbens stadige fristelser, cherrytomater og gulrøtter ligger klare i en boks til første mellommåltid, og har med et eple til mellommåltid nummer to. Og så har jeg booket spinningtime sammen med ei venninne i kveld, det glelder jeg meg til! :)

 

Jaja, skravle skravle... :P Gleder meg til å høre hvordan det går med deg på vekta i morgen Linnis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!!

 

Da var jeg tilbake!

Formen er stigende, men fortsatt tett, og har ikke trent siden lørdag.... Men men, sånn er det, jeg håper jeg fåt gått en tur i kveld hvertfall.

 

Et helt ok resultat på vekta da, når vu vet du har skeia ut :) Kunne jo vært verre. 0,2 er jo borte igjen på et blunk.... ;)

 

Jobbturen gikk fint, men det ble mye salat på meg.... Tør liksom ikke kjøpe noe annet, for da vet jeg ikke hva jeg får i meg i sauser ol....

 

Og i dag viste vekta 64,9!! Hurra!! Hoppa like godt over hele 65 tallet, men det gjør jo ikke noe! Nå kommer nok mensen denne uka, så da er det vel litt opp igjen, men med to uker igjen av kurset bør jeg komme ned mot 63 om jeg holder det tempoet jeg ha nå.... HÅPE HÅPE!!

 

Skjønner godt hvordan du tenker, jeg har det på samme måten med målet ofte... Men ikke nå, nå SKAL jeg i mål! Og det med jobben din må jo være veldig frustrerende!! Men det er bra du sover bedre!!

 

Ha en flott torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!

Først av alt må jeg juble sammen med deg for fantastisk nedgang! :D Du har vært kjempeflink denne uka! Neste uke satser vi på at du nærmer deg 63-tallet!! :):D Skjønner det blir mye salat forresten, jeg har det også sånn hvis jeg skal være ekstra flink. Er liksom ikke så greit å vite hva resten av rettene består av. Men noen ganger er det lov å kose seg med andre retter, bare ikke akkurat på ekspresskurs ;)

 

Her går det mye bedre. Onsdag og i går har jeg gjort alt helt etter planen, og har vært disiplinert både med mat og trening. Det er godt å kjenne på at jeg fortsatt har det i meg hvis jeg vil ;) Litt utfordrende med en helg hos svigers, men jeg skal ihvertfall fokusere på måtehold og ikke ta de ekstra porsjonene jeg kanskje vanligvis ville gjort, og så blir det forhåpentligvis litt trening også.

 

Her er det travelt de dagene jeg er hos kunde, og veldig stille resten. I går og i dag er av den travle sorten, så jeg får vel bare sette i gang. Goood helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Takk!! :D

Ja det er deilig å kjenne at jeg nærmer meg målet.... :) Hadde en ok styrkeøkt i dag, men lurer på om det var litt tidlig... Ikke helt i form i kveld. Og ja, når en er på kurs er det ikke lov å skeie ut... Men på sikt blir det lov, innimellom! :)

 

Men så hadde jenta mi fri fra skolen i dag, så da var vi på kafé og shopping! Det ble salat igjen, og en del nye klær! Gøy å kjøpe klær når en føler seg fin og slank for første gang på MANGE år! :D

 

Nå er det sofa og idol. Gutta står på kjøkkenet og lager fruktsalat! GLEDER MEG!

Finfin fredag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig med sånne shoppingopplevelser!! :D Og da kan du tenke på at det blir enda flere av dem framover!!

 

Håper formen din er helt fin igjen nå, og at du koser deg med helg! Her ble det en ordentlig styrkeøkt i går kveld, kjenner jeg er stiv og sliten i armer og bein fortsatt... Så håper det veier opp for popcorn og sjokolade til filmen vi så etter trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Deilig å være stiv etter trening! :) Jeg liker det!

 

Her var det nydelig vårvær i går, så vi drev på i hagen i timevis. Raket og luket og ryddet. Deilig! Så jeg utsatte treninga til i dag. Men så våkna jeg i natt med kjempe vondt i en skulder, mest sannsynlig en betennelse etter i går. Orket ikke tanken på å jogge, kunne nesten ikke bevege armen.... :( Så nå har jeg knasket brexidol, og håper å være fit for fight og trening i morgen! :)

 

Ha en flott søndag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

64 kg i dag, og ned 900g siden forrige uke! Og det på tross av både mensen og forkjølelse (=lite trening). Så jeg er fornøyd! Og nå er det en uke igjen av ekspress kurset, og jeg har en kilo igjen! Det kan gå.... :) Håper på det! :)

 

Hvordan går det med dere andre?? :)

 

Fin onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis! :)

Jeg rakk ikke innom her i går jeg, skammer meg litt for det. Vekta viste 60,5kg, -0,6 siden forrige uke. Må absolutt si meg fornøyd med det! Jeg har dessverre fått skikkelig sår hals siden tirsdag, i natt har jeg vært våken nesten hele tiden fordi det gjør så vondt. Det blir nok en legetime og en streptokokkprøve senere i dag, så håper jeg bare det snart snur!

 

Og gratulerer med flott nedgang! Det ser ut til at du har stor mulighet til å ta den siste kiloen på kursets siste uke, jeg heier på deg!! :D

 

Ha en flott torsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Det går helt fint, er ikke alle dager en har tid :)

 

Flott resultat på vekta Twisted!! :) Men ikke så kjekt med sår hals! Håper det går over uten at du blir syk!

 

Jeg så på kurven min her inne i dag, og jammen er det 8,7 kg ned siden august i fjor, og 12 kg siden 2011.... Nå har jeg igjen en kilo til der jeg har lyst å være, men jeg merker at jeg lett kan "slappe av" nå, og det er ikke bra! Da er det fort gjort å sprette opp igjen noen kilo....

 

Håper du har en frisk god og sunn helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!

Nå er jeg spent på dine resultater i dag! Kanskje du er i mål?? :D

 

Jeg ble syk, dessverre, så mesteparten av forrige uke forsvant til å pleie helsa. Var hjemme fra jobb halve torsdag og hele fredag, så fikk i tillegg helga å komme meg på. Nå er jeg imidlertid på beina igjen, og mandag og tirsdag var det superbissi på jobb, fikk ikke kommet innom her. Mandag klarte jeg å vinne over meg selv og gjennomføre en liten pole-trening hjemme, da ble jeg superfornøyd. Det var ikke så langt unna at sofaen vant skal jeg fortelle deg! ;) I går var det planlagt hviledag, så stor var min forskrekkelse da jeg kom hjem etter lang jobbedag og kø på hjemveien og så at hele borettslaget var i gang med dugnad! :o På et eller annet vis hadde tydeligvis beskjeden om hvilken dag dugnaden var på ikke havnet i vår postkasse. Så da ble det halvannen times kosting av veier og plukking av søppel på meg, så jeg tar det som bonusaktivitet. Heldigvis var det jo knallfint vær, så sånn sett var det jo fint å være ute. I dag er planen en liten treningsøkt etter jobb, før det er på tide å pakke kofferten. I morgen går turen til Manchester, og der blir vi til mandag :D :D :D Gleder meg supermasse!!

 

Åja, og så var det vekta da... 60,7kg i dag, helt greit med tanke på at det har blitt mer inntak enn trening den siste uka. Og så venter jeg mensen i dag eller i morgen, så hormonene spiller nok også litt inn.

 

Ha en flott onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei Twisted!!

 

Beklager at jeg ikke rakk å svare før jeg dro på tur! Syns du hadde et bra resultat jeg!

 

Forrige uke viste vekta mi 63,7 og jeg hadde bare noen gram igjen til mål. Nå er jeg nok flere kilo fra.... Etter en langhelg med matorgie har nok ført til en solid oppgang! :( Så nå må det skjerpes, trenes og skrives ned, alt jeg spiser..... Håper det er sant at "easy come, easy go" sånn at jeg klarer å få dette av igjen så fort som mulig.

 

Nok sutring fra meg, dette er kun min egen feil! Håper helgen din har vært fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Her gikk det som fryktet på vekten i dag... 64,8 og 1,1 kg mer enn forrige onsdag Jaja, det var vel som forventet.... 2 kg til mål igjen før sommeren. Det bør og SKAL gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis! :)

Beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg her inne, to langhelger senere og jeg er på plass. Det høres ut som vi har hatt litt den samme opplevelsen de siste ukene. Må innrømme at det ble litt for mye godt på tur til Manchester, vekta forrige onsdag viste en kilo opp, 61,7kg. Det skulle jeg nok levd godt med etter en sånn tur, men jeg har dessverre fortsatt i samme stil, altfor mye mat, og har kost meg med godteri både til hverdag og fest... :( Så morgendagens veiing ser jeg ikke akkurat fram til. Men jeg skal opp på vekta, det er ihvertfall sikkert! På plussiden ble det ihvertfall en aktiv pinse, lørdag polerte vi bil i timesvis (årlig vårpuss, kjedelig når det står på, men veldig deilig nå!), søndag ble det 5,5km joggetur i ulendt terreng i skogen (brukte vel ca 45minutter) og styrketrening etterpå, og i går ble det halvannen time med en blanding av kondis og styrke. Er superstøl etter løpeturen og var egentlig IKKE klar for å trene i går, men med litt mild tvang fra min kjære klarte jeg å komme igang likevel. Veldig deilig etterpå da!

 

Håper du har funnet tilbake til den smale sti, og at veiinga i morgen viser bra tall!

Og så lover jeg å komme innom igjen litt raskere denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, jeg glemte jo å si at langhelga i Manchester var helt fantastisk. Det er helt klart min favorittby på den britiske øya, og jeg koste meg fra start til slutt!! :D

 

I kveld er det Bon Jovi-konsert sammen med min kjære og et vennepar. Jeg og kjære har sett dem flere ganger, for det andre paret er det første gang. Blir bra å mimre litt over min barndoms helt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Kjekt å høre fra deg!! :) Og kjekt at du har kost deg! Jeg har hatt en fantastisk langhleg med SOMMER (det har vel flere regner jeg med.... ;))

Fått trimmet en god del, og kost med masse meg familien!

 

Spent på vekta i morgen, og krysser fingerene for oss begge!!

Skriver mer da.... Jobbe nå ;)

 

Fin dag, og lykke til i morgen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Veiedag i dag!!

 

Her gikk det bedre enn fryktet, men ikke så bra som håpet Ned 300g, og lander dermed på 64,5 denne uken. Jaja, etter litt utskeielse i helgen og mye trening er det kanskje ikke så ille, selv om jeg gjerne skulle sett 63 tallet igjen :rolleyes:

 

Finfin onsdag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis! :)

Jeg hadde så utrolig lyst til å skippe vekta i dag, men så tenkte jeg på at jeg hadde sagt til deg her inne at jeg skulle på den samme hva, så da gikk jeg på den. Litt samme følelsen som deg, jeg endte på 61,3 og ned 0,4 siden forrige onsdag. Så der du hadde lyst til å se 63, vil jeg gjerne se 60,noe ;) Men jeg må absolutt si meg fornøyd, det har vært (for) mange utskeielser i pinsen.

 

Ha en kjempefin onsdag du også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coconut89

Hei folkens. Jeg er ny her :-)

 

Er en jente på 23 år som ønsker å miste noen kilo. Har egentlig aldri vært noe særlig kostholdsfreak, men etter jeg flyttet for meg selv har jeg begynt å tenke mer på hva jeg putter i munnen. Er jo tross alt jeg som må lage middag til meg selv nå (og sambo) :P/>

 

Jeg er 1.65 ca og har ligget stabilt på 60 kg. Men etter jeg startet å spise sunt har jeg bare lagt på meg..!! Veier nå 64 kg og det er over min trivselsvekt. Merker det på midjemålet.

 

 

Vet ikke om jeg har motivasjonen helt i boks, men skal starte med å telle kaloriene på det jeg spiser, starter i dag! Dette blir spennende :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Velkommen Coconut! :) Lykke til med en lettere tilværelse! :)

 

Håper alle har hatt en like flott helg som meg, med sol og deilig sommervær! Har blitt noen små utskeielser, men har klart å holde meg stort sett i skinnet....

 

Fin mandag i morgen! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Hei igjen, så flott å sjå at dokke fortsatt held koken :) Hos meg har det vore nokre månader med dårleg motivasjon og alt for mykje usunn mat og godteri. Har fått trena ein del, men har ikkje fått til alt eg har villa. Har vel vore 1-2 treningar pr. veke, men har ikkje fått vore på treningssenteret fast slik som eg bruker. Har mest blitt turar ute. Vekta har dessverre hoppa opp og ned mellom 91,5 og 93 :angry:

 

No kjenner eg at eg må prøve på igjen. Det blir rolegare tider på jobb, og ungane er snart ferdig på skulen og dermed rolegare tider også på heimebane. Dette frigjer meir tid til at eg kan fokusere på mine ting :) Då blir det trening og fokus på sunnare mat :) Har nemlig veldig lyst til å ta meg litt bedre ut i bikini B) Men bikinien har faktisk vore på fleire gongar allereie; her på Sunnmøre har vi hatt strålande sommarver siste tida med 22-25 grader opptil fleire dagar siste 2 vekene B)B)B)

 

Må elles dele med dokke at vi hr bestemt oss for å kjøpe oss hund :) Eit lite sjarmtroll av rasen eurasier skal hentast i begynnelsen av juli, og då kan eg ikkje sette meg ned i sofaen dei periodane motivasjonen for å gå ut er dårleg. Med hund i hus må vi ut uansett ver eller motivasjon. Vi gleder oss veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...