Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Synd med oppgang, Linnis. Er nok lurt med registering for å ting på plass igjen. Er sikker på at dette klarer du :)

 

Går nok ikkje heilt etter planen her heller :angry: Forrige viste vekta stillstand, og det var heilt greitt. Visste at eg ikkje hadde vore flink og skulle rette på det i løpet av veka. Men slik gikk det ikkje, og no mandag viste vekta opp over 1 kilo! Har fortsatt ikkje komt på rett spor, et sjokolade stadig vekk og klarer ikkje motstå fristelsar... No lurer eg rett og slett på om eg skal kose meg i helga, handle berre sunne ting til neste veke og så la samboern ta vare på minibankkortet mitt denne veka. Då får eg ikkje kjøpt meg sjokolade! Må i alle fall finne ein måte å snu dette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Linnis78

Hei OleBrum!

 

Ja kjempe kjedelig med oppgang, både for meg og deg! Håper neste uke blir bedre. Her er det syke barn igjen, 3. helga siden jul nå, så vi begynner å bli litt lei....

 

Lurt valg å kose deg i helga, for så å starte med bare sunne ting! Men husk at du skal kose deg innimellom også, ellers blir en mye fortere lei.... Jeg kosa meg litt for mye med smågodt i går, så jeg må prøve å begrense meg i dag!

 

Syns liksom treninga går så bra for tiden, har trent fire ganger denne uka, men maten får jeg ikke til som i høst.... Fra i morgen er det full skjerpings!!

 

Fin søndag til deg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det visst litt på same måten... Føler at treninga har komt på plass, men maten slit eg også med. I dag har det gått ganske bra, men det har blitt en sjokoladerest frå i går.

 

I morgon er det heldigvis ei ny veke, med nye muligheiter og sunne valg :)

 

Håper dokke får nokre rolege veker uten sjukdom :) Skikkeleg kjedeleg når ein stadig får sjukdom i hus. Her har vi heldigvis halde oss friske, men dattera mi har hatt fleire migeneanfall etter jul. Ho har tidlegare klart seg med ibux / paraset som medisin, men no går ikkje det lenger. Skal til doktoren i morgon og håper han finn noko som kan hjelpe litt bedre. Skikkelig kjedelig å bli plaga med sånt når ho berre er 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det visst litt på same måten... Føler at treninga har komt på plass, men maten slit eg også med. I dag har det gått ganske bra, men det har blitt en sjokoladerest frå i går.

 

I morgon er det heldigvis ei ny veke, med nye muligheiter og sunne valg :)

 

Håper dokke får nokre rolege veker uten sjukdom :) Skikkeleg kjedeleg når ein stadig får sjukdom i hus. Her har vi heldigvis halde oss friske, men dattera mi har hatt fleire migeneanfall etter jul. Ho har tidlegare klart seg med ibux / paraset som medisin, men no går ikkje det lenger. Skal til doktoren i morgon og håper han finn noko som kan hjelpe litt bedre. Skikkelig kjedelig å bli plaga med sånt når ho berre er 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei.

 

Ja det ble noen smågodt biter på meg og i går, men bare en fem-seks stykker mens jeg tok husvasken :)

 

I dag er det hjemme-dag med minien. Vi skal til legen senere, og jeg håper vi får noen svar på hvorfor han er så mye syk med oppkast. Håper dere og får noen svar hos legen i dag, og ikke minst at jenta di får det bedre!

 

Nå har jeg begynt med registreing av maten, må se om det hjelper. Så i dag er frokosten registrert, og denne uken SKAL jeg prioritere å registrere det jeg putter inn. :)

 

Ha en god og sunn mandag! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hvordan gikk det med veiinga i går OleBrum? Håper du har fått litt nedgang, som kan gi inspirasjon til videre nedgang :)

 

I morgen skal jeg til pers! Og nå har jeg registrert ALT eg har puttet inn siden mandag, så nå BØR reslutatene komme! :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stesolid

Hvordan gikk det med veiinga i går OleBrum? Håper du har fått litt nedgang, som kan gi inspirasjon til videre nedgang :)/>

 

I morgen skal jeg til pers! Og nå har jeg registrert ALT eg har puttet inn siden mandag, så nå BØR reslutatene komme! :)/>

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Er du innom av og til OleBrum?

 

Har ikke hørt fra deg på en stund.... Håper det går bra!

Her går det i rykk og napp, men ikke opp heldigvis.... :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vore så som så med motivasjonen siste tida, og har derfor heller ikkje vore innom forumet :angry: Kjenner at no må eg virkelig ta meg sammen, elles går vekta sakte men sikkert feil veg... Vekta har gått litt opp og ned, og denne mandagen var det eit stort hopp opp :angry: Har fått trena godt i helga; 2 mil på ski fordelt på 2 dagar ga 9,6 TP. Håper det gir utslag på vekta i morgon :)

 

Flott å høyre at det ikkje er oppgang med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis går det med deg, Linnis? spent på å høyre korleis det går :)/>

 

Veka her har begynt bra :)/> Var flink med maten i går; kun ein liten utskeielser med muffins i går kveld. Men kutta då kveldsmaten. I dag har alt gått stort sett etter boka med maten. Ingen utskeielser og har ikkje ete sjokolade på 2 dagar :)/>

 

Treninga er eg skikkeleg stolt av :D/> 1 mil på ski laurdag, 1 mil på ski søndag, spinn 30 minutt + bodypump 50 min i går og 1,1 mil på ski i dag! 18,7 trimpoeng på 4 dagar er ny rekord trur eg :)/>

 

Vekta i går var eg ikkje like stolt av :angry:/> 91,5 kilo Men, men, sånn er det og no gjer eg noko med det! All trenings bør i alle fall gi resultat og viss ikkje så trur eg at eg nesten gir opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her har det vært travelt i det siste, så jeg har ikke vært mye innpå her, men nå er det litt roligere framover, så da skal jeg bli flinkere :)

 

Jeg gikk opp 0,2 denne uka også, men eg bare glad for at det ikke var mer.... Spiser for mye unsunt, og mandag, som skulle være begynnelesen på ny frisk ble alt annet enn det. :angry:

 

Først middag hos mamma (der jeg begrenset meg veldig med middag pga klubb om kvelden), så fastelavensboller som ungene hadde laget (kan ikke si nei da....), så klubb med nydelig kyllinggryte, og til slutt bountykake! MÅTTE jo bare gå galt det! :unsure:

 

Men i går var en god dag med sunn mat og trening! Og nå er det ikke mye som skjer på det sosiale fremover, så nå håper jeg på sunne vaner, godt med trening og nedgang i vekt neste uke!

 

Så flink du er med treningen! Stolt av deg jeg også!! Og det gir vel resultater på målebåndet, sel om det ikke viser på vekten??

 

Ha en flott onsdag min venn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0, 2 er omtrent stillstand og det hentar du nok fort inn igjen :)

 

Her har det vore litt hektisk og fekk ikkje trena onsdag til laurdag. Har heller ikkje vore flink med maten. Har i alle fall ete altfor mykje sjokolade :( Så i dag har eg faktisk vegd maten min og skrive ned alt eg har ete. Har fått trena i dag, men klarte ikkje å finne rett smurning til ski. Prøvde forskjellige sortar, men skia var fortsatt bakglatte... Kjempa meg gjennom 1 time på bakglatte ski.

 

Kjempespent på veginga i morgon og håper det går bra hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja du får trøste deg med at en time med bakglatte ski sikkert har gitt deg masse trim!! :)

 

Jeg har vært ganske flink med maten i det siste, men fått mindre trim enn jeg pleier, selv om det ble 8,1 trimpoeng, og i går gikk jeg tur med en veninne, og i dag har det blitt skitur og bading, så kanskje det ikke ble så ille.... :)

 

Masse lykke til med veiing, det går nok bra skal du se! Heier på deg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90, 2 i dag og ned 1, 3 kilo :) Superfornøgd med det. Har gått ganske bra med maten i dag, men det har blitt litt sjokoladekake og muffins pga bursdagsfeiring. 4, 2 TP på spinn og bodypump. Var på butikken etterpå og sto med handa på sjokoladen, ... men klarte å legge den tilbake. Å gå ut av butikken uten sjokolade er dagens seier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Kjempe bra OleBrum!! Stolt av deg! :D

 

Du må jo ha gjort masse rett med det resultatet! :)

 

Jeg er spent på morgendagen! Har et håpe om en del ned, men det blir nok ikke like bra som det du klarte..... :unsure: Vi får se... Har hvertfall vert ganske flink med både mat og trening i det siste syns jeg....

 

Fin tirsdag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra da ble det ned 1,2 kilo på meg denne uken! Endelig løsner det litt her.... Syns de sitter hardt de siste kiloene altså! :unsure:

 

Nå har jeg usle 3 kilo før jeg kan flytte inn på hold vekten.... :D Så nå må jeg bare unngå det som ofte har skjedd før når jeg har nærma meg... Jeg begynner å slappe av, og så sklir det ut, og vips er det opp to i stedet..... :angry: DET må ikke skje nå!!

 

Håper dagen din har vært fin, og motivajonen er på topp!! :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Linnis78

Savner deg innpå her OleBrum!

 

Denne uka endte jeg på 66,1 og ned 100g..... Skulle gjerne hatt mer men.... Så ha jeg skeia litt ut i helga, så nå blir det vel ennå mer opp til uka....

 

Håper du har det bra og tar sunne gode valg!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Så flott å sjå at du har hatt nedgang Linnis :) Dei 200 opp er ingenting å bry seg om.

 

Her har det blitt både opp og ned, men har ikkje vore særleg flink. Frå nedgang på 1,3 kilo til oppgang på 1,9 kilo. Forrige veke gjekk eg ned 200 gram. Det har blitt lite trening, mykje sjokolade og lite motivasjon. Veit at no MÅ eg skjerpe meg elles endar eg der eg var før eg begynte på nedgangen!

 

Har ete mindre godteri i helga enn eg vanlegvis brukar, så får håpe det gjer utslaget. Denne veka ser det også ut til at eg får til dei faste treningane mine igjen.

 

Skal prøve å bli flinkare til å stikke innom tråden igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere... :)

 

Her er det ei med dårlig samvittighet som kommer krypende ut av hulen igjen.... ;) Ble så glad når jeg så noen av dere fortsatt hadde holdt koken og tråden her inne, jeg har sklidd skikkelig ut. :( Så i dag er det tilbake på registrering for meg, og da tok jeg turen innom forumet også. Det er ikke sånn alvorlig oppgang på meg, ca 2 kg, men det er mest følelsen av å ikke velge riktig, i tillegg til at jeg ser jeg er større over magen som gjør at jeg må ta meg i nakkeskinnet... IGJEN! Jaja, min kjære spør meg som i Batman-filmene "Why do we fall down" og det riktige svaret er jo tross alt "To get back up" (men i går svarte jeg "for å ligge nede og synes synd på meg selv") Men, her må det litt ordentlig initiativ til, jeg håper nemlig å ikke føle meg uvel i sommerklær og badetøy når vi skal på jobbtur til Italia i månedsskiftet mai/juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt: 61,1 kg

 

Det blir jo forsåvidt det nye utgangspunktet det da, i og med jeg har begynt å ta meg sammen denne uka. Jeg veide 61,5 på lørdag, så lar dagens vekt så som et lite positivt innslag. :)

 

I dag er målet også å komme meg på trening, har meldt meg på en Steptime og skal prøve å få brukt ellipsemaskina og gjort litt kjernemuskulatur-øvelser før den starter. Belønningen i kveld blir proteinpannekaker sammen med min kjære, og selvplukkede blåbær fra fryseren. Mmm, gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Velkommen tilbake Twisted!! Kjekt at du joiner oss igjen!! 2 kg er jo ikke mye å krype inn i hullet sitt for :D Det kunne jo vært så mye verre!! Og nå er du back on track før det går helt over styr.... Og det er flott! Nå skal vi bcke hverandre helt til mål, enig?? :)

 

Kjempe bra nedgang OleBrum!! Heier videre på deg! Jeg gikk opp 600g denne uken etter tre dager på hotell og mensen, så det er ikke så aller værst likevel tenker jeg..... :) Håper på nedgang neste uke.

 

Ønsker dere en god og sunn helg! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Linnis!! :) Jeg ble veldig glad da jeg så tråden fortsatt var aktiv!! Og jeg er helt enig i at nå skal vi backe hverandre hele veien til målet!! Jeg har hatt en litt av og på uke hva gjelder trening, menssmerter og flere dager med mye smertestillende ødela litt for planene mine.. Men i helga har det blitt to fine skiturer, ca en mil på en time i går, drøye to mil på to timer i dag. Så da sluttet uka med god innsats. Så år det ikke hjelpe at det har blitt god mat og litt snop også, det må jo være lov å leve litt også ;) i morgen har jeg booket Cardio Energy og Pilates på Elixia, prøve å starte uka med stil! :)

 

Håper dere andre har hatt en fin helg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...