Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Er det flere enn meg som har vært på vekta i dag? Her viste den 60,9kg, noe som betyr -0,2 siden forrige onsdag. Jeg må jo si meg fornøyd med det, i og med at helga ikke akkurat var preget av måtehold. Og det er jo en stund siden sist jeg så 60,noe :) Jeg synes jeg merker litt forskjell på kroppen sånn i forhold til klærne, men det er jo egentlig ikke så godt å vite om det er samvittigheten som er lettere eller kroppen som er mindre... ;)

 

Ellers ble det trening på mandag, og jeg skal legge inn en økt i dag også. Uka er fullpakket, så det blir sent før jeg er hjemme disse dagene, gleder meg til litt roligere dager i påsken! Og apropos påske, så er det jammen ikke lett å være flink jente når det dukker opp et påskeegg fra jobben inneholdende 1,5KG(!!) godteri, det skjedde nemlig i går. Jeg har ikke rørt det enda, og håper jeg får mye hjelp med det! Hvis ikke vet jeg hvem som kan få resten når påsken er over, har en tidligere kollega som er fullstendig sukkeravhengig ;)

 

Håper det står bra til med dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå må jeg rett og slett inn hit og skryte litt!! I dag var jeg sliten og svimmel, og falt til og med for fristelsen med noen biter smågodt på jobben. Den planlagte treninga hadde jeg tenkt å droppe, og jeg hadde allerede akseptert nederlaget og tenkt at jeg ble hjemme på sofaen, og da kunne jeg likegjerne spise mer snop også. :( Men takket være min kjære, som ikke visste at jeg tenkte på å gi opp for i dag, så er jeg akkurat ferdigtrent: 50 min på ellipsemaskin og en halvtime styrke på armer og mage, pulsklokka sier 678 kcal! :D Jeg er så stolt av meg selv! :) Måtte det bli mange flere sånne seire!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Flott jobba Twisted!!!

 

Her går det smått, og jeg er i påskemodus.... Drar på fjellet i dag, o kommer nok ikke innpå her før over påske. Men da med fohåpentligvis ikke så mye mer kilo, men masse energi!!

 

Påskeklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jobba Twisted!!!

 

Her går det smått, og jeg er i påskemodus.... Drar på fjellet i dag, o kommer nok ikke innpå her før over påske. Men da med fohåpentligvis ikke så mye mer kilo, men masse energi!!

 

Påskeklem fra meg

 

Tusen takk Linnis! :)

Det går jo naturligvis opp og ned med denne flinkheta, så tenkte det var lurt å skryte litt en dag jeg hadde god grunn ;) På lørdag var det ikke fullt så mye å skryte av, forpiste meg skikkelig, det er tydelig at magen har blitt litt mer vant til mindre porsjoner. Ble skikkelig uvel, og det frister ikke akkurat til gjentakelse, så jeg håper jeg har lært nå som påsken står for døra. Jeg jobber til og med onsdag, men så blir det noen gode dagers fri. Håper du koser deg på påskefjellet, gleder meg til å se deg her inne når påsken er overstått!

 

Påskeklem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og vel overstått påske jenter!! :)

Her har all flinkhet forsvunnet som dugg for sola i påskeuka, jeg har veltet meg i påskegodis og god mat uten å tenke på alt jeg helst skulle og burde... Det har blitt bra med trimpoeng da, tre ordentlig fine skiturer på henholdsvis skjærtorsdag, første og annen påskedag, så sånn sett har ikke alt vært kastet på båten. Hadde en dag ekstra fri, og i dag er det tilbake på jobb, tilbake på vekta, og tilbake til de gode valgene. Kjenner det skal bli litt hardt i dag etter fri flyt av alt det gode. Men det er vel bare å bite tennene sammen.

 

Åja, dagens vekt ja... ;) 60,6 kg, opp 0,6 siden forrige onsdag. Akkurat det lever jeg godt med etter mine ville utskeielser... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hallo jenter!!

 

Ja nå vart det jammen bra at det ble hverdag igjen, så jeg ikke skeier ut mer! :unsure:

Var på vekta i dag, og den viste 67,7... Det vil si opp 1,2 siden før påske.... Ikke akkurat fornøyd med det nei.... Hvertfall ikke når jeg har gått på ski hver dag! Og to lange turer... Men så har det blitt mye god mat. Pinnekjøtt, sjokolade osv.... Og i helga skal jeg feire bursdagen min, så da blir det nok mer spising.... :(

 

Men jeg bestemte meg i dag for å melde meg på et ekspresskurs på nettet, så nå begynner jeg neste mandag på det. VIL ha av de siste 4-5 kiloene før sommeren! Blir liksom mer forpliktende hvis en betaler for et kurs:)

 

Hvordan står det til med OleBrum da?

Kjekt å høre fra deg twisted! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis! :)

Du er ikke alene om å ha skeiet ut i påsken ihvertfall, men det er vel en mager trøst. Det viktigste er jo imidlertid hva vi gjør nå som hverdagen er tilbake, og det høres ut som du har en god plan. Hvordan fungerer ekspresskurs? Har du prøvd det tidligere? Blir uansett spennende å høre hvordan du synes det er når du starter opp med det, håper du gir noen statusoppdateringer etterhvert! :)

 

Jeg kom meg på trening i går, og prøvde helt tydelig å ta igjen alt det tapte på en ettermiddag. Utslitt i går kveld og skikkelig støl i rompe og bein i dag!! 35 minutter på ellipsemaskin, 40 minutter steptime og 40 minutter styrke og core ble til sammen 965kcal på pulsklokka og en helt skutt Twisted... ;) Men jeg må bli flinkere til å trene styrke, så er egentlig fornøyd med at jeg slang meg på den timen uten å egentlig ha planlagt det...

 

Ha en flott dag jenter! :)

 

PS! OleBrum, håper det står bra til og at vi ser deg snart her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Da var første dag av ekspresskurset gjennomført.... Skal ligge på 1400 kcal.... Kjenner det er litt lite etter matgildet i helgen, men det går seg vel til etter hvert. Det vanskelige blir å holde i helgen, uten vin eller sjokolade.... Men jeg skal klare det nå! Ha kjøpt inn masse atkins-barer med kokos, de er kjempe gode!! Kan evt. bytte ut et mellommåltid med det i helga for å kose meg litt. :rolleyes:

 

Merker at jeg skjerper meg litt mer, og har ikke tenkt på å putte noe i munnen mellom måltidene. Håper det varer! :)

 

Deilig å være støl når en har gjort en innsats twisted! Beste stølheten det! :) Spent på veiing på onsdag jeg nå.

 

OleBrum, jeg savner deg her inne!! :) Håper alt står bra til med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ekspresskurs Linnis!! :D Håper det gir deg en skikkelig kickstart på resten av veien! :) Har du fortsatt veiedag onsdager? Og går det greit med 1400 kcal? Jeg prøver å holde meg under 1600, men er sulten da også innimellom....

 

Jeg er spent på vekta i morgen, hadde hjemmekontor i går og spiste ikke helt som jeg burde, ingen frukt/grønnsaker og mye småspising av andre ting... Utrolig hvordan sånne utenom-det-vanlige-dager virker inn på viljestyrke og motstandskraft!! Og så sliter jeg veldig med de Omega3-pillene jeg tar nå, jeg har vanligvis brukt Møllers Dobbel, men fikk en annen type med gratis ved en bestilling av noe annet. Jeg sliter med smaken av dem i timesvis! Blir skikkelig uvel av dem, kanskje noen her inne har noen tips? Heldigvis er det bare en måned, så er det rett tilbake på Møllers Dobbel, jeg orker ikke ha det sånn her i lengden! :(

 

Jaja, vi får jobbe på, jeg heier på oss! :) I morgen blir det innrapportering av vekt! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så sliter jeg veldig med de Omega3-pillene jeg tar nå, jeg har vanligvis brukt Møllers Dobbel, men fikk en annen type med gratis ved en bestilling av noe annet. Jeg sliter med smaken av dem i timesvis! Blir skikkelig uvel av dem, kanskje noen her inne har noen tips?

 

Heisann, kapslene kan være fordervet. Det var et mediekjør i fjor hvor man oppdaget at de fleste av omega-3 kapselmerker solgt i Norge hadde fordervet innhold (blant annet Møllers produkter, husker ikke hvilke). Vær forsiktig. Omega-3 oljene er svært ustabile og skades fort etter at de er produsert. Fersk tran tryggest.

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, kapslene kan være fordervet. Det var et mediekjør i fjor hvor man oppdaget at de fleste av omega-3 kapselmerker solgt i Norge hadde fordervet innhold (blant annet Møllers produkter, husker ikke hvilke). Vær forsiktig. Omega-3 oljene er svært ustabile og skades fort etter at de er produsert. Fersk tran tryggest.

 

Ha en fin dag :)/>

 

Hei, og takk for innspill! :) Jeg regner med at du med fersk tran mener flytende? Det har jeg dessverre enda dårligere erfaring med oppstøt av... :(

 

Ha en fin dag du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hallo!

 

Da var dag 2 av ekspressen gjennomført ;) Merker jo at 1400 kcal er mindre enn det jeg pleier å spise, og kanskje spesielt nå etter påske. Men det går ganske greit likevel :) Litt småsulten om kvelden bare... Og i dag fikk jeg meg en skikkelig god treningsøkt, så i morgen blir jeg nok litt støl.

 

Blir spennende med veiedag i morgen! Så skal jeg måle også, men jeg tror ikke jeg vil se så store resultat der ennå.

 

Twisted, jeg tar de trankapslene for damer, med kakao i, og jeg tar de når jeg pusser tennene om kvelden, da slipper jeg å gulpe på det hele dagen :) Da blir det fordøyd når jeg sover :)

 

Lykke til i morgen! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Linnis! :) Stølhet er jo et tegn på at man har gjort noe godt for kroppen, så du får nyte det (selv om det ikke alltid er så lett...) ;)

 

Her ble gårsdagen litt annerledes enn planlagt, en liten stund etter middag ringte plutselig telefonen. Vi er faddere for en liten gutt, og mammaen hans var veldig dårlig med høy feber (40,3!!) og bihulebetennelse. Vi måtte slippe alt vi hadde i hendene og reise dit for å hjelpe til og fikk gutten i seng, min kjære ble igjen for å passe ham og ringe faren som var på jobbreise, mens jeg tok med mammaen til legevakta. Det tok sin tid, og krefter for den syke, så jeg kjørte henne hjem etterpå og reiste ut igjen for å hente medisiner. Alt i alt var vi borte fra ca halv seks til halv tolv, både utslitte og utsultet da vi kom hjem. Så det har blitt mye mindre søvn og hvile enn ønskelig i natt... Men, det er jo sånn som skjer!

 

Vekta i dag viste 60,4 kg, dvs -0,2 siden forrige uke. Jeg venter mensen i løpet av dagen, så det har nok litt å si, men er uansett fornøyd med nedgang siden sist!:)

 

Hvordan gikk det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei

 

Uff, for en dag da twisted! Godt de hadde dere da! :) Her har jeg en syk liten gutt i dag, med feber og stygg hoste. Så jeg er hjemme, og jobber litt innimellom når det passer seg slik.

 

Flott med nedgang, det skal du vera fornøyd med! :)

Jeg går jo på kurs, så jeg MÅ jo gå ned ;) Nedgang på 1,1 kg, og vekta viser nå 66,6. 3,6 til målet! :) Fornøyd med resultatet, som gir meg morivasjon til å fortsette! :)Var jo 67,7 på mandag....

 

De kapslene kjøper jeg på matbutikken, det er hvite og rosa bokser.... :) Skal sjekke senere i dag hva de heter :)

 

Ha en flott onsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, -1.1 er jo en veldig god motivasjon for å holde på regimet på kurs Linnis! :D Strålende resultat!! :)

 

Jeg googlet kapslene dine en gang til, og fant dem nå. Det eneste jeg er litt skeptisk til er at det sto at det var nattlysolje i dem. Jeg prøvde å ta nattlysolje for mange år siden i et forsøk på å regulere PMS, men jeg ble ti ganger verre! Jeg er visst ikke helt egnet for ting som tøyser med hormonene. Men det er mulig jeg gir dem et forsøk likevel, det er sikkert mye mindre mengder i Omega3-kapslene enn det er i de rene nattlysolje-tilskuddene! Takk for tips! :)

 

Jeg er så sulten i dag! :huh: Klokka er jo ikke engang ni og magen min hyyyyler! Og ja, jeg har spist frokost... Vi hadde firmakveld med jobben i går, og vi var på Hard Rock Cafe. Jeg hadde sett meg ut en passende salat med stekt kyllingfilet som jeg var så fornøyd med, men så viste det seg at det var bestilt til alle på forhånd - cheeseburger med bacon. Klokka åtte om kvelden, gigantmåltid!! :o Vanvittig god, og betraktelig mer syndig enn min opprinnelige plan. Jeg klarte å besinne meg så jeg la igjen litt av pommes frites'en og burgerbrødet, men kunne nok vært enda litt flinkere. Jaja, det er jo ikke så ofte det skjer. Men nå tror jeg magen innbiller seg at det er fri flyt av ting igjen, så må prøve å være så flink jeg bare klarer. Om en halvtimes tid er det tid for formiddagsfrukten, så får håpe det stagger sulten litt. I dag er det også tid for ukas første treningsøkt, det har tatt sin tid, men uka har jo vært full av planer og uforutsette ting. Hverdagen kommer litt i veien noen ganger, men det er jo langtidsinnsatsen som teller (det er ihvertfall det jeg forteller meg selv ;) )

 

Masse skravling fra meg her... :rolleyes: Ha en flott dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Jeg merker ingen bivirkninger av de twisted, men jeg vet ikke.....

 

Hvorden gikk det med deg i går? Klarte du å styre deg i forhold til matinntaket? Og fikk du trent?

 

Kafé på meg i dag på fridagen min, og da spiste jeg tre knekkebrød hjemme først, og kjøpte en liten havre-cookie på kafeen, så jeg håper det ikke ble såååå ille. :huh:/

 

I dag lagde jeg grete roede oppskriften skinke og makaronigrateng, med fullkornspasta. Den falt i smak for hele familien! Og med en god porsjon salat til ble jeg god og mett. I morgen skal vi på taco til en vennefamilie, og jeg er spent på om de bruker magerkjøttdeig, lettost, og grove tortilla.... Tviler.... Så da må jeg bare spise mindre.... :blink:

 

Men jeg SKAL klare det nå, jeg betaler jo tross alt for kurset! :)

 

 

God helg til dere snupper!! (Er du her fortsatt OleBrum??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og vel overstått helg! :)

Jeg kom meg på trening på torsdag, veldig fornøyd med det! (Nå ble det forsåvidt eneste trening forrige uke, men jeg velger å fokusere på det positive nå på en mandag morgen :P ) Og klarte formiddagen uten å putte i meg alt jeg fant også, så torsdag ble bra!

 

I helga har det ikke vært så mye fokus på mat og valg og slanking. Jeg var ute med ei venninne fredag etter jobb, veldig god mat (faktisk ganske sunn også) og veeeeldig god Ben&Jerrys-is til dessert (ikke fullt så sunn). Matmessig har det vært bra i helga altså, men det har nok blitt litt mer mengde og snop enn vanlig. Men jeg var skikkelig dårlig av menssmerter hele lørdag, og hadde mer enn nok med å komme meg gjennom dagen. Så satser på bedre tider nå som det verste er overstått for denne gangen! :) Har pakket treningstøy, men er litt usikker på om det blir brukt i dag, jeg har nemlig forslått meg ganske kraftig i dag morges.. :blink: Var på vei ut døra for å hente avisen i dag, og plutselig raser trappa ut under meg! Riktignok er det bare et trinn, men jeg var ikke akkurat forberedt, så gikk i bakken med et brak. Veldig forslåtte tær + en albue, så må se an om de blir bedre utover dagen eller om det blir en uplanlagt hviledag...

 

Hvordan har helga di vært da Linnis? Håper du fikk mager taco hos venneparet og at du har holdt koken gjennom hele helga! Jeg ble forresten veldig fristet til å prøve skinke- og makaronigratengen, kanskje det blir det hos oss snart også!! :)

 

Håper du får en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Heisann!!

 

Høres ut som en utfordrende helg for deg twisted! Godt det verste er over nå, og det høres ut som at du klarte deg greit likevel.

 

Helgen min var bra. Jeg fikk nok vanlig taco, men spiste en fullkornslefse og en mini-tubs, og resten salat. Så smakte jeg ikke på kake eller godteri, og var ganske fornøyd med det. Har vært skikkelig streng i helga!

 

I dag skal jeg på jobbreise, så jeg tok veiinga og rapporteringa i dag.

Jeg bør sikkert være fornøyd men det er jeg altså ikke. Vekta stoppet på 66 blank... Hadde jo SÅ lyst å se et annet tall.... Men men, det ble ned 600g, så jeg får vel være glad for det.

 

I cm hadde jeg gått ned en rundt midjen, ellers var det mye det samme.

 

Nå er jeg spent på hvordan tilbakemeldingen fra kursleder blir.....

 

 

Ønsker dere en god dag, og venter spent på rapporteing på veiing i morgen! LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!

Jeg skjønner godt du er utålmodig og gjerne ville sett et nytt tall på vekta, men 600g er jo faktisk ganske bra nedgang likevel! :) Og med tilsvarende nedgang en uke til er du jo garantert et nytt tall neste uke! Håper du får noen gode innspill fra kurslederen som du kan ta med deg inn i ny uke! :)

 

Her har jeg akkurat skrevet et langt innlegg for å bekjenne mine synder i den digitale samvittighetstråden min, jeg gikk på en kjempesmell i går, av dimensjoner det er lenge siden jeg har hatt, så her er det nok mest sannsynlig oppgang i morgen. Men jeg gjør mitt beste i dag for å begrense skadene i det minste ;)

 

Ha en fin jobbreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Takk for god oppmuntring twisted! Jeg vet jo at det var et bra resultat, det var bare det at hjernen var innstilt på et 65,- sifret tall..... :angry: Hihi....

 

Tilbakemeldingene fra kursleder var gode, og jeg vet jo det meste, men det er greit å bli minnet på det. Tror bare det å ha betalt 1500,- kroner, og skulle rapportere til en kursleder virker motiverende for meg :) Så her SKAL det gå etter boka selv om det er tur snart. :) Har allerede planlagt hva jeg skal kjøpe til middag, og hvordan jeg skal stå ut med mtane resten :)

 

Uff, kjedelig med en sånn smell, og jeg vet så altfor godt hva du mener!! :o Jeg fikk nesten vann i munnen da jeg så hva du hadde spist, og tenkte at det nok var kjempe godt!! :lol: Men så er det den følelsen etterpå.... Den er ikke like gøy. Syns det er flott at du skriver det så åpent,og at du allerede har hentet deg inn igjen, det er sånt som gjør en sterkere! Jeg heier på deg!!

 

Lykke til i morgen min venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!

Takk for gode ord fra deg også! :) Jeg tror litt av utfordringen min er å være åpen på de feilene jeg gjør når jeg gjør dem, jeg har alltid spist i skjul og da blir dette mitt forsøk på å ta tyren ved hornene... Her ble det som jeg fryktet oppgang denne uka, +0,5kg til 60,9. Det er vel ikke så rart når fire av sju dager har vært preget av altfor mye søtt og for store porsjoner mat. Jeg kjente jeg ble veldig demotivert når jeg gikk på vekta, og var langt inne i en spiral som kunne ført til at jeg fortsatte i samme tralten "det er jo ingen vits uansett...." :( Men jeg skal virkelig gjøre mitt beste for at denne dagen, som gårsdagen, blir en bra dag hva gjelder mat og valg. Heldigvis kjenner jeg meg selv godt nok til at den sjokoladen jeg hadde liggende i veska puttet jeg godt inn i kjøkkenskapet før jeg dro på jobb, og erstattet den med en blodappelsin og et eple. Og nå som jeg er framme på jobb er jeg ihvertfall litt mer motivert enn jeg var i dag tidlig. Får ta de små skrittene framover, det nytter ikke å grave seg ned! :rolleyes:

 

Jeg skjønner godt at det å betale penger og ha noen å rapportere til er motiverende i seg selv. Jeg er også sånn, kan jo egentlig oppskrifta på hva som skal til, men det er mye lettere å holde en streng linje hvis jeg vet at noen følger med meg... Lurer på om det er en versjon av "flink pike"-syndromet? Men uansett, når det virker skal vi ikke klage! Håper du koser deg på jobbtur og at du har masse gode alternativer å velge i når det kommer til mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Vel hjemme fra Bergen, og lurer veldig på hovrdan det går med deg!!

 

Turen til Bergen gikk fint, jeg tok sunne valg, selv om jeg ikke la det inn. Snikveide i dag, og var det samme som på tirsdag. Burde vel streng tatt gått ned, men jeg hadde jo ikke fått trent heller. SKAL se 65 tallet neste uke! Skal på jobbreise igjen på mandag, og får ikke veid før torsdag. Er spent på hvordan lange jobbedager påvirker spisingen min, men jeg har allerede hamstret knekkebørd (påsmurte) i eks. antall varianter, så jeg håper jeg skal klare å holde meg!

 

I dag blir det spinning og styrke på meg, gleder meg til en god time!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis!

Det høres ut som du har vært veldig flink på jobbtur! Jeg synes du er veldig flink som holder det gående selv med lange dager og reiser med jobben, det må jo by på noen ekstra utfordringer? Så da tror jeg innsatsen din gjør at du får et strålende tall på vekta på torsdag! :D

 

Med meg går det bra, jeg har unngått de store fellene resten av denne uka, det har nok riktignok blitt litt mer i mengde enn jeg burde hvis jeg skulle være superstreng, men jeg prøver å fokusere på moderasjon og tålmodighet. Ingen flere turer i snopeskapet ihvertfall, og det er jeg fornøyd med. Trente hardt tirsdag, og hadde egentlig tenkt å trene før jobb onsdag, men etter en natt med minimalt med søvn (har hatt veldig problemer med å sove godt denne uka) ble den planen avlyst. Det var imidlertid ny kurskveld på pole i går, og det var både tungt og bra! Det er jo så morsomt! :lol: Jeg skal være alene hjemme i helga, min kjære skal til Trøndelag på NM i kickboxing, så skal prøve å spise godt og riktig. Og så har jeg planlagt en liten utskeielse med potetgull og sjokolade på sofaen i kveld, så den store øvelsen blir å moderere seg! ;)

 

Ha en kjempefin helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Du er flink du og min venn! Og så er du bevisst på de sprekkene du har, og det er jo like viktig! Ellers kommer en seg ikke videre, og fortsetter heller bare å skeie ut....

 

Kjedelig at du sover dårlig da, aner du hvorfor? Høres artig ut med pole, det har jeg aldri hverken sett eller prøvd... :rolleyes:

 

Nå er det endelig helg, og jeg er klar for å hente meg litt inn igjen! Treningsfri i dag, men i morgen har jeg like godt meldt meg på tre timer på åpen dag. :lol: Tipper jeg blir litt stiv på søndag, men det er bare gøy! :)

 

Fin fredag til deg, og god helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...