Gå til innhold

Karate Kid, Nøtteliten og Bam Bam på nye veier


Anbefalte innlegg

Gjest Optimista

Halloen Enna!

loggfører 50 min på mølla og 35 min ble det vel - styrketrening. Føler at kneet er bedre i dag. For orden skyld jeg løp ikke i 50 min - det ble motbakke og en fart som var nummeret før løping hvis du skjønner hva jeg mener. siste 10 min + ble løp da og midt i løp jeg 5 min. Ikke noe Enna-fart for å si det sånn... Men svett ble jeg iallefall! :) Og sprutrød i fleisen :)

 

Nå husarbeid. Hmmm du og spa Enna, elsker sånt selv. Hva om du gir deg selv en spa-premie hvis du når et mål du setter deg- ikke nødvendigvis laaaangt der fremme, men eks. treningsmengde utført ila 14 dager og fornuftig matinntak... og hehe når du når det endelige målet kan du unne deg en super spa pakke!! :)

Og selvsagt, mannen din spanderer hehe :)

ha en flott søndag. Vi tastes

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen - karate kid melder seg! :)

Halvveis i karate treningen i dag angret jeg en snev på styrketreningen på låra i går.... hvis dagens treningsøkt ikke er en mega fat-burner treningsøkt, ja da finnes ikke slik trening. himmel og hav! Muskler i beina skalv av utmattelse og stinn av melkesyre... jeg var heldigvis ikke den eneste som hadde det passe vondt under økta. Så det er jo en trøst. Nå er jeg bare så fornøyd med meg selv at jeg ikke ga meg da melkesyra meldte sin ankomst i hver en muskelfiber... en vakker dag, en veldig vakker dag, skal jeg holde ut enda lenger, tåle enda mer, og være mye lettere i kroppen! :)

Matveien? I dag har jeg vært veldig flink. (snakk om å skryte seg selv opp i skyene, men skit au hehe) Ikke en eneste nøtt, sjokoladebit eller vin. Masse grøntfor har det blitt. Ok, kunne nok ha vært flinkere med vanninntaket da, men vi kan da ikke være perfekte heller, eller? :)

 

Nå gleder jeg meg til å knaske på nok en gulrot, legge meg på sofaen og ja, jeg tror det blir en tidlig kveld på meg i dag. denne treningsøkta vil nok merkes i morgen! :)

 

Håper du har hatt en sunn dag også Enna! We rule! :)

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du fantastiske treningsdame!!! ÅÅÅÅÅÅ du er sååå flink, altså. JEg var flink med løping i helgen i tillegg til at jeg gikk mye turer. Det var jo såååå fint vær!!! Mandag hadde jeg såååå vondt i magen, luftplager. Jeg gikk tur, men løpe var bare uaktuelt! Jeg vet ikke hva som er årsaken. Jeg har ikke spist mye brød i det siste, ei heller veldig "gass-produserende" grønnsaker... MEn det kommer sånn rundt det som (fortsatt???) er eggløsning... og det varer en liten uke.. KAnskje jeg må bli bedre på å skrive ned HELT nøyaktig hva det er jeg spiser!!! og analysere om det er noe som går igjen! Men på den annen side... jeg spiser egentlig det samme hele tiden.... Irrirterende er det, hvertfall og noen utredning av noe gidder jeg bare ikke å holde på med her borte. (De sykehusenen her overdriver i beste fall LITT, når det gjelder behandling, men stort sett overdriver de STORT!!!! - for å tjene penger!)

Vel, i går kunne jeg fått til litt trening, men jeg gadd ikke B) .

I dag er det vel ingen unnskyldning. I resten av uken burde jeg ha rimelig god tid til å trene, så jeg bør få mine trimpoeng. I går gikk jeg i friskt tempo i over en time, så bevegelse ble det, om ikke anpusten og sjelvende muskler som visse andre driver med. :lol:

Maten... bob, bob, men ikke HELT på viddene. Klarte ikke helt å holde meg unna noen nøtter i går. Irriterer meg, men jeg klarte hvertfall å stopp FØR jeg egentlig ville! Og er det noe jeg trenger å lære, så er det nettopp det. STOPPE FØR JEG NESTEN KASTER OPP....

Fantastiske Optimista... vi rule (at least you do... I think I roll.... ;) )

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... det går litt opp og ned. Totalinntaket i går var akseptabelt, men jeg evner liksom ikke helt å spise 5 fornuftige måltider... det blir frokost og ofte litt (for) sein lunsj, et mellommåltid og middag.... men - siden lunsjen ofte er for sein, er jeg sulten og rar og "lysten" fram til middag (som ofte er sein - gjerne mellom 7 og 8 ...) og da blir det en skje med kornblanding her, litt frukt, kanskje noen mandler ... not good! Jeg MÅ bli flinkere med den formmiddagsspisingen, altså!

Magen er ikke god, ennå, så jeg gjorde noe jeg ikke har gjort på lenge... jeg jogget ROLIG i 50 minutter. Lot være å presse meg, fant ut at det MÅ være lov å ta det HELT med ro og at det tross alt er bedre å jogge rolig enn å sitte på sofaen. Om det ikke gjorde HELT underverker, så følte jeg meg bedre, OG det føltes godt å hele tiden kjenne at jeg hadde kunnet løpe fortere og lengre. Hadde lette motbakker og det kjennes godt å merke at det jeg for et par år siden syns var ganske tungt, ikke gav nevneverdig høyere puls nå... Så det ER forbedring å spore (selv om jeg syns det går litt tregt!)

I dag er det grått ute... jeg kunne nok godt tenke meg sol og sommer, nå...

Håper du har det bra og at du er like flink og at du KOSER deg!!! Det skal jo være et godt liv selv om vi (liksom :blink: ) skal leve sunt og fornuftig....

Stor klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. to gressenker sammen en torsdags kveld... ikke bra :rolleyes: ... vin ,nøtter og tørket frukt.... (ikke noe sjokolade, da - vi er jo sunne og fornuftige :lol: ) Men dessverre har mannen min kjøpt noe marsipan-liknende greier hos "nøttemannen" min... skulle ALDRI tatt den første biten. I stedenfor mandler er det pistasjnøtter... å HALLELJA (hmm, fikk altså ikke til å skrive u med store bokstaver på tastaturet til iPaden...) så gode de er!!!

Vel, løp 7 km i bra tempo tidligere i dag og har drevet med husarbeid, så jeg har hvertfall beveget meg, men selvfølgelig har jeg spist for mye - altfor mye... har ikke blitt ferdig utlært foreløpig, tydeligvis <_<

Satser på at du, Optimista, tar mer fornuftige valg enn meg.... så hvertfall EN i gruppa vår kan vise til gode resultater!

 

Ta vare på deg, vi tastes! Klem,

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... ikke så artig å gå på vekten når jeg ikke kan holde nevene unna nøtteskålen(e) :unsure:

Men som jeg har sagt 1000 ganger før - jeg gir meg ALDRI!!

I dag blir jeg borte store deler av dagen og jeg har - for en gangs skyld - tatt meg sammen og løpt på mølla. 30 min, bare, men bedre enn ingen ting, og ingenting hadde det blitt om jeg ikke hadde gjort det nå. Nå går jeg snart ut døra, skal gå en god bit til t-banen, så jeg får litt mosjon, i dag!

Tenker på flinke du, som trener styrke... du har vel en kropp som en ungfole du, nå... :)

 

STÅ PÅ og god fredag

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen Enna!

Skulle ha skrevet til deg i går, og også onsdag etter karatetreninga, men på onsdag hadde jeg god grunn.... jeg var helt totalt absolutt kake etter treninga og i går var jeg stup trøtt etter jobben... etter en time med slag og spark på onsdag - jeg svetta så fælt at det så ut som om jeg hadde sittet i badstue i 5 timer og tatt en dusj - blaut fra topp til tå av svette...ja etter en times trening så mente instruktøren at vi måtte jo avslutte med litt styrketrening.... 10 pushups - stå i rett, 10 sek pause - så ni pushups... 10 sek pause...åtte...syv.... seks.... og videre nedover til en pushups.... dvs 50 pushups til sammen.... jeg kjenner det i ermene enda.... Ja for å ikke snakke om lårmuskulaturen... når du står i "kampposisjon" er muskulaturen i spenn konstant over lengre tid... låra ristet av utmattelse til slutt. Jaja får jeg ikke sprettrumpe av dette får jeg det aldri....

 

Nå skal jeg snart på trening med PT og regner med at jeg blir kjørt godt da også....

Vin? ikke drukket det hele uken Juhu!! flinke meg! :) matveien også flink - ikke noe usunne saker har nærmet seg min munn... regner med at jeg tar igjen det tapte neste uke haha! Må bli flinkere å drikke vann ser jeg. Av en eller annen grunn er det ikke så lett... sukk.

 

Nei, vi er egentlig ganske flinke syns nå jeg Enna. Vi står på, gir oss aldri og er vel GR's mest optimistiske medlemmer tror nå jeg! :) Syns vi fortjener litt selvskryt på en fredag... ikke sant? Flott du er enig!

Ha en super fredag - skal ut med venner i dag, men skal være sjåfør så det blir ikke alkohol på meg. Smart måte å slippe de kaloriene :) Men litt kjedelig da. Håper bare at jeg spiser fornuftig.... time will show!

Vi tastes.

Klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 det er 55 push-ups, det!!! En ting er sikkert- slipp meg inn på den timen og jeg hadde vært FULLSTEDNIG kanon, totalt utslitt!!! Så du, min gode venn, kan briljere med sprettrumpe og faste, flotte armer, mens jeg kan bare si at: joda, 10 km er ingen sak.... Ser VIRKELIG utfordringen her!!

Har altså vært på indisk matlagingskurs, i dag... Og JAMMEN er jeg glad for at jeg løp i morges og for at jeg gikk tur/retur metroen... for selv om hun nesten ikke hadde fløte, og ikke så mye stekeolje, og bare lagde vegetarmat.... METT!!!! (Bare fornavnet! :o )

Men nyyydelig godt, var det! :lol:

 

Kos deg i kveld. Det blir bra selv om du skal kjøre...

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

pokker 55 pushups?!!!! ikke rart jeg er ødelagt i ermene i dag! Dette skal han få høre på mandag min kjære sensai - karateinstruktøren!

 

Vel i morgen vil jeg ikke greie å gå, det kan jeg si med en gang. Hadde en treningsøkt med PT i dag og han skulle da se hvor mye jeg greide av ting og tang.... 15 pushups (med tær, ikke knær, i gulvet)siden jeg var så lemster tok jeg det kun 2 ganger - oj ja stemmer - runde to greide jeg 16.., 137 kilo var det vel i beinpress og gang det med 2. Jeg begynte først med 110kg, så 120 var det vel... "du er sterk!" konstaterte han... så var det litt på ermer igjen og mage og rygg... oppvarming var 10 min på mølla og vet du hva? han mente jeg løp lett, effektivt, ja elegant var vel ordet han brukte!!! :P/>/> la meg få det skriftlig sa jeg kjapt før han ombestemte seg!

Men nå kjenner jeg det i låra.... i morgen blir en tøff dag.... ikke si jeg skal ta med en tur på mølla please.....

 

Nei, må hive meg i dusjen (hiv og hiv, heller krabbe..) og gjøre meg i stand til kveldens festligheter - uten alkohol!

 

Ha en fin fin fredag Enna!

Stor klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen! Du er FANTASTISK!!!! Du løper lett og elegant, du er sterk, du er fantastisk...

 

Jeg kan snart ikke bøye meg i støvet, lenger (og det er ikke fordi det ikke er støv <_< ), men jeg er litt stiv, ser du :lol: , men du, min kjære venn, er USLÅELIG!!! Absolutt fantastisk!

GRATULERER!!!!

 

Stor klem,

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag ettermiddag

I går ble det ikke noe løping, i steden ble det litt styrketrening på stuegulvet + tur i skogen. Den styrketreninge var forsåvidt tøff, men jeg tenkte ikke mer på det utover dagen, men i dag!!!! :o STØL!!!!

I dag løp jeg i 45 minutter. Ikke noe voldsomt tempo, men greit tempo... Var fornøyd med meg selv. I morgen bør det bli intervalltrening :)

Maten både i går og i dag har vært ok. Sper jo på med vin, men holder meg innenfor grensene... (Det er vel ikke helt riktig taktikk, men siden jeg ikke har tenkt å slutte med vin, er det den eneste måten!)

Stå på videre. Vi tastes :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervalltrening ble det. Og det ble tøft for meg i dag ! Jeg hadde tenkt 4 drag i utgangspunktet, men så var det så tungt at jeg tenkte det fikk holde med tre, men da jeg vaar ferdig med det 3. kunne jeg ikke slutte, så det ble fire :D . Stolt der, ja!!

Maten har vært grei, tror jeg. Spiste lunsj ute på restaurant, så jeg vet ikke energiinnholdet. Tok derfor litt godt i da jeg skulle registrere, så summen er kanskje litt høy, men ganske sunn :) .

En fin dag i dag :). Nå er det Breaking Bad :lol:

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært gjennom en prøve som jeg bestod! Jeg var i et avskjedsselskap for en god venninne :mellow: . Der var det nok av drikke (for å si det mildt, menjeg holdt meg på matta!) og masse god mat og KAKER og SJOKOLADE... Jeg spiste gulrøtter, tomat og LITT (og da mener jeg LITT) nøtter.. SVÆRT stolt (Klapp på skulder ;) )

 

løp en 5-km etterfulgt av litt styrke for armer og kjernemuskulatur. Så jeg har vært ganske flink på den fornten, også... selvfølgelig KUNNE jeg ha vært mer effektiv slik at jeg hadde hatt tid til å løpe lenger, men ..

 

Alt i alt - en god start på denne uken, og helgen gikk også fint. Jeg er hvertfall inne på et godt spor! ^_^

 

Håper alt er bra med deg, Optimista. Kjenner jeg deg rett har du vel trent karate og tatt 110 push-ups med en (vommannen???) sittende på ryggen din!!! :lol:

 

Ha en fin kveld. Jeg skal hoppe i bingen.

 

Sov godt.

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Du imponerer Enna - karakterstyrke vi jeg si det du greide å gjøre i vennelaget! Stå på! Sånn skal det gjøres! :)

Vom-mannen har for øvrig sluttet på karate. Tror ikke det var fordi jeg slo han i magen - tror heller det er at han ikke greide å følge med, han var ikke så kjapp i bevegelsene - at han stammet i tillegg kan ha påvirket hastigheten hans......

Var på karate mandag og da ble det "bare" 30 pushups, situps og knebøy etter vanlig karate trening... Ikke så hard økt da, blir nok verre i dag... orket ikke trene i går. var kake så valgte å lade batteriene i stedet.

Litt borte sånn mentalt sett, fikk tlf. mandag - skal på ettårskontroll fredag. Kryss fingrene. :)

 

Matveien, er flink der, men vekta er som limt på skrotten. Gir meg ikke enda! Vi tastes, må jobbe nå

 

stor klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, veldig raskt for her skal trening inn før jeg må løpe ut døra igjen (INGEN skal si at jeg ikke PRØVER, hvertfall!)

Ettårstesten kommer til å bli helt fin!!!! Jeg kjenner det i magen!

Vekten min også er limt på, nå... Siden jeg var "treg" med å få av de første to (tre) etter sommeren, og så ikke tok meg sammen rett etter jul, så er det nå 4 (5) som sitter DØNN fast, men vi er sterke kvinner - vi gir oss ALDRI!!! Til sommeren er vi der vi vil and that´s for sure!

 

Nå skal der løpes :D

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det ikke løping... jeg var "høy" etter konserten jeg var på dagen før... måtte bar sitte og høre på musikk framført av "helten" min. Matmessig? Lite mat i går, sunn mat, men for lite...Vekt i dag? Som sist uke, syns jeg hadde fortjent nedgang, men sånn er det nå innimellom <_< .

I dag skulle jeg vært på matlagingskurs, men det ble avlyst. Som den rare personen jeg er ble jeg litt lettet, for jeg hadde ikke rukket å løpe før jeg måtte gå, og den indiske maten henger så lenge i kroppen, så det ville blitt tungt etterpå og fredag er fredag i forhold til resten av familien. Ikke så artig at mamma løper på mølla midt i familiekosen... så nå får jeg BÅDE gjort rent, gått i butikken OG trent... SÅ aldri så galt, osv :lol:

Til middag i går hadde jeg wokede grønnsaker og stekt torsk. Det var en utrolig god kombinasjon! Ikke ris eller noe annet... NAM NAM!

 

Ha en fin fredag der ute... du er på ett-årskontroll.... det blir HELT fint! Det er jeg sikker på! Fortell, vær så snill!

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Hei

Kjapt innom - knallgode tilbakemeldinger på kontrollen i dag!

Må løpe nå (eh ikke bokstavelig), skal hente mannen min nå - helgetur.

Du hører fra meg søndag/mandag!

Ha en super helg, vi skal feire!

stor god klem, og igjen, takk for at du er der, og er den du er! :)

 

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KNALLGODE TILBAKEMELDINGER.... Akkurat som jeg sa ;) - fra spøk til alvor: Det er det beste du kunne få!! Fantastisk! Er det det dere feirer i helgen?? Eller er det en bursdag?

Fredagskvelden var vel ikke optimal sett fra en som bør gå noen kg ned i vekt, men jeg holdt meg hvertfall unna søtsaker... I går (lørdag) hadde jeg min første løpetur ute og det var bare herlig!!! Strålende sol og plutselig vår, etter en uke med snø og kulde. All snøen forsvant og det er bare herlig. Det ble 8 km i et relativt rolig tempo. Gikk litt berserk i nøtteskålen i går kveld :huh:... men holdt meg unna søtsaker i går, også. I dag er det nøttestopp og fornuft, igjen!

Jeg har har kjøpt meg et web-kurs i mindfullness... vet ikke om jeg blir så mye klokere, men jeg får en og annen a-ha-opplevelse, og det tenker jeg er bra for meg. Så jeg har tatt meg i å endre noe.. det går ikke akkurat fort, men kanskje jeg på sikt kan bruke det i kampen mot kiloene, også. Det snakkes mye om TILSTEDEVÆRELSE og er det noe jeg ikke har, så er det jo nettopp tilstedeværelse i forhold til mat. Jeg har en tendens til bare å dytte maten ned uten å smake på den... Det fører jo gjerne til at jeg bare blir overmett og egentlig ikke tilfreds. Så jeg får se om det fungerer.

Vet ikke om det blir noe trening i dag. Formen er ikke noe særlig og jeg sov veldig dårlig i natt... men nå har jeg hvertfall kledd på meg og skal sette meg ut i solen.

Håper du har det strålende fint på dn helgetur.

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er formen tilbake. Det er vel takket være en dårlig natt til i går og en dårlig dag i dag at jeg starter uken noen gram under der jeg var på fredag!!! Makan til MANGLENDE tilstedeværelse på fredag- og lørdagskvelden! SUkk... Jeg får jammen arbeide med den MINDFULLNESSEN (kan man si en mindfullness, mindfullnessen, flere mindfulnesser osv :lol: )

Det er blitt ettermiddag og jeg har ikke fått trent, men jeg har gått masse og vært i aktivitet! Får se om det blir tid noe seinere i kveld.

VI har full vår i dag. Det skal visstnok holde seg i dag og kanskje et par dager til, så er det tilbake til kjøligere vær, men VISSTNOK på plussiden. Jeg skal ikke klage så lenge det ikke kommer mer snø!!!

Om tre uker reiser familien til Istanbul. Jeg har aldri vært i Tyrkia. Gleder meg til det :) En uke. VI har leid oss en leilighet og skal farte rundt! Det blir artig. Ikke umulig at jeg kommer til å like meg godt der... Alle jeg kjenner som har vært der, sier at det er et fint sted!

Noen timer senere.

Vi har hatt hjemmelaget blomkålsuppe til middag. Godt :) Nå har jeg nettopp løpt en tur på mølla... Godt å være ferdig,, syns ellers det var en litt tung tur i dag :mellow: .

Nå er det snart sengen. Jeg er så TRØTT!

Ha det fint, Optimista

Klem fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Goooood morgen Enna!

Sol fra knallblå himmel, vårfugler kvitrer om kapp og jeg prøver å våkne med en stor kopp med sterk kaffe....men må jo først innom her og gi livstegn fra meg.

hadde en veldig hyggelig helg. Var godt å komme bort og gjøre alt og ingenting egentlig. Gode venner er godt å ha. Jeg både drakk og spiste, men var måteholden med begge så helgen var ikke så ille som jeg fryktet når det gjelder kaloriinntak.. :)

I går ble det karate, gikk bra det, og som vanlig svett som en ja hva er det som svettter så ille mon tro? I dag skal jeg, hvis jeg ikke er helt gåen etter jobb, ta meg en spinnings økt. Lover ingenting, men siden jeg har skrevet det her så forplikter det....

Er stiv/småverk i ledda mine - medisinen sin skyld. Håper det går over - hehe det er ikke forenelig med høye karatespark.... :)

Mindfullness - tanken bak - holdt jeg på å si- er ikke dum i det hele tatt. Det har noe i seg. Har lest litt om det selv, og prøvd. Kan ikke si jeg fikk dårligere dager av å bruke teknikkene for å si det sånn, men med alt så må man holde det ved like, være bevisst sin tankesett, ha kontroll. :)

Nei, nå er havreflakene spist (knallsunn frokost) og mer kaffe på drikkes - spiste forresten en knallsunn GR middag i går - jeg syns ikke den var så god jeg - masse rotgrønnsaker og kyllingfile med krydder... den var grei men.... har sikkert glemt noe... men sunn var det, det skal sies!

Nei Enna, ha en super dag! Vi tastes sånn plutselig igjen!

klem Optimista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag prøvde jeg "fisk masala". Står på GR-siden. Den likte jeg godt!!! Spiste litt mye ris - villris (elsker ris!!!), men retten var sunn og god!!! Kan fint bruke kylling med samme krydderblanding til! Tror den retten kommer til å bli laget, igjen.

Løp en tur ute i dag, også. Bare 5 km, men det var en fin tur :) .

Har vært svært "lysten" på noe i hele dag, men holdt meg til oppskårne gulrøtter... Stolt av meg selv!

Nå er det natten! Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, hadde en av mine megasprekker i går, men har tatt meg sammen igjen i dag. Løp ute i går, også. I dag har det bare blitt turi skogen (gange, altså) og masse trasking på et kjøpesenter. Så nokså mye bevegelse. Hverdagsmosjon heter det vel.

Spist sunt i dag. Drukket bra med vann. Irriterer meg litt over den sprekken i går, men det er liksom ikke noe vits i å gå og tenke på det, heller... jeg gjorde det - dumt trekk, men viktigere er at jeg tok meg sammen med en gang.

Spist en god middag i dag. Laks marinert i en blanding av soyasus, sitronsaft, olivenolje, hvitløk og litt honning... råstekte poteter til. Hadde også tenkt å ha brokkoli, men glemte å koke den! Vel, vel - godt var det og ungene var også fornøyd. Fikk til og med høre at jeg godt kunne lage det igjen! Og DET er artig! Jeg er nemlig egentlig ikke så flink til å lage mat...

I morgen er jeg ikke sikker på om det blir mye tid til trening, men jeg håper det skal gå bra. Trenger å løpe da... liker ikke når det går mer enn en dag mellom løpeturene...

Skal på en konsert i morgen kveld. Gleder meg til det!

Ok, håper alt er bra og at du - som vanlig - har mer kontroll og trener all den styrketreningen og fleksibilitetstreningen jeg ikke trener!!! VI "tastes".

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen Enna.

beklager - gått i en lite "Bam-Bam" felle. Mye som skjer, både i og utenfor kroppen, så blir litt frustrert. Men kommer sterkere tilbake. Har bare fått trent karate denne uka - for mye verk i muskler og ledd så ny time hos lege venter - grrr... men sånn er nå livet.

Har vært passe flink med maten men tok meg litt vin både i går og onsdag, sukk....

PÅ jobb nå, og rett i møte, så må stikke. Ville baregi et livstegn. Ser at du har hatt dine stunder og, skriver mer senere.

 

Stor god klem

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger huler av og til Optimista! Ikke føl at du MÅ skrive hver dag... skriv når du har lyst, men du må ikke gi meg opp! Da blir jeg så "ensom".

Jeg har nettopp løpt 30 min intervall og sitter og ettersvetter litt før dusjen. Skal pynte meg etterpå og det er helt håpløst hvis jeg er like svett etter dusjen som før... :)

 

Det blir nok vin på meg i kveld... men det gleder jeg meg til og det ER jo fredag ;)

 

Håper du får en fin helg og at det su tenker på går greit. Selv får jeg mest sannsynlig en rolig helg... Satser på litt trening, men ikke de helt store "utfordringene"

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er utfordringer??? Jo det er å komme seg gjennom en helg uten å spise for mye mat! Vel, som ALLE andre helger... denne var ikke et unntak. Jeg spiste for mye - og ikke av den sunne maten... Det ble ikke så mye trening som jeg hadde tenkt, heller, men jeg var mye i bevegelse - tross alt!

At jeg ikke lærer.

Det er ny uke, nye muligheter og gårsdagen var tilbake på "den smale sti"... Og bare te, ikke noe vin til kvelds...

To uker til påskeferie. Selv om vi ikke skal på direkte sydenferie, så satser jeg jo på itt varmere enn her... hvilket ikke bør være noe probleem. I skrivende øyeblikk laver snøen ned som om det skulle være januar og det er 1. april. Kan dessverre ikke si aprilspøk, heller :huh: .

 

Dagen i dag BØR inneholde trening. I går presset jeg inn 20 (!!!!!!) minutte rpå mølla. Ikke akkurat noen ny rekord i distanseløping, men jeg fant ut at 20 min er bedre enn ingen ting! OG jeg svetter jo så det står etter! Får fart på systemet også, så mye av helgesyndene havnet der de skulle! B)

 

Håper været er bedre andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...