Gå til innhold

Karate Kid, Nøtteliten og Bam Bam på nye veier


Anbefalte innlegg

Gjest Optimista

Halloen Enna!

Vi er nå da spreke - jeg karate og du er blitt den nye Yoga-beiben! hehe! Har hørt om sånn badstue yoga - skal visst være svært effektivt og sunt og alt det der.... for min del, jeg er for stiv og støl i kroppen til slike bevegelser, og jeg svetter nok som det er på karate trening! :)/>/> Gleder meg til neste statusrapport fra deg!

 

Ble karatetrening på meg på mandag, og siden vi nærmer oss gradering blir vi kjørt rimelig hardt kan du si.... svetter som en gal - som vanlig - og masse statisk trening.... Vi skal visst bli eksperter på å holde balansen - på en fot og sidespark og sånne umenneskelige bevegelser.... og så skal vi ha rett rygg (som et spett..)i tillegg og puste inn med nesen, ut med munnen - roooooolig...... jaja prøv det du....

Ny økt i dag, håper det blir litt kjøligere i været for det blir veldig varmt (som en badstue) i treningslokalet (dojo'en som det visst heter)

Nei, er på jobb, sjefen er på besøk, så får vel jobbe litt her hihi

 

Vi tastes. Ha en superduper dag!

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde vekten, ja... Det er det jeg gjør :blink: . Disse hersens 4(5) kg over der jeg tenker at jeg skal være. 65 er jo liksom "målet", men jeg så i fjor på disse tider at 66 var ok, også.... Men er jeg der??? Nei, jeg vaker på 70-70,6 kg og der kommer jeg meg visst ikke så lett fra....

Vel, jeg gir jo ikke opp, det er ikke det! :angry: Jeg er bare litt lei, for å si det mildt.

Yogaen, ja... Tror ikke jeg blir noen guru ... Mest fordi jeg ikke gidder å bruke tre timer på o komme meg til og fra. Jeg får nok heller prøve litt her hjemme.... Løp meg en liten tur i går og det gikk ganske greit. Gikk også en times tur i skogen... Fantastisk 1. Maivær her :lol: .

Ny helg, jeg kjøper (med min manns velsignelse) IKKE inn nøtter eller tørket frukt....

Nå har jeg vasket og ryddet litt og skal sette meg litt ut i solen, før jeg går til butikken.

Ha en god helg. Vi tastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel på en eksepsjonelt sunn fredagsmiddag: Nachochips og hvitvin... Hurraaaa for sunne valg. Men på fredagskvelden bare skulle vi ha LIIIIITT nachochips før middag... men så ble det så pass mye at kalorinivået steg mot dagsbehovet... og saltinnholdet nådde vel årsbehovet, tenker jeg.. hvertfall stopp vi der og kyllingkjøttet ble liggende til dagen etter... Ikke en middag til etterfølgelse, men på en "barnslig måte" tilfredstillende ;)

I går grillet vi kjøtt og grønnsaker og det var nyyydelig godt :lol: .

Det ble ingen løpetur i går, bare en gåtur... Egentlig en litt lat lørdag...

I dag er det søndag og jeg har ikke lyst til å gjøre stort... men det er vel mulig at jeg tvinger meg ut på en løpetur etter hvert. I morgen tror jeg ikke det blir så mye tid til løping... og til tirsdag - nei jeg vet ikke om jeg vil si det, men da blir jeg altså 50!!! Det er mange år, det.... Den dagen BURDE jeg ha tid til en løpetur på formiddagen... Og det børe jeg vel gjøre, også... som et signal til meg selv om at jeg er en kvinne i min beste alder (!) som vet å ta vare på meg selv :rolleyes:

 

Ok - ha en fin søndag.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en strålende dag som - tross bursdag - ikke var HELT på viddene. Joda, jeg spiste både kake og is, drakk champagne, men jeg løp 4x4 intervall, stod på høye hæler i mange timer og hadde det flott :)

I dag har jeg løpt en 5 km og tatt 30 min yoga etterpå. Jeg er jo bare SÅÅÅÅ stiv, men jeg har stor tro på at det er bra for meg :)

Jeg har klaget til mannen min over at et par av kjolene jeg kjøpte i fjor på disse tider er litt trange over magen, og da han diskret spurt hvor mange kg det var og jeg sa mellom 4 og 5, så ble det så virkelig for meg... at det for det første "bare" er 4-5 og for det andre- det ER 4-5... altså, jeg HAR LAGT PÅ MEG! Og det skulle jeg jo ikke, det bestemte jeg jo i fjor :blink: .

Så de skal av igjen, and that´s it!!

 

Så det evig tilbakevendende tema: Jeg gir ikke opp, jeg står på TIL JEG HAR FUNNET LØSNINGEN!!

 

Enna - den gale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen skjønne Enna!

4-5 kilo, ja da tenker jeg på en kollega jeg hadde som sa det var vekta hans før og etter et do besøk...... en tankevekker...

Ja det er noen kilo ekstra som vi ikke vil ha, det er min status nå også.Så vi er i samme båt. Men så tenker jeg, 4-5 kilo skal de gjøre meg miserabel og bare være negativ hver gang jeg ser meg i speilet? Misforstå meg rett, vi skal ikke lure oss selv, det har vi gjort før. Men er våre mål det ideelle? Er vi mer fornøyd med 4-5 mindre av de "ekstra"? Vil våre mål bli et resultat at vi konstant vil være på diett?

Men ja, vi må alltid tenker på hva vi spiser og drikker, der er jeg helt enig meg deg (hehe syns jeg hører dine argumenter nå.... Ja jeg følte meg mer vel med mindre kilo. Sukk, nå føler jeg at jeg argumenterer for begge deler..... du får ha meg unnskyldt Enna :) Det jeg kanskje prøver å si at vi (iallefall meg selv) må lære meg å bli glad i den skrotten jeg har. Alderen setter også sine spor. Og det har jeg merket etter det jeg har gått gjennom + medisinene. Jeg har blitt kastet inn i en overgangsalder over natten. Jævelig for å si det mildt, men jeg er frisk. Jeg lever. Og det - sett opp mot 4-5 kilo ekstra- er mye mer verdt. ;)

Ja du har kost deg på bursdagen din, og det skulle bare mangle. En feiring skal ikke gjennomføres med dårlig samvittighet. Basta! Vi er aktive, sunne, fornuftige. Ja vi spiser noen ganger ting vi ikke burde, men hallo... vi nyter livet og tar tak før vi skeier helt ut. Syns vi skal være stolte av våre resultater jeg. Vi er bevisste på at vi ikke skal bli overvektige igjen.

 

Trening har det blitt på meg, og jeg skal ha ekstra time i karate i morgen. Er øm i hver en muskel i kroppen for tiden. Blir kjørt rimelig hardt på karate treningen, ny gradering er like rundt hjørnet. Og medisinen gjør sitt også, nok et sukk... :)men pytt sann, jeg tenker andre har det verre enn meg :)

 

Nå er det visst eurovision song contest på tv, må se hvordan det går med Norge. Skal nyte en sunn skål med havregrøt til kvelds... vi tastes mer Enna. Og jeg følger med på FB om du ikke hører fra meg her på noen dager.Litt hektisk på hjemmefronten, men det går bra! :)

 

Takk for at du er der Enna.

Stor god klem

Optimista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med deg.... Og jeg er liksom heller ikke panisk. For jeg holder jo vekta, da... Sånn rundt 70 kg.... Og de fleste klærne passer jo, det er bare de to litt fiiiine kjolene mine, og eeen hvit bukse.

Og sett i lys av hva du gikk gjennom i fjor.... Takke meg til 5 ex kg!!!

Så vi trener og står på og lever sunt nok til at kroppene våre har det bra. I dag syns jeg sel at jeg tok greie valg. Har av en eller annen grunn hatt skikkelig hodepine, så løping har bare ikke vært interessant... Så jeg har gått i tilsammen 1 t og 40 min til og fra to forskjellige kjøpesentre og båret x antall kg... Det er også mosjon! Har spist nokså bra (og drukket litt druer :P ) fridag her i morgen...

Vi klarer oss bra, Optimista!!

Klem fra Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det nå sin skjeve gang... har nettopp kommet hjem fra en løpetur og trent litt for mage og rygg i tillegg. Det er lat stemning i huset... typisk søndag. Om en uke er det 17. mai!!! Tiden flyr fort!! I fjor satt bunaden helt perfekt. I år passer den, men er litt trangere. Det er dumt, men for to år siden kunne jeg ikke spise noen ting, og nesten ikke sitte når jeg hadde på bunaden, så alt er relativt!!!! Ønsker deg en god uke med masse spennende trening og opplading til gradering... jeg glete forresten å si takk for bursdagssangen :)

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist den "torsk på grønnsaksseng" som det er oppskrift på her på nettsiden. Det var Bam Bam som snakket så varmt om den, og jeg har tenkt på henne masse i dag - den ER virkelig god, og familien likte den godt :) Så nå har jeg TO gode fiskeretter fra GR, denne og "Fisk masala". Jeg ELSKER fisk og trenger gode oppskrifter. I dag var føste gang på jeg vet ikke hvor lenge at jeg veide MINDRE på mandags morgen enn på fredags morgen!!! Jeg spiste jo nok (for å si det sånn) på lørdag, men ikke sånn HELT bort i hytt og pine, heller... Og i går tok jeg meg sammen med en gang, og lot ikke den "ja, ja siden jeg likevel osv..." ta overhånd. Føles godt :rolleyes: .

Du har vel trent så svetten har rent i dag, igjen... jeg har gått fra metroen og vasket hus, så jeg har hvertfal vært i bevegelse. Men ikke noen massiv trening. Fordelen med å spise middag i 18-19-tiden, er at jeg ikke blir så "fysen" på kvelden, ulempen er at jeg mett og ikke så lysten på en løpetur... I morgen får jeg hive meg rundt å løpe, hvertfall!

 

Vel, vel... Ha det strålende, og Bam Bam... om du skulle kikke innom... vi er her, kanskje ikke LIKE hyppig som før, men vi ER her :)

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen Enna!

Jeg er her, det vet du :)/>. En del som skjer for dagen - ingen krise - kan skrive mer i mail til deg, men tingene "rundt" tar opp mye tid. Men det betyr ikke at jeg ikke tenker på deg vettu. Men her er jeg igjen og forfatter noen ord til deg :)/>

Jupp, var på trening i går - ble tre karate treningsøkter i forrige uke, har fremldees blåmerker etter de treningene.... men syn det går fremover med teknikken min. Skulle jo bare mangle, har trent litt nå da, men leeenge til svar belte da! Et mål jeg har satt meg. :)/>

Har ikke vært flink ellers med trening, kroppen er ikke i go' lage med meg. Noen dager er bedre enn andre, men merker at overskudd ahr jeg lite av. Tror det har med pollen også å gjøre - har piller for det også :)/> Må snart kjøpe meg doseringseske - men jeg skal være en viss alder før det skjer!!! Det har jeg bestemt meg for - selv om min kjære gode fastlege mener at jeg kanskje må krype til korset....

Vekta er stabil, men de ekstra kiloene er der.Ikke så ille som da vi begynte på GR, men hadde ikke vært meg imot at de var borte. Jeg får bare være tålmodig og ta ett steg om gangen... :)/>

 

Du trener jo jevnt og trutt, og en inspirasjon for meg. Nå til sommeren skal jeg innrede et rom til min lille "treningssal" - har en del apparater som er stuet bort. Tror at det blir enklere for meg å stikke innom og ta litt styrke etc i eget hus enn å måtte kjøre til helsestudio etc etc. Særlig nå når jeg føler at energinivået og til tider motivasjon er litt lav.

 

Var konfirmasjon i helgen. Syns jeg holdt meg til sunn mat - men ble et lite kakestykke på meg da, kunne ikke la være å spise litt. Men lenge siden jeg har spist kake så det unte jeg meg selv! :)Det er heldigvis ikke mange slike selskaper i nær fremtid så jeg overlever (kun to festlige "kake"-samlinger igjen før sommeren...)

 

Nei kjære Enna - jobbe litt til, det må jeg gjøre. :)/> Vi tastes sånn plutselig igjen! Og enig med deg - håper Bam-Bam leser våre innlegg og kommer tilbake til oss! :)/>

 

Klem fra Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke så godt at du er så sliten og tom... :mellow: Jeg er glad du har karaten, og det gir deg tydeligvis mye positivt. Jeg syns ikke du skal "stresse" med å gjøre så mye annet. Karate er jo en helt fantastisk trening for kjernemuskulatur, balanse, mentalitet osv. Kondisjon kan du jo heller prøve å få gjort unna med å gå opp noen av de 7 fjellene rundt omkring.... Man trenger ikke gjøre ALT! Jeg gjør jo IKKE NOE ANNET enn å gå og løpe... styrketrening er omtrent et ikke-ord her i huset... (Ikke det at det er et eksempel til etterfølgelse, men det at du "bare" trener karate skal kun gi positive tanker, ikke tanker på at "du burde" gjøre noe mer i tillegg (Hmmm, hvis det er mange skrivefeil skyldes det A) Jeg har drukket litt vin, B) jeg har ikke briller på....)

I dag har det ikke blitt tid til trening, dvs - hadde jeg lest en mail grundig + sett litt bedre på klokka, hadde jeg hatt GOD tid til 30 min - om ikke annet så på mølla, men jeg blingset på det meste og faikk dermed ikke "tid"... (men jeg HAR gått raskt i 30 minutter, da....)

Har vært ganske flink med kostholdet denne uka... men det som skjer er at jeg ikke spiser NOK. Så det er HELT og FULLSTENDIG klart at grunnen til at jeg har nen kg for mye er at jeg spiser formye nøtter, snacks og godteri... FOr når jeg holder meg unna alt det - som til syvende og sist ikke er så sunt (hvertfall i de mengdenen jeg setter til livs) så går jeg ned i vekt. Og da spør jeg meg selv: HVORFOR er det så inn i granskauen vanskelig å hold eseg til det "normale" kostholdet???

N i kveld har jeg vært på bokkubb. Der ble det servert m&m´s, vårruller, ost og kjeks, snacks, gulrot og agurk... (og vin, da...) Jeg TVANG meg til å holde meg til gulrot og agurk + to ts med oliventapenade (!) (og vin, da...) TIl slutt MÅTTE jeg gå, for jeg begynt å tenke at "bare EN kjeks, bare EN vårrull, bare EN m&m... men gjeg holdt stand. Og stolt er jeg, også!!! I morgen skal jeg på indisk kokekurs, igjen... det blir en utfordring, for det er jo så GODT!!!! Må bare ta meg sammen og holde igjen!

 

Riktig god natt...

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært nesten 30 varmegrader! Det er varmt for en stakkar fra Norge, altså! Og så skjedde det så plutselig. På 17. mai var det så kaldt at jeg frøs selv med bunad, i går var det helt himmelsk og i dag - VARMT! Og så varmt skal det være i en uke, nå!!!

Ble ikke noe trening i dag. Har hatt urolig mage i hele dag, så jeg har rett og slett holdt meg i nærheten av en do... kjedelig! Skulle gjort mye annet i dag, faktisk.

Men sånn er det, av og til.

 

Håper du har det bra og at treningen gikk fint - tross alt!

 

Klem!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vekten var alt, burde jeg være i godt humør nå... etter to dager med ekstremt hyppig toalettbesøk har vekten blitt redusert med ca 3 kg ... men siden jeg ikke orker å løpe, pynte meg eller gjøre noe annet, så hadde jeg foretrukket å være der jeg var søndag kveld.... Men det der vel noe "dritt" (ha-ha, bokstavelig talt!!) som må ut...

JEg får se litt positivt på det! Jeg kan "lovlig" sove litt på dagen, jeg kan se en film og jeg kan sitte stille uten å føle at jeg må gjøre noe... (Det er jo bare deilig i omtrent 30 minutter....)

Ok. Håper formen din er relativt ok....

 

Klem, Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen! Gi meg den mage skauen!!! 3kilo mindre hadde vært en drøm!! Ikke behagelig mens hit au ha ha! Ligger i senga og prøver ipaden nå.... Er trøtt som en strømpe men må skrive noen ord først til min aller kjære Enna. ;)/> ble karatetrening både mandag og i dag. I dag var d en knalltøff økt. Jeg og noen andre damer ( ha ha måtte ta en kjapp korrektur på damer... Jeg skrev Samer.... Ja ja meg og iPad.....) prøvde å finne ut hvor mange kalorier vi hadde brukt.... Ble enige om at det iallfall var 1000! He He hu ene skulle feire kaloriforbruket med masse fymat i kveld! Hva gjorde jeg? Salat kylling og avokado. OK ett gl rødvin og. Syns jeg fortjente d! Kjenner d godt i ryggen men d går greit. Balsam for sjela å trene. Håper jeg snart får en avklaring. Nei Enna,uansett vi gir oss pokker meg ikke. Men uansett noen kilo til eller fra , og da mener jeg noen få kilo!, er vi vakre, både kropp og sjel! Nå får jeg sove litt. Ha en god natt søvn my friend. Vi tastes. Klem Optimistar ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi lenge siden sist!!!

Har vært på "dametur" og hatt det VELDIG fint. Jeg var flink med kosten de dagene, men har drevet litt tull de siste to dagene her hjemme med både snacks og SMÅGODT!!! Vi fikk noe norsk smågodt i en gave for en stund siden. Det var til ungene, men så var det enkelte ting de ikke likte, men det gjorde jeg... sukk. Nå er det borte, heldigvis!

Det er KJEMPEVARMT her og jeg har ikke løpt - har ikke hatt tid, for den saks skyld, bortsett fra i går og i dag, men det ER varmt. 30 grader... jeg sliter litt med løpeformen, da... må venne meg til det, liksom! Men nydelig er det jo, da... :)

Men selv om det er varmt sitter jeg ikke stille. Jeg går jo mine km til butikken og handler i vei både det ene og det andre ;)

Skulle bare gi livstegn fra meg... Hmmm jeg MÅ begynne med styrketrening!!!!!

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe dager i vente: Gjester som elsker god mat og vin.... Og det blir ikke løping, MEN jeg satser på ganske mye gange. De er heldigvis spreke folk!

Vet ikke om jeg kommer innom hver dag... Men jeg skal nok melde fra om verden blir FOR "utrygg" !!!!

 

Ha det bra, håper du har det ok, Optimista

 

Klem,Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen Enna!

Har vært på reisefot, så derfor ingen livstegn fra meg her :)

Var i et flott selskap i helgen. Kan ikke huske når jeg sist spiste kake, så i stedet for å bare gå rundt å sikle over kakefatene gikk jeg bananas.... kransekake, ostekake og en annen kake jeg ikke husker hva heter gikk ned på høykant. Jeg ga på en måte blaffen på lørdag for å si det særdeles forsiktig. Er jeg stolt av mine handlinger? Langt derifra men en megasprekk må jeg vel tåle tenkte jeg... og så er jeg så forbaskade frustrert over situasjonen - sender deg en mail jeg. :) Men jeg gir ikke opp. Jeg skal komme meg tilbake der jeg var før sykdom men må kanskje bare innse at det vil ta tid, mye lenger tid enn det som er "normalt"...

Var på karate trening igjen i dag og det gikk rimelig greit. Merker at det ikke er så greit lenger pga ryggen, men jeg svetter, puster og peser og gir ikke opp... :) Ny trening onsdag. I morgen tror jeg det blir spasertur, skal prøve meg på litt styrke og hagearbeid. Har en plen som skriker etter å få seg en stuss.... :) for ikke å snakke om ugress som vokser som ja ugress..... :)

Ellers går det bra. Prøver å holde humøret oppe! :) Den evige optimisten som jeg er!

Vi tastes!

Stor god klem

Optimista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en harding, altså!!! Luke gress er vel ikke den beste "sporten" når du har vondt i ryggen, kanskje???

Det er ikke bra at du må gå rundt med smerter nedover i beina!!! Usj!

I går ble det ingen trening, ikke tid, i dag vet jeg ikke.. I skrivende øyeblikk er det husarbeid som står på programmet (derfor MÅ jeg skrive litt på dataen... er ikke spes glad i husarbeid :blink: )

Det går rimelig bra med kosten - hvertfall på ukedagene... hadde - som du ;) - et lite dypdykk om ikke i kakefatet så i isskålen og smågodtfatet - i helgen, men har klart å ta meg sammen etter det... så får jeg bare fortsette å ta meg sammen til tross for besøk osv...

 

DU er fantastisk! Stå på, hold ut, dette ordner seg!!! Muffinsmage.... ANER ikke hva du snakker om :rolleyes:

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Du er en harding, altså!!! Luke gress er vel ikke den beste "sporten" når du har vondt i ryggen, kanskje???

Det er ikke bra at du må gå rundt med smerter nedover i beina!!! Usj!

I går ble det ingen trening, ikke tid, i dag vet jeg ikke.. I skrivende øyeblikk er det husarbeid som står på programmet (derfor MÅ jeg skrive litt på dataen... er ikke spes glad i husarbeid :blink:/> )

Det går rimelig bra med kosten - hvertfall på ukedagene... hadde - som du ;)/> - et lite dypdykk om ikke i kakefatet så i isskålen og smågodtfatet - i helgen, men har klart å ta meg sammen etter det... så får jeg bare fortsette å ta meg sammen til tross for besøk osv...

 

DU er fantastisk! Stå på, hold ut, dette ordner seg!!! Muffinsmage.... ANER ikke hva du snakker om :rolleyes:/>

 

Enna

Du vet ikke hva muffinsmage er nei... hehe skal jeg sende deg et bilde som viser en muffins i hevingsstadiet? hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen Enna!

Sendt deg mail :) Og forresten, det ble trening på onsdag - beinhard økt, noe jeg virkelig hadde godt av - og ryggen holdt sånn passe. Har utviklet en haug med nye grimaser for å si det slik..... og det passer jo seg særdeles bra til denne kampsporten - motstanderen løper bare han/hun ser ansiktsuttrykkene mine :lol: Litt galgenhumor må man ha i en sådan stund :)

Må løpe (løpe og løpe fru blom.... )

Vi tastes

klem Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i morgen kveld" ble noen dager seinere..

Det har foregått noe hver dag, hele dagen i det siste og jeg har bare vært innom data´n for å lese litt nyheter og lese og svare på mail...

Vel

Besøket var en suksess og en katastrofe. Suksess fordi det er FANTASTISK hyggelig med gode venner :) og katastrofe fordi vi åt og drakk hele tiden :blink: . Joda vi gikk mye, men .... vekten var ikke så ille som jeg fryktet, men kostholdet har ikke bare inneholdt sunn energi for å si det mildt :rolleyes: ... Vel, vel - spist er spist også videre. Det er alltid (store) rom for forbedring og jeg er nesten på recovery nå... bare en LITEN bit kjeks akkurat nå, men jeg kastet resten av den halve kjeksen....

Det har ikke blitt trening siden forrige søndag og det blir heller ikke noe i dag, men jeg satser på bedre innsats i morgen. Vi får besøk igjen til helgen... (sukk :blink: ), men så etter mandg er det ikke noe besøk, da er det bare den ene avskjedslunsjen etter den andre... ikke bra!!! Stålvilje har jeg jo (som kjent) ikke, men derimot er jeg ganske lett å overtale til "galskap"

Vel... dette ble bare rot og ikke til oppbyggelse for noen, men jeg er her - gir aldri opp og holder meg rundt 70 kg... Så stabil "hold vekten" :P

 

Take care, kjære du, Optimista... skulle gjerne likt å høre Bam Bams kommentar på det vi driver på med, for tiden...

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Hallaisen Enna!

Kjapt innom for å registrere treninga i dag; 30 min på mølla og en time med har styrketrening. Ville teste ut formen min og dette ser lovende ut! Er meget fornøyd! :) Nå koser jeg meg med en sunn smoothie.

Har sendt deg mail forresten. Og ja som du skjønner båttur er utsatt til i morgen. Min kjære er ikke helt i form. Men det går fint. I morgen er det meldt knallvær og nesten ikke vind, mye bedre enn i dag. Nå er det varmt men lummert!

 

Ha en super dag Enna, Take care.

Stor klem fra ei som ser lyset i tunnelen nå! Juhuuu!

Optimista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HU hei ... her har jeg ikke trent på over en UKE!!!! Men jeg HAR gått mye, altså!!

Maten forrige uke var KATASTROFAL! Ikke så altfor mye, men usunn og lettvint hele uken. Var på farten stort sett hele dagen hver dag. Det ble litt bedre rent innholdsmessig fra fredag av, men da ble det litt for mye! Sukk! Har ALT tjene på å gjøre en innsats for kropp og sjel de nærmeste dagene og ukene, altså!!!

Det er eksamensstemning i huset, ungene pugger og leser sesongens siste gjester har nettopp reist ut av huset og vi er "for oss selv" igjen. Deilig - selv om besøk er hyggelig!

Jeg skal komme med mer fornuftig skriving etter hvert.

Det skal hvertfall bli torsk til middag i dag. Så i dag skal maten være sunn og det skal ikke være sjokolade og nøtter på bordet!!!

 

Ha en strålende dag. Vi tastes :)/>

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...