Gå til innhold

Noen i 40-50 årene som vil være med å motivere hverandre for å gå ned 3-5 kg til St.Hans??


Anbefalte innlegg

God onsdag morgen :)/>/>

 

Tjorven - godt jobbet! Masse lykke til med 1600 kkal i dag :)/>/> kveldssult er forferdelige greier, kjenner meg godt igjen for noen uker siden. Gi deg selv noen dager - sulten vil bli borte. Mange har rett og slett for mye magesyre om kvelden fordi man er vant til å spise om kvelden og da utskiller magesyren safter hele kvelden. Når man har endret vanene, slutter magesekken å skille ut syren. Til å begynne med, kan man dempe syren med for eksempel Link tyggegummi som er jo trygg, selv for gravide. Jeg selv alltid har Link tyggegummi i veska for tilfellene jeg blir altfor sulten på jobben (kjenner det av og til på slutten av arbeidsdagen). For meg funker det ikke å spise "lite og ofte", jeg vil helst holde meg til faste tider og spise meg ordentlig mett på real frokost, lunsj og middag. Nasker jeg - blir jeg aldri mett og fornøyd.

 

På vekta vises det en bitteliten nedgang - 100 g - fra i går. 60,8. Midjemålet er fantastisk - 69. Hofte 96. (kjæresten kommenterte masse masse masse på dette B)/>/> !) Så det går nedover!!

 

Tok blodprøven i går for å se om jeg har noen mangler i kosten. Gjorde det spesielt i løpet av fasten uten å ha tatt vitamintilskudd og skal få en fullstendig blodprofil om et par uker. Vil vite hvordan det står til med meg.

 

Blir nok en veiedag på lørdag, hehe. Ellers blir jeg tatt for juks hjemme :)/>/> :)/>/> avtale er avtale :)/>/>

 

Ha en fantastisk onsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, flinke damer :)/>/> håper det står bra til med alle :)/>/> lurer på hvordan det gikk med deg, Tjorven og 1600 kkal dagen og kveldssulten din :)/>/>

 

Dagens registrering 60,9. Alltid opp etter fastedagene, selv på 1200 kkal og en joggetur. Daglig blir det 2 TP på meg (joggetur pluss en halvtime rask gange til og fra jobb).

 

Veiedagen er om to dager. Ligger langt unna delmålet mitt på 60,0 kg. Gjør en redelig innsats helt etter programmet (veldig fornøyd med innsatsen og egen impulskontroll!) men resultatet er svært beskjedent denne uken. I alle fall på vekten. Men bra resultat på målebåndet - den er helt wow. Håper på "et sprang" nedover på vekten i morgen, det har jo skjedd før. Belønningen kommer, det vet jeg. Liker raske resultater og kjenner at motivasjonen faller når vekten står stille, blir lei meg.... Men piffer meg selv opp så mye jeg overhodet kan. Samboeren hjelper masse, han har kommet med et økonomisk insentiv - vi reiser til Østerrike rett etter 17 mai og dersom jeg når målet mitt, kan jeg la kredittkortet mitt ligge hjemme...Han er verdens mest herlig, kjærlig og motiverende mann :)/>/>)

 

Fikk svar på 16 av 17 blodprøver bortsett fra d-vitamin, det må jeg vente en stund på. Helt drømmeaktige verdier, tallene som dette ser man veldig sjeldent hos 40-åringer. Guri malla nå ble jeg glad!! og stofskiftet er normalt og ikke lavt. Har lagt ut medr info på min egen tråd.

 

 

Ha en strålende dag :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

58kg - Takk skal du ha ang tipset om Link tyggegummi. Er det på Apoteket det kjøpes??

Synes du er flink som får til faste og spise så lite.

Lykke til med vekta på lørdag.

 

Her ble det litt over 1600 kcal på tirsdag.

Men i går startet min dag kl.6.30 og var ikke i seng før kl. 4 på natten. Da blir det en del mat med så mange timer på farten. Men snittet er litt over 1900 kcal.

 

Nei, dagen i går var stort sett ingen god dag, kroppsmessig... eller kcal messig...

Var på shopping og disse 2-3 kg opp har virkelig satt seg på magen...

Klær som satt fint før sitter nå som pølseskinn eller jeg får ikke igjen buksene...

Så her ble det ikke noe nytt. Men de andra shoppet :)

Jeg som skal til fjells på dans i helga...

Funnet frem klær som er romslige... ikke noe vits å bli enda mer deppa før helga.

Men håper energien er såpass på plass av vi får gått tur på dagen og danset en del om natten. Men det blir jo god mat og drikke, også, da...

Blir ikke akkurat tellen kcal der oppe...

 

Nei, jeg skal kose meg og ikke tenke på kilo og eller noen annet som har med kroppen å gjøre. Ikke ofte jeg er ute på noe, så denne helga skal nytes.

 

Flott dag videre og riktig god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god fredag :)/>/>

 

Tjorven - ja Link kjøpes på apoteket :)/>/> hvis utsolgt kan du prøve sugetabletter, de har samme effekt. Finnes forskjellige merker. Nyt dansehelgen fullt ut, det blir garantert en deilig helg :)/>/> unner deg ! :)/>/> :)/>/> :)/>/>

 

Her går det veldig tregt, kun 100 g ned siden i går. Kroppen samler på vann før eggløsningen. Har allerede utstudert alle sånne ting i fjor da jeg klarte å slanke meg fra BMI 27 ned til 21. Nytter ikke å være frustrert over hormonene, de er bare der. Vekta kommer nok til å gå raskere ned etter eggløsningen. Så kommer mensen igjen... Ondt sirkel. Kan ikke gjøres noe med.

 

Statistikken kommer uansett til å bli ødelagt i morgen. Blir nok ingen joggetur i dag, får ikke tid med all rydding og matlaging. Må bare stå på, ikke skjeie ut på festen og holde det som er planlagt. Syns det er deilig å sette meg selv, min helse og mine mål i første rekke, og ikke la maten overta styringen igjen :)/>/> er veldig fornøyd med meg selv og fremdeles håper på å nå målet 17.mai. Ellers er det bare å varme opp kredittkortet, som samboeren sier ;)/>/> hehe

 

Ha en strålende fredag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag :)/>/>

 

Været er herlig ute - inne gråtes det med krokodilletårer. Fikk ukens sjokk: 61,7. 1 kg opp. Syns selv jeg var kjempeflink i hele uken , overspiste ikke på festen i går, viste masse måtehold....Tok feil, gitt. Dagen begynte med en joggetur kl. 6:30...ble presset ut i kulda av samboeren. Han sa at hvis vi ikke jogger på morgenen, vil jeg gråte resten av dagen over vekta, hehe:) og det ville han ikke. Hadde nok rett, den joggeturen hjalp en del...

 

Igjen er jeg på den fæle vekta 61.... Holder på å bli gal. Skikkelig "set-point". Sultestreik neste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

58kg - Takk skal du ha ang tipset om Link tyggegummi. Er det på Apoteket det kjøpes??

Synes du er flink som får til faste og spise så lite.

Lykke til med vekta på lørdag.

 

Her ble det litt over 1600 kcal på tirsdag.

Men i går startet min dag kl.6.30 og var ikke i seng før kl. 4 på natten. Da blir det en del mat med så mange timer på farten. Men snittet er litt over 1900 kcal.

 

Nei, dagen i går var stort sett ingen god dag, kroppsmessig... eller kcal messig...

Var på shopping og disse 2-3 kg opp har virkelig satt seg på magen...

Klær som satt fint før sitter nå som pølseskinn eller jeg får ikke igjen buksene...

Så her ble det ikke noe nytt. Men de andra shoppet :)/>

Jeg som skal til fjells på dans i helga...

Funnet frem klær som er romslige... ikke noe vits å bli enda mer deppa før helga.

Men håper energien er såpass på plass av vi får gått tur på dagen og danset en del om natten. Men det blir jo god mat og drikke, også, da...

Blir ikke akkurat tellen kcal der oppe...

 

Nei, jeg skal kose meg og ikke tenke på kilo og eller noen annet som har med kroppen å gjøre. Ikke ofte jeg er ute på noe, så denne helga skal nytes.

 

Flott dag videre og riktig god helg.

 

 

Hei Tjorven, ser at du og jeg sliter litt med det samme nå, jeg har og fått noen ekstra kilo igjen som ser ut til å være vanskelig å blir kvitt. Jammen meg er det en evig runddans dette her med opp og ned i vekt. Det skal så liten utskeielse til før vekten fyker opp, også er det sååå vanskelig og tar så mye lengre tid å gå ned igjen.

 

Tror at det er lurt av oss å være i dette forumet, hvor vi kan støtte, oppmuntre og heie på hverandre. Ønsker deg lykke til videre med håp om at vi begge to om snart kan nå våre mål og bli der:)

 

Mvh Bronzee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god mandag morgen :)

 

Bronzee - enig. Evig runddans og opp og ned i vekt - dette kjenner jeg igjen.

Tjorven - lurer på hvordan går det med deg etter helgen.

 

Her er det full krise, 62,2 på vekta - har overspist i helgen ( pannekaker, nøtter, sukker i kaffen, brie på skiva, salt focaccia - rekken er lang). Det var liksom ikke store utskeielser hver for seg men summen ble likevel stor nok for å fullstendig ødelegge ukens jobb. Utrolig dumt av meg, gidder ikke å komme med unnskyldninger, de er nemlig det - unnskyldninger. Var ikke opprinnelig plan for helgen... Back on track og sunn mat resten av uka. Først to dagers faste.

 

Litt sollskinn i sinnet - så ordner det seg i løpet av dagen, håper at i morgen vil det bli en myyye bedre start på dagen for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bronzee - Koselig å høre fra deg. Ja, det er ikke så lett dette. Leser litt på din siden, også. Det er jo denne utmattelsen som gjør det vanskelig her. Du er velkommen her på min side, for jeg synes ikke helt jeg passe inn på din side, ettersom jeg ikke sliter med søtsuge/søtproblemet, på samme måte som du gjør.

Men håper du kan skrive noen ord her, også :)

 

58kg - Link sugetabletter har jeg. Men bruker det bare når tykktarmskataren blir for ille.

Høres ut som du har en herlig samboer "varme opp kredittkortet" var morsomt sagt ;) Moro med nye klær, også da ;) Du er heldig som har en å trene sammen med. Som støtter deg.

Du må huske at, vist du spiser for lite, tror kroppen det er hungersnød og holder på det du har... Ifølge de lærde...

jeg har ikke noe forslag for hva som er best for deg, ettersom du faster 2 ganger i uka. Sulte seg er i hvertfall ingen løsning;) Da går du opp igjen med en gang du spiser, igjen. Og uten mat og drikke, duger helten ikke..

Ettersom du sulter kroppen, vil det nok bli overspising innimellom... for kroppen trenger mat for å fungere. Men det du kaller overspising ;) er vel det som er normalt for oss andre. Ikke vondt ment.

Men det er vanskelig å finne løsningen, som passe en selv...

Men du klarer det.

 

Da jeg gikk på GR-kurs måtte jeg øke inntaket til 16-1700 kcal for å gå ned i vekt. Spiste alt for lite før. Da ble det nesten 1 kg i uka.

Nå skal jeg ned bare 500 g i uka... tror jeg, så derfor roter jeg og driver veldig...

 

Kom ikke hjem før nå, mandags kveld. Vi orke ikke dra igjen i går.

Det er blitt langtur fredag, lørdag og søndag, og masse dans fredagskveld og lørdagskveld.

Så tror det ble ca 23,6 TP denne uka/helga :)

Herlig.

Har bare skrevet inntak av mat 4 dager i forrige uke og det ble 1955 kcal i snitt. Sikkert alt for mye for nedgang.

 

Imorgen blir det veiing her, så vet ikke hvordan det har gått med vekta.

Har kost meg med mat og drikke og spist ute og chillinøtter, vin osv ;)

Herlig helg var det.

 

Flott tirsdag til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vekta i dag viste 300 gram ned.

Men...

Jaja...

I morgen er det 1. mai og da har jeg gått opp i vekt denne måneden, også,

ser det ut som.

 

Nå er det bare å ta seg sammen og bli streng med meg selv.

 

Kom meg ut på en hard gåtur i dag, som ga 3,1 TP.

 

God kveld og flott 1. mai til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Takk skal du ha Lucilla.

Men skal si jeg ble fornøyd da jeg gikk på vekta i dag.

Siden i går hadde jeg gått ned 0,6 kg.

Så da har jeg gått ned 200 gram i april :D

 

Så glad det ble nedgang i stedenfor opp...

 

Rolig tur idag som ga 2,6 TP.

 

58kg - håper det går bra med deg??

Savner deg her ute...

 

Flott torsdag til dere alle.

Snart helg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg ser at dere her er en liten gjeng som er aktive med å skrive til hverandre for å motivere dere selv og hverandre. Jeg håper jeg kan hive meg med her. :)

 

Litt om meg selv: 43 år, gift og 4 barn. Siste barn fikk jeg i november og den eldste blir 16 nå i sommer. Jeg har gått to GR-kurs i år og gått ned nesten 10 kg. Vekt nå er 68,8 kg - veiedagen min er tirsdag. Jeg er ferdig med kurset og ser at jeg trenger å skjerpe meg allerede fordi de gamle vanene kommer løpende mot meg og jeg tar i mot med åpne armer.

 

Jeg ammer for tiden. Har forsøkt å ligge på 1900 kcal, men tror jeg må ned mot 1750 kcal slik at jeg har litt å gå på når det blir helg. De siste to - tre ukene har det kun blitt 7 TP, men målet er egentlig 12 TP hver uke.

 

Mitt mål frem til sommeren er 65 kg. Egentlig har jeg litt fokus på livvidden, fordi jeg er så bred rundt livet. Livvidden nå er 87,6 cm. Målet er å komme ned til 80 cm slik at jeg ikke er helsemessig overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jaka - så koselig med flere, så velkommen skal du være.

Moro med aktive på forumet.

Flink du har vært som har gått ned så mye mens du ammer.

Jeg gikk opp da jeg ammet, men med en gang jeg var ferdig med ammingen, raste kiloene av.

Du må vel spise nok så du ikke mister melka??

Jeg har, også, høy livvidde, men jeg har V-fasong så smal over baken. Liv og hofte er like store...

Gleder meg til å følge deg fremover.

 

Her gikk vekta ned enda 200 gram fra i går til i dag, så veldig fornøyd.

Var i bursdag i går og spiste masse kaker... og det smakte så godt... så da var det ekstra moro at vekta hadde gått ned enda mer...

 

Jeg ser at jeg ligger på over 2100 kcal inn i snitt denne uka. Det er mye. Men vekta går ned så hvorfor kutte ned på kcal da??

Var og er nok mye væske i kroppen etter en lang periode jeg ikke har vært i form.

Men nå har jeg kommet meg ut å trent bra denne uka.

I dag fikk jeg til 3,5 TP.

Var tungt, men pulsklokka sin konklusjon ble, "Maksimaltrening - lang", så da er jeg fornøyd.

 

God dag videre og flott fredag og god helg til dere som allerede tar den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Tjorven! Det er alltid kjekt å være sammen mot målet :)

 

Så bra at du har klart å ta av selv om du har vært innom kakene også!

 

Vekta har gått litt forsiktig nedover - litt mer helt i starten. Jeg har heldigvis ikke mistet melken, men jeg tror ikke man mister den så lenge man spiser nok og får i seg nok næringsstoffer. Selvfølgelig er her litt individuelle forskjeller.

 

Kjenner forresten igjen det du sier om V-form. Jeg er relativt bred over skuldrene og smal over rumpa. Ikke lett å jobbe seg ned i livvidden til under 80 cm, men jeg skal i alle fall gjøre et godt forsøk.

 

Ha en riktig god helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, det er noe merkelig med denne vekta min,

når jeg spiser over 2000 kcal om dagen, går jeg ned.

I går spiste jeg litt over 1800 kcal og da gjorde vekta et hopp opp i dag...

Men håper den er gått ned til mandag.

 

Ja, sammen er vi sterke, Jaka.

 

Ingen trening i dag.

Andre oppgaver på programmet og i morgen blir det Oslotur på meg.

 

Riktig fin kveld og flott lørdag og helg til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, det er noe merkelig med denne vekta min,

når jeg spiser over 2000 kcal om dagen, går jeg ned.

I går spiste jeg litt over 1800 kcal og da gjorde vekta et hopp opp i dag...

Men håper den er gått ned til mandag.

 

Ja, sammen er vi sterke, Jaka.

 

Ingen trening i dag.

Andre oppgaver på programmet og i morgen blir det Oslotur på meg.

 

Riktig fin kveld og flott lørdag og helg til dere.

 

Jeg har hørt, Tjorven, at vektoppgang kommer gjerne etter noen få dager og tilsvarende for vektnedgang. Vet ikke om dette stemmer helt, men kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god lørdag:)

 

Tjorven - takk for støtten på tråden min, så hyggelig:) Håper du koser deg i Oslo. Helt riktig som du sier, noen dager med (nesten helt) frie tøyler og god mat. Oppleves som en riktig nedtur å gi opp for maten igjen. Vekta har igjen stagnert på 61,1..... Er egentlig ikke så ille, situasjonen kunnevært myyye verre.... Kan ikke gi opp nå. 13 dager til målet. Og disse sosiale treff - skal selv på besøk og hjelpe venninnen med å bake, pluss få besøk senere på kvelden, middag hos meg. Prøvelser!!! :angry:/>/>/>/> Hvordan skal man overleve dette uten å gråte på vekta i morgen...

 

Jaka - lykke til med vektprosjektet, amming er en fin ting for vektnedgang har jeg hørt, man bruker 600 kkal på å lage 800g melk, det er bare å amme i vei :)/>

 

Ha en fin helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

58kg - godt å høre fra deg, igjen.

Vektoppgangen din er ikke avskrekkende heller.

Noen som blir borte, kommer tilbake etter hvert med 10-15 kg mer.

Ikke lett å stoppe når en førstes har kommet galt ut.

Flink er du.

Enda ikke umulig å klare å komme ned på 58 kg. Lykke til.

 

Jaka - Går bra med deg??

Ja, jeg vet av erfaring at når jeg kommer hjem fra ferie så har vekta stått stille, selv om jeg har spist alt mulig. Men når jeg kommer hjem og blir "flink" igjen, så hopper vekta opp.

 

April var en dårlig måned for meg, så håper mai blir bedre og jeg håper jeg til St.Hans er på 63 kg.

 

De siste to dagene har jeg ligger på 17-1800 kcal og det har jeg ikke gjort på 10 måneder nå. Så håper dette blir resultat på vekt.

 

Sliter med dårlig immunforsvar og utmattelse, så i dag våknet jeg med sår hals, igjen.. og helt tappet for energi, så det var den Oslo-turen. Orker ikke dra nedpå kjøpesenteret her engang...

 

Kanskje dette er noe for noen av oss??

 

http://tara.no/article/72991-12-matvarer-som-gir-flat-mage/gallery/387604

 

http://tara.no/article/71029-minuskalorier-gjor-deg-slank

 

Jeg starter alltid dagen med en appelsin,for da kommet magen i gang.

 

http://tara.no/article/71293-sa-mye-forbrenner-du-

 

etter dette kan jeg spise 2111 kcal om dagen for å holde vekta... og det stemmer ganske bra.

Men jeg har testet ut med pulsklokka på et helt døgn på dager jeg ikke orker noe. Forbrenner ganske mye ved å være i ro.

Sist jeg prøvde viste pulsklokka 2485 kcal med bare å sove og sitte ved pcen...

 

God dag videre og flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag morgen :)

 

Tjorven - det høres ut som om du egentlig er i en positiv vektnedgang nå, hold litt på den. Håper forkjølelsen ikke setter seg, utrolig dårlig og kald vår i år, mai måned og fremdeles bikkjekaldt hver morgen og kveld. Glad jeg reiser til kontinentet om et par uker (i vekta 58, hehe), der er det 20 varmegrader for lengst...

 

Feirer 60,8 på vekta i dag. Tross besøk og fest, minus 300 g på vekta. Holdt meg til 1000 kkal. Venninnen som bakte i går, var selv på slankeren. Hun serverte kun snackstomater, passet meg jo midt i blinken. Yess. Og middagen også gikk over all forventning. Siden det var meg og sambo som stod for maten, lagde vi en smart meny av fransk tomat-og linsesuppe som har mye smak men nesten ingen kalorier, salat og aspargespai. Til dessert is og bringebær. Bare sunn og god mat. Gikk kjempebra, dette. 12 dager til målet og et nytt håp...

 

Ha en flott søndag, solen skinner og bare det er bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag til alle :)

 

Gode nyheter herifra - helgen er overstått og siden lørdagen er det munus 1 kg på vekta. Helt oppe i skyene i dag, 60,1 og et håp om å skrive meg inn i femtiklubben i morgen. Ikke mye annet å skrive bortsett fra at sånt gir utrolig motivasjon, føler meg igjen veldig motivert, må holde på det.

 

Etter en nedtur kommer alltid en opptur :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjorven og 58kg,

 

Så fint å høre fra dere begge!

 

Spennende lenker du la ved her, Tjorven. Kjedelig at du ikke har vært frist, men jeg håper jo at du blir frisk og pigg igjen raskt.

 

Kjempenedgang for deg da, 58kg! 1 kg ned er jo supert :D

 

Helgen har gått relativt greitt. Jeg synes alltid det er vanskelig å loggføre alt jeg spiser i løpet av helgen, men det har allikevel gått sånn noenlunde greitt på rutinen :rolleyes:

 

I morgen er det veiedag, men jeg smugtittet litt i dag og da var det 300 g ned. :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Skal ta en titt på de lenkene Tjorven:-) Håper formen din er bedre nå :)

 

Gratulerer med nedgang 58kg,-1kg er jo kjempebra :)

 

Ble 400 gram ned på meg denne uken,er fornøyd med det.

 

Lykke til på veiedagen imorgen jaka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Lucilla - Gratulere med flott nedgang.

 

Jaka - Spent på hva din nedgang ente på. Men du er jo på god vei.

 

58kg - Ja, da har du rast bra ned i vekt på noen dager. Det er moro å se nedgang.

Gratulere så mye

 

Jeg har veiedag på mandag, men gårsdagen forsvant fort.

Var borte fra kl.8 til 21.20 og da var jeg bare så trett.

Var på hytta og rakte og solte meg.

Fikk så fin farge i bringa.

Resten tar litt mer tid.

 

Vekta viste 400 gram ned, her, også.

Spiste 1891 kcal i går og trente litt styrke som ga 1 TP.

Så fornøyd med gårsdagen.

 

Sol og fint ute i dag, også, så håper jeg kommer meg ut på en liten tur,

etter hvert.

 

Jeg sliter mye med utmattelse og dårlig immunforsvar, så her er det mye tretthet og det som ellers går ;)

Noen ganger klarer jeg å heve meg litt over det og andre ganger ikke...

Men kan ikke legge meg til.

Det er jo vår ;)

 

 

God dag videre og flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Gratulerer med flott nedgang på dere alle sammen!

 

Her ble det ned 200 gram.

 

Jeg sprakk litt i går og i dag også fordi jeg forsøkte å lage riskrem basert på soyamelk og soyafløte. "Dessverre" så var den ganske god :P . Jeg spiser ikke egg og melk for tiden pga at minsten har allergi så da var det litt spennende å forsøke denne soya-varianten.

 

Ny dag i morgen uten riskrem og nå skal jeg si "nei" til det som jeg ikke skal ha.

 

Nå blir det langhelg og tur til hytta - håper været blir bedre enn meldt B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jaka - gratulerer med nedgang. Riskrem kan ikke være et trussel hvis man spiser bare litt av den. Soya er sunt. Nyter selv dessert på hverdager, selv med min kalorifattig meny. Men aldri søte ting, bær og vaniljekesam som oftest. Passer på å få i meg antioksidanter og skyr mat med tomme kalorier.

 

Tjorven og Lucilla - gratulerer med minus 400g, bra jobba. Ser ut som i dag blir det enda en vakker dag med mye sol. Håper du nytter dagene på hytta, Tjorven:)

 

Her er det minus 200g, tråkker litt på stedet mens sluttdagen nærmer seg med stormskritt. Er veldig bestemt på å gjøre ekstra innsats nå de siste dagene. Så bestemt at gikk tidlig fra undervisningen i går kveld for å rekke en joggetur ved 21-tiden sammen med min kjære. Han tilrettelegger :)

 

Ønsker alle fortsatt lykke til med målene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...