Gå til innhold

Noen i 40-50 årene som vil være med å motivere hverandre for å gå ned 3-5 kg til St.Hans??


Anbefalte innlegg

Gjest Lucilla

Hei Tjorven :)

 

Så flink du har vært til å trimme forrige uke,her ble det bare 5,2 tp,men satser på å få litt mer denne uka.

 

Du har helt sikkert gått ned i vekt,krysser fingrene.

 

Stå på videre,så ser du 63 kg snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen!

 

For en aldeles nydelig helg vi har hatt! Her i huset har vi hatt svigers på besøk og det har ikke vært noen anledning til å hente frem pc'en. Lite trening har det blitt, men i går var det en times tur med intervalltrening. Kjempefornøyd med det.

 

I dag var det veiedag, 67,7 kg, og 85,7 cm rundt midjen. Godt fornøyd med 600 gram ned fra forrige uke. Kun ca. 6 cm inn i midjen så er jeg utenfor helsefare :D

 

58 kg - du klarte det og har vært kjempeflink! Gratulerer så mye. Det er veldig kjekt om du kommer innom her også en gang i blant selv om det er HV som blir ditt neste fokus.

 

Tjorven - jeg synes du har vært utrolig flink fordi du har jo nådd målet ditt! :D Det virker nesten som om du har satt deg et nytt mål ;) Selvfølgelig må jo det også være lov og så er det godt å se at du er fornøyd med buksestørrelsen din! Jeg blir motivert av deg når du forteller hvor flink du har vært til å trene.

 

Lucilla - kjekt å se deg også her. Du har i hvert fall vært flinkere enn meg å trene :)

 

Ha en riktig fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

 

Jaka - Gratulere med flott vektnedgang.

Dette får du virkelig til.

Hvor mange kcal ligger du på om dagen da??

 

Lucilla - Takk skal du ha.

 

Her ble det ikke nedgang... heller det motsatt i går..

Men våknet i går med halsvondt og høy feber igjen... for, ja, jeg vet ikke hvilke gang i år...

 

Så da jeg kom over dette i avisen i dag,

 

http://www.dagbladet.no/2013/05/21/tema/klikk/helse/27280239/

 

Har jeg bestemt meg for å ikke fokusere på vekta, når kroppen ikke er i slaget.

Men spise sunt og trene når jeg orker, ikke stresse med det.

Når jeg får infeksjon i kroppen går jeg fort opp 1-2 kg.

Ikke moro, men slik har det vært i hele år.

 

Ja, Jaka, da jeg startet vektnedgangen fra 88.8 kg var det 68 kg og str 38-40 og M som var målet.

Dette målet har jeg jo nådd. Men da ble det, bare noen kilo til...

Godt å ha litt å gå på...

Det er en del 36 og S jeg kjøpet nå.

 

Men hadde jo vært fint å vært litt flatere over magen, Jeg har eplefasong for tiden. Ettersom jeg ikke orker å trene noe så blir det ikke så mye muskler i magen heller...

Men jeg har jo rockering så det er ingen unnskyldninger for å ta den noen runder - minutter hver dag. Vet jo at det hjelper godt.

 

Jeg kommer sterke tilbake ;)

 

God kveld og flott onsdag, jøss allerede onsdag i morgen jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Tjorven - jeg kjenner igjen dette med eplefasongen - det er sikkert derfor jeg sliter slik med å komme ned til en fornuftig størrelse rundt midjen. Jeg har alltid trent en del, og har litt muskler på kroppen, men tydeligvis en del fett også som legger seg nettopp rundt midjen. Riktignok ser jeg også at når jeg går nedover i vekt, så forsvinner det litt overalt. :)

 

Akkurat for tiden så har jeg ikke vært veldig flink til å loggføre kaloriene mine. Før gikk jeg på 1900 kcal om dagen, og det er sikkert ikke så langt unna det jeg gjør nå heller. Jeg følger litt de gode vanene fra de to kursene jeg har gått på, selv om jeg ikke har loggført. Jeg føler jeg trenger litt pause fra loggføring, men jeg begynner igjen med en gang hvis kiloene kommer på igjen. Satser på litt turgåing og trening som tar seg litt mer opp frem mot sommerferien :D

 

Ha en fin onsdag! Nå må jeg komme meg i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det helg og strålende vær!

 

I dag viste vekta ned 500 gram i forhold til tirsdag og jeg er kjempefornøyd. :D

 

Jeg håper jo det ikke blir så mye på i løpet av helgen og at nedgangen til neste offisielle veiedag blir god.

 

Treningen har blitt litt så der.

 

Håper det går bra med dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

 

Jaka - Gratulere med flott vektnedgang.

Dette får du virkelig til.

Hvor mange kcal ligger du på om dagen da??

 

Lucilla - Takk skal du ha.

 

Her ble det ikke nedgang... heller det motsatt i går..

Men våknet i går med halsvondt og høy feber igjen... for, ja, jeg vet ikke hvilke gang i år...

 

Så da jeg kom over dette i avisen i dag,

 

http://www.dagbladet.no/2013/05/21/tema/klikk/helse/27280239/

 

Har jeg bestemt meg for å ikke fokusere på vekta, når kroppen ikke er i slaget.

Men spise sunt og trene når jeg orker, ikke stresse med det.

Når jeg får infeksjon i kroppen går jeg fort opp 1-2 kg.

Ikke moro, men slik har det vært i hele år.

 

Ja, Jaka, da jeg startet vektnedgangen fra 88.8 kg var det 68 kg og str 38-40 og M som var målet.

Dette målet har jeg jo nådd. Men da ble det, bare noen kilo til...

Godt å ha litt å gå på...

Det er en del 36 og S jeg kjøpet nå.

 

Men hadde jo vært fint å vært litt flatere over magen, Jeg har eplefasong for tiden. Ettersom jeg ikke orker å trene noe så blir det ikke så mye muskler i magen heller...

Men jeg har jo rockering så det er ingen unnskyldninger for å ta den noen runder - minutter hver dag. Vet jo at det hjelper godt.

 

Jeg kommer sterke tilbake ;)/>

 

God kveld og flott onsdag, jøss allerede onsdag i morgen jo...

 

Jeg fikk ikke linken din til Dagbladet sin artikkel til å virke - hva var det som sto i den? Ble litt interessert, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jaka.

 

Rart du ikke fikk den til å virke, for jeg fikk den til å virke, til og med når du tar kopi av siden min. Kanskje du skal prøve der, også, men jeg prøver igjen.

 

http://www.dagbladet.no/2013/05/21/tema/klikk/helse/27280239/

 

Det handler om hvorfor en ikke alltid skal stole på vekta.

Men, også, ta å måle cm.

 

Gratulere med fin vektnedgang.

 

Fikk høre av nabogutten på 5 år, at jeg hadde stor mage.

Ikke moro å høre det, for jeg vet jo at den er stor... ser

gravid ut for tiden.

 

Her har nok vekta lagt seg på 67 tallet, igjen.

Jeg har betennelser i kroppen så høy feber.

Så satser nok ikke så mye på å gå ned.

Men må begynne å ta meg sammen så jeg ikke går opp mer heller.

Men selv om jeg er syk, så vil kroppen ha mat...

Å når jeg ikke får trent... osv...

 

GOd helg til dere alle.

 

58kg er vel snart tilbake nå??

Håper turen har vært fint og du har kost deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Hei Jaka.

 

Rart du ikke fikk den til å virke, for jeg fikk den til å virke, til og med når du tar kopi av siden min. Kanskje du skal prøve der, også, men jeg prøver igjen.

 

http://www.dagbladet.no/2013/05/21/tema/klikk/helse/27280239/

 

Det handler om hvorfor en ikke alltid skal stole på vekta.

Men, også, ta å måle cm.

 

Gratulere med fin vektnedgang.

 

Fikk høre av nabogutten på 5 år, at jeg hadde stor mage.

Ikke moro å høre det, for jeg vet jo at den er stor... ser

gravid ut for tiden.

 

Her har nok vekta lagt seg på 67 tallet, igjen.

Jeg har betennelser i kroppen så høy feber.

Så satser nok ikke så mye på å gå ned.

Men må begynne å ta meg sammen så jeg ikke går opp mer heller.

Men selv om jeg er syk, så vil kroppen ha mat...

Å når jeg ikke får trent... osv...

 

GOd helg til dere alle.

 

58kg er vel snart tilbake nå??

Håper turen har vært fint og du har kost deg masse.

 

 

Tjorven: Jeg er helt sikker på at du ser flott ut uansett om du er noen få kilo mer enn hva du hadde ønsket. Det er kun du selv som ser de extra kiloene, slik tenker og har vi det alle som legger på oss 1-3 kilo, dessuten går det utover humøret.

 

En liten gutt på 5 år som sier du har stor mage..... hva er stor og hva er lite for en på 5 år?? Med din høyde og vekt er du veldig normal, selv om du selv ikke er helt fornøyd.

 

At du har pæreform og ikke timeglassform er det ikke noe å gjøre med, noen legger for på seg på brystene, lårene, mens andre får det rundt magen, slik er det bare.

 

Sykdom og betennelser spiller en stor rolle her, når du er frisk og fått betennelsene ut av kroppen igjen så er jeg sikker på at vi vil lese ditt smil her inne igjen.

God bedring, vi skrives:)

 

Mvh Bronzee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tjorven - jeg er enig med bronzee at 5-åringer uttrykker seg i forhold til en svært begrenset forståelse, og man må jo gjerne ta det litt humoristisk av og til. I dag spurte min gutt som blir 5 år i sommer sin mormor om ikke hun skulle få baby i magen snart. Da hun svarte at hun allerede hadde hatt babyer i magen og ikke skulle ha flere, så spurte han igjen hvorfor hun ikke bare kunne få en baby i magen. Jeg forstår jo allikevel at det kan være litt sårt å få en slik kommentar hvis det er magen som føles som ditt problemområde.

 

Synes det er trist å høre at du er syk med betennelser og feber. Er det noe du blir plaget av ofte? Jeg håper du snart blir frisk og ønsker deg en riktig god bedring.

 

Jeg fikk linken din til å virke nå. Det var en fin artikkel og jeg er jo enig i at det er viktig å gjøre andre vurderinger enn kun vekt :)

 

I dag viste vekta mi 68,1kg - det var litt nedtur. Håper allikevel at det skyldes en del salt mat i går. Har spist det i dag også så jeg håper ikke på den beste vekta i morgen heller,

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Takk skal dere ha, begge to...

Ja, jeg var nok litt mer "sår" i går enn før, for det er jo ikke første gangen han har sagt at jeg er tykk.

Å i forhold til hans mor som har hoftebein som stikker langt utenfor, blir jeg jo tykk..

Å som sagt, han er bare 5 år...

En venn av han på 8 år, sa til han at han skulle ikke si sånn, for da ble folk lei seg ;) Det var forrige helt.

 

Disse betennelsene blir nok herjen i kroppen til jeg har vært hos spesialist og funnet ut akkurat hva det er.

Å komme til spesialist er skjer jo ikke på dagen, uansett hva det gjelder.

Har vært plaget feber i 3 måneder sammenhengende nå.

Men kom jeg ut på en tur sammen med ei venninne idag og det var godt.

Rolig tur som ga 2,9 TP.

Føler meg i bedre form enn jeg har gjort på lenge i kveld.

 

Jaka - håper du ble fornøyd med vekta.

 

Bronzee - Koselig å se deg her inne, innimellom.

Ettersom jeg ikke er så aktiv, så følger jeg bare opp mine forum for tiden.

Denne er jo ferdig ved St.Hans, regner jeg med eller hva mener damene her ute??

 

Mitt snitt ble 1905 kcal denne uka, og de siste 3 dagene har jeg klart å holde meg på ca 1750, det er jeg fornøyd med og håper jeg klarer å fortsette med det og kanskje få gått noen turer, også.

 

Tror kroppen har godt av litt vanngym i morgen.

Ikke sikkert på om betennelsen liker 34 graders vann så godt, men håper jeg får prøvd det ut..

 

Flott mandag til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Håper du snart blir frisk av betennelsen Tjorven,og at legen finner ut hva det er:-)

 

 

Jeg håper å være ferdig innen sthans,hadde vært gøy.Et par kg igjen enda.Har satt målet til 70 kg nå,og håper å nå dette:-)Ble opp i vekt denne mandagen,500 gram,men er pga mensen.Da går jeg alltid opp.

 

ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Her ble det nedgang fra forrige uke, men det ligger fortsatt på 67 tallet så masse opp siden begynnelsen av mai.

Men håper jeg kanskje er nede på samme vekt 1.juni som 1.mai, for da har jeg holdt vekten siste måned også....

 

Egentlig veldig fornøyd med de siste 4 dagene ang inntak av kcal.

Så klarer jeg ligge på dette noen uker fremover så kanskje jeg klarer 63,5 kg til St.hans.

 

Ja, Lucilla, det har ikke vært lett å gå ned den siste tiden, for noen av oss ser jeg.

Men tar vi et skippertak de siste ukene, så klarer vi dette :)

Skal vi si det... Ja, for det hadde vært gøy.

 

Jaka - Hva setter du som mål frem til St.Hans da?? Ser du har 80 cm livvidde. Men vekta da??

 

Jeg skal prøve å holde meg til ca 1750 kcal i inntak og klarer jeg går noen småturer så jeg får sånn ca 7 TP,skal jeg si meg fornøyd. Da tror jeg at jeg skal klare å gå ned litt i vekt, også.

 

Flott onsdag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Godt å se at du er så motivert, Tjorven. Og så bra at du har fått nedgang! :) Håper vanngymmen gikk bra.

 

Det får opp min egen motivasjon også. Det var veiedag i dag og vekta viste 68,0 kg, opp 300 gram fra forrige uke. Det liker jeg jo ikke og da er det desto viktigere å ikke miste motivasjonen - noe som jeg lett kan gjøre. Jeg har ikke sagt noe spesifikt vektmål frem til St. Hans. Kanskje jeg kan si at jeg er fornøyd om jeg klarer 66 kg til da. Vi reiser på ferie 23. juni, og jeg vil jo ikke starte ferien på sparebluss heller. Vil helst få opp forbrenningen litt til da slik at jeg kan spise litt mer som normalt og holde vekten gjennom ferien. Det får heller bare være om jeg må kvitte meg med noen ekstra kilo etter sommerferien så lenge det ikke er noe som er kommet på.

 

Lucilla - kjedelig med vektoppgang, det kan jeg skrive under på. Heldigvis vet du hva det skyldes denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jaka - Høres ut som en fin plan du har.

Ja, jeg er enig i at vist en går for fort ned, kommer kiloene fort på, igjen og gjerne noen kilo til... Viktig å holde forbrenningen oppe under nedgangen, også.

Derfor har jeg sett på denne vektnedgangen min som Livsstilsendring. Finne god og sunde vaner, for da klarer jeg å holde meg slank når jeg er i mål.

Okei, en må kanskje spise litt mindre enn en kunne tenke seg. Men jeg har ikke savnet noe. Har jeg hatt lyst på is, setter jeg det på et av måltidene, og jeg oppdaget søndag at en båtis fra Diplomis bare hadde 168 kcal og det var da ikke så mye.

For is hører jo litt med til sommeren da ;)

 

I fjorsommer gikk jeg ned 7 kg da... fra St. Hans til 15 august...

Sommeren er mer aktiv og da jeg er ikke så sulten, som vinterhalvåret.

Men ikke dermed sagt jeg går ned i sommer, da ;)

 

Men uansett er jeg fornøyd idag.

100 g over det jeg var 1.mai og jeg har igjen noen dager til 1.juni :)

Så da setter jeg som mål at vekta blir 66,2 kg 1.juni ;)

Formen er bedre og livet er ikke så verst igjen ;)

Dans i kveld og da blir det som regel mange TP, men skal ta det litt med ro...

vist jeg klarer det da ;)

En god danser skal være med meg...

 

Da ser det ut som vi har en plan mot St.Hans damer.

Jeg blir vel her ute til begynnelsen av juli, kanskje....

Tiden vil vise.

Jeg har lagt meg på litt i overkant av 1600 kcal denne uka, og det ser ut som skal gå bra. Må bare ta seg selv i nakken innimellom og, ja, da går alt så mye bedre.

Så, Bronzee, smilet er tilbake ;)

Takk for støtte alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Nå synes jeg du er kjempeflink, Tjorven! Du klarer jo å komme tilbake til vekta di igjen :) Jeg synes jo du er god som klarer å ta av om sommeren - jeg pleier som regel å legge på meg i ferietiden. Håper jo at jeg skal klare å unngå det i sommer da. Kose meg skal jeg uansett, men det kan jeg jo gjøre uten å ta så mye.

 

I dag veide jeg 67,5 kg igjen så her går det litt opp og ned.

 

Vi har hatt aldeles nydelig vær i dag - har vært ute til lunsj med noen barselvenninner og kost oss :D

 

I morgen blir det turen opp på hytta.

 

Ha en riktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jaka - du er jo på fin fart nedover siden mandag da.

 

Onsdag kom jeg meg på dans og forbrant 4,5 TP.

I går ble det 7,3 TP på danse, som er 1450 kcal og med bare 1770 i inntak ble det ikke igjen så mye.

Rolig dag i dag.

Blir nok litt over 1700 kcal i inntekt...minst men har jo alt 12.3 TP så det ble mer enn jeg hadde som mål.

Kanskje formen blir bedre nå fremover.

Det hadde vært godt.

 

Fornøyd med denne uka i hvertfall, så da får jeg håpe helga blir bra, også.

 

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, da er det søndag og jeg er veldig fornøyd med denne uka.

Ikke så mye ned i vekt som jeg ønsket men snittet på inntak per i går var 1705 kcal og denne uka ble det 15,9 TP - YES YES YES ;)

Endelig i siget igjen.

Håper det varer lenge nå.

 

Men i dag har det bøttet ned ute, så ikke orket å ut.

Men meldt fint i morgen, igjen, så da er det bare å ut å gå en tur, igjen ;)

Men trenger vel vadere i skogen etter alt regnet idag :)

 

God dag videre og flott mandag og lykke til med vekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Stille her ute om dagen nå.

 

Jeg er i bedre form og da blir det trening og dans, ja, mest dans ;)

var i vei i går og svidde av minst 6 TP.

 

Vekta er på vei ned.

Ligger i underkant av 1600 kcal inn...

Vært nede i 1400, også.

Så nå er vekta ned på 66 tallet og snart håper jeg å se 65- tallet igjen.

falt ned en hel kilo over natta, så kanskje kroppen roer seg og spiller mer på lag nå.

 

God dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, da er ei uke over.

Denne uka har jeg fått fint til.

Bare ca 1700 kcal inn og nesten 20 TP,

i form av masse herlig danse.

 

I dag viste vekta 65,8 kg, så ser ut som jeg skulle ha veiedagen min på søndag :)

 

God kveld og flott mandag og lykke til med veiingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God mandag :-)

 

Så flink du er til å trene Tjorven,20 tp er jo bra!her ble det 7,1tp.

 

Her skinner sola,og det er varmt ute. ble 200 gram ned denne veiedagen(70,6kg),og har kun 600 gram til delmålet mitt:-)

 

Krysser fingrene for deg på veiedagen idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Takk skal du ha Lucilla.

Gratulere masse med snart nådd delmål og nedgang.

 

Ja, når jeg danser blir det fort mange TP og når jeg er i form blir det, også, mange TP :)

 

Her ble det - 1,2 kg på vekta siste uka..

Litt opp fra i går.

Men veldig fornøyd med denne nedgangen.

 

Jaka - Hvor er det blitt av den damen da??

 

Flott tirsdag og uke til vi "snakkes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tjorven og Lucilla,

 

Jeg synes at dere begge to har vært kjempeflinke! :)

 

Tjorven - du har jo også vært så flink med trimpoengene! Mye god trening i dans, forstår jeg.

 

Det går litt opp og ned med meg også, men totalt sett så er det en nedgang - og nå er vekta 67,5 kg. Den har vært nede i 65,9 kg også, men sånn er det med denne amminga - væskebalansen varierer masse.

 

Ha en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, så er det blitt søndag, igjen.

Nok en uke går mot hell og vekta skal testes igjen i morgen.

Tror ikke det blir så bra...

 

Vært på båttur noen dager, men det er dansecruise, så er jo i bevegelse, også.

men når det er buffe så er det veldig mye som frister...

 

men de dagene jeg har ført på her så ser det ut som jeg kommer i underkant av 1800.

20,2 TP er bra. Ja, det er veldig mye fin trim i dans, Swing og bugg og rocken roll.

Da går det unna ;)

Fått til et par turer denne uka, også.

 

Jaka - Takk skal du ha,

Du er flink du, også.

 

Her går vekta, også, opp og ned 2 kg og kommer liksom ikke under 65,5...

men i dag er vekta på 67, igjen...

 

Jeg spiser veldig mye frukt om dagen, særlig vannmelon, for de er jo så knasende gode, som de har på Kiwi.

 

God dag videre og flott mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Hvordan gikk det på veiedagen på mandag tjorven?:-) Jeg gikk opp i vekt denne uken,så jeg kom ikke i mål til ferien,men skal nå prøve å holde vekten.

 

Ikke fått så mange trimpoeng heller,men skal nå satse på et par til denne uka. Du er jo så flink til å trene da:-)

 

Vannmelon er jo kjempegodt,så de var billige på rema1000 nå,den på kiwi er jo også god.

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Lucilla - Jeg gikk, også, litt opp igjen forrige mandag.

Ser ut som om, uansett hva jeg gjør så legger vekta seg på 66,6 kg.

Ja, jeg får ganske bra med TP, takket være dansen.

Ellers blir det dårlig med både harde turer, power Walk, lett jogging, og intervallterning ute og styrketreningen.

Men feberen har sluppet taket, ser det ut som, så da håper jeg at energien kommer tilbake, og da kan det hende jeg klarer å komme meg ut litt igjen :)

 

Men det ser ut som jeg har lært meg å holde vekta.

Ligget innenfor marginen min siden august i fjor.

Så de få kiloene jeg vil ned nå er bare veldig pyntekiloer.

Er innenfor der jeg skal være ang klær, også.

Målet var 38-40 og nå er det 34-38 jeg ligger på.

BMI er på + - 23, så jeg er fint innenfor normalen, ganske midt på.

Så får bare være glad for dette og ikke stresse med disse 3-4 kiloene, ned.

 

Jaka - Stille fra deg. Men jeg har et forum ute på Hold vekten.

Så kanskje jeg ser deg, på den, også??

 

for jeg regner med at du Lucilla kommer ut dit nå??

 

For nå avrunder jeg dette forumet.

Det er så stille her, så de fleste har vel allerede tatt ferien.

 

Ønsker dere alle lykke til videre og håper jeg ser mange av dere ute på min HV-forum.

Selv om dere ikke helt er i mål med nedgangen, kan det gjøres på HV, også.

For meg er sommeren en fin tid å gå ned på.

KLarte hele 8 kg fra St.Hans til ut august i fjor.

Kanskje jeg klarer disse 3-4 kg i sommer :)

 

Så da ønsker jeg alle, som har fulgt forumet, med både innlegg og som leser, at dere får en fin sommer og lykke til med deres mål.

Vil en sterkt nok, klarer vi målene våre :)

 

Som sagt, dette er siste innlegget i dette forumet fra meg.

HV vi ses :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...