Gå til innhold

Sommerkroppen 2014


Anbefalte innlegg

Gjest Mellom

å jeg syntes der er så motiverende å sitte å lese om hvor flinke alle her er.

 

Men meg selv er 36 år ca 168 høy, veier 68 kg.

å der har jeg stått lenge nå. rikker meg en opp, en ned. hmmm, veldig frustrerende og slitsomt.

jeg veide 85 før , så er super fornøyd med det jeg har godt ned.

men vill veldig gjærne gå ned til 65 eller kanskje 60 også.

men jeg trener ca hver dag og rikker ikke noen sted.

noen som har råd og tips tar jeg gjærne i mot det med stoor takk.

 

hilsen fra en som er kjempe frustrert og veldig oppgitt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

 

Vært litt treg å komme meg inn her ja. tror ikke jeg har vært innom siden rett over nyttår.

Veldig kjekt å se at dere fortsatt står på!!

 

Det programmet som jeg gikk på virket først ganske bra, men så stoppet alt sammen opp igjen.. Tror siste vekten jeg skrev om her inne var 65,6kg

 

Kan nå meddele at jeg veier 61 og er superfornøyd!

 

Har gått tilbake til min gamle metode og bruker resolution 7 maskin til hjelp.

Nå er jeg veldig heldig, siden jeg har drevet salong så har jeg en sånn maskin hjemme. :-D

 

Har ikke giddet å bruke den så mye men tok et par behandlinger i mars og da bare "renner" det av.

Og det beste av alt, jeg blir kvitt fettet der eg ønsker. Vanskelig lårfett og sideflesk "smelter" bare bort. Kan virkelig anbefales om man trenger en kickstart jenter.

 

Går som regel inn et par cm bare ved første behandling. Hadde en gang en kunde som gikk inn 7 cm på midten av magen (11 tilsammen, måler i livet, navlen og på det tykkeste) Men stort sett ligger det på mellom 2 - 5 tilsammen.

 

Nå har jeg tatt en beh i forgårs og en i går.. Tenkte og ta imorgen og fredag også (Man anbefaler 48 timer mellom behandlingene for maks utbytte, men det er jo for å få maks ut av pengene man bruker også. jeg har jo maskinen selv og an ta så ofte jeg vil)

 

tar kanskje en fredag og søndag også. Så vil jeg mest sannsynlig få se 50 tallet (58-59) i løpet av 10-12 dager etter det.. tar litt tid for kroppen og jobbe ut avfalls stoffene og fettet.

 

Men makan til gøy vektnedgang har eg aldri vært borti. Er så mye lettere å trene når man ser resultater så fort. Musklene bli mer synlig med mindre fett også. :-) :-)

 

Skal oppdatere om jeg klarer å bikke under 60. I så fall er det første gang siden ungdoms skolen. :-)

 

Skal også veie meg på den nye vekten med fett, muskler, bmi og indre fett også. Spennende og se om det er blitt forbedring der også.

 

Beklager for at dette ble litt vel langt, men jeg har visst problemer med å fatte meg i korthet!

 

Stå på flinke jenter og ha en super 17. mai! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Heihei! Så hyggelig med nye og gjensyn med gamle "fjes" :P

 

Denne uken har jeg personlig null forventninger om nedgang, kun oppgang, har spist sååå mye og trent så lite. Kan vel si jeg merker eksamen nærmer seg, men da må jeg i vertfall ta meg i nakken og skjerpe meg, for det vil gi de beste resultatene på alt! ÆSJ, gruer meg til i morgen!

 

Når har du veiedag Mellom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg syntes der er så motiverende å sitte å lese om hvor flinke alle her er.

 

Men meg selv er 36 år ca 168 høy, veier 68 kg.

å der har jeg stått lenge nå. rikker meg en opp, en ned. hmmm, veldig frustrerende og slitsomt.

jeg veide 85 før , så er super fornøyd med det jeg har godt ned.

men vill veldig gjærne gå ned til 65 eller kanskje 60 også.

men jeg trener ca hver dag og rikker ikke noen sted.

noen som har råd og tips tar jeg gjærne i mot det med stoor takk.

 

hilsen fra en som er kjempe frustrert og veldig oppgitt nå..

Gratulerer med godt resultat, du har gått ned masse! Har du gått på kurs? Hvis ikke, så er min anbefaling at du prøver det, selv på få kilo. Du lærer mye og får hjelp og støtte. Jeg har ingen quickfix å tipse deg om. Vi er tross alt inne på Roedeklubben, og jeg er her fordi jeg vil bruke det opplegget. For en varig nedgang har jeg mest tro på at du skal holde deg til et vanlig kosthold som du kan leve med i fortsettelsen, bare da i større mengder enn når du vil ned.

 

Jeg håper du fortsetter i tråden her, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

29.10.13: 68,1 kg - 76,5 i midjen

05.11.13: 67,8 kg - 75,5 i midjen

12.11.13: 67,4 kg - 74 cm i midjen

19.11.13: 66,7 kg - 74 cm i midjen

26.11.13: 66.2 kg - 73 cm i midjen

04.12.13: 66.0 kg - 73 cm i midjen

11.12.13: 65,5 kg - 72 cm i midjen

18.12.13: 65,3 kg - 72 cm i midjen

07.01.14: 65,8 kg - 73 cm i midjen

15.01.14: 65,7 kg - 73 cm i midjen

27.01.14: 66,2 kg - 73 cm i midjen

08.02.14: 65.9 kg - 73 cm i midjen

18.02.14: 65,2 kg - 72 cm i midjen

04.03.14: 65,1 kg - 72 cm i midjen

15.03.14: 64,6 kg - 71 cm i midjen

01.04.14: 64,1 kg - 71 cm i midjen

08.04.14: 64,5 kg - 71 cm i midjen

16.04.14: 63,8 kg - 70 cm i midjen

23.04.14: 62,9 kg - 69 cm i midjen

01.05.14: 63,2 kg - 69 cm i midjen

15.05.14: 62,9 kg - 68 cm i midjen

 

Smilefjes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Jeg er i eksamensfokus om dagen, blir da lite strukturert trening, og ingen registrering av mat. Prøver å spise sunt, men er jeg fysen på noe godis, kjøper jeg meg noe nøtter eller sjokoladerosiner, noe som er "sunt" :P Kommer sterkere tilbake 1. juni, da er alt fokus på vekttap gjennom sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei!

 

Skrekkelig lenge siden sist nå. Hvordan går det med alle sammen? Jeg vaker rundt der jeg var sist, og da er jeg innafor. Sånn sett bør jeg kanskje finne meg en tråd i hold vekten, men jeg kan gjerne være her litt til - hvis jeg får selskap, vel og merke.

 

Det sklir fort ut med veiing av mat, og det som er viktig etter vektreduksjon er å ta økningen gradvis. Det går jo bra, men jeg tror sannelig at jeg skal ta noen dager med måling og veiing igjen, sånn at jeg ikke faller helt ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. :D

 

Beklager jeg ikke har svart, men min hverdag har vært så hektisk i det siste, med trening og jobb.

Jeg har endelig gått ned 2 kg siden sist. men det var kortid.

nå opp 1 kg i gjenn etter litt mye karbohydrater før jeg skulle løpe birken. da var det mye trening å tid som gikk til dette.

ønsker veldig å komme inn, å følge dere og motivere hverandre litt i gjenn.

datt ut litt nå etter mye fokus på andre ting.

 

nå må jeg ned di siste 6 kg.

 

jeg har gått på kurs 3 ganger, jeg har litt dårlig råd nå så har ikke meldt meg på noe nå, men kanskje etter ferien om jeg ikke har klart dette :)

æjeg har veie dag på fredager. sukk, i dag.

 

så ny tid fremmover å ny motivasjon til å klare dette.

 

jeg sliter litt med at jeg er sulten nesten hele tiden om dagen , har aldrig hatt slike problemer. noen råd ?

 

så jeg håper på å bli med å få litt motivasjon og hjelpe andre med det også.

ønsker alle en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. :D

 

Beklager jeg ikke har svart, men min hverdag har vært så hektisk i det siste, med trening og jobb.

Jeg har endelig gått ned 2 kg siden sist. men det var kortid.

nå opp 1 kg i gjenn etter litt mye karbohydrater før jeg skulle løpe birken. da var det mye trening å tid som gikk til dette.

ønsker veldig å komme inn, å følge dere og motivere hverandre litt i gjenn.

datt ut litt nå etter mye fokus på andre ting.

 

nå må jeg ned di siste 6 kg.

 

jeg har gått på kurs 3 ganger, jeg har litt dårlig råd nå så har ikke meldt meg på noe nå, men kanskje etter ferien om jeg ikke har klart dette :)

æjeg har veie dag på fredager. sukk, i dag.

 

så ny tid fremmover å ny motivasjon til å klare dette.

 

jeg sliter litt med at jeg er sulten nesten hele tiden om dagen , har aldrig hatt slike problemer. noen råd ?

 

så jeg håper på å bli med å få litt motivasjon og hjelpe andre med det også.

ønsker alle en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Linnis78

Hei hei!

 

Ja, da er det vel et par måneder siden jeg var her sist.... Stille om dagen ser jeg. Kjekt å se at dere holder stand her, og at dere har gode resultat! Her har jeg hatt en skikkelig oppstramming av matinntak i det siste, etter London og Køben tur med mye god mat og vektoppgang..... Nå har jeg hatt godtestopp i snart 4 uker, og vekta ligger nå som tidlig i vår mellom 63-64 kg. Håper å holde meg under 65 gjennom sommeren!

 

Kommer nok til å være mindre aktiv her i sommer, men håper å få komme tilbake sterkere til høsten, for å bli inspirert, og få støtte fra dere. Ønsker dere en super sommer alle!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

29.10.13: 68,1 kg - 76,5 i midjen

05.11.13: 67,8 kg - 75,5 i midjen

12.11.13: 67,4 kg - 74 cm i midjen

19.11.13: 66,7 kg - 74 cm i midjen

26.11.13: 66.2 kg - 73 cm i midjen

04.12.13: 66.0 kg - 73 cm i midjen

11.12.13: 65,5 kg - 72 cm i midjen

18.12.13: 65,3 kg - 72 cm i midjen

07.01.14: 65,8 kg - 73 cm i midjen

15.01.14: 65,7 kg - 73 cm i midjen

27.01.14: 66,2 kg - 73 cm i midjen

08.02.14: 65.9 kg - 73 cm i midjen

18.02.14: 65,2 kg - 72 cm i midjen

04.03.14: 65,1 kg - 72 cm i midjen

15.03.14: 64,6 kg - 71 cm i midjen

01.04.14: 64,1 kg - 71 cm i midjen

08.04.14: 64,5 kg - 71 cm i midjen

16.04.14: 63,8 kg - 70 cm i midjen

23.04.14: 62,9 kg - 69 cm i midjen

01.05.14: 63,2 kg - 69 cm i midjen

15.05.14: 62,9 kg - 68 cm i midjen

***

 

10.07.14: 63,8 kg - 69 cm i midjen

 

Hei, damer! Stille og rolig her - jeg håper det er fordi dere også nyter sommeren. Det sklir litt ut for min del, men nå skal jeg forsøke å skrive opp det jeg spiser en stund. Jeg har bestemt meg for at min trivelsvekt er 62,9 kg etter GR-opplegget, for det vil si at jeg kan akseptere 2 kg opp = 64,9 (og 2 kg ned = 60,9 kg også, kremt...). Jeg skal aldri mer over 65 kg. Nå har jeg altså et drøyt kilo før øvre grense er nådd, og her må jeg ta meg sammen før det også sniker seg på. Litt ned,nå.

 

Etter sommeren lurer jeg på om en hold-vekten-tråd er det rette for meg. Det kommer litt an på aktiviteten her inne også. Vil nødig forlate noen jeg har glede av, og som leser mine innlegg også. Hadde vært kjekt med en oppdatering fra dere som har meldt her.

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. :D/>

 

Beklager jeg ikke har svart, men min hverdag har vært så hektisk i det siste, med trening og jobb.

Jeg har endelig gått ned 2 kg siden sist. men det var kortid.

nå opp 1 kg i gjenn etter litt mye karbohydrater før jeg skulle løpe birken. da var det mye trening å tid som gikk til dette.

ønsker veldig å komme inn, å følge dere og motivere hverandre litt i gjenn.

datt ut litt nå etter mye fokus på andre ting.

 

nå må jeg ned di siste 6 kg.

 

jeg har gått på kurs 3 ganger, jeg har litt dårlig råd nå så har ikke meldt meg på noe nå, men kanskje etter ferien om jeg ikke har klart dette :)/>

æjeg har veie dag på fredager. sukk, i dag.

 

så ny tid fremmover å ny motivasjon til å klare dette.

 

jeg sliter litt med at jeg er sulten nesten hele tiden om dagen , har aldrig hatt slike problemer. noen råd ?

 

så jeg håper på å bli med å få litt motivasjon og hjelpe andre med det også.

ønsker alle en fin dag :)/>

 

Sulten hele tida? Havregrøt til frokost er en god start på dagen og holder helt til lunsj for meg. Ellers synes jeg at avokado og egg er blant det som holder lenge i magen. Bananer. Fullkornprodukter. Drikk mye gjennom dagen; vann og noe kaffe/te. Hvor mange måltider spiser du? Jeg har ca. 5, og da er det jevnt påfyll, synes jeg. Hvis du bare har nok kalorier er det ikke farlig å være sulten. Det går over. Det farlige er hvis du er sulten fordi du har et helseskadelig inntak. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...