Gå til innhold

Sommerkroppen 2014


Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Det må jeg si - her trenes og veies og tenkes og fornuftes. ;)/> Jeg tenker å adoptere et av slagordene:

 

"Ikke la det du har drømt om i 5 minutter ødelegge for det du har drømt om i årevis".

 

Det er vel midlertid utkobling av fornuften når den store sjokoladen får plass i munn og mage, men det hadde faktisk vært like godt å suge sakte på en fjerdedel. Det virker for meg! Jeg smaker jo ikke på godtet, jeg bare hiver det innpå. Noen som kjenner seg igjen?

 

 

 

Bra skrevet Circeline!! Jeg vil goså adoptere det slagordet! Og JAAA, jeg kejnner meg sååå igjen!! Som lørdag, ofr eksempel, da spiste jeg smågodt lenge etter jeg var "forsynt", og ble nesten helt kvalm! SLUTT LINNIS!!! NYT i stedet!!

 

 

Og apropos det.....Her går det desverre ikke så bra... Tre dager på hotell og opp til 66 kg i dag.... (600g) Har fått trent helt ok, men det er tydeligvis ikke nok... Har lyst å grine, og er dritt lei av den hersens vekta! Syns heller ikke jeg har skeia så mye ut at det burde være så mye opp..... Men men, det er ikke noe annet å gjøre enn å holde på.

 

Skal på hotell tre dager neste uke også, men så er det heldigvis en stund til neste gang.

 

Driver å leser om 5:2 dietten (har kjøpt bok), for å se om det er noe for meg. Så kanksje begynner jeg om et par uker og ser. Noe må hvertfall gjøres hvis jeg skal nå målet mitt om mindre mage før sommeren. None som har prøvd eller har erfaring fra den?

 

Beklager, nå ble det mye sutring her... Takk for at dere gidder å lese, setter STOR pris på å ha dere her!!

 

Fin dag videre! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Bra skrevet Circeline!! Jeg vil goså adoptere det slagordet! Og JAAA, jeg kejnner meg sååå igjen!! Som lørdag, ofr eksempel, da spiste jeg smågodt lenge etter jeg var "forsynt", og ble nesten helt kvalm! SLUTT LINNIS!!! NYT i stedet!!

 

 

Og apropos det.....Her går det desverre ikke så bra... Tre dager på hotell og opp til 66 kg i dag.... (600g) Har fått trent helt ok, men det er tydeligvis ikke nok... Har lyst å grine, og er dritt lei av den hersens vekta! Syns heller ikke jeg har skeia så mye ut at det burde være så mye opp..... Men men, det er ikke noe annet å gjøre enn å holde på.

 

Skal på hotell tre dager neste uke også, men så er det heldigvis en stund til neste gang.

 

Driver å leser om 5:2 dietten (har kjøpt bok), for å se om det er noe for meg. Så kanksje begynner jeg om et par uker og ser. Noe må hvertfall gjøres hvis jeg skal nå målet mitt om mindre mage før sommeren. None som har prøvd eller har erfaring fra den?

 

Beklager, nå ble det mye sutring her... Takk for at dere gidder å lese, setter STOR pris på å ha dere her!!

 

Fin dag videre! Klem fra meg

 

Stå på Linnis78, jeg har troa på deg, en dag vil det snu. Har du forresten prøvd å ta mål rundt midjen f.eks? Da kan du få et bedre bilde på hva du faktisk legger på deg/tar av deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Takk for gode ord Chubbchubb!!

 

Ja jeg bruker målbåndet, og det har ikke vært noe endring der siste to ukene, så det er heldigvis stabilt rundt magen ;):P

 

Ønsker alle en god, sunn go fornuftig helg! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen, Linnis78! Ingen som helst grunn til å gi opp!

 

Ja, så er det altså 5:2 som er det store. Jeg tror det er mye som virker - på kort sikt. Men vil folk leve slik når kiloene er forsvunnet? GR tar tid for meg, men det er også det jeg har aller mest tro på, for jeg ønsker å leve med vanlig mat resten av livet. Hver dag. Jeg funker ikke med 500 kcal om dagen, selv om det bare skulle være et par av dem i uka.

 

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

29.10.13: 68,1 kg - 76,5 i midjen

05.11.13: 67,8 kg - 75,5 i midjen

12.11.13: 67,4 kg - 74 cm i midjen

19.11.13: 66,7 kg - 74 cm i midjen

26.11.13: 66.2 kg - 73 cm i midjen

04.12.13: 66.0 kg - 73 cm i midjen

11.12.13: 65,5 kg - 72 cm i midjen

18.12.13: 65,3 kg - 72 cm i midjen

07.01.14: 65,8 kg - 73 cm i midjen

15.01.14: 65,7 kg - 73 cm i midjen

27.01.14: 66,2 kg - 73 cm i midjen

08.02.14: 65.9 kg - 73 cm i midjen

 

Skal vi tro på at jeg ikke skal over 65 igjen? Ja, det skal vi! Heia meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Jeg har heller ikke troen på noen dietter, hadde virkelig ikke klart det. Jeg begynte i starten av februar med restriksjoner derrimot, skal prøve meg på å ikke spise godteri og kaker, samt veldig usunn fast food frem til påske. Jeg skal også prøve meg på å begrense alkoholinntak til en gang i måneden. Dette hadde jeg håpet på at ville gjøre sin effekt, og det har det både positivt og negativt.. Det har heller ikke vært noe vanskelig de to siste ukene, men nå kommer mensen snart og jeg merker jeg er fysen på alt. Har jeg inntatt et måltid, vil jeg ALLTID ha mer, så jeg spiser en del nå..

 

Resultatene i går viste at jeg har gått opp nesten en kg siden forrige uke, men målene er relativt stabile, noen plasser har jeg gått opp 0,5cm andre har jeg gått ned. Det viktigste er at jeg er stabil rundt midjen og gått ned rundt magen.

I går merket jeg også at jeg har blitt sterkere. Det er positivt!

 

Nå føler jeg meg mer fit, men skulle gjerne sett at vekta kom seg ned på 60-tallet.. Men til helgen skal det inntas alkohyler, så da får vi se.. :P

 

(Har vært passe stresset i det siste, dette kan ha hatt sin innvirkning på vekten, i tillegg kan det være OL begrenser treningsmengden min litt.. obs.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg er i utganspunktet enig i sånne slankedietter. Har prøvd ALT opp igjenom årene, fra suppekurer til noka slank osv..... Så jeg VET at GR er bra! MEN den store forskjellen er at jeg nå trener fast, og ganske mye, og er mye mer fokusert på å holde vekten, det er det som er jobben :) Og nå har jeg nesten ikke rørt snop eller alkohol eller junk food siden jul, og trener mye og spiser sunt. Likevel går jeg ikke ned. Ikke hverken på målebåndet eller på vekten. Så jeg har tenkt å fortsette med GR opplegg resten av livet, jeg trneger bare en drahjelp nå i starten. Ikke sikkert dere forstår, og det er ok, men jeg vil nå prøve og se om det funker for meg. Hvis ikke er det jo bare å stoppe fastedagene og gå tilbake til GR igjen. Og det jeg ser som den store forksjellen er jo at jeg ikke skal putte i meg pulver eller noe sånt, men bare spise lite to dager i uken.

 

Forresten viste vekten 65,7 i dag, og ned 300g siden sist, helt ok.... :)

 

Ha en fin helg dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg er i utganspunktet enig i sånne slankedietter. Har prøvd ALT opp igjenom årene, fra suppekurer til noka slank osv..... Så jeg VET at GR er bra! MEN den store forskjellen er at jeg nå trener fast, og ganske mye, og er mye mer fokusert på å holde vekten, det er det som er jobben :)/>/> Og nå har jeg nesten ikke rørt snop eller alkohol eller junk food siden jul, og trener mye og spiser sunt. Likevel går jeg ikke ned. Ikke hverken på målebåndet eller på vekten. Så jeg har tenkt å fortsette med GR opplegg resten av livet, jeg trneger bare en drahjelp nå i starten. Ikke sikkert dere forstår, og det er ok, men jeg vil nå prøve og se om det funker for meg. Hvis ikke er det jo bare å stoppe fastedagene og gå tilbake til GR igjen. Og det jeg ser som den store forksjellen er jo at jeg ikke skal putte i meg pulver eller noe sånt, men bare spise lite to dager i uken.

 

Forresten viste vekten 65,7 i dag, og ned 300g siden sist, helt ok.... :)/>/>

 

Ha en fin helg dere! :)/>/>

 

Jeg har tro på at nedgangen kommer med 5:2, så lenge det betyr et kaloriunderskudd i løpet av uka. - Spis så mye du vil de 5 dagene, det vet vi jo er bare tull. Men klarer du å være fornuftig de andre dagene, så vil du sikkert se resultater. Jobben er, som du sier, å holde vekten. Det kommer etterpå. Jeg håper det funker for deg, la oss høre. Selv er jeg alt for avhengig av å få i meg nok mat i løpet av dagen - jeg ville ikke trivdes med 500 kcal.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

29.10.13: 68,1 kg - 76,5 i midjen

05.11.13: 67,8 kg - 75,5 i midjen

12.11.13: 67,4 kg - 74 cm i midjen

19.11.13: 66,7 kg - 74 cm i midjen

26.11.13: 66.2 kg - 73 cm i midjen

04.12.13: 66.0 kg - 73 cm i midjen

11.12.13: 65,5 kg - 72 cm i midjen

18.12.13: 65,3 kg - 72 cm i midjen

07.01.14: 65,8 kg - 73 cm i midjen

15.01.14: 65,7 kg - 73 cm i midjen

27.01.14: 66,2 kg - 73 cm i midjen

08.02.14: 65.9 kg - 73 cm i midjen

18.02.14: 65,2 kg - 72 cm i midjen

 

Oh yes, da er jeg kommet under det jeg var før jul, og takk for det!

Nå venter en uke på kurs og en uke på cruise, så hvis jeg kommer tilbake uten å ha gått opp har jeg gjort en formidabel jobb. Målet må være at jeg fremdeles er på 65 og noe, det aksepterer jeg.

 

Gårdagen ble ikke som planlagt, og da klokka ble 20 hadde jeg bare fått i meg 1000 kcal - helt uvanlig til meg å være. Jeg liker ikke så store måltider på kvelden, men valgte å få i meg ordentlig middag med 500 kcal, fordi jeg ligger på meny 2 - 1600 kcal om dagen. Før jeg startet med å lage maten tenkte jeg på at jeg følte meg "døden nær" som bare hadde inntatt 1000 så langt, det bare understreker at 5:2-dietten hadde vært smerte for meg. Jeg må ha mat, jeg.

 

Nå har jeg ca. 200 tilgode, så da tenker jeg at det blir et par knekkebrød med noe oppå og et glass juice.

 

Stå på, en dag blir det vår og vi føler oss freshe i nye klær, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra resultat Circeline!! *klapp på skulderen* :) Og lykke til på kurs og cruise! :) Stå på!

 

 

Jeg hadde som dere vet fastedag i går, og det gikk over all forventning! Var sulten da, men sa til meg selv at "i morgen kan du spise vanlig igjen", og da gikk det helt greit! En trimtur med en veninne på kvelden var det også igjen energi til! :D Og dagen min så slik ut matmessig: Frokost: Kaffi, vann og te. Lunsj: To knekkebrød a 35 kcal uten pålegg og et eple (40kcal). Middag: Findus tai kylling (sånn frossenpose) 300g og 100g isbergsalat. Kvelds: Et eple. (Og masse te, kaffi og vann innimellom) :)

 

Og i dag er det tilbake på normal måten igjen, helt vanlig grete roede mat. Neste fastedag blir fredag. :unsure: (I morgen er det klubb...) Ikke gøy å faste en fredag, men akkurat denne uken blir det sånn. Tenker å lage meg tacosalat når de andre spiser taco. Og så kan jeg kose meg resten av helgen, med fest lørdag og sikkert mye "drittmat" søndag :P

 

Og vekten i dag viste 65,2 (-500g), og jeg er på vei nedover håper jeg.... :)

 

Ønsker dere en strålende dag i sola!! (Her er det hvertfall nyyyydelig!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Må si dere er flinke som får det til! :)

 

Jeg må ærlig talt si at for min del virker det som om det er umulig å komme tilbake til der jeg var før jul, når det kommer til vekta, MEN..

Siden jeg startet pån igjen 14. januar har jeg oppnådd noe (målingen gikk litt fort for seg, men tror den ble ca. riktig.) Jeg har gått ned rundt 0,5-1cm ulike steder, men rundt magen har jeg mistet 3,5cm og 5cm rund hoftene! Dette går veien, selv om vekten står rundt 70-71, ser på det som et resultat av styrketreningen.

 

Ellers er jeg i en litt hektisk periode, og treningen står litt på vent, men jeg kommer sterkere tilbake nesteuke! :)

Stå på dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jenter!!

 

Stille her om dagen? Hvordan går det med dere??

 

Her går det ganske greit! Syns det går overraskende bra med fastedager, og jeg orker til og med å trene selv om jeg faster. Vekten viste 65 blank i går, og det er 0,2 ned fra forrige veiing, og 1 cm rundt livet! Så må det sies at jeg i helgen var i 2x40 på lørdagen med god mat/drikke og snop, og søndag ble BARE sorgen matmessig, med masse sjokolade, potetgull mm.... Så sånn sett burde vekten gått opp, og jeg er glad for at jeg har gått ned det lille jeg har gjort.... :) Hverdagen de andre 5 dagene er ganske lik som før, men jeg tenker ikke så mye over om det er 3 eller 4 knekkebrød, og spiser en frukt eller to ekstra om jeg har lyst på. I går var det kurs med jobben, og da ble det varm lunsj og dessert, og det spiste jeg også litt av. Så jeg syns egentlig 5:2 har vært super så langt. To dager stramt opplegg mot 5 "fri" dager er nesten luksus! I dag er det ny faste dag, og jeg har drukket vann og te så langt. Det blir suppe til middag i dag, da får jeg mye mat for kaloriene! :)

 

Håper dere har det bra, og at jeg før oppdatering fra dere :)

HA en super torsdag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Det går da greit med oss, gjør det ikke? Jo visst! Her er min rapportering.

 

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

29.10.13: 68,1 kg - 76,5 i midjen

05.11.13: 67,8 kg - 75,5 i midjen

12.11.13: 67,4 kg - 74 cm i midjen

19.11.13: 66,7 kg - 74 cm i midjen

26.11.13: 66.2 kg - 73 cm i midjen

04.12.13: 66.0 kg - 73 cm i midjen

11.12.13: 65,5 kg - 72 cm i midjen

18.12.13: 65,3 kg - 72 cm i midjen

07.01.14: 65,8 kg - 73 cm i midjen

15.01.14: 65,7 kg - 73 cm i midjen

27.01.14: 66,2 kg - 73 cm i midjen

08.02.14: 65.9 kg - 73 cm i midjen

18.02.14: 65,2 kg - 72 cm i midjen

04.03.14: 65,1 kg - 72 cm i midjen

 

Hurra, jeg har ikke gått opp etter to uker kurs og cruise! Jeg er bare så utrolig fornøyd. Nå er jeg supermotivert til å fortsette. Våren er i anmarsj og jeg er snart så slank og lekker som jeg vil være - jabbadabbadooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hallo!!

 

Så kjekt å høre, det er jo et kjempe resultat Circeline!! Respsekt! :D det er jo ikke akkurat lett å være sunn på cruise!

Håper forresten du har kost deg og nytt to uker på ferie også!

 

Her går det i samme tralten, to dager fasting gir resultat. Nå ble det veiing rett etter fasten, så resultatet i går er nok bedre enn realiteten, men det får våge seg. :rolleyes: 64,1 i dag, og ned 900g. 1cm rundt livet er heller ikke å foralte. Og jeg lever helt normalt fem dager i uken, og koser meg i klubb, og med sjokolade i helgen. Jeg vet hvertfall at jeg kommer til å fortsette med 5:2 til jeg når målet mitt, for dette er lettere å følge enn mye av det andre jeg har prøvd. I tillegg blir det sagt at dietten gir bedre helse, og det er jo et pluss. :)

 

Ønsker der en flott torsdag! :) Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Wow! Flinke dere er, stå på!! :)

 

Jeg har klart en måned, fra 4. februar til nå ca uten kaker, boller, godteri eller lignende.. Hadde håpet på at det ville gi resultat, men det går faktisk motsatt veg. Ikke har jeg drukket mye i det siste heller, eller spist mye.. nå skjønner jeg virkelig ikke hva som skjer. Jeg er tilbake på 72 kg og har ingen anelse om hvorfor..

Slik har jeg aldri hatt det før! - Jeg har alltid skjønt hvorfor jeg har gått opp før. Har også gått opp litt i målene også. Æsj, dette er ikke gøy!

 

Om et par ukers tid blir det en ukes ferie på meg og, da blir det ikke det sunneste kostholdet, men satser på å leve bra frem til da, for nå kom kravene til sommerkroppen plutselig 2-3 mnd før tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

 

Så kjekt å høre, det er jo et kjempe resultat Circeline!! Respsekt! :D/>/> det er jo ikke akkurat lett å være sunn på cruise!

Håper forresten du har kost deg og nytt to uker på ferie også!

 

Her går det i samme tralten, to dager fasting gir resultat. Nå ble det veiing rett etter fasten, så resultatet i går er nok bedre enn realiteten, men det får våge seg. :rolleyes:/>/> 64,1 i dag, og ned 900g. 1cm rundt livet er heller ikke å foralte. Og jeg lever helt normalt fem dager i uken, og koser meg i klubb, og med sjokolade i helgen. Jeg vet hvertfall at jeg kommer til å fortsette med 5:2 til jeg når målet mitt, for dette er lettere å følge enn mye av det andre jeg har prøvd. I tillegg blir det sagt at dietten gir bedre helse, og det er jo et pluss. :)/>/>

 

Ønsker der en flott torsdag! :)/>/> Klem fra meg

 

Heihei,

 

Bra at du får resultatene du ønsker. Men "bedre helse" med 5:2? Derom strides de lærde, det er jeg nødt til å si, skeptisk som jeg er til kurer.

 

Forresten peker du på noe viktig mht å kose seg på ferie. Det skal vi gjøre, og ikke bare tenke mat og trim. Jeg har hatt det veldig fint. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Flinke dere er, stå på!! :)/>

 

Jeg har klart en måned, fra 4. februar til nå ca uten kaker, boller, godteri eller lignende.. Hadde håpet på at det ville gi resultat, men det går faktisk motsatt veg. Ikke har jeg drukket mye i det siste heller, eller spist mye.. nå skjønner jeg virkelig ikke hva som skjer. Jeg er tilbake på 72 kg og har ingen anelse om hvorfor..

Slik har jeg aldri hatt det før! - Jeg har alltid skjønt hvorfor jeg har gått opp før. Har også gått opp litt i målene også. Æsj, dette er ikke gøy!

 

Om et par ukers tid blir det en ukes ferie på meg og, da blir det ikke det sunneste kostholdet, men satser på å leve bra frem til da, for nå kom kravene til sommerkroppen plutselig 2-3 mnd før tiden!

 

Æsj, det der er ikke gøy. Det føles så ufortjent, og det er lett å gi opp. Har du skrevet opp hva du spiser? Jeg finner ut at det beste for meg er at jeg har rede på kaloriinntaket mitt. Det gir best resultater. Kan du ha erstattet søtt med andre "kalorityver", slik at du ikke har hatt den reduksjonen i inntak som du har tenkt? Gjort noe annerledes med trimminga? Nå gjelder det å holde fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Mente jeg ikke hadde gjort så mye galt, men nå har jeg kanskje funnet ut av en ting. Jeg drakk veldig mye vann (fordi det liksom skal være bra og gi en forlenget metthetsfølelse), men nå har jeg mer gått tilbake til å drikke når jeg er tørst - det hjelper. Jeg tror nemlig at jeg ble veldig sulten av å drikke mye (merkelig nok), så nå klarer jeg i større grad å begrense matinntaket. Skal veie meg neste tirsdag å se hva som skjer - var hjemme i helgen, skeiet ut litt da så turte ikke gå på vekten :S

 

Skal prøve å spise relativt bra de neste to ukene før ferien min, men har ingen ambisjon om at jeg får de store forandringene, nå tenker jeg at etter ferien vil jeg sette igang det virkelige støtet før sommeren. Med tanke på at påsken kommer kort etter vil jeg prøve å passe på hva jeg spiser da, men kose meg litt... generelt sett går jeg en del på ski da, så treningen blir vel mer enn ellers :) Satser på at april blir en god måned.

 

(dette ble visst en del rundsnakk, med litt rare setningsoppbygginger ol.. men har vanligvis veldig dårlig tid når jeg går inn her, og i dag er ingen unntak - så ingen gjennomlesning fra min side :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!!

 

Ja jeg vet de lærdes strides Circeline, men prøver nå likevel, så vil tiden vise.... :rolleyes:

 

Uff Chubbchubb, det hørtes kjempe kjedelig ut!! Surt å gjøre "alt rett", og likevel gå feil vei på vekten! :blink: Håper du får et bedre resultat kommende uke, og at du holder ut det gode arbeidet!!

 

Jeg har hatt en drittuke, med kneskade, og mangel på fasting.... :( Orket derfor ikke veiing denne uken, men satser på å veie neste uke som vanlig. Har vært tre dager på hotell, og spist og spist... Og med medisin og treningsfri er jeg sikker på at jeg har gått opp et par kilo! :wacko: Får bare starte på ny frisk på mandag.

 

Ha en super helg jenter!! Stå på! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Ja jeg vet de lærdes strides Circeline, men prøver nå likevel, så vil tiden vise.... :rolleyes:/>

 

Uff Chubbchubb, det hørtes kjempe kjedelig ut!! Surt å gjøre "alt rett", og likevel gå feil vei på vekten! :blink:/> Håper du får et bedre resultat kommende uke, og at du holder ut det gode arbeidet!!

 

Jeg har hatt en drittuke, med kneskade, og mangel på fasting.... :(/> Orket derfor ikke veiing denne uken, men satser på å veie neste uke som vanlig. Har vært tre dager på hotell, og spist og spist... Og med medisin og treningsfri er jeg sikker på at jeg har gått opp et par kilo! :wacko:/> Får bare starte på ny frisk på mandag.

 

Ha en super helg jenter!! Stå på! :wub:/>

 

Hihi, jeg må le, jeg kjenner så godt igjen at jeg ikke vil veie når det har gått mindre bra. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.10.13: 69,2 kg - 78 cm i midjen

29.10.13: 68,1 kg - 76,5 i midjen

05.11.13: 67,8 kg - 75,5 i midjen

12.11.13: 67,4 kg - 74 cm i midjen

19.11.13: 66,7 kg - 74 cm i midjen

26.11.13: 66.2 kg - 73 cm i midjen

04.12.13: 66.0 kg - 73 cm i midjen

11.12.13: 65,5 kg - 72 cm i midjen

18.12.13: 65,3 kg - 72 cm i midjen

07.01.14: 65,8 kg - 73 cm i midjen

15.01.14: 65,7 kg - 73 cm i midjen

27.01.14: 66,2 kg - 73 cm i midjen

08.02.14: 65.9 kg - 73 cm i midjen

18.02.14: 65,2 kg - 72 cm i midjen

04.03.14: 65,1 kg - 72 cm i midjen

15.03.14: 64,6 kg - 71 cm i midjen

 

MILEPÆL! Jeg er under 65 kilo! Hurra! Jeg håper at jeg aldri kommer over den grensen igjen. Nå skal jeg feire med biff, fløtegratinerte poteter, kryddersmør, kanelboller, potetgull og cola med sukker! Neida, det skal jeg ikke - så det så! :lol:

 

Ha en fortsatt fin helg, alle sammen.

Og dere som bare leser og ikke skriver: det er fortsatt mulig å bli med i vår lille gjeng. Velkommen skal dere være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chubbchubb

Gratulerer Circeline, du er superflink! :)

 

Jeg har vært relativt absent i det siste, men skal komme sterkere tilbake etter ferien.. dvs tirsdag om halvannen uke blir det totalt restart! :)

 

Ser ikke ut som om de er med oss lengre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Gratulerer Cirkeline!! GOOD WORK!!

Godt du har en restart plan Chubbchubb! :D

 

Ja jeg har også savnet de her?!? KOM TILBAKE!! :lol:

 

Her var det ok resultat etter alt styret forrige uke. Landet på 64,0, ned 100g fra sist. Og 1 cm rundt livet, og det er HELT ok!! :rolleyes:

 

Når det gjelder kneet har jeg betennelse i slimposene i høyre kne. Jeg går på betennelsesdempende, og er mye bedre. Jeg får også lov til å trene alt som ikke gjør vondt heldigvis! :) Men gåturer er det værste, så det blir det lite av.... :unsure:

 

Ha en fin dag alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på en lørdag. Jeg kikker innom, og der var det jomenn to nye meldinger i tråden. Hyggelig å følge dere. :-)

 

Jeg har handlet klær siden sist, og det er en stor fryd. Men jeg merker at jeg må fortsette å være nøye med inntak og trim. Det er ikke anledning til å fire på noe. Dessuten skal jeg fremdeles litt ned, slik at jeg har littegrann å gå på, siden det er vanlig at vekten vil litt opp igjen etterpå, også når man er "flink". To kilo til i minus, så er jeg happy, happy!

 

Det jeg ellers hadde til plan her inne i dag, er faktisk å skrive hva jeg spiser i dag og planlegge middagene fremover. Da blir det sunnere og bedre, erfarer jeg.Jeg planlegger ikke totalinntaket hver dag, men det er lett å gå over grensen når jeg da summerer i hodet på kvelden. Her er det bare å ta seg litt i nakken.

 

Ha en fortsatt fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva skjer'a? Ingen oppdateringer, ingen glade meldinger? Det hender jo at det betyr at vi er litt bakpå, så kom igjen, damer!

 

Jeg har ikke veid meg siden sist, men føler at det ikke har skjedd noe. Uhyre viktig å holde fokus, ikke falle nedpå når jeg er så nært målet.

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...