Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Har visst ikke helt fulgt med jeg...har bare sett den der "siste side", men den er vel bare sånn siste side som det er skrevet på..he he:D

man kan vel kanskje ha så mange sider man vil så lenge tråden ikke er avsluttet.Logisk egentlig ...

Da var det lørdag igjen , og med nettopp ankommet "tante rød" , har jeg nok spist kosemerker for de neste månedene.Stønn!

Godt at du skal danse litt extra for oss Slankelinda:)

Har forresten gjordt min mann veldig glad nå i sommer.Etter at jeg fant ut hvor mange trimpoeng plenklipping gir , har han ikke klippet plenen.Det tar ca 1 time og gir 2.8(!!!!)poeng.

Fortsatt god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: blei litt mye vin på meg på jentefesten i går kjenner jeg' date=' har sikkert brukt kosemerker for 10 år... MINST! ;)

[/quote']

 

Ja, er det ikke rart hvor kosemerkene flyr av gårde i hyggelig selskap!!??

Hadde nemlig besøk og hvitvin her på sankt Hans aften og det hjalp litt på å lese at flere hadde brukt 10 årskvoten sin med kosemerker :) (partners i crimes:))

Jeg "glemte" meg visst litt bort i sjokoladepuddingen etter middagen i dag også, men den har jeg faktisk trimmet bort i dag++, med to gåturer a`30 min. Så samvittigheten er ikke helsvart likevel. Har faktisk samlet 10 trimpoeng denne uka, vet ikke om det regnes som lite/normalt, men jeg syntes det gulleplet passet veldig godt på treet! Får jeg nytt tre i neste uke, forresten?

 

Iallefall, vel overstått uke og lykke til på veiedagen som er rett rundt hjørnet (mand/ eller tirsd)

Hilsen Musse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Først litt skryt til dere: Disse sidene er en kjempegod inspirasjon for meg, jeg leser gamle og nyere innlegg og kjenner at; klarer dere... så klarer jeg også! Så takk alle sammen!

 

Også må jeg bare få si det:

Jeg har vært SÅ flink i dag. Fra å ha sittet i sofaen de 8-10 siste åra, har jeg endelig kommet meg opp!! Bare håper motivasjonen holder!!!!!!

Fikk gått meg en times rask gange i dag også, 3.3 trimpoeng og fikk dermed gulleple nr to. Happy! (Og forstår det sånn at treet ikke blir byttet ut, før det er fylt opp, og det er bra.)

Møtte forresten en kjempegod vennine som kjørte kveldstur, og hun vet ALT om livstilen min... skal si hun hadde haka på tærne da hun så meg i gåingen, he,he.. og jeg fikk masse skryt og det føltes godt:)

Ønsker alle på tråden et snev av den gode følelsen jeg har inni meg, for da vet jeg dere også har hatt en god dag!!

Natt,natt og sov godt!

 

Tjo, hei og hopp fra musse ( som bare er ett stort glis i kveld)

 

(Og kom igjen alle, nå var tråden laaaaangt nede på lista....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

så bra du har klart å endre på livsstilen!! ;) Det er en god følelse å få rompa ut av sofaen. Jeg har ikke vært særlig flink til dette siste uke, og det viser vekta. MEN jeg gir ikke opp!! Neste uke skal bi dobbelt så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken opp eller ned denne uka - får prøve å få fingern litt ut i uka som kommer.Går liksom å håper på bra vær og MYE mindre vind , det er litt mere fristende å gå ute da.For tiden blir man nesten blåst på havet om man ikke er forsiktig...ikke jeg da for jeg har jo litt ekstra ballast som holder meg ankret til bakken..thi , hi:)

Hvordan har uka vært for dere andre da?

Høres ut som om du har kommet godt igang musse , FLINK!!

Kom igjen Slankelinda , du må holde ut du har jo vært så himla flink ...ikke gi deg!!

 

klem Lompi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det bare er vi som enda er aktive på denne siden? trucker, tror ikke jeg har hilst på deg enda!Hallo til deg!

Vet dere hvor alle er blitt av? Var det kanskje jeg som skremte dem bort... kanskje det plutselig ble en for mye? Var ikke meningen i allefall...

Skal vi fortsatt være her, vi som er igjen?

Eller skal vi flytte på oss, eller starte ny tråd, eller...noen tanker om det, lompi, trucker og slankelinda evt andre?

Skriv gjerne litt... så finner vi på noe.

 

Så slanklinda og lompi. Takk for oppmuntrende ord!

 

så bra du har klart å endre på livsstilen!! Det er en god følelse å få rompa ut av sofaen. Jeg har ikke vært særlig flink til dette siste uke' date=' og det viser vekta. MEN jeg gir ikke opp!! Neste uke skal bi dobbelt så bra![/quote']

Å du slankelinda....`-

Hvis denne kjempemotivasjonen min holder seg noen dager til, skal jeg sende en bit over til deg. Sammen med den gode innsatsen du gir i neste uke, blir det supert! Så skal du bare se at neste tirsdag, har vi gått ned 0.7 kg hver, tipper jeg. Eller skal vi si 1 kg, tør vi det? Med?

Er dere med lompi og trucker?

 

 

Med det samme jeg er i gang kan jeg jo "avsløre" mine forferdelige startmål...

Uff skummelt....:)

Nei tør ikke...

Det blir for grusomt å se på trykk, nå kommer det... midjemål større enn puppemålet på DD, er dere klare?

midjemål: 124 cm

ER DET FYSISK MULIG????? man ser jo magen en halvtime før resten av kroppen kommer inn døra??? fysj og fæsj!!! Eneste gode, er at de gedigre frontlyktene kan se litt mindre ut ;) Ha,ha det er skikkelig dårlig trøst :D Uff og uff, dette må gjøres noe med:Er noen med på å ta sit ups? 15 pr. kveld nå i starten?

 

Å så det magiske tallet, som allerede har blitt tryllet mindre av flinke musse: 105.8 kg

hjelpes meg, jeg dåner... Det er mye for en 164 cm kropp!!

 

Så over til de gode nyhetene inkludert grusomme :D startmål

15.06:

105,8 kg

124 cm

19.06:

-0,4 kg

0 cm

27.06:

-1.2kg

0 cm

 

 

Samlet -1,6 kg og 0 cm i midjen

 

Må si meg fornøyd, ja

 

Hilsen beklagerdetlangeinnlegget, hadde bare så mye som måtte ut påengangmusse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , alt blir mere offisielt når de harde fakta har kommet på trykk!Da er det ingen vei tilbake...noe må gjøres.;) trøst deg med at i dette forum ser ingen ned på store tall , ingen av oss er her fordi vi er lettvektere.Du er ikke alene!!

Du har kommet deg i gang , og motivasjonene er på topp! Tror du vil merke at det blir lettere å holde seg på matta når du er flink til å føre maten , og til å "snakke" med oss her i tråden.

Når det gjeldr tråden så må jeg være enig med deg Musse , det har blitt litt rolig her...folk har liksom blitt borte....har ingenting med deg å gjøre, helt sikkert:)

Hva kan man gjøre med det? Kanskje man må starte en ny tråd for å få med litt flere? Bare en tanke....

Noe å tenke på tror jeg , for det er litt enklere , og forpliktende når man er flere.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være med på sit-ups!skal jobbe så godt jeg kan ...

Da er du notert med! Flott! Tar mine første sit-ups på mange år nå i kveld....

Flere?

 

hilsen musse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

men jeg er nå her inne å titter litt i ny og ne. Har mistet inspirasjonen helt nå etter å ha gått opp og ned som en jojo den siste måneden.

 

Tenkte en liten stund (og til dels litt nå også) at det er vel meningen at jeg skal være tjukk resten av livet da.

Total nedtur å gå på vekta i dag også: opp 1,5 kg selv om jeg har vært ganske flink. Men om jeg går på vekta ikveld så står den helt sikkert på det samme selv etter en hel dag med påfyll.

 

Prøver å jobbe litt med motivasjonen min igjen, men det er ikke lett når man føler at hver eneste dag er en eneste stor kamp. Jeg må komme meg over denne kneika bare, så skal det nok gå bra. ;)

 

Ha en fin sommer alle sammen!!!

Skal prøve å være litt flinkere til å være med her inne igjen fra nå av :)

 

Mange klemmer fra Rockebolla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

jeg synes vi skal være her jeg... :) trives så godt på denne tråden jeg nå...

Jeg er for tiden på ferie hos ei venninne, så derfor er jeg ikke så mye innpå her nå.. men skal hjem i morgen tenkte jeg...

 

Deenne uka har gått litt bedre for meg enn den forrige, men jeg skaia litt ut i går... dagen i dag er myyye bedre, og jeg har "holdt meg på matta" Skal ned til neste veiedag på tirsdag! ;)

 

Her er det sol og sommer folkens, deilig!!!

 

ha en nydelig og aktiv dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk så trått og seint i tråden så Musse og jeg trodde alle hadde forlatt oss, så om dere ikke har fått det med dere , så har vi liksom flytta litt på oss...(føler meg nesten som en forræder nå som det har vært litt liv her :cool: ) til "vil du være med ?".

Kom gjerne dit Rockebolla , Slankelinda , trucker og alle andre så kan vi fortsette å motivere hverandre:)

klem Lompi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lipstick

Dette var en koselig tråd! Dere er skikkelig flinke alle sammen, og det virker liksom litt lettere når man kan dele erfaringer med andre. Har selv bare holdt på en uke, og har en lang vei å gå frem til målet.

 

Er ikke på kurs, og har aldri gått på GR-kurs - eller andre for den saks skyld.

 

Vekta mi har ikke vært noe særlig å skryte av de siste 20 åra. Sluttet å røyke nyttårsaften, og kiloene har sneket seg på siden da. Men, nå er det NOK! Startvekta var på 93, og har gått ned 4 kilo denne uken. Det går nok ikke like raskt nedover heretter...

 

Er jo helt ny her inne, så jeg lurer på hvor mange trimpoeng dere bruker å ligge på i uka. Jeg hadde 13,8 denne uken, men er litt usikker på om det er litt slapt eller om det er helt "greit"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til "vil du være med" ! tror de fleste har flytta dit....

 

 

...eller er aktive på andre tråder. Velkommen Lipstick til "vil du være med"! Jeg er litt usikker på trimpoengene selv, men føler vel at om man ligger på rundt 14 så er vel ikke det så galt nei.

 

Må forøvrig si det samme som lompi, var ikke meningen å bare "legge ned" eller noe sånt. Det var bare så stille... så vi tok en liten sidesti. Men nå trives jeg veldig på nytråden, og der fortsetter jeg med sit-ups, så Rockebolla, du er herved notert du også:) Jeg er så klar for innover- og ikke utovermidje nå!!!! Jeg får sjekke innom her avogtil for å høre om sit-upsen om ikke annet:) Håper motivasjonen din kommer for fullt snart, det er tungt i motbakke, ja. Lite tips på veien: skriv opp de positive tingene du gjør i løpet av en dag, sånn at du fokuserer på det og ikke det negative. Ha en liten lapp i pengboka, eller i kjøkkenskuffen, der bare du bruker å være. Skriv feks "tok trappen istedenfor heis, spiste et eple, tok sit-ups" etc... så skriver du IKKE opp det du kanskje gjorde rett etter trappegåingen, feks "tok en liten is", sånne ting vet man og husker meget godt (:) egen erfaring), så det trenger man ikke å minne seg på. Samvittigheten uler gjerne i hodet!!! Og da glemmer man ofte det man gjorde som faktisk var bra den dagen!!

 

Lykke til! Hilsen musse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...