Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

Start:1/1-06 84kg / 106cm

Uke 1 - 82,5kg / 105 cm (-1cm)

Uke 2 - 81kg (-1,5kg) / 101,5 cm (-3,5cm)

Uke 3 - 80,3kg (-0,7kg) / 97cm (-4,5cm)

Uke 4 - 79kg (-1,3kg) / 97cm (0cm)

Uke 5 - 78,5 (-0,5kg) / 97 (0cm)

Uke 6 - 78,5 (0kg) / 94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

Uke 7 - 77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra / 88,7cm (-5,8cm)

Uke 8 - 77,3kg (-0,5) / 91cm (+2,3cm)

Uke 9 - 76,8kg (-0,5) / 90cm (-1cm)

Uke 10 - 76,1kg (-0,7kg) / 88cm (-2cm)

Uke 11 - 75,9kg (-0,1kg) / 87,5cm (-0,5cm)

Uke 12 - 76,5kg (+0,6kg) / 89cm (+1,5cm)

Uke 13 - 75,5kg (-1kg) / 88cm (-1cm)

Uke 14 - 75kg (-0,5kg) / 87cm (-1cm)

Uke 15 -----------------------------------

 

Uke 16 - 76,8kg (+1,8kg) / 87cm (0cm)

 

Dette har altså de siste ukene gjort med meg. Har ikke vært flink i det hele tatt, men jeg har satset for fullt igjen fra idag. Nå håper jeg bare jeg klarer fortsette... Hadde jo nesten gått ned 10kg hadde bare 15kg igjen til målet. Men nå er det liksom ikke så "lite" igjen lenger på en måte. Har jo huset fullt i snop her så det skal bli litt av en prestasjon å stå imot...skal holde dere oppdatert!!!

 

Hei lompi...ikke vondt ment, men godt å høre at jeg ikke er alene ;)

Skjønner ikke hvor det ble av min motivasjon heller...skulle jo tro at det å nesten ha tatt av 10kg på 14uker skulle være motivasjon nok i seg selv, men neida. Spis til du spyr sa lysten til meg selv om hodet visket noe annet.Nei vi får stå på sammen og prøve å holde oss i skinnet.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Jeg har også vært godtesjuk, og godteslukhals i påsken. Var ikke hjemme ved vekten i morges så jeg får ta veiing i morgen tidlig i stedet. Har nok ikke gått ned!

Men nå er påsken over så nå er det full skjerpings jenter. Det er enklere når det er "vanlige" dager.

Legger inn vekten min i morgen, men regner sterkt med at den fine nedoverkurven får en oppoversving ja.

Klem fra Bibine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle gå på en kjempesmell nå i påsken , men hadde bare gått opp 100g....og faktisk inn 1cm i livet:)

Hadde jeg hatt peiling på dette så kunne jeg kanskje unngått de traumene med dårlig samvittighet, for jeg tror sjelden jeg har hatt så dårlig samvittighet for noe jeg har spist..

 

Start 81 kg/ 92.5 cm

Nå 78.2 kg/ 85 cm = - 2.8 kg / 7.5 cm

 

Da var jeg klar igjen...

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp fire hekto. Jaja, hadde trodd det var mer for jeg har skeiet bra mye ut.

 

Dag 1 - 07.03 Vekt: 88.5 Midjemål 93

Uke 2 - 14.03 Vekt: 87.4 (-1,1) Midjemål: 90 (-3) Motiverende start.

Uke 3 - 21.03 Vekt: 85.7 (-1,7) Midjemål: 87 (-3)

Uke 4 - 27.03 Vekt: 84,5 (-1,2) Midjemål: ikke målt

Uke 5 - 03.04 Vekt: 83,4 (-1,1) Midjemål: 87

Uke 6 - 10.04 Vekt: 82.4 (-1.0) Midjemål ikke målt

Uke 7 - 17.04 Vekt: 82,8 (+0,4)Midjemål ikke målt.

 

Vel overstått påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hei igjen alle sammen da fortsetter vi her da' date=' for de som fortsatt vil være med selvfølgelig ;) men alle er hjertelig velkommen. Jeg for min del legger inn ny vekt og nytt mål imorgen tidlig.[/quote']

 

prøver å motivere meg til å melde meg på et maxikurs.... har t.o.m ringt kursleder men d var bare mobilsvar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Ja nå er påsken over og jeg kan ikke skryte av at jeg har vært så kjempeflink akkurat. Møtte helt veggen her når jeg møtte det andre "stå stille" platået i løpet av kort tid etter det første, så i påsken har jeg latt slanking være slanking og det så jeg jo da jeg veide meg etter påske - gått opp 2 kg (tror det må være vekta mi som er helt gal jeg ;) ). Jeg hadde bare 1,5 kg igjen til å ha gått ned 10 kg totalt og det var en liten nedtur å se at jeg hadde lagt på meg så mye i løpet av en uke. Kan ikke skeie ut i det hele tatt skjønner jeg, for jeg har ikke tatt helt av i påsken heller.

 

Jeg er mye dårligere til å motivere meg nå enn for bare en kort stund siden, men jeg satser for fullt igjen. Så nå er det bare å stå på og finne tilbake til jernviljen. :D

 

Kjempebra av dere som har greid dere noenlunde i påsken, stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott påskeferie på hytta i lag med familie,- på alle andre måter enn i matveien. Det måtte jo gå gærnt! Store sjokolader, potetgull og rødvinsdunk i bagasjen. Jeg var HELT bestemt på å ikke spise sjokolade,- det holdt de 2 første dagene. Og så klikka jeg helt da de baka boller og muffins på hytta, etter en hard skitur!!! Har aldri spist så mange boller... Og kortspill m/rødvin, egg&bacon...FYSJJJJ!

Grua meg skikkelig til å gå på vekta da jeg kom heim. Hadde gått opp 1,5 kilo og ville egentlig glemme hele slankegreia. Fikk en tanke om at jeg kanskje bare skulle være tjukk og feit for ingenting nytter uansett. 4 dager senere gikk jeg på vekta igjen og da var det bare + 0,5 kilo. Og da fikk jeg litt mer lyst til å fortsette. Nå jeg jeg iallefall status Q, og da må vi bare holde ut. Innimellom hører jeg om kjente som raser i vekt på "lavglykemiske kurer", og får litt lyst å hive meg på. Og så kommer jeg heldigvis på at det ikke er noen veldig enkle veier til suksess. Så jeg sier det bare til dere Topsi, Rockebolla og dere andre som henger med i tråden. Ikke gi opp for JEG trenger dere. Og kanskje vi skal legge inn en liten spurt? Nå har vi spist litt ekstra kcal en stund,- kanskje det kan bidra til et lite rykk nå vi setter i gang igjen? Skal vi prøve 1 KILO i uke 17???? Kanskje noen klarer det, kanskje andre klarer halvparten? Noen som er med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start:1/1-06 84kg / 106cm

Uke 1 - 82,5kg / 105 cm (-1cm)

Uke 2 - 81kg (-1,5kg) / 101,5 cm (-3,5cm)

Uke 3 - 80,3kg (-0,7kg) / 97cm (-4,5cm)

Uke 4 - 79kg (-1,3kg) / 97cm (0cm)

Uke 5 - 78,5 (-0,5kg) / 97 (0cm)

Uke 6 - 78,5 (0kg) / 94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

Uke 7 - 77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra / 88,7cm (-5,8cm)

Uke 8 - 77,3kg (-0,5) / 91cm (+2,3cm)

Uke 9 - 76,8kg (-0,5) / 90cm (-1cm)

Uke 10 - 76,1kg (-0,7kg) / 88cm (-2cm)

Uke 11 - 75,9kg (-0,1kg) / 87,5cm (-0,5cm)

Uke 12 - 76,5kg (+0,6kg) / 89cm (+1,5cm)

Uke 13 - 75,5kg (-1kg) / 88cm (-1cm)

Uke 14 - 75kg (-0,5kg) / 87cm (-1cm)

Uke 15 -----------------------------------

Uke 16 - 76,8kg (+1,8kg) / 87cm (0cm)

 

Uke 17 - 75,9kg (-0,9kg) / 82cm (-5cm)

 

Veldig fornøyd denne uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter på internettkurs 1 mai. Er veldig spent, for jeg er ingen kløpper på data. Skal ned flere kilo enn jeg liker å tenke på. Ca 35. Men klarer jeg 25 er det vel og bra. Har ingen å søke gode råd til, så dette må jeg klare selv. Det positive er at sønnen min skal få mange bassengturer sammen med mamma. Starter dagen med masse pågangsmot, så daler det litt, og fristelsene blir mange. Men dette skal jeg klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Nå har jeg bestemt meg. I dag er første dagen på vei til min nye kropp. Har gått opp 30 kg over de siste 14 årene men nå skal de bort ! Hvis jeg klarer å få bort 20 - 25 kg er jeg kjempefornøyd.

 

Håper å få mange gode råd her inne når det sliter på det værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det blir færre og færre på denne tråden.

Mange navn som er "blitt borte", men det ser ut som det også kommer nye navn til.

 

Ned et hekto denne uken. Sliter vel med ettervirkninger av påske, eller kanskje det er den berømte stillstansen som herjer.

 

Dag 1 - 07.03 Vekt: 88.5 Midjemål 93

Uke 2 - 14.03 Vekt: 87.4 (-1,1) Midjemål: 90 (-3) Motiverende start.

Uke 3 - 21.03 Vekt: 85.7 (-1,7) Midjemål: 87 (-3)

Uke 4 - 27.03 Vekt: 84,5 (-1,2) Midjemål: ikke målt

Uke 5 - 03.04 Vekt: 83,4 (-1,1) Midjemål: 87

Uke 6 - 10.04 Vekt: 82.4 (-1.0) Midjemål ikke målt

Uke 7 - 17.04 Vekt: 82,8 (+0,4)Midjemål ikke målt.

Uke 8 - 24.04 Vekt: 87.7 (-0.1) Midjemål: 86 (-1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så fornøyd etter påske , men nå går det gale veien.....

Var i bursdagsfest på lørdag , men jeg føler ikke det er nok til å ha kludret det så til, tok visst feil der jeg.Kanskje det ikke skal mere til.Skal ha mensen og da , så kan kanskje skylde litt på den og....

 

Altså:

Start 81kg/92.5cm

nå 78.6kg/85cm - +0.4kg/0cm ikke bra!

 

Tror aldri jeg har brukt så laaaaaang tid på så utrolig lite kg , det er til å miste motet:( Får vel bare bite tennene sammen og la det stå til!

 

Klem Lompi ps!Jess , jeg skal henge med så godt jeg kan!

Bibine , jeg håper også at alle holder seg her, det

har vært en flott gjeng, med godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Har fulgt med dere, men har ikke skrevet her på en stund. Litt av grunnen er at jeg startet mandagsklubben. Men hvem sier at jeg ikke kan være på to tråder samtidig;-) Trenger all motivasjon en kan få.

Hadde et stygt tilbakefall i påskeuken, men har skjerpet meg og begynt å trene litt så foregåene uke gikk jeg ned 1,3 kilo!! Kjempefornøyd med det:-)

 

Den neste måneden skal jeg i en konfirmasjon, to dåper og en 17 mai, så jeg måtte krype til korset og kjøpe meg nye klær :-(( For de som ikke vet det, har akkurat vært gravid og la på meg masse, og kommer ennå ikke inn i mine egne klær. Uansett, det var ikke akkurat oppløftende å måtte presse seg inn i str. 42-44. Men klær må man ha. Fant en stilig drakt (jakke og skjørt) på H&M, så det ble heldigvis ikke så dyrt. Planen er jo tross alt at disse klærne ikke skal passe innen kort tid:-) Fikk meg de nydeligste, nussseligste hvite skoene til da, og de kan jeg jo bruke til min nye slanke kropp senere også!!

 

Ønsker alle lykke til denne uken og TRIM I VEI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Hadde det gått an å lage en liten oversikt over hvem som bruker denne tråden regelmessig? Litt kos å følge med og "bli kjent" med de som er her.

 

Lover på tro og ære å følge opp denne tråden;-)

 

Klem fra Snowflake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var lurt det du foreslo om å legge inn hvem som fortsatt er med. Jeg hev meg med på denne tråden i begynnelsen av mars når jeg begynte "å være her" på sidene. Mitt mål er å gå ned 23 kilo. Fra 88 til 65. Jeg er nede i nesten 82 nå så det er 17 kilo igjen.

 

Jeg gikk et GR kurs i fjor og det er det samme opplegget jeg følger nå. Synes det går kjempefint, og er ikke sulten i det hele tatt. Nå har det gått sport i det, og jeg synes det er veldig motiverende å holde på. Har tatt fire års høgskolestudier ved siden av jobben de siste fire årene (siste eksamen juni!!!! )så det har blitt mye stillesitting og 16 kilo opp.

 

Når du Snowflake skrev det om å kjøpe klær som skal bli for store om litt så må jeg fortelle om en artig opplevelse jeg hadde tidligere i dag. Jeg kjøpte meg et par dongerybukser i romjula som satt helt til (med en liten valk ovenfor linningen), nå får jeg den på uten å ta opp knappen og glidelåset!! Motiverende? Ja, gjett!

 

Jeg er også med på en til tråd. Fatburners hvor vi legger inn det vi gjør av fysiske aktiviteter (ja, ikke riktig alle da - kniiis) og hva det gir oss av trimpoeng. Har nok fått mange trimpoeng pga den tråden. Synes disse sidene er kjempeflotte.

 

Ja, det var en liten presentasjon av Bibine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen! Jeg meldte meg inn i vektklubben for en uke siden. Mitt mål er å gå ned ca 25 kg totalt. Var så heldig å ta av 5 kg da jeg gikk gravid, så nå har jeg "bare" 20 igjen. ;)

Den første uken gikk jeg ned 0,6 kg. Ikke så mye å skryte av, men så tok jeg en en myk start. Nå er jeg supermotivert for å få dette til. Ekstra gøy blir det (ja, faktisk!) når jeg kan føre inn alt inne siden min. Få bedre kontroll og oversikt.

 

Håper jeg får brukt elipsemaskinen min mer, men med en liten på 6 mnd har jeg det travelt så det blir mest trilleturer.

 

Uke 1: -0,6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Har enda ikke turt å gå på vekta etter forrige skuffelse, men jeg føler på kroppen at det har gått greit nå- men jeg er bare altfor redd for at det skal være helt feil.

Jeg lover på tro og ære at jeg skal ta meg sammen til neste uke, må jo veie meg en eller annen gang uansett.

 

JESS: Det er godt at noen stadig er med og tro meg det er ikke bare du som trenger oss, vi trenger deg vi også!!

Det er alltid godt å få noen oppmuntrende ord når man føler seg lei og nede, og det er terapi bare å lese hva de andre skriver også innimellom.

 

Hold ut alle sammen!! Det er snart bikinisesong igjen, men jeg har nok ikke tenkt å iføre meg den type bekledning i sommer jeg (venter til neste sommer når jeg er slank og lekker ;)).

 

En liten ting jeg lurer på til slutt:

Jeg leste et annet sted på denne siden at man skulle spise 22 kcal per kg kroppsvekt. Jeg regnet ut hvor mye jeg da skulle spise og det var litt mer enn jeg skulle ligge på etter GR formelen.

Jeg har ligget på mellom 1100 og 1300 kcal om dagen og skal ligge på 1600 (GR formel)/ 1760 (22 kcal per kg), kanskje jeg burde få i meg litt mer mat om dagen?? Det er mulig dette er grunnen til at jeg ikke går ned, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du spiser for lite. Tror ikke det er farlig om du av og til kommer litt under det du skal ligge på , men om du alltid ligger rundt 1000-1300 , så tror jeg du setter kroppen på sparebluss! Da går du jo ikke ned noe heller...

Må bare spørre, er du ikke mye sulten når du spiser så lite?

Går ikke så mye ned jeg heller ...har litt problemer med å få i meg nok vann , (sikkert andre faktorer og da...)

glemmer liksom av det. Har ikke gått ned et gram på 2 uker, pyton!;)

Tror nok det ordner seg for deg om du øker inntaket litt!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

LOMPI: Ja jeg prøver fra i dag av å øke inntaket til opp i mot 1500 kalorier så får vi se da hva som skjer.

SULTEN????!!?? Tja hva skal man si, enkelte dager har jeg vel hatt som jeg har vært fysen på ting hele dagen og da har det gått litt over 1300, men ellers har det gått veldig lett( jeg har til og med hatt problemer med å få i meg så mye).

 

Men nå er jeg fast bestemt på å få vektnåla til å tippe litt nedover igjen og da må jeg nok litt oppover. Så allerede idag har jeg fått i meg frokost og 2 frukter.

 

Det er kjedelig at du også står stille om dagen, men er du sikker på at du spiser nok da?

Gjør det til en vane at du alltid går rundt med en vannflaske i veska, da går det greiere å få i seg nok vann i løpet av dagen. ;)

 

 

Ha en flott dag alle sammen.

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med litt liv i tråden igjen. Jeg skal nok på ett eller annet vis henge med til jeg har SLITT av kiloene!!! Det kan jo hende alle og enhver har gått av med pensjon til da, det får heller så være. Jeg har gått på GR kurs for en god del år siden, da skulle jeg ligge på 11-1200kcal pr dag, og da gikk jeg jammen mye mer jevnt og trutt ned enn jeg gjør nå. Jeg vil ikke gi noen råd, vet for lite om dette,- men føler selv at vektreduksjonen min er best hvis jeg ligger på max 1400. Dette er så langt en vellykket uke mht motivasjon og trim,- blir da helt MANISK! Skulle vel egentlig hatt privat psykolog som kunne fulgt meg i alle situasjoner. Når jeg først er i gang kan jeg ikke engang spise 1 drops! Og så kommer perioder hvor jeg sluker i meg alt jeg finner helt til jeg nesten blir dårlig.

Heldigvis er jeg nå inne i et godt spor igjen, og sykler og går og spinner og trener vekter og går på aerobic- ja helt manisk.

Det som har vært positivt i denne vinter/vår er at jeg finner trøst i dere andre inne på siden når jeg har lyst å gi opp. Når det butter i mot for meg leser jeg litt om dere andre, får da lyst å henge meg på. Og når noen av dere "plages" får jeg lyst til å røske tak i dere for jeg vet at dere kan og vil klare det!!! Og så er det godt å lese at jeg ikke er den eneste som plages med å elske "det gode liv".

 

Rockebolla: jeg skal vel sikkert ha på bikini denne sommeren i og meg at jeg skal til syden. Kanskje ikke noe lekkert syn, - det har jeg bestemt meg for å ikke "bry meg om". Prøver å tenke på at jeg faktisk følte meg feit i bikini for 15 kilo siden også.

Lompi: Tappert å bite tennene sammen selv om det står stille. Jeg tror vi alle snart skal få et lite VEKTRAS! Det har vi iallefall fortjent.

Snowflake: JEG skal nok være her inne ei stund, er altfor feit for å slutte... Skal prøve å komme innom med jevne mellommrom. Jeg snuser også på andre tråder.

Artig med nye folk her inne, er så redd for at klubben, tråden og alle støttespillere skal bli borte, for dere er mitt holdepunkt! Jeg vet ikke om jeg ha så mange gode råd,- synes selv det er godt å føle fellesskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den erfaring at det ikke lønner seg å spise for lite. To små måltider om dagen førte til sakte vektoppgang over flere år, helt til jeg slet med 35 kg for mye. Med så lite energi orket jeg jo ikke å trene heller. Heldigvis bestemte jeg meg en dag for å snu trenden. Spiste mer og oftere og tok av 12 kilo. Ingen som tror på meg når jeg forteller dette, hi-hi. ;)

 

Vel, etter en stund stanset vekttapet og jeg regner med at forbrenningen stabiliserte seg litt. Nå gjelder det å få av resten. Ser nå, takket være dagsrapporten her inne, at jeg spiser litt for få kcal igjen. Bør gå opp med 2-300 kcal om dagen. Får vel spe på med litt frukt og grønt. Er livredd for å sette i gang spareblusset igjen.

 

-Lillil-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

AAAAaaaaaaarghhh, var på vekten idag, og stod bom stille på 80,4. Jeg som var sikker på at jeg skulle få se 70-tallet idag. Syns jeg har vært ok flink, men skeiet nok litt for mye ut i helgen....avsluttet med en konfirmasjon igår.

 

Jaja, det er vel bare å brette opp ermene og sette igang igjen. Hadde ikke så mange trimpoeng denne uken, så det er nok de som gjør utslaget for meg. Så målet denne uken er å sanke masse masse trimpoeng!!! Gullepler, here I come!!

Gikk inn 4,5 cm totalt på hele kroppen. Måler hals, bryst, midje, overarm, hofte, rumpe og lår. Går selvfølgelig inn de "feile" stedene, men men det går no innover:-P

 

Skal bli artig å høre om dere, hvordan det har gått denne uken, håper dere har fått bedre resultater enn hva jeg kan skilte med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start:1/1-06 84kg / 106cm

Uke 1 - 82,5kg / 105 cm (-1cm)

Uke 2 - 81kg (-1,5kg) / 101,5 cm (-3,5cm)

Uke 3 - 80,3kg (-0,7kg) / 97cm (-4,5cm)

Uke 4 - 79kg (-1,3kg) / 97cm (0cm)

Uke 5 - 78,5 (-0,5kg) / 97 (0cm)

Uke 6 - 78,5 (0kg) / 94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

Uke 7 - 77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra / 88,7cm (-5,8cm)

Uke 8 - 77,3kg (-0,5) / 91cm (+2,3cm)

Uke 9 - 76,8kg (-0,5) / 90cm (-1cm)

Uke 10 - 76,1kg (-0,7kg) / 88cm (-2cm)

Uke 11 - 75,9kg (-0,1kg) / 87,5cm (-0,5cm)

Uke 12 - 76,5kg (+0,6kg) / 89cm (+1,5cm)

Uke 13 - 75,5kg (-1kg) / 88cm (-1cm)

Uke 14 - 75kg (-0,5kg) / 87cm (-1cm)

Uke 15 -----------------------------------

Uke 16 - 76,8kg (+1,8kg) / 87cm (0cm)

Uke 17 - 75,9kg (-0,9kg) / 82cm (-5cm)

 

Uke 18 - 74,5kg (-1kg) / 78,5cm (-3,5cm)

 

Veldig fornøyd denne uken også, har faktisk ikke gjort noe for å gå ned. Tror kanskje aviskjøringen om natten er begynt å gjøre sitt ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1.

90 kg (ikke gått ned noenting som helst )

 

Uke 2.

88 kg (-2 kg)

98 cm (har ikke funnet fram målebåndet før idag)

 

Jeg hadde faktisk så mye som 33 trimpoeng forrige uke. Vært på hard prøvejobbing, med løping hele dagen. Itillegg holder jeg på pusse opp så det ble en del poeng for maling.

 

Ellers har jeg også vært veldig flink til å spise riktig. Jeg får økologisk frukt og grønnsaker på døra hver fjortende dag. Og selv om jeg har kost meg litt i helga har jeg ikke hatt større kalori-inntak enn det jeg skal. Hadde egentlig trodd at jeg hadde gått ned mer, men jeg er allikevel strålende fornøyd. Det er vel uansett ikke så lurt å gå ned mer enn 2 kg i uka.

 

Jeg regnet ut at hvis jeg går ned ca en kilo i uka, så blir det ikke alt for flaut å gå i bikini på bursdagen min midt i juli.. Dette er jo helt fantastisk. Jeg er kjempe fornøyd med vektklubben, for nå som jeg leser litt i blogger og er mere aktiv inne på sidene får jeg skikkelig bra med inspirasjon. Jeg ser at selv om det går tregt så er det mange som har holdt ut og er på god vei til å oppnå målene sine. Før når jeg har prøvd å slanke meg har jeg syntes at det er veldig urettferdig at man ikke går ned 10 kg i uka. (Vi vil vel alle gjerne ha raske resultater, ;) ) Og en uke med slanking er jo en bragd i seg selv.. Istedetfor å tenke at jeg har gått ned usle to kilo denne uka, så tenker jeg at jeg har gått ned omtrent 4 pakker smør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...