Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

Gjest Bibine

Dag 1 - 07.03 Vekt: 88.5 Midjemål 93

Uke 2 - 14.03 Vekt: 87.4 (-1,1) Midjemål: 90 (-3) Motiverende start.

Uke 3 - 21.03 Vekt: 85.7 (-1,7) Midjemål: 87 (-3)

Uke 4 - 27.03 Vekt: 84,5 (-1,2) Midjemål: ikke målt

Uke 5 - 03.04 Vekt: 83,4 (-1,1) Midjemål: 87

Uke 6 - 10.04 Vekt: 82.4 (-1.0) Midjemål ikke målt

Uke 7 - 17.04 Vekt: 82,8 (+0,4)Midjemål ikke målt.

Uke 8 - 24.04 Vekt: 82.7 (-0.1) Midjemål: 86 (-1)

Uke 9 - 30.04 Vekt: 81,8 (-0.9) Midjemål: 86

 

Tok veiingen en dag tidligere siden jeg ikke var ved vekten i morges. Spiste mye (men trimmet også mye) i går så det er ikke sikkert resultatet var like bra i dag.

Begynner å skimte 7-tallet i det fjerne.....

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar
Gjest Rockebolla

Torde så vidt å gå på vekten i dag, men jeg måtte jo bare sjekke om jeg hadde rørt meg litt i riktig retning........JAAAAAA! jeg hadde gått ned en 1/2 kilo og da er det bare å stå på videre.

 

Skal klare 5 kg til innen 20 juli hadde jeg tenkt og da må jeg bare være flink. Men jeg sliter fortsatt med motivasjonen, tror det gikk mere innpå meg at jeg hadde gått opp litt igjen enn jeg hadde lyst til å innrømme for meg selv.

 

Men nå vil det nok gå lettere og lettere dag for dag (om det kommer noe sol snart vel og merke).

 

Ha en strålende uke alle sammen!!

 

mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillil

Men, jeg blir ikke deppa av den grunn. Nå er det full skjerpings og håp om minst ett kg i minus til neste veiedag. I dag skal jeg gå over 1,2 mil sammen med noen venninner. :D

 

Uke 1: -0,6 kg

Uke 2: -0,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.............

Men nå vil det nok gå lettere og lettere dag for dag (om det kommer noe sol snart vel og merke).

 

Ha en strålende uke alle sammen!!

 

mange klemmer

 

Det kommer sol!!! Jeg er veldig glad for at det går rette veien. Er selv inne i en fase der vekta står fast og da "bryr jeg meg" mindre. Heksa i meg is og kjeks hos noen venner i kveld,- og blir knallsur på meg selv.

Så godt at du ser lysere på det,- det gjør at jeg får lyst å henge meg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Hei, jeg er med!

Jeg SKAL ned disse kiloene, gir meg ikke før! Jeg går ikke på kurs, men er kjempemotivert nå... Rart å se hvor stor forskjell det er på folk i forhold til vektnedgang egentlig... jaja, da tenker jeg at jeg ikke trenger å få panikk hvis jeg skulle oppleve at jeg går pittelitt opp i vekt en uke, eller "bare" går ned 100 gram (alt teller :D hehe )

 

Startvekt: 106 kg (for et par uker siden)

Midje: 111 cm (opps... over en METER tjukk rundt magen...oi oi.. :D

 

28.04.06

Vekt: 104,5 kg

Midje: ikke målt

 

03.05.06

Vekt: 103,5

Midje: ikke målt... MÅ bare ut og kjøpe målebånd i dag........

 

 

Har 9,2 trimpoeng til nå denne uka. NÅ skal jeg ut å gå på fjelltur, har laget deilig nistepakke med... hmmm Blir i allefall å gå 2 timer

 

Dere er så flinke her inne, måtte alle nå målene de ønsker.. STÅ PÅ! Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla
Det kommer sol!!! Jeg er veldig glad for at det går rette veien. Er selv inne i en fase der vekta står fast og da "bryr jeg meg" mindre. Heksa i meg is og kjeks hos noen venner i kveld' date='- og blir knallsur på meg selv.

Så godt at du ser lysere på det,- det gjør at jeg får lyst å henge meg på...[/quote']

 

 

Hei Jess.

 

Jeg skjønner hva du mener med at du "bryr" deg mindre, jeg har vært gjennom hundrevis av sånne dager. Men det er bare det at man får så dårlig samvittighet når kvelden kommer, iallefall er det sånn med meg- angrer som aldri før på at jeg har puttet diverse ting inn i munnen. Lover meg selv på tro og ære at det aldri skal skje igjen.....men det gjør det!!

 

Ja jeg satser som deg på at sola kommer snart, alt blir mye lettere da. Og det er så deilig når man kan grille og kose seg ute. Tror jeg skal prøve det i helga om været som er nå (for nå er det skikkelig deilig) holder seg da.

 

Stå på videre, eller du kan henge deg på min lyse hverdag!!!! :D

Vi skal klare dette.

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Har kommet hjem fra verdens nydeligste fjelltur!! Fantastisk stolt av meg selv at jeg i det hele tatt klarte å komme meg opp, reine fjellklatringen... Fikk hele 7,4 trimpoeng!!! Satt og koste meg i solen i en time før jeg gikk ned igjen, hadde med eple og nutrilettbar, og selvfølgelig MASSE vann! Hadde nesten ikke lyst å gå ned igjen når jeg først hadde klart å sliiite meg opp... Hehe, har tatt bilder der oppe, må jo ha "bevis" for å ha vært der....

 

Nå er jeg LIVREDD for at jeg starter for hardt, og ikke klarer å følge opp den beste starten ever... :D

 

Hva gjør dere for å motivere dere helt i starten?? Jeg har nemlig ikke fått målt cm enda ( i morgen tidlig) og har bare holdt på ca 1 uke. Dermed har jeg ikke sett så voldsomme resultater enda... Tror jeg har mistet 1,5-2 kg hvis vekta stemmer... men det er vel bare vann...

 

Lykke til videre folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Har kommet hjem fra verdens nydeligste fjelltur!! Fantastisk stolt av meg selv at jeg i det hele tatt klarte å komme meg opp, reine fjellklatringen... Fikk hele 7,4 trimpoeng!!! Satt og koste meg i solen i en time før jeg gikk ned igjen, hadde med eple og nutrilettbar, og selvfølgelig MASSE vann! Hadde nesten ikke lyst å gå ned igjen når jeg først hadde klart å sliiite meg opp... Hehe, har tatt bilder der oppe, må jo ha "bevis" for å ha vært der....

 

Nå er jeg LIVREDD for at jeg starter for hardt, og ikke klarer å følge opp den beste starten ever... :D

 

Hva gjør dere for å motivere dere helt i starten?? Jeg har nemlig ikke fått målt cm enda ( i morgen tidlig) og har bare holdt på ca 1 uke. Dermed har jeg ikke sett så voldsomme resultater enda... Tror jeg har mistet 1,5-2 kg hvis vekta stemmer... men det er vel bare vann...

 

Lykke til videre folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja , nå har jeg overlevd konfirmasjon , 10 årsdag ,og egen bursdag...alt på ei uke!Klarte ikke noe ned denne uka heller , men gikk bare opp 100g , og det er jo egentlig ikke så ille....Tror jeg har fått kvoten min nå ja!

Dere andre har vært flinke:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Tja ' date=' nå har jeg overlevd konfirmasjon , 10 årsdag ,og egen bursdag...alt på ei uke!Klarte ikke noe ned denne uka heller , men gikk bare opp 100g , og det er jo egentlig ikke så ille....Tror jeg har fått kvoten min nå ja!

Dere andre har vært flinke:)

klem[/quote']

 

 

 

å gå opp bare 100 gram, på tross av alle disse selskapene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

det ikke er noen aktivitet her inne eller?

 

Er det mulig for nye å henge seg på, eller har dere kanskje "funnet hverandre", enkelte personer som støtter hverandre...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hartaberta

Har endelig funnet ut at det er på tide å ta tak! Om det var dongeribuksa som så mer ut som et pølseskinn eller lungene som skreik etter et par etasjer i trappa skal være uvisst, men tror nok helst på en kombinasjon...!

 

Startvekt tirsdag 25.04.2006: 104,6 kg...

 

Vekt 2.mai: 103,1..:)

Liv: 108 cm..

 

Skal gå ned mest mulig før august, for da går flyet til Kreta! Og det hadde vært så fint å se grei ut i bikini.. :D

 

Trener en god del, og det eneste som kan hindre meg er jobb på ettermiddagene. Men da blir det som regel en gåtur enten før eller etter..

 

Så slankelinda, om du ikke har funnet en slankepartner... :D

 

Ha ei aktiv helg i finværet alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Har endelig funnet ut at det er på tide å ta tak! Om det var dongeribuksa som så mer ut som et pølseskinn eller lungene som skreik etter et par etasjer i trappa skal være uvisst' date=' men tror nok helst på en kombinasjon...!

 

Startvekt tirsdag 25.04.2006: 104,6 kg...

 

Vekt 2.mai: 103,1..:)

Liv: 108 cm..

 

Skal gå ned mest mulig før august, for da går flyet til Kreta! Og det hadde vært så fint å se grei ut i bikini.. :D

 

Trener en god del, og det eneste som kan hindre meg er jobb på ettermiddagene. Men da blir det som regel en gåtur enten før eller etter..

 

Så slankelinda, om du ikke har funnet en slankepartner... :D

 

Ha ei aktiv helg i finværet alle sammen![/quote']

 

 

 

kjenner igjen feelingen når klærne strammer kan du si.

 

Har kommet godt i gang jeg og, vekt og mål ser sånn ut akkurat nå;

 

Vekt 28.04: 106

Vekt 05.05: 104 -venter på ny vekt, så det er sikkert noen desimaler, hehe

 

Midje 05.05: 113 (!) målte 111 her om dagen, men måler sikkert ikke

likt hver gang

 

Vet ikke hvordan andre gjør det her inne, men jeg tenkte å måle vekt hver mandag, og midje en gang i måneden...hvis jeg klarer å vente da

 

KJEMPE kjekt med en slankekompis hartaberta! :D

 

Må kose dere ute i finværet, på med treningstøy og ut i det deilige fri!

 

Jeg skal på jobb, noen må gjøre det og slik at andre kan gå ut og trene...BLÆH

Ps: ikke lite misunnelig på de som har fri i dag da..

 

Klems fra "jeg-vil-også-gå-på-fjellet-i-dag-i-finværet!-slankelinda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hartaberta

Måtte nok også jobbe i dag, LITT kjedelig å være inne i sola.. Men nå er det snaaaart sommer! Har heldigvis en fysisk jobb, så jeg tar det litt som trening. Mye gåing og tunge løft.. :D

 

Jeg veier hver tirsdag ettermiddag på treningssenteret, og målte rundt livet for første gang i går. Hadde vært veldig fint om vi klarte å bare måle èn gang i måneden, men jeg blir nok for nysjerrig..:D

 

Er så glad for å endelig være i gang og at motivasjonen er på topp! Føles kjempebra! Håper det fortsetter:D

 

Nå skal jeg ut og ta et par glass vin i sola, så blir det en laaang tur i morra før jobb... Litt må man da unne seg! :)

 

Ha en super kveld!

Klemmer fra hartaberta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Så flott å se noen nye her inne, det er alltid moro.

Så velkommen til dere hartaberta og slankelinda, håper dere kommer til å trives i forumet og at dere får hjelp til å holde motivasjonen oppe av alle andre her inne.

 

Jeg for min del synes det er litt lettere igjen nå når det er sol og bare godværet, det er litt lettere og være lett til sinns når været er på topp.

 

I morgen er det ny veiedag og jeg må ærlig innrømme at jeg har lyst til å hoppe over denne gangen, men det må sjekkes (og jeg har vært flink hele uka + at jeg har oppnådd 20 trimpoeng også) så det er bare å hoppe på vekta og se hvor nåla stopper.

 

Jeg gikk jo litt opp rundt påsketider og sliter fortsatt med å få av de kiloene igjen, men de går nok av etter en stund.

 

Håper det har gått bra med dere alle når dere veier dere denne uken.

 

 

mange klemmer

rockebolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1¨

90 kg

 

uke 2

88 kg

 

uke 3

89 kg

 

 

Ja, ja. Så lenge jeg ikke kommer opp i 90 igjen skal jeg være glad. Har jo startet ny jobb, og der har jeg ikke anledning til å spise når jeg skal. Det blir et eple iløpet av de 8-9 timene jeg jobber.. Men skulle trodd at jeg hadde gått ned denne uken siden jeg i tillegg løper fram og tilbake i alle de samme timene. Men jeg får ha godt mot og holde meg til opplegget så godt jeg kan. De dagene jeg ikke jobber, spsier jeg akkurat som jeg skal. Det blir altså litt for lite de dagene jeg jobber. Godteri og slik har jeg ihvertfall kuttet ut helt. Jeg enser ikke sjokkomelken lenger når jeg er i butikken.

Kanskje jeg gikk opp litt fordi jeg har drukket et par glass hvitvin i sommervarmen etter jobb i helgen..? Uansett har jeg forbrent masse mer kalorier enn jeg har konsumert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Ja, da var det veiedag for meg igjen:o))

 

Gikk ned 1,1 kilo fra 80,4 til 79,3...gjett om jeg ble glad for å se det 7 tallet .ENDELIG!!!!!

 

Nyter dagene i solen, men har lett for å skeie ut og erstatte måltidene med is:-P Har så lite lyst på mat, og masse lyst på is, så der må jeg virkelig stramme inn. Hadde vært så kjekt om jeg hadde klart en kilo til til neste uke...

 

Vi har nå begynt å male huset, så sanker inn noen trimpoeng der også;-)

 

Ønsker alle en fortsatt flott uke, med håp om enda flere deilige soldager!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Og det var ikke store forandringen der, det står bomstille. De sitter godt de kiloene jeg gikk opp rundt påsketider gitt.

 

Så slik ser det ut for meg nå:

Vekt: 79,5 kg

CM: 89

 

 

Det hjelper nok litt utover for nå er det masse beising. Er det ikke mitt hus som skal beises så er det alltid noen andres, så i år har jeg 3 hus å beise og det er en koselig form for trim synes nå jeg.

 

Ha en flott dag alle sammen.

 

mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Ja' date=' da var det veiedag for meg igjen:o))

 

Gikk ned 1,1 kilo fra 80,4 til 79,3...gjett om jeg ble glad for å se det 7 tallet .ENDELIG!!!!!

 

Nyter dagene i solen, men har lett for å skeie ut og erstatte måltidene med is:-P Har så lite lyst på mat, og masse lyst på is, så der må jeg virkelig stramme inn. Hadde vært så kjekt om jeg hadde klart en kilo til til neste uke...

 

Vi har nå begynt å male huset, så sanker inn noen trimpoeng der også;-)

 

Ønsker alle en fortsatt flott uke, med håp om enda flere deilige soldager!!

 

Klem[/quote']

 

 

...så BRA!!

 

Gratulerer med 1,1 kg :D

 

Stå på, så får du nok resultater til neste uke også... jeg skal veie i morgen, tror ikke det går sååå bra...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Playstation-eyetoy kinetic....utrolig gøy! Tror det er det mest effektive jeg har prøvd på lenge, holdt på i 40 min og svetten silte!

Det var nesten som å være på en treningstime for "instruktøren" ga positive tilbakemelding hele tiden.Dette var absolutt ikke siste gangen for meg , jeg har fått dilla:)

Prøv det om dere får sjansen!

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake
...så BRA!!

 

Gratulerer med 1' date='1 kg :)

 

Stå på, så får du nok resultater til neste uke også... jeg skal veie i morgen, tror ikke det går sååå bra...:)[/quote']

 

 

Takk takk :-) Kjekt med oppmuntring, da får jeg bare enda mer lyst til å få gode resultater neste uke;-)

 

Lykke til du også!!Blir spennende å se hvordan det gikk med deg:O))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake
Og det var ikke store forandringen der' date=' det står bomstille. De sitter godt de kiloene jeg gikk opp rundt påsketider gitt.

 

Så slik ser det ut for meg nå:

Vekt: 79,5 kg

CM: 89

 

 

Det hjelper nok litt utover for nå er det masse beising. Er det ikke mitt hus som skal beises så er det alltid noen andres, så i år har jeg 3 hus å beise og det er en koselig form for trim synes nå jeg.

 

Ha en flott dag alle sammen.

 

mange klemmer[/quote']

 

 

Hei Rockebolla!

 

Ser ut som vi har masse felles! Lik antall kilo og samme fritidssyssel, maling;-)

Er jo kjekt å få litt trimpoeng på sånne ting også ikke bare slaving på trimsykkelen:-P

 

Det løsner nok for deg også nå...har selv hatt en periode med stopp på vekten (pluss endel opp i påsken) men virker som det går rette veien nå:-)

 

Masse lykke til og kos deg med malingen, det gjør jeg. Får et fiiint mørkegrått hus med hvite vinduer...skikkelig lekkert:-)

Og et lite tips tilslutt: istedet for å bruke white sprit for å fjerne maling av hendene, gni deg inn med olje (jeg bruker rapsolje) mye sunnere for huden og faktisk mye mer effektivt til å fjerne maling med;-)

 

Ha en strålende fin uke

 

sol-klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bibine

Dag 1 - 07.03 Vekt: 88.5 Midjemål 93

Uke 2 - 14.03 Vekt: 87.4 (-1,1) Midjemål: 90 (-3) Motiverende start.

Uke 3 - 21.03 Vekt: 85.7 (-1,7) Midjemål: 87 (-3)

Uke 4 - 27.03 Vekt: 84,5 (-1,2) Midjemål: ikke målt

Uke 5 - 03.04 Vekt: 83,4 (-1,1) Midjemål: 87

Uke 6 - 10.04 Vekt: 82.4 (-1.0) Midjemål ikke målt

Uke 7 - 17.04 Vekt: 82,8 (+0,4)Midjemål ikke målt.

Uke 8 - 24.04 Vekt: 82.7 (-0.1) Midjemål: 86 (-1)

Uke 9 - 30.04 Vekt: 81,8 (-0.9) Midjemål: 86

Uke 10 - 09.05 Vekt: 82,2 (+0.4) Midjemål: ikke målt

 

Nei, dette var ikke så artig. Får prøve å skjerpe meg fremover. Det ble nok for mye snop i helga selv om jeg trimmet mye. Trodde 7-tallet skulle vise seg snart, men nå blir det kanskje ikke før i juni. Ser jeg har stått i ro en hel måned nå. Hmm, kanskje jeg skal ha det som neste mål. Under 80 til 1. juni. Ja, det skal jeg prøve.

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hartaberta
...så BRA!!

 

Gratulerer med 1' date='1 kg :)

 

Stå på, så får du nok resultater til neste uke også... jeg skal veie i morgen, tror ikke det går sååå bra...:)[/quote']

 

 

Hei slankelinda!

hvordan gikk veiingen?? Håper det gikk strålende!

 

Jeg er selv litt skuffet, men ikke overrasket over å ha gått ned bare 300 gram den siste uken.. men det er jo fremgang. sakte men sikkert..

Så det ble 2,5 timer trening i dag! :)

 

Ny vekt er 102,8

 

Bare å fortsette nå!

klem fra hartaberta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...