Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

Gjest Friskus_jenta

Det blir mindre flesk når du steker gris så da burde det samme gjelde meg !

ps.. jeg fikk også på meg shortsen min' date=' en riktig elegant i vegvesenfarge med refleksstriper. GLIS. Så fint det blir å kjøpe klær i vanlig butikk. Stå på vidre flinke jenter :D[/quote']

 

GRATTIS med "ny" shorts då... hehe ;) *LER*

 

Ja det skal bli en fornøyelse å handle i vanlige butikker! men sikkert litt rart også... får sikkert alt for mye å velge i, så vi ikke klarer å bestemme oss... eller så sprekker budsjettet fullstendig... he he

 

PS! Synes griser en "sjønne" jeg... *glis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar
Gjest trucker

Tror det smeltet vekk en del i går jeg ;) Vekta viste ned 1,6 kg, jeg har mistet tilsammen 13,5 cm rundt livet og hele meg er blitt 17,5 cm mindre.

Totalt vekttap siden 9 mai er 3,8 kg. Happy, happy !

Neste sommer vil jeg gå på vanlig butikk og kjøpe kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ned og opp! Det er visst gangen for tiden..hmmm...opp 1.2kg(uæææ;)) denne uka.Håper varmen holder seg en stund for matlysta daler litt når man svetter og peser , syns jeg.

Ellers så må jeg jo skryte av dere andre"KLAPP KLAPP", kjempe flinke!

Selv så strever jeg enda masse med vannet, klarer liksom ikke helt å tylle i meg alt, men jobber med det!

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
og ned og opp! Det er visst gangen for tiden..hmmm...opp 1.2kg(uæææ;)) denne uka.Håper varmen holder seg en stund for matlysta daler litt når man svetter og peser ' date=' syns jeg.

Ellers så må jeg jo skryte av dere andre"KLAPP KLAPP", kjempe flinke!

Selv så strever jeg enda masse med vannet, klarer liksom ikke helt å tylle i meg alt, men jobber med det!

 

Ha en fin dag:)[/quote']

Det er noe dritt når vekta går opp, men det kan være varmen som gjør at saltet binder seg i kroppen. Vann er viktig, synes du det smaker vondt kan du kanskje ha oppi en skive lime eller sitron? Isbiter er også godt, kan jo ha litt smak i vannet før du fryser det til isbiter, da blir det kaldt og med smak i. Fortsett å jobb med det du det hjelper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg mange av ...skulle nok ønske jeg kunne skylde det på oppsamling av væske og diverse, men tror nok heller det er dårlig viljestyrke, he he:)

Får nok heller satse på å ta meg selv i nakken tror jeg.

Bedre lykke neste gang.

God natt damer!(og menn!selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla
Må bare begynne med å si at du er VELDIG flink å trimme rockebolla! Men en ting jeg lurer på; du trimmer ikke "for mye" da? Da tenker jeg på at jo mer du trimmer og forbrenner' date=' jo mer mat trenger du... derfor lurer jeg på om du rettog slett trimmer bort all maten du får i deg...? Jeg går ikke på Grete Roede, men herbalife. Jeg har skjønt det slik at det er selvfølgelig heelt nødvendig å trimme for å stramme opp og komme i bedre form, men jeg behøver ikke lenger stresse så utrolig mye for å få effekt... Men jeg trimmer litt jeg og da! For velvære... Dette er bare en tanke, men jeg har lest at enkelte her inne ikke går ned i vekt så mye pga at de spiser for lite, og da bare tenkte jeg at det kan være du trimmer for mye av den maten bort... skjønte du hva jeg mente...? :D

 

Vet ikke om dette er riktig, men du kan jo spørre veilederen din, eller noen annen med erfaring her inne som går på grete roede.....

 

Håper du får et vektslipp snart, det fortjener du så stanhaftig som du er! :D

Men det ordner seg nok!

 

Klem[/quote']

 

Hei Slankelinda.

 

Takk for hyggelige ord. Jeg har ikke vært her inne på kjempelenge, møtte helt veggen her og måtte ha en pause. Jeg har ikke skeiet noe særlig ut, men vektnåla rikker seg fremdeles ikke.

Trodde ikke det gikk ann å trimme for mye jeg da, men det er mulig du har rett. Det er bare det at jeg er en utrolig stressa person og jeg klarer ikke å sitte rolig. Har tidligere hørt at stress spiller inn også så jeg må nok lære meg å stresse ned litt innimellom.

 

Jeg regner med at det løsner snart ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste seg på tå, liste, liste...kremt..

 

Hei!

Ja, da har jeg etter litt søsterlig press og arbeid med meg selv, funnet ut at nå er tiden å begynne... Har ufattelige kilo å ta av, men starter i allefall..

Skrev inn dagsrapport i går og i dag, over mat og trim slik jeg spiser til hverdags.. Og det er ihvertfall hardtslående å se "svart på hvitt" på skjermen hvor utrolig dårlig man spiser og hvor lite man trimmer... ;)

Så det vil si at i morgen starter veien mot en lettere "musse".

 

Jeg ble anbefalt denne tråden av søsteren min, hun sier dere alle er veldig flinke til å støtte og oppmuntre hverandre, så hvis jeg kan, vil jeg gjerne være med?

 

Hilsen musse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Selvfølgelig kan du få være meg musse! VELKOMMEN hit til oss!!!!! :D

 

Bra at du også har funnet veien mot et sunnere liv, DET klarer vi sammen!

Hvor mye skal du ned? Jeg skal ned MINST 25 kilo, kanskje mer... får se hvor fornøyd jeg er da...

 

Lykke til fra i morgen av da... ;) Vi "snakkes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
har jeg mange av ...skulle nok ønske jeg kunne skylde det på oppsamling av væske og diverse' date=' men tror nok heller det er dårlig viljestyrke, he he:)

Får nok heller satse på å ta meg selv i nakken tror jeg.

Bedre lykke neste gang.

God natt damer!(og menn!selvfølgelig)[/quote']

 

Sliter du med dårlig viljestyrke? HVA er det?? Tror ikke jeg har hørt om DET problemet før...?

 

* Linda, i det ironiske hjørnet... * ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viljestyrke er en fin bil Slankelinda, he he! Har vært veldig flink i dag da.Har ført inn smitt og smule , og faktisk holdt meg der jeg skal.

Velkommen til gjengen,Musse!Jeg garanterer trofaste støttespillere som er der for deg uansett dagsform og humør:)

Stay strong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk slankelinda og lompi!

 

Er veldig klar for å begynne nå, jeg skal ned 25 kg sånn aller først, så får vi se.

Har muligens valgt en dårlig uke å begynne med: jobbavslutning med grilling og invitasjon til bryllup nå i helga, ... men sånn sett passer det bestandig dårlig ;)

Eller for å si det sånn, det passer bestandig å få et sunnere liv.

Ønsk meg lykke til fra i morgen av!

 

hilsen musse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Ville bare si at jeg kom meg godt gjennom grilling i dag og unngikk gubbens godteriskål i går' date=' er storfornøyd:)

Hilsen musse[/quote']

 

DET var en fornuftig start må jeg si :D

 

You go girl! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Helgen har vært fin den, håper dere har kost dere også. I dag har det regnet og jeg var våt til skinnet allerede kl 09 i morres. Ellers har dagen vært grei nok. Gratulerer til alle med vektnedgang og til de som ikke har fått betalt for anstrengelsene sine; stå på.... vi skal greie dette. Jeg har veiedag i morgen og som vanlig er jeg som de sier i postreklamen: SKEPTISK!! men vi får se.

Ha en fiiin mandagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Flott lompi!!! det går nedover med oss i positiv forstand. Hadde ikke regnet med noe denne uka jeg, vet jeg spiser for lite men IYAHHH, det var forsvunnet 1 kg. Resten av resultatene ligger på tirsdagsklubben, ettersom jeg veier meg tirsdager. Join us? Jeg stikker innom her og på 30+ ettersom mitt mål nå er 36 kg unna.

Kjenner jeg trenger dere.... så deilig å ha flere med seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Endelig...0.4kg ned ' date=' midje fortsatt 85cm.Har bare 0.5kg til jeg har gått ned den kg jeg gikk opp forrige gang ,så jeg er fornøyd ;)

Ha en strålende dag alle sammen![/quote']

 

Kjempeflott lompi!! *klapper* :D

 

- 0,9 kg på meg i dag, er superfornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Var i bryllup i helga, og spiste godt, men ikke for mye... Da var det verre med Strawberry daquiri (skrives det sånn, eller...?) Dere vet, rosa GODE drinker...

MEN... klarte meg med -0.4 kg, og det er jeg fornøyd med. Begynte jo ikke før torsdag forrige uke, så...

Men magemålet.. kan ikke skjønne hvordan jeg målte sist.. Økt 7 cm!!!?? må jo ha dratt inn magen noe voldsomt, kanskje ubevisst for å skåne meg for sjokket jeg fikk nå;)

Men regner dette nye målet som korrekt, så starter utfra det.

 

Det var rapporten. So long og gratulerer alle som gikk ned denne uka! Og lykke til videre om det er en liten driftsstans for tiden... Det tar dere igjen neste uke!!

Hilsen Musse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...ikke vet jeg.. fersking som jeg er... Kanskje ferien har slått inn, flere reist bort=stillere?

Hvilke planer har dere for ferien, hvis jeg kan være så frekk å spørre?

Jeg skal til søsteren min her på tråden, så vi skal være flinke!!! Hun er mer dreven, så jeg regner med pisken svinger i sommer, pes, pes!! Tulla!:)

(bør vel ikke spøke så mye at hun kjører hevn i sommer...TULLA igjen!... er veldig påpasselig å påpeke det ja...;))

 

Men over til noe annet. Her kommer et ferskingspm: er vi på siste side? Må man starte tråden på nytt da?

 

Hilsen musse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok starte ny tråd! Vet ikke hvor mange innlegg det går på denne...

skal vi bare lage en og kalle den "Ned 25kg, noen som vil være med ?? Fortsettelse 2" , eller?

Har dere noen meninger om det eller... regner med at alle vil være med videre:)

 

God st.hans!

klem Lompi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

med å starte ny tråd... Jeg er også med i tråden; "hjertesukk fra en som trenger å gå ned 30 kg" og DER er vi på side 8 !!!!!!!!!!! :D

 

Så her er det nok bare å fortsette å motivere hverandre jenter!

 

Ps: blei litt mye vin på meg på jentefesten i går kjenner jeg, har sikkert brukt kosemerker for 10 år... MINST! :)

Men i dag skal jeg også på fest, men da edru... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...