Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Bra jobbet smukkeline. Ikke værst å klare 1,5kg på en uke :)

 

Jeg har veiedag imorgen og begynner å kvi meg litt. Har hatt spysyke (uten spy, men alt annet) så jeg har vært skikkelig dårlig noen dager. Men idag føler jeg at jeg har spist for alle de dagene, har bare vært så sulten. Jaja, skal være fornøyd om ikke vekten viser oppgang. Blir bare litt skuffet også er det bare å stå på igjen med nytt mot :) Men skal vel ikke ta sorgene på forskudd.

 

Kjøpte meg 2 nye bukser og har gått ned i overkant av en str. for kunne faktisk hatt den ene buksen enda en str.mindre (forsent nå...har brukt den...hehe) men det går fint. Kjøpte samtidig en ny overdel og den har jeg kjøpt i 2str.mindre enn vanlig og den satt som støpt...VELDIG førnøyd med det da :)

 

Nei nå er det snart kveld og ny uke.

Sov godt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Celina

Kjøpte meg 2 nye bukser og har gått ned i overkant av en str. for kunne faktisk hatt den ene buksen enda en str.mindre (forsent nå...har brukt den...hehe) men det går fint. Kjøpte samtidig en ny overdel og den har jeg kjøpt i 2str.mindre enn vanlig og den satt som støpt...VELDIG førnøyd med det da :)

 

Åååå, så flink du har vært Topsi! :) Sånt blir man motivert (og belønnet :)) av! Håper jeg kan få oppleve det samme selv og om noen uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/1-06

84kg

106cm

 

Uke 1 2/1-06

82,5kg

105 cm (-1cm)

 

Uke 2 9/1-06

81kg (-1,5kg)

101,5 cm (-3,5cm)

 

Uke 3 16/01-06

80,3kg (-0,7kg)

97cm (-4,5cm)

 

Uke 4 23/1-06

79kg (-1,3kg)

97cm (0cm)

 

Uke 5 30/1-06

78,5 (-0,5kg)

97 (0cm)

 

Uke 6 6/2-06

78,5 (0kg)

94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

 

Uke 7 13/2-06

77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra

88,7cm (-5,8cm)

 

Uke 8 20/2-06

77,3kg (-0,5)

91cm (+2,3cm)

 

Uke 9 26/2-06

76,8kg (-0,5)

90cm (-1cm)

 

Uke 10 6/3-06

76,1kg (-0,7kg)

88cm (-2cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skiftet veiedag til tirsdag...så da legger jeg inn denne ukes mål.

Må bare si at jeg er veldig stolt av meg selv , he , he...!

Start vekt 81kg/92.5cm

 

Uke 1 02.03

79.9 kg/91cm -1.1 kg/-1.5 cm

 

Uke 2 07.03

78.8kg/89cm -1.1kg/-2cm

 

(Tror jeg vil prøve å bare legge inn nye mål på dette innlegget , så blir det litt lettere å holde oversikt:) )

Ha en flott dag!

 

Uke 3 14.03

79.2kg/87cm +0.4(uuuhhhuuu!:))/-2cm(JIPPI:)

Har vært 5 dager uten internett og tlf...helt forferdelig.Hadde liksom blitt vant til min daglige dose vektklubb.Godt å være online igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jobbet, dere! :)

 

Jeg hadde siste kursdag i dag. Ned 1,1 siden sist, JEPP!

 

Start 100,6 kg

I dag 92,7 kg

Totalt 7,9 kg

 

Ned 39 cm totalt, hvorav 12 cm i midje, 11 cm ende og 6 cm lår.

 

Nå er jeg liksom i siget, selv om jeg var litt BLÆ i dag, men hentet meg inn igjen. Fortsetter på kurs neste uken, men ny kursleder og ny vekt, så det kan jo slå litt ut :eek:

 

Håper dere får en super uke, alle sammen

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg henge med dere....?

 

jeg fikk tvillinger i desember og ammer, og triller... amminger er ikke særlig slankende for meg, (var ikke det forrige gang heller) men jeg håper trillingen blir det.

 

skal ned 25 kg, og starter på ny frisk i dag....så jeg veier på tirsdager. :) Er ikke med på noe kurs, men kan GR metoden ut og inn pga tidligere kurs(tror jeg iallefall), så jeg tester alene først.

 

mine start-tall.....

 

uke1, 07.03:

102 kg(eek!!!)

115 midje(eek2!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en dritt uke for meg. Har bare ikke klart å holde motivasjonen oppe og egentlig brydd meg mindre med dette her enn jeg burde og nå nærmer veiedagen seg igjen og den dårlige samvittigheten hoper seg opp. Hva som gjør at alt som er "godt" blir man feit av?? Og det er jo ikke sant engang, for der finnes masse kjempe god mat som er sunn. Men alt dette "forbudte" smaker liksom til tider så mye bedre enn det sunne...hvorfor det?? Denne uken er jeg bare glad om jeg ikke har gått opp noe. Har spist både pizza (fra resturant), drukket iskaffe (kjøpt og kjempe fy) og spist risifrutti og i tillegg satt min kjære å spiste salte skruer igår og jeg måtte bare ta en håndfull. For en tullebukk jeg er.

Er glad det er nydelig vær ute ellers hadde jeg blitt aldeles deprimert idag.

 

Vel, nye sjanser nye gevinster. Prøve å gjøre det beste ut av helgen, leve på salat kanskje :) så får neste uken være uken å rette opp igjen det jeg evt.har fått på denne uken.

Ha en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny bruker i vektklubben, men har gått et GR kurs for et år siden. Jeg gikk ned 6 kilo da, men 4 av de har sneket seg på igjen.

Syntes opplegget er veldig bra, og trodde det skulle gå så greit å fortsette alene. ...

Nå er jeg hvertfatt topp motivert igjen, og skal prøve samme opplegget på egen hånd. Startet på mandag.... men det har gått kjempefint denne uken så langt. Tvi tvi til oss alle.

 

Jeg ønsker å gå ned 23 kilo.

 

Vekt 7.3.: 88.5

Ønsket vekt: 65

Midjemål 7.3: 93

 

Uke 2 - 14.03.

Vekt: 87.4 (-1,1)

Midjemål: 90 (-3) Veldig fornøyd. Det har gått fint hele uken. Motiverende start.

 

Uke 3 - 21.03

Vekt: 85.7 (-1,7) (tilsammen 2,8)

Midjemål: 87 (-3) (tilsammen 6) Fortsatt veldig fornøyd, og det går fortsatt veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest student1

Jeg har fått et tips om å lete etter en gjeng som har noenlunde det samme målet som meg - og det har dere. Jeg ønsker å være med, og starter i dag. Jeg grugleder meg til dette prosjektet, for jeg er alene om det. Har ikke økonomi til å begynne på kurs, og da er jo dette helt supert!

 

Jeg har som mål å komme inn i bunaden min på 17.mai, og da må jeg gå ned 6-8 kg. I tillegg ønsker jeg totalt å gå ned 22 kg for å komme i trivselsvekt. Jeg har 10 års bryllupsdag i slutten av juli, og det hadde vært knallartig å stille opp med brudekjolen på seg...

 

Start 12.mars: 80,3 kg og 117 rundt magen. Jeg har visst alt fettet plassert i magehøyde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min og meg er på samme lag! Det er kjempedeilig å ikke bli motarbeidet.

 

Start 100,6 kg

Nå 90 kg

Mål 70 kg (som deg "smukkis")

 

Tapt 10,6 kg :(

 

Jeg har også tatt mål underveis:

 

midje start 108

midje nå 95

ende start 126

ende nå 110

 

MEN,- sammenlagt 42 cm :eek:

 

Til alle nye: VELKOMMEN

og til alle: ha en FLOTT uke og husk,- hver dag med sunt kosthold og litt trim tar oss nærmere målet!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/1-06

84kg

106cm

 

Uke 1 2/1-06

82,5kg

105 cm (-1cm)

 

Uke 2 9/1-06

81kg (-1,5kg)

101,5 cm (-3,5cm)

 

Uke 3 16/01-06

80,3kg (-0,7kg)

97cm (-4,5cm)

 

Uke 4 23/1-06

79kg (-1,3kg)

97cm (0cm)

 

Uke 5 30/1-06

78,5 (-0,5kg)

97 (0cm)

 

Uke 6 6/2-06

78,5 (0kg)

94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

 

Uke 7 13/2-06

77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra

88,7cm (-5,8cm)

 

Uke 8 20/2-06

77,3kg (-0,5)

91cm (+2,3cm)

 

Uke 9 26/2-06

76,8kg (-0,5)

90cm (-1cm)

 

Uke 10 6/3-06

76,1kg (-0,7kg)

88cm (-2cm)

 

Uke 11 13/03-06

75,9kg (-0,1kg)

87,5cm (-0,5cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Endelig løsna det litt igjen. Torde nesten ikke å gå på vekta i dag, men skjønte jo at det måtte sjekkes.

Var redd for at det skulle være som de forrige ukene, men jeg fikk meg en gledelig overraskelse i dag. :(

 

Topsi: Det er ikke alltid like lett nei. Innimellom føler man at man er helt alene om dette og når man i tillegg har lyst på alt man ikke skal ha lyst på så er det ikke lett å holde motivasjonen oppe.Men uansett er det bra at du ikke hadde gått opp i vekt. STÅ PÅ igjen nå, du klarer det. :D

 

 

Sånn ser det ut for meg etter veiing idag:

 

Start:

02/01.06

Vekt: 86 kg

Cm: 99 cm

 

09/01.06

Vekt: 83 kg (-3 kg)

Cm: 96 (-3 cm)

 

16/01.06

Vekt: 80 kg (-3 kg)

Cm: 94 cm (-2 cm)

 

23/01.06

Vekt: 78,5 kg (-1,5 kg)

Cm: 93cm (-1 cm)

 

30/01.06

Vekt: 78 kg (-0,5 kg)

Cm: 92,5 (-0,5 cm)

 

06/02.06

Vekt: 78 kg (-0 kg)

Cm: 91,5 cm (-1 cm)

 

13/02.06

Vekt: 79 kg (+1 kg)

Cm: 90,5 cm (-1 cm)

 

20/02.06

Vekt: 80 kg (+ 1 kg)

Cm: 90,5cm (- 0 cm)

 

27/02.06

Vekt: 80 kg (- 0 kg)

Cm: 90,5 cm (-0cm)

 

06/03.06

Vekt: 79 kg (-1 kg)

Cm: 90 cm (-0,5 cm)

 

13/03.06

Vekt: 77,5 kg (-1,5 kg)

Cm: 89 cm (-1cm)

 

TOTALT:

- 8,5 kg

- 10 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og må vel være fornøyd med det. Har hatt ei uke ferie, bodd på hotell, spist og drukket ute hver dag. Huff og huff. Grua meg skikkelig til å trø på vekta. Det var nesten en stor lettelse at jeg ikke har gått opp i vekt. Har snoka i meg pizza, kinamat, potetgull, vin, øl og anna elendighet. har vært på storby-ferie,- det som har berga er vel at vi har gått kilometervis hver dag for å få med oss alt.

Prøver nå fortvilt å finne igjen motvasjonen. Skal prøve å trene litt og tenke litt på maten igjen. Blir så veldig fort lei av å telle hver minste lille smule jeg putter i munnen, selv om jeg vet at det er det som skal til. Prøver å tenke på de hittil -5kg på 1,5 mnd og at 5 kilo til godt kan være borte til 17 mai hvis jeg er flink.

 

I dag har jeg spist riktig, skal på trening i kveld- kanskje det er starten på ei god uke! Satser på det!!! MÅ klare en kilo denne uka, neste uke er det litt på farten igjen, med seine hotellmiddager og "festligheter". SUKK- skulle ønske jeg ikke likte noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Jeg har vært så trøtt og sliten i det siste at jeg har ikke orket å slå på PC`en. Syke unger og mye å gjøre på jobb. Første uken var jeg helt demotivert. Jeg falt og slo meg på glatten og skadet skulderen. Det er Ok nå, men jeg fikk ikke trent på en uke. Sprakk to ganger forrige helg gjorde jeg også.

 

Vekten stod derfor stille den uken. Men nå er jeg tilbake på sporet! Jeg har begynt å trene forsiktig, og vekten viste en nedgang i morges på -1,2 kg! Nytt titall på vekten ble det dermed og jeg er nå nede i 89,5 kg. Jeg kunne godt ha tenkt meg å gå ned 5 kilo til de neste 6 ukene, men det skal holde hardt. (bryllupet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........Men nå er jeg tilbake på sporet! Jeg har begynt å trene forsiktig' date=' og vekten viste en nedgang i morges på -1,2 kg! Nytt titall på vekten ble det dermed og jeg er nå nede i 89,5 kg. Jeg kunne godt ha tenkt meg å gå ned 5 kilo til de neste 6 ukene, men det skal holde hardt. (bryllupet)[/quote']

 

Flott å ha deg tilbake i "spacewordl". Tenk 1,2kg, blir rent misunnelig jeg. Har sjøl nylig krøpet ned på 80-tallet og det er en god følelse. Tenk når det står 7 først! Vi skal dit. 5kilo på 6 uker er hardt, men du kan komme et stykke på veien. Jeg skal henge meg på- hvis det kan være til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piruett

Ble litt lei idag da jeg gikk på vekta - opp 1 kg - men har mens nå og vært på fest i helgen. Resten av uka har jeg spist riktig og trimmet så jeg håpet det skulle holde greit allikevel. Det gjorde det altså ikke.

 

Nå har jeg fått ut frustrasjonen så nå må jeg se fremover på neste uke. Nye dager er nytt håp :(.

 

Gratulerer alle dere som er flinke. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dezzibelle
Så hei igjen alle sammen da fortsetter vi her da' date=' for de som fortsatt vil være med selvfølgelig :( men alle er hjertelig velkommen. Jeg for min del legger inn ny vekt og nytt mål imorgen tidlig.[/quote']

 

 

Jeg er inne på min tredje dag her i Vektklubben og har allerede klart å ta av en kilo, så det er veldig morro men veien er lang til målet for jeg har 24 kilo å ta av til jeg når det mål som jeg har satt meg.

 

Stå på du også.

 

Varm hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - en spesiell hilsen til alle sammen.

Nå er det helg og jeg har vært aktiv på disse siden i litt over en uke og har hevet meg på denne tråden da jeg skal ned 23 kilo. Jeg synes det er veldig motiverende å lese på disse sidene, og at man bakker hverandre opp!

 

Jeg har tro på at jeg denne gangen skal klare å legge om kostholdet slik at jeg når trivselsvekten min. Var og fikk et kink i ryggen lørdag så det har ikke blitt noe særlig med trimpoeng. Fikk time til behandling idag, og regner med at det vil være bra igjen ganske snart.

 

Ha ei fin helg alle sammen, og stå på. Vi klarer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og takk for sist.

Har hatt 2 ikke så veldig bra uker nå, hadde likevel gått ned 0,2kg og 1cm forrige uke og det er jo ikke ille når man har gitt blaffen i hele greien. Tviler på at denne uken er like "bra", håper bare ikke jeg har gått opp altfor mye. Har egentlig bare vært trøtt å lei av å tenke hele tiden, men har lovet meg selv at fra mandag av er det full skjerpings igjen.

Min kjære har 30års dag imorgen så vi skal ut på byen imorgen kveld og feste litt med venner. Kan ikke huske sist vi gjorde det. Hvertfall ikke sammen :( så det gleder jeg meg til. Tviler jo på at det hjelper på vekten, men til akkurat denne dagen får det bare være. Vi har vært så heldig å få fri fra begge jentene og det har vi ikke hatt før :D.

 

Blir sikkert ikke noe skriving igjen på meg før mandagen, men om noen har noen oppmuntrende ord for å hjelpe meg inn igjen på rett spor så taes de imot med stor takk.

Ha en fin helg alle sammen :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i din kjæres selskap; selskap med gode venner og i tillegg barnefri...høres fantastisk ut.Mitt råd til deg er å nyte det i laaaaaange drag:)

Det er utrolig mye lettere å "komme inn i det " igjen når humøret er på topp , og man er uthvilt.

Har ikke vært så positiv selv denne uka , men sammen kan vi klare det!

Tror nok du som jeg ikke har ramla helt tilbake i gamle vaner , og bare det er jo en seier.

Så, ha en flott helg så skal du se at alt blir bedre!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start: 23.01.06

Høyde: 172

Vekt: 94

 

Uke 1 - 30.01.06: 92 kg ( -2) Midje 95 (-5)

Uke 2 - 06.02.06: 90,9 kg (-1,1) Midje 94 (-1)

Uke 3 - 13.02.06: 90,8 kg ( -0,1) Midje 93 (-1)

Uke 4 - 20.02.06: 89,5 kg ( -1,3) Midje ikke målt

Uke 5 - 27.02.06: 88,9 kg ( -0,6)

Uke 6: 05.03.06: 88,6 kg ( -0,3)

Uke 7: 13.03.06: 88,5 kg (- 0,1) Dette går tregt du,,,Huff den vinterferien :-(

Uke 8: 20.03.05:

Uke 9: 28.03.06:

uke11:10.04.06: 87,00

 

Hittil: - 7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...