Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

Gjest Annki75

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med dere videre, for felles støtte og motivasjon. Begynte på mitt første Grete Roede kurs på mandag, så jeg hadde min første dag med riktig kosthold og trim i går.

 

Høyde: 175 cm

Vekt: 94,3

Midje: 97,0

 

Mål vekt: 70-75 kg

 

(Har aldri vært slank, så jeg er litt usikker på hva jeg skal sette meg som mål....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar
Gjest Friskus_jenta
"bare" 100g opp ' date=' irriterende:(

Gidder ikke skrive , er sur.....[/quote']

 

 

100 gram muskler er vel ikke å forakte vel...:) *trøste*

 

Ikke mist motet, har hørt at det er naturlig at det kan stagnere i perioder. Det er da det er viktig å fortsette å være flink! Resultater vil du få...

 

Hiv innpå med vann, som er kroppens "tennvæske"

 

Håper du får en fiiiin dag i dag Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Hei slankelinda!

hvordan gikk veiingen?? Håper det gikk strålende!

 

Jeg er selv litt skuffet' date=' men ikke overrasket over å ha gått ned bare 300 gram den siste uken.. men det er jo fremgang. sakte men sikkert..

Så det ble 2,5 timer trening i dag! :)

 

Ny vekt er 102,8

 

Bare å fortsette nå!

klem fra hartaberta[/quote']

 

 

gikk ikke så veldig bra med veiingen, men egentlig som forventet da... hadde gått ned 0,5 kg, men hadde ikke trent siden forrige torsdag, og hadde hatt en aldri så liten utskeielse her på mandag tror jeg det var... heiv innpå et berg av pistasje is, ikke særlig lurt... men gikk ned allikevel! Så totalt sett... HURRA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake
gikk ikke så veldig bra med veiingen' date=' men egentlig som forventet da... hadde gått ned 0,5 kg, men hadde ikke trent siden forrige torsdag, og hadde hatt en aldri så liten utskeielse her på mandag tror jeg det var... heiv innpå et berg av pistasje is, ikke særlig lurt... men gikk ned allikevel! Så totalt sett... HURRA! :)[/quote']

 

 

Syns du har vært veldig flink! Du skal være fornøyd med 0,5 kilo...pleier å tenke sånn, tenkt om jeg går ned 0,5 kilo hver uke, da er jeg faktisk 15 kilo lettere til jul!!! Og alle vet at det ikke er lenge til jul ;-))

(og så tenker jeg etterpå.....men tenk om jeg avogtil går litt mer ned noen uker...daaaaa snakker vi ;-))

 

Uansett, DU ER KJEMPEFLINK!!! Lykke til denne uken!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Jeg er helt i ekstase!! har ikke veiedag før mandag egentlig, men lurte meg på vekten idag. 77,3 !!!!!!!!!!!!! dvs. ned 2 kilo på under en uke!!!!!

 

Helt utrolig fantastisk, jeg er så glad. Hadde en periode med stopp (og litt opp) men no har det no virkelig løsnet her. Snakk om at kiloene renner vekk! Det er nok ammingen som har satt inn for fullt. Forrige gang jeg ammet hadde jeg ikke noe effekt..Vet at jeg egentlig ikke burde gå så fort ned når jeg ammer men har fulgt opplegget så da bare nyyyyter jeg det:-))

 

Håper dere også har hatt en fin uke!! Legger inn måling på mandag igjen, så jeg kommer inn i vanlig rute igjen..

 

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Hei alle superslankere!

 

Jeg har vært til innkjøp av ny badevekt nå, men vet ikke om jeg skal le eller grine. Veide meg i dag tidlig, og holdt på å få sjokk! Den nye vekten viste 108,3 kilo. ( i følge den gamle var jeg 104 ved forrige veiing...) Sjekket den gamle også nå, og veide det samme som forrige uke.. det vil si at jeg ikke har gått ned denne uken, men det er kanskje ikke så rart... Har ikke fått trent, og har kosa meg litt ekstra.. har vært på tur, hotell og sånn, og div ting og tang... Men jeg har i følge den gamle vekta ikke gått opp i alle fall... :) *trøste- meg- selv*

 

Men; nå får jeg vel bare legge inn ny start dato, og dere: vekta er altså nå 108,3.

 

Det er vel bare å brette opp armene og komme igang... og ta fatt på de 4 kg jeg trodde jeg ikke hadde... :)

 

Ha en god dag alle mine flinke venner... stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Jeg er helt i ekstase!! har ikke veiedag før mandag egentlig, men lurte meg på vekten idag. 77,3 !!!!!!!!!!!!! dvs. ned 2 kilo på under en uke!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

kjempeglad på dine vegne! :)

 

Jeg bøyer meg i støvet... Superbra!

 

Ha en aldeles fortreffelig og aktiv dag! Jeg for min del har vondt i halsen og ørene, men fortsetter jakten på kiloene så snart jeg er bedre... Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake
Hei alle superslankere!

 

Jeg har vært til innkjøp av ny badevekt nå' date=' men vet ikke om jeg skal le eller grine. Veide meg i dag tidlig, og holdt på å få sjokk! Den nye vekten viste 108,3 kilo. ( i følge den gamle var jeg 104 ved forrige veiing...) Sjekket den gamle også nå, og veide det samme som forrige uke.. det vil si at jeg ikke har gått ned denne uken, men det er kanskje ikke så rart... Har ikke fått trent, og har kosa meg litt ekstra.. har vært på tur, hotell og sånn, og div ting og tang... Men jeg har i følge den gamle vekta ikke gått opp i alle fall... :) *trøste- meg- selv*

 

Men; nå får jeg vel bare legge inn ny start dato, og dere: vekta er altså nå 108,3.

 

Det er vel bare å brette opp armene og komme igang... og ta fatt på de 4 kg jeg trodde jeg ikke hadde... :)

 

Ha en god dag alle mine flinke venner... stå på ![/quote']

 

 

Ånei, sååå surt:-((

 

Skikkelig kjedelig det der altså. Vi fikk ny vekt til jul, og plutselig hadde jeg lagt på meg 7 kilo over natten...Jeg var rimelig høygravid på den tiden, så brydde meg egentlig ikke så mye..

 

Men de 4 kiloene fikser du lett!!!Og jeg syns det er en bragd å ikke gå opp etter en sånn kosetur. Sist jeg gjorde det (påsken) gikk jeg opp over 1 kilo, og det er ihvertfall surt....

 

Ønsker deg god bedring og lykke til i denne "farlige" 17 mai uken...Er redd dette kan bli tøft med rømmegrøt og spekemat og is og hotdog og...ja dere vet hva jeg mener:-p

Men flinke oss fikser det nok lett *prøver å overbevise meg selv*

 

Masse lykke til og på forhånd Gratulerer med nasjonaldagen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Vekta står fremdeles bomstill, men jeg har iallefall ikke gått opp noe heller da.

Jeg kjenner det er vanskeligere å være flink akkurat nå, denne uka har vært den vanskeligste jeg har vært gjennom hittil. Har klart meg forholdsvis bra og skal prøve å fortsette med å være det.

 

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med meg selv, men jeg kan nok kanskje være litt strengere inni mellom.

 

Ha en fin dag alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bibine

Dag 1 - 07.03 Vekt: 88.5 Midjemål 93

Uke 2 - 14.03 Vekt: 87.4 (-1,1) Midjemål: 90 (-3) Motiverende start.

Uke 3 - 21.03 Vekt: 85.7 (-1,7) Midjemål: 87 (-3)

Uke 4 - 27.03 Vekt: 84,5 (-1,2) Midjemål: ikke målt

Uke 5 - 03.04 Vekt: 83,4 (-1,1) Midjemål: 87

Uke 6 - 10.04 Vekt: 82.4 (-1.0) Midjemål ikke målt

Uke 7 - 17.04 Vekt: 82,8 (+0,4)Midjemål ikke målt.

Uke 8 - 24.04 Vekt: 82.7 (-0.1) Midjemål: 86 (-1)

Uke 9 - 30.04 Vekt: 81,8 (-0.9) Midjemål: 86

Uke 10 - 09.05 Vekt: 82,2 (+0.4) Midjemål: ikke målt

Uke 11 - 15.05 Vekt: 81,9 (-0,3) Midjemål: 84

 

For mye snop denne uka også, men brukbart med trim. Det spørs om jeg klarer målet mitt til 1. juni - å komme under 80. Var og tjuvveide meg lørdag morgen og da veide jeg 81,5. Spiste salt fisk i går og det binder visst vann i kroppen etter hva jeg har hørt.

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillil

Har visst glemt å oppdatere meg her inne. Det er litt travelt med småbarn. :)

Det raser ikke akkurat nedover, men litt er mye bedre enn ingenting. Har ikke fått trimmet noe pga problemer med foten, men nå er jeg bedre og satser med ny frisk.

 

Uke 1: -0,6 kg

Uke 5: -0,5 kg = -2 kg totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Ja, glemte å legge inn tall igår. Vekten ble stående på 77,3 men er fremdeles veldig fornøyd med 2 kilo altså ;-)

På to uker har jeg gått inn 11 cm på hele kroppen. Er det bra? Sånn helt greit? Artig å se at det går innover ihvertfall:-) Heldigvis hadde jeg tatt mest av på mine strategiske punkter, hofte, rumpe og lår...mine største "problemområder"

 

Ønsker alle en fortsatt fin uke! Er så koselig å lese om fremskrittene deres, blir skikkelig stolt av dere!!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Veide meg i dag, og ser til min stooore overaskelse at jeg har gått ned 1,3 kg siden 14 mai... måtte gå oppå vekta fleeere ganger for å se om det virkelig var sant! Og det enda jeg storkoste meg i går på selveste nasjonaldagen!

 

Begynner å like den nye badevakta mi... hehe :rolleyes:

 

totalt siden 1 mai gått ned 3,3 kg... KJEMPESTOLT!

 

*stolt over dere andre her også* Stå på videre jenter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Ja' date=' glemte å legge inn tall igår. Vekten ble stående på 77,3 men er fremdeles veldig fornøyd med 2 kilo altså ;-)

På to uker har jeg gått inn 11 cm på hele kroppen.

 

KLEM[/quote']

 

 

GRATULERER med resultatene!

 

KNALLBRA!!

 

klem :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake
Veide meg i dag' date=' og ser til min stooore overaskelse at jeg har gått ned 1,3 kg siden 14 mai... måtte gå oppå vekta fleeere ganger for å se om det virkelig var sant! Og det enda jeg storkoste meg i går på selveste nasjonaldagen!

 

Begynner å like den nye badevakta mi... hehe :rolleyes:

 

totalt siden 1 mai gått ned 3,3 kg... KJEMPESTOLT!

 

*stolt over dere andre her også* Stå på videre jenter!

 

Klem[/quote']

 

 

KJEMEBRA!!!!!!!Helt fantastisk!! Du er kjempeflink!!

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Har vært på hyttetur i helga, men har vært så flink jeg bare kan med kosten. Måtte "tjuvveie" meg her i sted da jeg dusja etter en koselig trimtur med ei venninne ( ble ikke for andpusten til å sladre, he he )

 

Vekta viste at jeg har gått ned 1,5 kg siden forrige lørdag... HURRA!! ( var 106,8 uoffisielt i kveld..)

 

Mine resultater de siste ukene er:

 

Uke 1 : 110,3 kg

Uke 2 : 108,3 kg

Uke 3 : 107,0 kg :rolleyes:

 

Dere da jenter?

Hatt en fin helg??

Går det rette veien? Håper det...

 

Stå på, ny veiedag på tirsdag jenter!! johoo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uten internett og telefon i ei hel uke...kunne like godt vært i jungelen!

Føler jeg har gått litt i stå , klarer ikke helt å motivere meg selv.Det har vært så utrolig mange festligheter denne mnd. , skal bare spise litt men litt blir ofte mye:(

klarer ikke å stoppe...resultatet er at jeg ikke klarer å komme meg tilbake i gode spor.Når jeg til og med ikke kan føre logg på internett blir det ikke lettere!

Har veiedag i morgen....

Om noen har noen gode ord til meg så vær så snill:)

På forhånd takk

klem Lompi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Har vært uten internett og telefon i ei hel uke...kunne like godt vært i jungelen!

Føler jeg har gått litt i stå ' date=' klarer ikke helt å motivere meg selv.Det har vært så utrolig mange festligheter denne mnd. , skal bare spise litt men litt blir ofte mye:(

klarer ikke å stoppe...resultatet er at jeg ikke klarer å komme meg tilbake i gode spor.Når jeg til og med ikke kan føre logg på internett blir det ikke lettere!

Har veiedag i morgen....

Om noen har noen gode ord til meg så vær så snill:)

På forhånd takk

klem Lompi[/quote']

 

Jeg skjønner at du ikke finner motivasjon når du rett og slett blir "isolert" fra omverdenen slik du nettopp har vært siste uka... MEN, nå er du her igjen! :P

Og du; tenk ikke mer på alle disse festlige måltidene, det er lov å rote seg bort på veien, for så å finne tilbake til den rette stien. Du er på rett plass, tenker de fleste her inne har rota seg bort de og, MANGE ganger. Jeg er en av dem!

 

Jeg har som mål å gå ned ca 25 kilo, de første 4 er borte.. Jeg prøver å tenke på 1 kg om gangen, og så kjøper jeg meg noe fint når jeg f eks har klart 5 kg. Noe jeg har ønska meg! Jeg prøver å ta meg en spasertur hver dag, ikke alle dager jeg orker å trene så hardt, det viktigste er å bevege på kroppen!

 

Kjære deg lompi, jeg håper du snart finner tilbake til den rette stien, jeg lever i håpet når jeg f eks hører om folk som har gått ned 50+ osv. DET gir meg håp!

Når DE personene klarer det, skal JEG klare det også!

 

La oss STÅ PÅ; DETTE KLARER VI!

 

DU også Lompi! ( noen dager er det du som mangler motivasjon, andre dager jeg/ de andre her inne )

 

Mange, mange trøsteklemmer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake
Har vært på hyttetur i helga' date=' men har vært så flink jeg bare kan med kosten. Måtte "tjuvveie" meg her i sted da jeg dusja etter en koselig trimtur med ei venninne ( ble ikke for andpusten til å sladre, he he )

 

Vekta viste at jeg har gått ned 1,5 kg siden forrige lørdag... HURRA!! ( var 106,8 uoffisielt i kveld..)

 

Mine resultater de siste ukene er:

 

Uke 1 : 110,3 kg

Uke 2 : 108,3 kg

Uke 3 : 107,0 kg :rolleyes:

 

Dere da jenter?

Hatt en fin helg??

Går det rette veien? Håper det...

 

Stå på, ny veiedag på tirsdag jenter!! johoo :P[/quote']

 

 

Gratulerer, dette var jo kjempebra resultater!!

 

Jeg har egentlig veiedag på mandager, men idag tørde jeg rett og slett ikke gå på vekten:( Har vært så mye besøker og altfor mye kake og heeeelt feil mat...Og verre blir det denne uken, med bursdagsbesøker og 2 dåper...

 

Tror jeg venter en uke for å få dommen, og får prøve å ikke la det bli for ille med kake-spising. Idag var det forressten en venninne som sa hun kunne godt se at jeg hadde tatt av, så får leve litt på den så lenge heller;-)

 

Lykke til dere andre, dere er kjempeflinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Gratulerer' date=' dette var jo kjempebra resultater!!

 

Jeg har egentlig veiedag på mandager, men idag tørde jeg rett og slett ikke gå på vekten:( Har vært så mye besøker og altfor mye kake og heeeelt feil mat...Og verre blir det denne uken, med bursdagsbesøker og 2 dåper...

 

Tror jeg venter en uke for å få dommen, og får prøve å ikke la det bli for ille med kake-spising. Idag var det forressten en venninne som sa hun kunne godt se at jeg hadde tatt av, så får leve litt på den så lenge heller;-)

 

Lykke til dere andre, dere er kjempeflinke!!![/quote']

 

... når noen "ser" at man har slanket seg. En mannlig kollega av meg bemerket dette også til meg på jobb i dag. Han har ikke vært på jobb på 3 uker, og sa: "jeg syntes det var noe med deg da jeg kom på jobb i dag..." KJEMPEGØY!!

 

Gøy at noen gidder å si at de ser det, når vi strever slik... :rolleyes:

 

Veiedag på meg i morgen, ønsk meg lykke til... ny rapport i morgen dere! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at noen hørte mitt ul om hjelp:)Det er det fine med disse sidene , at man ikke føler at man er alene i kampen!

Har hatt en rimelig bra dag , klarte å holde meg på 1600 kcal.Sånn som de siste ukene har vært er det en seier i seg selv.Må være veldig flink å notere mat nå når jeg endelig er online....

God natt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Fra 1 mai til i dag har jeg gått ned 4,5 kg og mistet totalt over 11,5 cm totalt.

 

*kjempestolt*

 

STÅ PÅ - DETTE SKAL VI KLARE JENTER!!!

 

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Hipp hurra!!!!! Har gått ned 1 hel kg:D

Startvekt 81kg/92.5cm

Nå 77.8kg/85cm

 

Ble litt bedre til mots da jeg så det!Har ikke sett et så lavt tall siden1999.

Tror det bli lettere å komme igang igjen nå...

Ha en fin dag alle sammen:)

 

Var det nå jeg skulle si... I told u soo...? :rolleyes:

 

KJEMPEBRA!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er knall flink Slankelinda...4.5kg siden 1.mai WOW!

Har nettop trent 30 min pilates +20 på sykkel er godt fornøyd med dagen.

Sliter enda med det vannet:( har flaske med vann men glemmer den av til langt utpå dagen , og da føler jeg at jeg pøser på...må bare bli litt flinkere.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...