Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse.


Trine004

Anbefalte innlegg

Gjest Rockebolla

jeg var her inne nå, det har vært så travelt på jobben og hjemme også. Det har gått ganske greit med meg i det siste, men jeg har ikke gått ned så veldig mye.

 

Men i går fikk jeg meg en skritteller så den kan jo bli en liten inspirasjon for meg, så i dag sitter den i beltet!!! :)

Det blir spennende å se hvor mange skritt jeg har gått i dag. Det blir vel en liten konkurranse med meg selv om å gå noen skritt lenger for hver dag og det er jo ingenting som er bedre enn det.

 

Vel uansett mine mål for denne uken er:

 

KG: 78 (ned 1 kg)

CM: 90 (samme som sist)

 

Så 1 kg ned, det er jo helt greit selv om det har tatt to uker å gå ned denne ene kiloen. Jeg er snart nede igjen i det jeg var før påske nå (var ikke helt flink da så jeg la på meg 2,5 kg igjen).

 

Ha en fin uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar
Gjest ElisabethV

Startet på kurs 11 mai og trenger litt oppmuntring og tilbakemeldinger.

Kommer tilbake med vekt og mål seinare.

Skal vege meg for andre gang i dag og gruer meg veldig !

Hadde ei flott første uke og gikk ned 2,1 kg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

*sukk*

 

dere er kjempeflinke!!! Gratulerer med glimrende resultater Slankelinda og Lompi!!!

 

Jeg har ennå ikke vært på vekten...har den siste uken utviklet en skikkelig angst for badevekter... Denne uken er helt på trynet også. Begynte med 2 års dag på storesøster. Hatt 2 barnebesøker, fortsetter så med dåp på torsdag for minsten. Føler jeg bader i kaker og sjokolade og is og you name it!!! Dette går aldri bra!

 

Så er spørsmålet...skal jeg hoppe på vekten og få en oppvekker så kanskje jeg klarer å ta meg sammen, eller skal jeg bare utsette hele veiingen til mandag??

 

Velkommen i gjengen Elisabeth!!! Dette skal du klare fint, her er det ihvertfall masse god hjelp og støtte å få:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

det er vel egentlig bare å hoppe i det vil jeg tro. Jeg har hatt noen dager hvor jeg har følt det samme (badevektfobi og div), jeg lot være å gå på vekten, men det gikk bare et par dager før jeg følte at jeg formelig este utover......det var bare innbilling riktig nok men utrolig slitsomt når man ikke klarer å tenke på annet.

 

Du skal se at det ikke er så ille som du tror når du først har klart å komme deg oppå den store stygge.......! :)

 

Håper du klarer å overvinne angsten og kjempemasse lykke til!!!

 

Velkommen skal du være Elisabeth, hyggelig med noen nye navn her inne. Ha en fin uke.

 

 

Vennlig hilsen

Rockebolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men nå er jeg tilbake. Har jobbet så mye i det siste at jeg ikke har hatt tid.

gått ned 1 kg siden sist, startet på 91,5 er nede i 87 nå. så selv om det går veldig tregt går det ihvertfall ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

... få tråden opp litt...

 

Hei; har dere hatt en fin uke til nå? Jeg har slitt litt med motivasjonen innimellom denne uken, men er på sporet igjen nå.. Tror ikke neste veiedag på tirsdag vil gi de mest imponerende resultater, men men, det får bli som det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt ei grei uke til nå...drukna meg desverre i forbuden frukt i kveld...Har nettopp fått mensen , trangen ble ulidelig:( Om jeg ikke spiser før tirsdag klarer jeg kanskje å gå ned noe! Neida , jeg bare tuller:D

Får bare ta det som det kommer tror jeg!

God natt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Det er jaggu godt motivasjonen min har kommet tilbake. Jeg har klart meg veldig godt denne uken, men en del av grunnen er antagelig at jeg har fått dilla på Karamell Prim på brødskiva og da får jeg jo i meg litt søtt innimellom. Tror det gjør at jeg ikke har lyst på sjokolade og andre forbudte saker.

 

Har gått til innkjøp av skritteller også og det er en kjempemotivasjon, det blir på en måte en konkurranse med meg selv om hvor langt jeg går hver dag, må jo gå litt lenger for hver dag.

Idag tok jeg i litt vel mye så det blir veldig langt å gå heretter om jeg fortsetter på samme viset. Men det er utrolig artig å se etter på kvelden hvor mange skritt jeg har gått.

 

Ha en flott kveld og uke alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

all nedgang er nedgang! :) Tror det er viktig at vi ikke bare gratulerer oss selv for de gode resultatene med vekt og cm hver uke, men at vi OGSÅ krediterer oss selv for at vi har valgt å ta et KJEMPESTEG i riktig retning! Vi har virkelig gjort noe for å forandre livsstilen, og for helsen! Tenker kroppene våre er kjempeglad for at vi viser mer omsorg for den og gir den hva den trenger!

SÅ; gratulerer alle her inne med VALGET!! :)

 

Hadde forresten veiedag i går:

Vekt; ned 800 gram ( -5,3 totalt)

Midje; ned 3 cm (-6,5 totalt)

 

Har totalt gått ned 22 cm på skrotten tror jeg det var, og -5,3 kg siden 1 mai, og er KJEMPESTOLT av det...

Deilig at ikke klærne strammer sånn lenger...

Var og kjøpte meg en ny bukse i går, i 2 str mindre enn jeg brukte i april...!

Så nå er det bare et par-tre kilo, så sitter den som et skudd!!! (må ha en gulrot å strekke meg etter...)

 

Ha en alldeles fortreffelig dag alle sammen!

Nå skal jeg vaske hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

la inn et innlegg i går, men nå er det vekk...

 

Vel vel...har vært på vekten nå. Ned 400 gram på 2 uker, så er nå nede i 76,5. Er egentlig fornøyd siden de to siste ukene har vært et eneste stort etegilde.

 

Har begynt på "ny frisk" denne uken og har hittil vært veldig flink ut å gå:-) Skal på hytten til helgen og gleder meg til å gå litt i fjellet..

 

Gratulerer med glimrende resultater, og tusen takk for all støtte...DET HJELPER!!!

 

Lykke til alle sammen:O))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

er jeg overbevist om, nåla rikker seg ikke uansett hvor flink jeg er.

Men denne uken har jeg allerede oppnådd 45 trimpoeng, men det er fordi jeg har pusset opp stua mi. Jeg er kjempeglad i å male og når det gir så mange trimpoeng så er det vel verdt det, dessuten gleder man seg over resultatet i mange måneder fremover også.

 

Slankelinda: Du er kjempeflink du da, det er flott at du har klart å gå ned såpass mye siden 1.mai.

Jeg selv har gått ned 8 kg siden 2 januar så det går litt tregere med meg, men det har da iallefall gått nedover.

 

Ha en flott uke alle sammen å stå på videre. :)

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
er jeg overbevist om' date=' nåla rikker seg ikke uansett hvor flink jeg er.

 

Jeg selv har gått ned 8 kg siden 2 januar så det går litt tregere med meg, men det har da iallefall gått nedover.[/quote']

 

Må bare begynne med å si at du er VELDIG flink å trimme rockebolla! Men en ting jeg lurer på; du trimmer ikke "for mye" da? Da tenker jeg på at jo mer du trimmer og forbrenner, jo mer mat trenger du... derfor lurer jeg på om du rettog slett trimmer bort all maten du får i deg...? Jeg går ikke på Grete Roede, men herbalife. Jeg har skjønt det slik at det er selvfølgelig heelt nødvendig å trimme for å stramme opp og komme i bedre form, men jeg behøver ikke lenger stresse så utrolig mye for å få effekt... Men jeg trimmer litt jeg og da! For velvære... Dette er bare en tanke, men jeg har lest at enkelte her inne ikke går ned i vekt så mye pga at de spiser for lite, og da bare tenkte jeg at det kan være du trimmer for mye av den maten bort... skjønte du hva jeg mente...? :)

 

Vet ikke om dette er riktig, men du kan jo spørre veilederen din, eller noen annen med erfaring her inne som går på grete roede.....

 

Håper du får et vektslipp snart, det fortjener du så stanhaftig som du er! :)

Men det ordner seg nok!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slankelinda....ser du er inne på tirsdagsklubben..bare lurer... du har vel tenkt å fortsette her? Jeg har også veiedag tirsdag...kanskje jeg skulle slenge meg med på tirsdagsklubben jeg åsså.Helgardere liksom?

 

Har dere hatt en fin pinse? Har vært på fotballcup med ongene i dag , er helt pompa:) Skulle tro det var jeg som hadde spillt..slitsomt å heie!

Heldigvis har vi flott vær nå så jeg har akkurat gått meg en kjapp tur, balsam for en trøtt kropp.

Ha en fin kveld alle sammen:D

 

ps!Rockebolla det kan høres ut som om du spiser litt for lite for du er jo helt RÅ å trimme:), kanskje du rett og slett må spise mere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Jeg blir her også... :)

 

Nekter å forlate dette fantastiske fellesskapet som vi har her!! Jeg trenger dere!

Men tenkte det hadde vært kjekt med en egen tilstandsrapport- tråd.... Bli med da vel!

 

Lykke til i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 1. 91,5 kg

uke 2. 91,0 kg

uke 3. 90,0 kg

uke 4. 88,0 kg

uke 5. 89,0 kg¨

uke 6. 88,0 kg

uke 7. 88,0 kg

uke 8. 87,0 kg

uke 9. 87,0 kg

uke 10. 86,0 kg

 

Da har jeg gått ned 5,5 kg i alt på 10 uker. Det kunne gått fortere. Men jeg tenker heller at når jeg går ned tregt, så går det ikke like lett opp igjen.

Jeg hadde jo egentlig håpet å gå ned til 75 kg til juli, men det tviler jeg på. Kanskje til jul...hehe.

Jeg vet at jeg kommer til å få store problemer rundt 82 kg. Har prøvd å slanke meg før og det er tydeligvis umulig for meg å komme meg under. Men denne gangen skal jeg være standhaftig og ikke gi opp. 7 kg igjen til under 80, det skal jeg ihvertfall klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
uke 1. 91' date='5 kg

uke 2. 91,0 kg

uke 3. 90,0 kg

uke 4. 88,0 kg

uke 5. 89,0 kg¨

uke 6. 88,0 kg

uke 7. 88,0 kg

uke 8. 87,0 kg

uke 9. 87,0 kg

uke 10. 86,0 kg

 

Da har jeg gått ned 5,5 kg i alt på 10 uker. Det kunne gått fortere. Men jeg tenker heller at når jeg går ned tregt, så går det ikke like lett opp igjen.

Jeg hadde jo egentlig håpet å gå ned til 75 kg til juli, men det tviler jeg på. Kanskje til jul...hehe.

Jeg vet at jeg kommer til å få store problemer rundt 82 kg. Har prøvd å slanke meg før og det er tydeligvis umulig for meg å komme meg under. Men denne gangen skal jeg være standhaftig og ikke gi opp. 7 kg igjen til under 80, det skal jeg ihvertfall klare.[/quote']

 

KJEMPEFLOTT!! :)

 

Nei, ikke gi opp, kanskje du denne gangen klarer å lure kroppen litt, slik at du kommer under 82..

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Er det noen som har veiedager tirsdager og vil være med på " Tirsdagsklubben, ukke nr..." på motiver- sidene? Der kan vi legge inn mål og sånn..., og den første som legger inn mål på tirsdagen starter en ny tråd ( ny tråd med uke nr hver uke....)

 

Jeg for min del kommer selvfølgelig til å fortsette på denne tråden i tillegg... kan ikke miste dere vettu!! :)

 

Ha en flott "sommerkveld" jenter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29 avg 05 veide jeg og 91,5 kg. Skrekk og gru. Men nå godt inne i mitt 4 kurs veier jeg nå 74,1 kg. Det vil si en nedgang på 17,4 kg. HURRA FOR MEG. Og nedgangen vises veldig godt da jeg er bare 160 cm høy. Koser meg med mitt nye slanke meg. Men har problem med å forstå det. For fremdeles går jeg inn på de forretningene som selger "telt". Men tenk at nå kan jeg kjøpe vanlige størrelser i vanlige klesforretninger. Men enda hat jeg en noen kg att. Hadde tengt å komme meg ned på 60 tallet. Dvs 4,2 kg att, men det greier jeg. Og etterpå skal jeg prøve å ta en operasjon på magen. Etter tre keisersnitt så er den ikke noe fint syn.

 

Lykke til vidre for slankelinda, meg og alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta
Den 29 avg 05 veide jeg og 91' date='5 kg. Skrekk og gru. Men nå godt inne i mitt 4 kurs veier jeg nå 74,1 kg. Det vil si en nedgang på 17,4 kg. HURRA FOR MEG. Og nedgangen vises veldig godt da jeg er bare 160 cm høy. Koser meg med mitt nye slanke meg. Men har problem med å forstå det. For fremdeles går jeg inn på de forretningene som selger "telt". Men tenk at nå kan jeg kjøpe vanlige størrelser i vanlige klesforretninger. Men enda hat jeg en noen kg att. Hadde tengt å komme meg ned på 60 tallet. Dvs 4,2 kg att, men det greier jeg. Og etterpå skal jeg prøve å ta en operasjon på magen. Etter tre keisersnitt så er den ikke noe fint syn.

 

Lykke til vidre for slankelinda, meg og alle andre.[/quote']

 

Åhh, jeg gleder meg til jeg har klart det du har vært så kjempeflink å klare...! :)

Vet du hva? Jeg har vært på shopping i by`n i helgen. Jeg kjøpte meg en shorts i str 46, en hvit kort en... Jeg tenkte at den kanskje kom til å bli passelig når jeg skal til syden i november, hvis jeg sto litt på, så jeg kjøpte den for å ha den som et mål langt fram i tid... Når jeg kom hjem hadde jeg lyst til å prøve den for å se hvor MYE som "gjensto" før den passet. Men den passet NÅÅÅ!!!!! :)

Holdt på å få sjokk!!! Greit nok at det var stretch i den, men dette er det FØRSTE plagget jeg har kunnet kjøpt i en "vanlig" butikk på MANGE ÅR!!

Gjett om dette ga meg mer motivasjon da!

Og så må jeg jo bare få legge til at jeg kjøpte t-skjorter i str XL også da :)

Og det er noen år siden jeg passet inn i den str...

Kjenner meg igjen i det du skriver om at det er vanskelig å forstå (at det ikke går opp for en) at man har gått ned i vekt... Jeg gikk jo rett på str 2XL... he he

 

Lykke til videre du også, med de siste kiloene... Det klarer du fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

Huff huff, har det pyton i dag...

 

Føler meg skikkelig oppblåst, og varmt er det også... ALT for varmt!! ...og jeg som eeeelsker sydenteperaturer til vanlig...

 

ÆSJ Måtte bare få det ut jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Hei der, jeg tuslet ut av huset kl 05.45 i dag. Himlen lovet flott vær og gjett om!!!!

Innen klokken var 09 var jeg dekket av et tynt lag med svette og det økte på utover dagen. I den varmen... over 30 grader jobbet jeg med å tømme søppel og jeg tenkte som så at nå må vel flesket smelte ;) Det blir mindre flesk når du steker gris så da burde det samme gjelde meg ! Vel snublet inn døra kl 20.30 og er sliiitennn! Skal på vekta i morgen og gruer meg som vanlig. Dog 2,5 l vann i dag og jeg hungrer etter mer. Ha en fortreffelig aften, ps.. jeg fikk også på meg shortsen min, en riktig elegant i vegvesenfarge med refleksstriper. GLIS. Så fint det blir å kjøpe klær i vanlig butikk. Stå på vidre flinke jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...