Gå til innhold

2015 - Ny mulighet til å nå målet


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Fryd

 

Uansett... Jeg har begynt å planlegge helgen min, for å sleppe å havne i noen fallgruver. Treningsavtaler er booket - handlelappen over alle de sunne tingene jeg skal handle inn er laget. Jeg går på med full guffe - nok en gang.

Heldigvis gir det meg en boost å lese om dere flinke frøkner. Nå må jeg bare henge på selv, så ikke det sklir ut.

 

Ja nå går vi straks inn i en ny helg. Er alle klare? Jeg er også godt inne I planleggingen av helgen. Planlegging er absolutt nødvendig for å ha kontroll, spesielt I helgen da alt annet er mer utrukturert. Vi skal ha middagsgjester I kveld, menyen og dagens totalinntak er nøye planlagt og allerede lagt inn i GR registreringen. :lol:/> Tror det går helt fint. Har til og med laget plass til et glass rødvin til maten. Og skrevet opp Cola Zero og Bris slik at jeg har det også.

 

Var en tur på vekten I dag morges og trenden ser bra ut. Ser fram til veiedag på mandag.

 

Som morena skriver, kjenner også jeg at det gir masse å ha denne tråden for støtte og å få ut litt tanker, og litt forpliktelse.

Jeg kan nå stolt fortelle at jeg ikke har snopestopp f.o.m 5.jan fremdeles står bunnsolid. :P/> Har snart vært gjennom 2 av 8 uker.

 

Lørdag skal jeg ut og ta en kort løpetur tenker jeg. :-)

Helgens middager er planlagt og jeg føler meg godt forberedt.

 

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så kjekt å lese at alle er positive. Det føles godt å ha klart seg uten snop siden 5.januar, men du verden så lyst jeg har på noe godt nå en fredagskveld! Jeg har nettopp spist noen mandler og valnøtter, FØR jeg leste hva dere skriver om kalorier. Her må man være forsiktig!

 

Jeg er også vanligvis avhengig av hvitost, pleier å spise det til frokost og lunsj hver dag. Jeg er i tillegg en dame som aldri spiser lettvarianter av noe. Nå har jeg kuttet hvitosten siden 5. Januar og spist skinke og Philadelphia i stedet. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei. Hva har dere på skiven?

 

RettFokus: takk for tips til kveldskos.

 

FruFryd og Morena: dere er virkelig flinke til å planlegge helgen. Der må jeg jobbe med meg selv. Jeg planlegger trening, men ikke middag.

 

Jeg krysser fingrene for en god helg. Vi må fortsette den gode trenden! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann på en lørdagskveld

 

Ble litt rastløs og frustrert av et anfall av noe «godt» å putte i munnen. Heldigvis ingen goodis is huset her. Skal kutte opp litt frukt og ta på litt vaniljekesam ettterpå, så håper jeg det går over. :P :P

Brukte opp «lørdagskosen» min allerede torsdag, da jeg og mann var på restaurant med en venn og hans nye dame. Hadde så vidt satt rompa nedpå før det sto 4 drinker på bordet ! Uff , mente det vel bare godt ! Måtte nippe i meg den . Kjempelenge å vente på maten gjorde også sitt til at det ble nok å drikke av vin så lenge..men jeg er veldig god på å drikke mye vann, så når de andre har drukket 4 glass vin er jeg på 2 vin og minst 4 vann. Og da de neste 4 drinkene kom på bordet dyttet jeg den bort til mannen min – som gladelig tok i mot.

I dag blir det derfor pepsi max :)

Et godt tips generelt er å ha med seg en liten pose i vesken med oppkuttet frukt , gulrot , litt nøtter osv. Jeg var flink til det en periode og det reddet meg mang en gang fra å ty til en bolle, pølse, vaffel etc . Ofte tar ting litt lengre tid enn forventet – om du er på shopping, med ungene på aktiviteter o.l.

Og synker brodsukkeret mitt for mye blir jeg både amper og nesten krakilsk , og veldig svak for å putte noen tomme kalorier i munnen.

Planlegging er det beste nøkkelordet her også – som med middag og trening.

Er det noen av dere som spiser grønne smoothies – og som har en oppskrift som smaker godt ?

Da håper jeg vi alle kommer oss gjennom helgen like snopfrie som da helgen startet.

Resultatene kommer uansett da – tror vi alle sammen hadde vært veldig slanke dersom vi ikke likte sjokolade…. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Er det mulig????

Vekten I dag viste 73,2. Det er mye lavere enn forventet.

Har nå klart 2 uker helt snopefri. Gjestene på fredag var superhappy med serveringen, bade store og små.

Lørdagen ble en skikkelig sløv dag, var ikke I form og tilbrakte store deler av dagen på sofaen. Men klarte å holde maten på et ok nivå selv om det skled helt ut på tid. Ble ALTFOR lenge mellom frokost og lunsj, var på grensen til å bli desperat.... og putte hva som helst I munnen, store mengder. Men klarte å begrense

Søndag var bedre. Fikk gått en times tur. Middag hos svigers var greit, let å være nøktern når der er massevis av grønnsaker og det serveres kalkunfilet. Stod over desserten. :D

 

Har helgen gått greit for dere andre.

 

Nå er det ny uke og Nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese om erfaringene deres, jeg har vært på hyttetur i helgen og klart meg bra. Er på 19 dagen helt uten sjokolade eller annet smågodt/salt.

Jeg har fått en infeksjon i kroppen og går på antibiotika, derav ble det ikke vin på meg i helgen og ok unnskyldning. Jeg drakk cola zero av et flott vinglass :)

Håper ikke antibiotikakuren har innvirkning på vekten i morgen?

 

Uansett JA det frister enda med sjokolade, men det går bedre. Ser og at det er super viktig å planlegge godt slik at jeg har i hus alternativer når jeg blir sulten.

Nå sitter jeg ganske sulten og venter på at middagen (fisk) skal bli ferdig... men vet at innen kort tid kjennes alt mye bedre ut.

 

Vi har mange kjekke nye gode og harde saltimer nå på treningssenteret, alltid kjekt med noe nytt.

 

Ønsker dere en fin uke med sunne valg.

 

Er alle sjokoladefrie enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente, Bronzee!

 

Jeg må innrømme at jeg smakte på en rull med lakrisal her om dagen. Jeg hadde rett og slett glemt ut at den er proppet full i sukker.... Men jeg har ikke rørt sjokolade, og er veldig stolt av det!

jeg lurer faktisk på å bare utvide konseptet til å vare til påskeharen kommer hoppede.... eller er det dumt - kommer man da til å frotse?

 

Har jo shoppestopp også nå. Det skulle egentlig bare vare i januar, men det er jo litt lite. Så nå varer det stoppet ut mars - først da tenker jeg at jeg vil se effekten av det. Og TENK følelsen av å ha et rikelig budsjett å bruke på nye fine vårklær (fordi jeg har blitt så slank at jeg MÅ ha masse nytt). Vel - bare følelsen får det til å sitre! ;)

 

Vi har også massevis av nye timer på treningssenteret nå - og jeg prøver noe nytt hver uke. Spennende - ikke minst å kjenne hvilken ny muskel man har funnet :D

 

Ønsker alle en strålende sprek uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen gikk fint og jeg klarte meg uten sjokolade, men kjenner fremdeles søtsuget. Lørdag kjøpte jeg polar loop og har i kveld jogget i stuen for å nå dagens mål. 15000 skritt er jeg fornøyd med. Jeg kjenner jeg blir motivert til å bevege meg :)

 

Søtsug: lurt å ha grønnsaker i vesken. Det må jeg huske fremover.

 

FruFryd: gratulerer med fantastisk resultat! :D

 

Jeg er spent på veiing i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og veiedag for meg, -400 gram denne uken og nytt tall dukker opp 70,9 kilo. Total nedgang siden 1.1.15 er 2,5 kilo. Jeg må si meg fornøyd og glad, jeg går på antibiotika denne uken så mulig det har innvirkning?

Jeg fortsetter i samme spor en uke til så får vi se. Sukkerfi på 20 dag, det i seg selv er en seier.

 

Morena: Jeg tror ikke du kommer til å frotse om du klarer å være sukkerfri helt frem til påske. Jeg tror du vi nyte noen få biter og føle det ekkelt med tanke på frotsing, kunsten er å stoppe etterpå og kunsten er å ikke tillate deg søtt hver dag i påsken, men kanskje 1 dag/kveld.

 

Haarek: Hva er polar loop? er det tredemølle? så flink du er med trening hjemme.

 

Ha en fin uke og lykke til på vekten til dere alle.

 

Vi blir hva vi spiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

 

 

Hva er polar loop?

 

Polar loop er en aktivitetsmåler i form av et armband: Link

 

Selv har jeg pulsklokke med de same funksjonene. Polar M400.

Den piper og sier fra når man har sittet for lenge i ro, gir totalt kcal forbruk per dag og er skritteller.

 

For meg gir dette en følelse av å ha kontroll. Jeg registrerer antall kcal inn og forbruk og kan da estimere vektnedgang. Veldig kjekt for en statistikknerd. :-)

 

Når det gjelder vekten i går, er den langt under forventet. Etter mine estimater er ukens måling ca 0,5kg for lav.... Derfor kan jeg ikke forvente så mye neste uke, kanskje tom stillstand. Men det er jo trenden over tid som er viktig.

 

Planlagt venninnekveld denne uken ble kansellert pga sykdom, så da blir denne uken også grei mhp å ha full kontroll selv.

 

Kjenner at jeg nå sliter litt med planlegging av middager. Har dere noen tips til gode GR middager som barna også liker? Mine to er supersære på mat..... ;-( Og mannen er også vanskelig, spesielt når det gjelder fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag. -900 g. Det er jeg veldig fornøyd med. Nå har jeg hatt to uker med større nedgang enn forventet, så jeg må vel forvente noe mindre etter hvert. Jeg er uansett veldig glad for en god start. :D

 

Bronzee: bra resultat. Du har all grunn til å være fornøyd. Ikke minst med å holde deg unna sjokoladen! Jeg trener hjemme fordi jeg ellers ikke ville fått det til med en treåring i hus og mye kveldsjobbing. Jeg er med på en fellestrening styrke i uken.

 

Fru Fryd: takk for at du forklarte polar loop. Jeg er også statistikknerd, elsker grafer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

To statistikknerder. :-) Haha partners in crime :-) we can do it. Grafen min er nok litt for bratt akkurat nå. Men den flater nok ut etter hvert. Det er da viljestyrken må mobiliseres for fullt. Oææææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag. -900 g. Det er jeg veldig fornøyd med. Nå har jeg hatt to uker med større nedgang enn forventet, så jeg må vel forvente noe mindre etter hvert. Jeg er uansett veldig glad for en god start. :D/>

 

Bronzee: bra resultat. Du har all grunn til å være fornøyd. Ikke minst med å holde deg unna sjokoladen! Jeg trener hjemme fordi jeg ellers ikke ville fått det til med en treåring i hus og mye kveldsjobbing. Jeg er med på en fellestrening styrke i uken.

 

Fru Fryd: takk for at du forklarte polar loop. Jeg er også statistikknerd, elsker grafer!

 

 

Haaret: Takk skal du ha, og gratulere selv med flott resultat. Du har nok funnet koden mellom mat og trening :) lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenBee

Hei og hopp!

 

Bare innom en snartur for å si at jeg fortsatt er med :rolleyes:/>! Litt travelt for tida, så da rekker jeg ikke å skrive så mye her.

Litt ned forrige uke, og litt opp denne uka - men det var forventa.

Var på middag å fredag, og da ble det litt vin. På mandag var jeg ute og spiste bursdagsmiddag med ei venninne, og da ble det to glass vin. Maten var vel ikke av det sunneste, ost, spekemat, baguetter og godt smør :blink:/> - men alt dette var planlagt.

 

Ellers, ingen sjokolade eller smågodt siden nyttår. Heller ikke saltsnacks!!

 

Jeg har også shoppestopp morena! Det skal jeg ha til vi drar til London i mai. Jeg har hatt det tidligere og det har gått bra, så satser på suksess denne gangen også.

 

Ha ei flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kjenner at jeg nå sliter litt med planlegging av middager. Har dere noen tips til gode GR middager som barna også liker? Mine to er supersære på mat..... ;-( Og mannen er også vanskelig, spesielt når det gjelder fisk.

 

Det ligger mange gode oppskrifter inne på siden her. Hvis du går helt ut til greteroede.no - vil du helt til høyre se en SØKknapp.

Skriv f. eks inn karbonadedeig i oppskrifter og det dukker opp mange retter ungene liker som f. eks tacosnurrer, marrokanske kjøttboller osv

:D/> :D/> :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Gratulere med veldig fin vektnedgang denne uken FruFryd, Bronzee, Haarek

Og Queen Bee - kontrollerte utskeielser er tillatt :P

Fint å høre at det går så bra med mange.

 

Her var det veiedag i går og nedgang -0,7 kg. Fornøyd med det.

Jeg sliter fortsatt med litt hodepine - hjernen vil nok ha litt sukker, men det får den ikke !!!

Prøvde meg på en styrketime (power med vektstang ) tidlig i uken .Ble utrolig støl. Greit å kjenne det i lår, rumpe, bryst og armer , men korsryggen var så øm, så jeg ble neste litt redd. Men heldigvis nå beggyner det å bli bra - men en vekker om at jeg trener altfor lite styrke. Det blir gjerne kondisjon og litt shape/core. Får skjerpe meg - gamle damer trenger å trene styrke.

 

Nå håper jeg endelig vi får skiføre her på østlandet - gleder meg enormt til å komme meg ut :)

 

Ha en fin uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenBee

...... Det blir gjerne kondisjon og litt shape/core. Får skjerpe meg - gamle damer trenger å trene styrke.

 

Nå håper jeg endelig vi får skiføre her på østlandet - gleder meg enormt til å komme meg ut smile.gif

 

Ha en fin uke alle sammen smile.gif

 

Styrketrening er veldig bra! Jeg bruker å gå på kombitimer, der jeg både får kondisjonstrening og styrketrening samtidig.

 

Ellers er vi inne i første uka med leveranse fra Adams Matkasse. Har tenkt å prøve det ei stund framover, med leveranse hver andre uke. I første kassen var det ikke mange kaloribombene, så håper det fortsetter sånn. Fisk, kylling og svinekjøtt. Artig å prøve nye oppskrifter i alle fall :rolleyes:/>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To statistikknerder. :-) Haha partners in crime :-) we can do it. Grafen min er nok litt for bratt akkurat nå. Men den flater nok ut etter hvert. Det er da viljestyrken må mobiliseres for fullt. Oææææ!

 

He,he! Herlig! Grafen min vil nok også snart flate ut, og det er da vi virkelig trenger motivasjon. Krysser fingrene for at vi klarer det :D

 

QueenBee! Flott at du fremdeles er med! Jeg har en kollega som har fått middag fra Adams matkasse en stund. Hun er veldig fornøyd.

 

Søtsug: gratulerer med fin nedgang til deg også!

 

Et spørsmål: Føler dere dere litt rar i kroppen nå i begynnelsen? I går var jeg ekstremt trøtt hele dagen, følte det i hele kroppen. I tillegg var jeg vanvittig tørst og drakk mye vann uten at jeg har spist spesielt salt mat. Er dette normalt? Jeg er mye bedre i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Snart helg igjen og tid for en liten status og forsøk på litt selvmotivasjon...

- Mat: Uken så langt har matmessig gått veldig bra. Holdt meg godt innenfor kcal. En dag med altfor lite, men sykdom og manglende matlyst gjør sitt...

- Godtestopp: Går greit, snart ferdig med uke 3 av 8. Helgen blir nok en prøvelse da familien skal på hyttetur med en annen familie som er kjnt for rikelige mengder snop.... :blink:/>

- Trening: greit nok, tatt i betrakning en saftig vinterforkjølelse. To harde kondisjonsøkter a 50min denne uken, må prøve å få inn noe styrke fremover.

- Vekt-trenden på slutten av uka ser lovende ut mhp veiedag på mandag. gjelder bare å holde fokus gjennom helgen.

 

Helgen med hyttetur blir nok super. Fjellet drunker i snø, ungene og vi voksne kan virkelig boltre oss. Eldstejenta har store planer om snøhulegraving, så der får nok mor henge seg med. :D/> Skitur skal det nok også bli.

 

God helg til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Liten status etter helgens hyttetur

Mat: Fredag og lørdag gikk bra, taco med karbonadedeig om masse salat, skippet ost og byttet rømme med kesam, kyllinggryte med ris og masse salat, grovbrød med pålegg, gulrotknask og fruktsalat. Søndag derimot gikk helt skeis, ikke nødvendigvis på kcal men på innhold og måltidsrytme. Mens de andre spiste kake etter en økt i slalombakken knasket jeg kålrotstaver, dermed ble jeg supersulten litt senere. Endte opp med gatekjøkkenmat (kyllingnuggets og pommes frites) på vei hjemover da veikroa (hvor jeg hadde sett for meg svinesteik med masse grønnsaker til) var stengt siden vi kom så seint avgårde.

Godtestopp: fytti så stolt av meg selv. Gjestene hadde selvsagt med hauger av smågodt og potetgull, satte det frem på bordet. jeg tok noen nøtter og laget meg selv en skål oppskjært frukt. Tilbød de andre, men de takket nei..... Klarte til og med stå over nybakt brownie etter skitur :D/>/>

Trening: Litt bevegelse med en liten skitur lørdag og noen timer I slaombakken søndag.

Vekt: Ned 0,3kg denne uka. Tror egentlig det er mer og at kroppen holder vann etter salt gatekjøkkenmat i går kveld.... får se utover uka.

Motivasjon: Den holder seg greit fremdeles. Men kjenner jo at det røyner når andre rundt (som kanskje trenger like mye som meg å begrense seg) spiser snop og potetgull uten hemninger... Var fint å kjenne at skibuksa var hakket mer romslig enn i romjula.

 

Hvordan har deres helg vært folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner blir glad i tirsdagene, for det er min veiedag og det går nedover og nedover, -800 gram denne uken :) Nå veier jeg 70,1 så jeg tørr håpe på å ønske 6 tallet velkommen innen 1 uke.

 

Vi var også bortreist denne helgen og jammen er det til tider tøft å ikke spise på kake, chips, snop osv som blir disket opp og som de andre spiser på. Jeg spiste frukt og mandler og passet på å spise jevne måltider, spiste meg god og mett.

Jeg er helt snopefri/chipsefri på den 27. dagen og nå føles det mye lettere, det frister ikke så mye hele tiden som før, kun av og til.

Jeg ser at jeg er mer opptatt av mat nå, prøver ut nye påleggsorter osv, før kjøpte jeg meg en sjokolade når jeg var litt sulten.

 

I første omgang tenkte jeg at målet mitt var å holde meg fra sjokolade ut januar, men nå velger jeg å holde meg i hvert fall til jeg har oppnådd mitt hovedmål på 68 kilo og kanskje etter det og, jeg får se. Hva tenker dere?

 

 

Fru Fryd: Du har vært kjempeflink, jeg er mektig imponert. Det er jammen ikke lett å stå i mot når andre rundt frister med gotteri og nybakt kake. Vær stolt av deg selv, ikke tenk på gatekjøkkenmaten, det er bare å glemme den å gå videre. Det er nok derfor det ikke var mer en 0,3 kg i nedgang, men blir nok bedre utover i uken.

 

Ønsker dere alle en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Els-beth

Hei til alle dere på denne tråden. 😄😄😄 Må inn å følge med på dere av og til og er mektig imponert over stå på viljen og alle de gode resultatene😄 Dere er flinke! Synes også det er mange gode tips😄

Er på en annen tråd, men lurte på om jeg kunne være med her også 😄

Jeg er en dame på 40år og har som mål å gå ned 5 kg. Jeg har kommet halvveis og har de siste vanskelige kiloene igjen. Jeg har også stoppet helt med sukker slik som dere, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg går på treningsstudio så mye jeg kan få til. Vi bor landlig så det må passe litt til kjøring av ungene på deres trening. Ellers er det mange muligheter til å trene rett utenfor døra. Så her har jeg mye å hente.

Jeg har veiedag på onsdager 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens !

 

Så flink du var på hyttetur, FryFryd !

Ta med deg selvtilliten og vit at du kan ïŠ

Og gratulerer , Bronzee, du har virkelig også vært beintøff denne uken. Kjempflott !

 

Els-bet, velkommen skal du være. Hyggelig med en aktiv trå !!!

 

Jeg var veldig fornøyd på vekta i dag : 69,9 kg :D :D – for et flott tall !! – 0,7 kg siste uke.

 

Ble inspirert av dere som hadde «polar loop». Har tenkt på å kjøpe en lenge og den kom i posten lørdag.Startet opp med den søndag. Søndag og mandag til sammen med 37000 skritt og 6000 kcal forbrent på to dager.

Morsomt ! Det har vært lange turer med hunden disse to kveldene og en fin skitur søndag og

Zumba i går.

 

Må innrømme at jeg har snakt litt kakao og kjeks siste uke , men ingen snop.

Føler at det verste suget er over !

 

Ha en fin og aktiv uke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle dere på denne tråden. 😄😄😄 Må inn å følge med på dere av og til og er mektig imponert over stå på viljen og alle de gode resultatene😄 Dere er flinke! Synes også det er mange gode tips😄

Er på en annen tråd, men lurte på om jeg kunne være med her også 😄

Jeg er en dame på 40år og har som mål å gå ned 5 kg. Jeg har kommet halvveis og har de siste vanskelige kiloene igjen. Jeg har også stoppet helt med sukker slik som dere, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg går på treningsstudio så mye jeg kan få til. Vi bor landlig så det må passe litt til kjøring av ungene på deres trening. Ellers er det mange muligheter til å trene rett utenfor døra. Så her har jeg mye å hente.

Jeg har veiedag på onsdager 😄

 

Velkommen til denne tråden Els-beth, kjekt at du vil være med her også :)

Det blir spennende å følge deg mot de siste kiloene som ofte er de som sitter fastest, jeg er der nå jeg og :) men dette skal vi klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens !

 

Så flink du var på hyttetur, FryFryd !

Ta med deg selvtilliten og vit at du kan ïŠ

Og gratulerer , Bronzee, du har virkelig også vært beintøff denne uken. Kjempflott !

 

Els-bet, velkommen skal du være. Hyggelig med en aktiv trå !!!

 

Jeg var veldig fornøyd på vekta i dag : 69,9 kg :D/> :D/> – for et flott tall !! – 0,7 kg siste uke.

 

Ble inspirert av dere som hadde «polar loop». Har tenkt på å kjøpe en lenge og den kom i posten lørdag.Startet opp med den søndag. Søndag og mandag til sammen med 37000 skritt og 6000 kcal forbrent på to dager.

Morsomt ! Det har vært lange turer med hunden disse to kveldene og en fin skitur søndag og

Zumba i går.

 

Må innrømme at jeg har snakt litt kakao og kjeks siste uke , men ingen snop.

Føler at det verste suget er over !

 

Ha en fin og aktiv uke alle sammen

 

 

Tusen takk :) ja oppskriften er å være beintøff for å lykkes å nå målene, og det har jammen meg du og vært, gratulere med flott nedgang og nytt flott tall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er motiverende å lese om dere. Jeg kjenner at det begynner å bli hardt innimellom, men det går for det meste greit. Det er flott å lese om de gode resultatene dere får og at dere klarer å stå imot fristelser. :D

 

Jeg har veiedag i dag, og er ikke særlig fornøyd med å gå ned 0,1 kg. Nå gikk jeg ned mye de to siste ukene, så totalt sett er jeg fornøyd. Jeg prøver å ligge på 1500-1600 kcal pr dag og klarer stort sett det. Enkelte ganger er det vanskelig vite nøyaktig kcal for middagen siden det stort sett er samboeren min som lager den. Jeg tror likevel jeg har en viss kontroll. Jeg har trent tre ganger forrige uke, i tillegg til at jeg har nådd dagens mål med polar loop alle dager bortsett fra en. Det var den dagen jeg følte meg skikkelig uvel.

 

Nå er det viktig at jeg er flink de neste dagene, for på lørdag har jeg invitert mange gjester på middag. Da kommer jeg til å servere kaker, og har bestemt meg for at det skal være lov å smake litt. Jeg blir tross alt 40 bare én gang i livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...