Gå til innhold

2015 - Ny mulighet til å nå målet


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 47 år som ønsker å gå ned ca 5 kilo. Jeg har gjort det mange ganger før, men det gjentar seg år etter år at kiloene kommer på igjen. Nå er de på igjen.

 

Jeg ønsker nå å ta grep og gå inn med ny energi i nytt år med blanke ark. Jeg er veldig glad i det søte og da spesielt sjokolade, derfor har jeg bestemt meg for å ikke spise sjokolade og unngå sukker mest mulig nå i hele januar fra nå i dag 1.januar. Håper og tror at jeg da er kurert for min trang til sukker at jeg ikke har søtbehovet i månedene etter januar.

Håper at flere vil bli med i tråen for sammen er vi mye sterkere.

 

Jeg trener fast på treningssenter 3 ganger i uken og driver egentrening 1 gang pr,uke slik at fast trener jeg 4 ganger pr. uke. Spiser også sunne måltider.

 

Jeg har veid meg i dag, men tenkte å ha tirsdag eller onsdag som veiedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Bronzee- godt nytt år - jeg er med !

 

Jeg er 55 år , 1.70 høy og vekten er rundt 71,5kg.

Min plan er å starte opp igjen mandag 5. januar - evt. veiedag tirsdag ?

1. mål er å komme under 70 tallet igjen - deretter sikter jeg mot 65 kg sommeren 2015.

Gikk ned 6 kg i fjor høst, men opp 2kg igjen nå i desember.

Trodde det var håpløst etter at jeg kom I overgangsalderen, men med tålmodighet og registrering av matainntaket her inne gikk det fint.

I tillegg fulgte jeg en tråd her inne og det var overraskende motiverende.

 

Jeg har alltid vært glad i å trene , og befinner meg på treningssenteret 3 (4) ganger i uka. I tillegg har jeg en liten hund som jeg går turer med.

 

Min svakhet er også søtsaker. Og I desember har jeg virkelig stappet meg med sjokolade, kaker og marsipan.

Leste I jula at det tar ca to uker å bli kvitt suget. Først en uke med avrusing, deretter en uke for å bli kvitt suget.

 

Men jeg er motivert, Bronzee

Ser frem til å holde liv i tråden til vi har oppnådd ønskevekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bronzee.

 

Jeg vil gjerne bli med på denne tråden :) . Kjenner godt til utfordringen med sjokolade og har som mål å unngå sukker for å slutte med jojo-mønsteret. Jeg er en dame på 52 år som ikke er veldig overvektig, men skeier ut med sjokolade (mye :angry: ) med ujevne mellomrom. Det hadde vært deilig å bli kvitt denne uvanen, og da tenker jeg at vekten også hadde gått ned. Jeg spiser ellers ganske sunt og trener stort sett regelmessig. Nå i juleferien har det gått supert med treningen (Elixia nesten hver dag), men vet det blir mer utfordrende når hektiske hverdager kommer og det frister mer med godstolen enn trening når kvelden kommer. Sjokoladefri og nok trening blir mine fokusområder fremover, håper og tror at denne tråden øker motivasjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Bronzee -og godt nytt sundt år til deg!

 

Jeg er klar for snope/sukkerstopp. Og tenkte at når jeg likevel skal ha en "stopp-måned", så slenger jeg på litt ekstra... (sluttet å snuse - FOR ALLTID, ingen shopping eller alkohol i januar måned)Eventuelle abstinenser skal kureres med gulrot og trening! :D

 

Jeg vet det kan høres voldsomt ut. Men jeg har tenkt mye på dette den siste måneden, og er nå veldig motivert.

 

Siden vårparten i fjor har jeg tatt av ca 6-5,5 kilo. Målet er å komme ned på 55, og så gjøre opp regnskapet på nytt da. Da sundt kosthold og trening kun hjalp meg en tid, har jeg nå eksperimentert med 5:2-metoden. For meg fungerer det helt fint. Har ikke våget å veie meg etter julen ( :P ) -men skal fortsette med veiedag på onsdag.

 

Opplyser ellers om at det helt sikkert vil komme rare tanker og ideer fra denne kanten. Jeg innser at jeg har beveget meg inn i en 40-årskrise. Men så lenge den gjør meg slank og veltrent, skal jeg kunne leve med det! :rolleyes:

 

Gleder meg til å taste med dere -motivere hverandre -og oppnå gode resultater sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til denne tråden Søtsug, Rett fokus og Morena, leser at vi helt klart har mye felles og dette skal vi klare sammen.

Dag 1 uten sukker gikk OK for min del, jeg passet på å spise regelmessige måltider og nok mat, jeg var ikke sulten. Dag 2 til nå har og gått Ok, kjenner at jeg kunne spist sjokolade, men blir jo motivert av å være med i denne tråden sammen med dere.

Det ble trening i går og i dag på meg.

 

Søtsug: Sjokolade og marsipan har vært mine favoritter også, men nok er nok. Jeg har lest at det tar 3 uker å ikke føle trang til mer sukker, vi får ta en dag om gangen så klarer vi dette helt sikkert.

 

Rett Fokus: Flott mål å unngå sukker og ikke mer jojo-mønster, det er dette vi nå skal klare sammen. Klarer vi dette sammen så garanterer jeg oss alle at vi går ned i vekt.

 

Morena: Kjekt å "se" deg igjen. Og du er klar for sukkerstopp og flere andre stopp ;)Jeg kan være med på alkoholstopp i januar, men shopping gjør meg glad så det vil jeg ikke unngå. Spennende med 5:2 dietten.

 

Jeg har veiedag tirsdag.

 

Gleder meg til å høre hvordan dagene deres går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søtmoms

Eg hiver meg med eg og. Til no så har eg holdt meg unna, men får sjå korleis det går når kvardagen kjem.

Viss vi først klarar ut januar og er ferdig avrusa så blir denne utfordringa på facebook oppnåelig:

Utfordring: 8 uker uten snop fra 5. Januar. Då er det berre fire veker ekstra.

 

Eg er ei jente på 22år og 168cm som har ca 4-5kg igjen til målet. Startvekt i mai 2014 var 75,6, men har vert rett under 80kg ein peride i 2013. 3. des nådde eg første delmål som var å kome under 70, då var vekta 69,7. Eg gjekk litt opp i jula, men vart positivt overraska når eg gjekk på vekta idag 68,7kg, men har eigentleg veiedag onsdag/torsdag.

 

Eg går ikkje på Grete Roede, men møter ein ernæringsfysiolog med jamne mellomrom, og har 1-2t med Personleg Trenar i veka i tillegg til eigentrening. Eg blir ikkje målt på timane, men senteret har kroppsananlyse så blir vegd på den med jamne mellomrom. Der får eg sjå muskelfordeling og muskelvekt, fettprosent, fettet på indre organ målt i [cm][/2].

 

Mi største utfordring er å ta tilbake lørdagen (snop berre ein dag i veka). Størtste problemet er på jobb der tilgangen er litt for stor og enkel og når andre serverar, når eg først tar ein liten bit så er det ikkje lett å stoppe. Eg prøvar å kun kjøpe 86%kakao sjokolade inn i huset slik at det er minst mogleg fristelse heime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Søtmoms, det ligger i brukernavnet ditt at du er i rett Forum :)

Vi er sterkere sammen, og hvis vi får denne tråen til å bli aktiv er jeg sikker på at vi klarer vårt mål alle sammen. Du er flink som kan ha 86% sjokolade i hus, jeg kan ikke ha noe....

 

Men nå er det 4.dagen helt uten sjokolade på meg. Lørdagsgotteriet ble erstattet med frukt opphakket og det smakte fortreffelig. Jeg kjenner på trangen til sjokolade, men nå er jeg fast bestemt på å klare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo en bra gjeng :D

 

Kalenderen viser mandag 5. januar. Har ikke smakt en smule snop siden nyttårsaften. sannheten er at jeg glatt kunne satt til livs en diger sjokoladeplate. Men har jeg gjort det? NEI. Har jeg planer om å gjøre det? NEI. Vi har jo en avtale - og da er det bare å være tro mot den :P

 

De andre stoppene mine går også helt fint. Mail og sms med super-dupertilbud strømmer inn, og jeg bare sletter de før jeg får lest de (og blitt fristet). Siden jeg har sluttet med snus kommer jeg jo til å spare masse penger denne måneden (og de neste). Premien /gevinsten brukes på shopping i februar. Gleder meg!

 

Ønsker alle en god snopefri uke!! Vi greier dette sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo en bra gjeng :D/>

 

Kalenderen viser mandag 5. januar. Har ikke smakt en smule snop siden nyttårsaften. sannheten er at jeg glatt kunne satt til livs en diger sjokoladeplate. Men har jeg gjort det? NEI. Har jeg planer om å gjøre det? NEI. Vi har jo en avtale - og da er det bare å være tro mot den :P/>

 

De andre stoppene mine går også helt fint. Mail og sms med super-dupertilbud strømmer inn, og jeg bare sletter de før jeg får lest de (og blitt fristet). Siden jeg har sluttet med snus kommer jeg jo til å spare masse penger denne måneden (og de neste). Premien /gevinsten brukes på shopping i februar. Gleder meg!

 

Ønsker alle en god snopefri uke!! Vi greier dette sammen!

 

 

 

 

Javisst er vi en god gjeng. Så bra å høre at du også har klart deg snopefri siden nyttår :) og flink er du også med snusfri og shoppingfriedager.

 

Jeg kunne også lett spist en hel stor sjokolade, men holder mitt løfte og har hodet med meg denne gang for dette skal jeg klare og det skal du og :)

 

Veiedag i morgen for meg, og jeg er så spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på vekta de, Bronzee :rolleyes:

Jeg skal på vekta i morgen. Har ikke de store forhåpningene, siden det månedlige besøket har kommet i løpet av natta... Men fikk meg en god treningsøkt i går - vurderer en løpetur i kveld -og så ny runde på treningssenteret i morgen tenkte jeg... slutten av uka blir nok mest på barnas premisser, ser jeg.

 

Men ok, folkens: vi er i gang med det nye året og de nye løftene!! DET er jo bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten og jeg er kjempegode venner i dag, jeg har gått ned til 72,0 kilo, hele 1.4 kilo siden 1.januar. Også er jeg sjokoladefri på 6.dagen. Nå gjelder det å holde fokus og fortsette i denne gode tralten.

Jeg spiser mye mer mat nå enn før, skikkelig mat god og sunn og mettende, søtbehovet er mindre, men det ligger på lur.

 

Håper det går bra for dere andre og, kjekt om dere skriver litt hvordan det går enten det har gått bra eller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!

Det er jo superflott. Skal si du har tatt tak i det nye året. Gratulerer så masse med super nedgang :D/> *klapper-deg-på-skuldra*

 

 

Tusen takk Morena, ja nå har jeg bestemt meg :) (fikk jo ingenting til utenom å legge på meg det siste halvåret i 2014)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Må jo følge med hvordan det går med dere da.

Men føler ikke dette ble rett forum for meg.

Men leser og kommenterer nok innimellom.

særlig når, du, Bronzee, har kommet så godt i gang med det nye året.

Vi har jo fulgt hverandre, innimellom, noen år :)

Gratulere så mye med den fine vektnedgangen.

 

Morena - føler jo at jeg kjenner deg godt etter august i fjor.

Lykke til med vekta i morgen.

 

Jeg skal, også, på vekta i morgen.

Og det ser ut som jeg siden 13.12 har fortsatt å gå nedover.

Så 70 blank her i går og i dag, så da får jeg se i morgen.

Hadde jo vært moro med 69 tallet. Da hadde jeg klart 1 kg de siste 2 ukene :)

 

Ha det bra, så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen !

 

Så flink du har vært, Bronzee ! :)/> :)/>

Veldig fin start på det nye året. Det virker som du har bestemt deg - og det er inspirerende for oss andre !

 

Min oppstart var i går, og utgangspunktet var verre en fryktet : 72,1 kg.

 

Nå har jeg imidlertid kastet ut alle julerester og kjøpt inn mye frukt, grønt,egg, fisk, fiskekaker, kyllingfilet, kesam vanilje, bær, grove knekkebrød, mm :P/>

 

Skal passe på å spise mye, men riktig. Vet at jeg lett får hodepine når jeg starter på "sukkeravrusning "

Det har gått bra i går og i dag. Mannen i huset føler også for å bli litt lettere, så det er god hjelp. Har en studentdatter som drar i slutten av uken. Da forsvinner heldigvis hennes stadige kakebakst og goodisposer. Jeg er fryktelig svak når jeg får goodisen rett oppi nesa eller foran meg på stuebordet.

 

Har kommet godt i gang med treningen igjen også. Det har blitt zumba både lørdag og i dag. Kondisen er grei, men magen buler ut under treningstoppen. Ikke noe moro å se seg i speilet fra siden.

 

Håper der andre også har kommet godt i gang :)/>

 

Jeg skal registrer matinntaket mitt nå - og se hva jeg skal unne meg til kvelds. Det blir nok kesam vanilje med blåbær- en av mine favoritter :)/> :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er så mange som jobber mot samme mål :D/>

 

Jeg har også veiedag tirsdager, og vekten viste 58,6 i dag. Ikke kjemperesultat, men helt greit. Det viktigste er at jeg så langt har vær sjokoladefri :)/>

 

Det varierer veldig hvor vanskelig det er. I perioder kan det gå flere uker uten at jeg blir fristet, og noen ganger tror jeg at jeg har kvittet meg med uvanen. Men så kommer perioder som er veldig krevende igjen, og tanken om søtsaker er vanskelig å få ut av hodet :angry:/>

 

I juleferien var det lett, men denne uken har vært tøff. Jaja, jeg har nå vært sjokoladefri og det SKAL jeg fortsette med ;)/>

 

Gratulerer Bronzee med super start, det er motiverende å se at andre lykkes. Ønsker alle en strålende og sjokoladefri uke med gode treningsøkter :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenBee

Er det plass til flere her😃?

Her har holdt på ei stund (også gått GR-kurs for noen år siden). For ganske nøyaktig ett år siden starta jeg på ny frisk med trening. Men en skade gjorde meg inaktiv alt for lenge, og i løpet av hele 2014 kom det på en del kg for mye. Jeg var på vekta 2.januar, og det var ikke akkurat oppløftende... Da var jeg 85,5 kg, et lite stykke unna 80 som jeg var da jeg gikk på kurs. Målet mitt er i alle fall 78 kg (men helst nærmere 76).

Jeg er 48 år gammel, og 180 cm høy, og kg er i k k e jevnt fordelt. De ligger stort sett rundt magen, noe som ikke er bra helsemessig heller.

For meg er det også snopstopp i 8 uker (jeg starta 2. januar). Dvs ikke sjokolade og smågodt, og heller ikke saltsnacks i tida framover. Vin er ikke med i snopstoppet. Det blir lørdagskosen min.

Når det gjelder trening er jeg endelig i gang igjen etter nesten ett års opphold. Starter forsiktig med et par gruppetimer pr uke på Elixia, i tillegg til et par trimturer ute pr uke (Powerwalk). Jeg håper jeg kommer i gang med styrketrening også, det strammer opp litt (noe som virkelig trengs)!

I morgen er det veiedag, og jeg er veldig spent på om overgangen fra julekosmat til vanlig hverdagskost kommer til å vises på vekta...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle "nye". Jo mere vi er sammen osv... :D

 

Bronzee: takk for din positivitet! Den nedgangen er bare til å ta av seg hatten for.

Her var veiingen i morges et sorgens kapittel. Jeg tror faktisk ikke helt jeg skjønner det. Opp en hel haug - og plutselig er jeg tilbake på vekta fra august! Håper kroppen holder på å renske opp og stabilisere ett eller annet. Vet at det å slutte med nikotin kan påvirke både det ene og det andre en periode, så jeg håper det har en logisk forklaring.

 

Uansett hvor mye den step&styrke-timen fra mandag sitter i denne mørbanka kroppen, har jeg planer om en økt i kveld også.

Hadde superlyst på sjokolade i går, men greide å stå i mot.

 

Nei - nå tar jeg meg en kopp grønn te - har hørt det skal være sundt :rolleyes:

 

Må nok inn å justere litt på målene mine for perioden frammover. Viljen har nok tatt overhånd på evnen. For meg er det viktig at målene er realistiske og innenfor rekkevidde. Hvis ikke går lufta ut av ballongen min. Og siden jeg nå "rykket helt tilbake til start", så må noen justeringer til.

 

Men altså: jeg ER positiv - og VET jeg kan greie dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Hei folkens.

Er det plass til flere som trenger litt støtte på veien.

Startet GR på net kurs mandag 5.1 - startvekt 75,0kg

Har et ønske om å komme ned på

70,x innen 1.3

69,x innen 1.4

67,x innen 17.5

66,x innen sommerferien

 

Har meldt meg på den 8 uker snopefri på FB. To dager ok, klarte å stå over kaken på jobb i går.

Jeg vet at GR funker bare jeg klarer å holde meg til planen. Jeg er helt avhengig av å registrere for at det skal gå bra. Har falt av lasset før..... Er glad I trening, så det er ikke det største problemet, heller at matinntaket er altfor stort og søtsakene tar fullstendig overhand.

 

I år går jeg inn i det nye året med innstillingen: Jeg har nok selvdisiplin, er den svak, kan den trenes opp , som enhver annen muskel.

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Må jo føle med hvordan det går med dere da.

Men føler ikke dette ble rett forum for meg.

Men leser og kommenterer nok innimellom.

særlig når, du, Bronzee, har kommet så godt i gang med det nye året.

Vi har jo fulgt hverandre, innimellom, noen år :)/>

Gratulere så mye med den fine vektnedgangen.

 

Morena - føler jo at jeg kjenner deg godt etter august i fjor.

Lykke til med vekta i morgen.

 

Jeg skal, også, på vekta i morgen.

Og det ser ut som jeg siden 13.12 har fortsatt å gå nedover.

Så 70 blank her i går og i dag, så da får jeg se i morgen.

Hadde jo vært moro med 69 tallet. Da hadde jeg klart 1 kg de siste 2 ukene :)/>

 

Ha det bra, så lenge.

 

Kjekt at du vil titte innom av og til Tjorven og takk for gratulasjonen, ja vi "kjenner" hverandre godt. Vil gratulere deg og med å endelig kunn se 6 tallet på vekten. Du er og flink.

Vi følges og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese om mange nye som vil være med i Forumet, velkommen alle sammen.

Dag 7 helt uten sjokolade, søtsaker, chips osv, dette føles bra, men kan være veldig tungt til tider. Jeg spiser en håndfull med mandler pr. dager og noen druer, juice og banan. Søte frukter, men dette må jo være mye bedre for kroppen en sukker, det er jeg helt sikker på.

 

Søtsug: Takk, det høres ut som du og har full fokus med innkjøp etc. Husk at det er viktig å spise nok at den sunne maten, vi skal ikke sulte. Jeg registrere aldri mat, synes det tar for lang tid. Jeg ler når du skriver at magen buler når du ser deg fra siden av i speil, hehe, ja der kjenner jeg meg og igjen :)

 

Rett Fokus: Takk, gratulere med sjokoladefri og nedgang. Hvor mye var nedgangen, kjekt om du skriver det i signaturen din slik at det blir lett å følge deg. Sammen skal vi klare de vanskelige dagene, jeg tror alle kan kjenne seg igjen der da er det godt å vite av vi er flere.

 

QueenBee: Klart det er plass til en til, velkommen. Lykke til med veiedagen din. Ja vi kan ikke spise chips osv, men for meg er det enkelt, har du trang til det salte i tillegg til søtbehov?

Bra du er i gang med treningen igjen. Lykke til.

 

Morena: Synd at det ikke gikk din vei på vekten i dag, men det er akkurat nå du må være sterk og ikke gi opp. Gi gass videre så vil resultatene komme.

 

FruFryd: Velkommen, spennende å høre tips og gode råd fra deg som går på kurs. Lykke til.

 

Ønsker dere alle en flott uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere plass til enda en? Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det dere skriver. Jeg er så vanvittig glad i sjokolade og en ekspert på å finne unnskyldninger for å unne meg sjokolade. Jeg har nå klart meg i tre dager. Det går fint, men helgen blir utfordrende.

 

Jeg har som mål å trene fire ganger i uken, i tillegg til gåturer. Vanligvis kommer jeg godt i gang med trening, men dabber fort av, så jeg trenger motivasjon.

 

Jeg er en dame på 40 og har veiedag tirsdager. I går var vekten høyere enn på mange år etter å ha lagt på meg tre kilo i desember. 67,5 i går. Målet er 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Haarek - velkommen "i gjengen".

 

Hvorfor er helgene vanskelige i forhold til sjokolade? Er det fordi du blir tilbudt, eller fordi noen andre sørger for at det er i hus? For jeg regner ikke med at DU kjøper sjokolade B) ?

 

Du skriver at du vanligvis kommer godt i gang med treningen, men dabber fort av. Derfor lurer jeg på hvorfor du starter med 4 treninger i uka + gåturer? 4 ganger i uka er ganske mye.... Jeg tror jeg vil råde deg til å prøve med 2-3 faste, så kanskje du ikke går så fort lei. Kommer selvfølgelig an på lengden av øktene. Men tror jeg heller ville hatt 2-3 gode, lange økter. Men det er nå bare mitt råd, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

 

Jeg har som mål å trene fire ganger i uken, i tillegg til gåturer. Vanligvis kommer jeg godt i gang med trening, men dabber fort av, så jeg trenger motivasjon.

 

 

Hva trener du? Liker du det du trener, eller er det kun med focus på vekt? For meg funker det med planlegging. Setter opp treningsplan og mål. I år har jeg f.eks mål om å forbedre tiden min i et løp i august. Skal jeg klare det må jeg trene regelmessig og ganske mye fram til da. Fellesskap er viktig, vi er 4 stykker som alle skal løpe.

 

Du kan melde deg på et løp? Finnes mange der det ikke kun er eliten som stiller ;-)

Du kan sette deg vektmål på hvor tungt du skal løfte, hvor mange pushups du skal klare, hvor lenge du star i planken? Men det aller viktigste er at du liker det du trener.

Kan du si noe om hva du liker og hva du IKKE liker. Selv synes jeg styrketrening er pyton, derfor må jeg finne alternativer. Styrke i fellestime i sal er ok. Spinning med rolig frekvens og tung belastning. Snowboard er fantastisk for kjernemusklaturen, er skikkelig støl i mage og rygg etter en dag I bakken. TRX i gruppe er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Haarek - velkommen "i gjengen".

 

Hvorfor er helgene vanskelige i forhold til sjokolade? Er det fordi du blir tilbudt, eller fordi noen andre sørger for at det er i hus? For jeg regner ikke med at DU kjøper sjokolade B)/>/> ?

 

Du skriver at du vanligvis kommer godt i gang med treningen, men dabber fort av. Derfor lurer jeg på hvorfor du starter med 4 treninger i uka + gåturer? 4 ganger i uka er ganske mye.... Jeg tror jeg vil råde deg til å prøve med 2-3 faste, så kanskje du ikke går så fort lei. Kommer selvfølgelig an på lengden av øktene. Men tror jeg heller ville hatt 2-3 gode, lange økter. Men det er nå bare mitt råd, da... :)/>/>

 

Takk for svar. :)/> Du fikk meg til å tenke over hvorfor helgene er vanskeligere. Jeg vet ikke helt, men tror det er fordi hverdagen er så travel og at jeg i helgene slapper mer av, og da er det lettere å tenke på sjokolade. Jeg kjøper ikke selv sjokolade nå og regner med å klare det fint noen uker. Det som ofte skjer etter noen uker, er at jeg gir meg selv sjokolade i premie for jeg har jo vært så flink :unsure:/>

 

Ellers har du nok rett når det gjelder trening. Jeg tror målet mitt bør være tre ganger i uken. Det kan jeg klare :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...