Gå til innhold

Ned 5 kg


Gjest Avatar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Avatar

Så flink du er:-) Da blir det nok mer å mer trening. I dag har faktisk jeg også gått 6 km. Det var veldig godt. Jeg veide meg i dag ( har veie dag fredag) for å se om vekta har økt av helge kosen. Og det har den heldigvis ikke. Phu😠Ang kaloritellig av omega 3, Jeg hadde droppet det, men vet ikke om de som går på kurs hadde sagt noe annet:) Jeg har nemlig ikke gått kurs, kun slanket meg på egenhånd. Jeg har sluttet med kaloritelling for å se om jeg klarer det uten. Fin måte å være trygg på da. Dette fikser du. Ha en god natt. Her skal det soves😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei dere gøy å se at flere har skrevet :)/> takk for fin velkomst Avatar, hvis det hjelper litt har jeg også spist kake i dag :P/> dag 2 med slanking og jeg sprekker, hehe må nesten le. Vet grunnen da, måtte jobbe inn lunsjen i dag og ble sykt sulten på vei hjem og kjøpte hveteboller på rema PLUSS new energy. Er det mulig? Og stopper ikke der for bakte kake til et arrangement i bhg i morgen og måtte bare smake noen biter. Men tok igjen på kvelden nå. Jogget i 40 min og spiste gulrøtter dippet i kesam når jeg kom hjem. Har pga di dumme matvalgene i dag spist minimalt ellers så har ikke havnet så galt på kalorier men i morgen blir det tilbake til gode vaner. Jammen en øyeåpner at det er 200 kalorier i en bolle og man blir jo ikke LITT mett en gang. Håper jeg klarer meg fint på det arrangementet i morgen da, blir mye kaker. Strategien er å spise meg god og mett på sunn mat før jeg drar dit. Ha en god natt :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avatar

Hei dere gøy å se at flere har skrevet :)/>/> takk for fin velkomst Avatar, hvis det hjelper litt har jeg også spist kake i dag :P/>/> dag 2 med slanking og jeg sprekker, hehe må nesten le. Vet grunnen da, måtte jobbe inn lunsjen i dag og ble sykt sulten på vei hjem og kjøpte hveteboller på rema PLUSS new energy. Er det mulig? Og stopper ikke der for bakte kake til et arrangement i bhg i morgen og måtte bare smake noen biter. Men tok igjen på kvelden nå. Jogget i 40 min og spiste gulrøtter dippet i kesam når jeg kom hjem. Har pga di dumme matvalgene i dag spist minimalt ellers så har ikke havnet så galt på kalorier men i morgen blir det tilbake til gode vaner. Jammen en øyeåpner at det er 200 kalorier i en bolle og man blir jo ikke LITT mett en gang. Håper jeg klarer meg fint på det arrangementet i morgen da, blir mye kaker. Strategien er å spise meg god og mett på sunn mat før jeg drar dit. Ha en god natt :)/>/>

Hehe, må jo le litt. Det ble full pakke på deg skjønner jeg:-) Noen ganger er det håpløst. Magen skriker etter mat å da er det lett å ta litt av:-) men heldigvis får vi flere sjanser til å starte på nytt. Det er smart å planlegge litt og spise seg mett før selskap el lignende. Det har jeg også gjort tidligere. I dag har det gått greit. Jeg har hatt sæsarsalat til middag og masse vannmemelon. På tilbud på Spar til 4.90 pr kg. Greit å spise extra av det denne uka herðŸ‰. Take care

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Blir jaggu ivrig her når man melder seg på sånt opplegg, gitt :P He he!

 

Takk, Avatar! Ja, satser på at deg blir mer og mer fremover nå:-) Får bare ta det rolig i starten. Har ikke trent i dag, men syklet et med guttungen for å se far i huset spille fotball, og har gått over 14000 skritt i dag. Så det får være godkjent på en tirsdag ;)

 

Smint: Æsj med de kaloriene da:/ Det er SÅ lett å havne på sukkerkjøret når man er så sulten! Ikke lett å ta gode valg da. Bra du jogget det "av deg" etterpå. Godt gjort!

 

Jeg fikk en positiv overraskelse på vekta til morran. Har jo spist usunt på kvelden (og noe på dagen) i 2,5 uke. (Var 68,3 siste gang jeg veide meg rett rundt 17.mai). I helga så jeg at jeg hadde hoppet opp til 69,7! Dritt, tenkte jeg da.. Men dog vel fortjent.

Tok en ny tur i dag og måtte gå på to ganger: 68,5! Så det var deilig. OG med mensen! (Ferdig nå i kveld da).

Men da er ikke veien så lang likevel, om resultatet er troverdig.

Skal legge inn vekt til kursleder i morra, og deg var godt med et 68-tall ;) (var 71,2 etter jul, så skal jobbe meg hardere nedover nå).

 

Ellers har jeg holdt meg til kaloriene mine i dag, ikke vært sulten og jeg har kost meg med brunost på knekkebrødet og deilig vannmelon til kvelds :-) (Setter pris på slike smaker når det ikke blir noe sjokkis på mor:p).

 

Vel, god kveld til alle:-) I kveld skal jeg mekke et minneark til svigerinna mi som skal gifte seg om en måned. Et ark med bilder og minner som skal inn i et minnealbum hun får i bryllupet :)

 

Preikes i morra!

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Så gøy at du ser det på klærne at du har gått ned Avatar. Må Være en deilig følelse å få på seg gamle klær :-D

 

Magenta så bra at vekten hadde gått ned igjen :-D bra jobba. Prøver selv å ikke veie meg hver dag men vente til fredag meeen klarer det ikke helt :P/> kan jo Være så varierende vekt.

 

I dag har jeg trent 1 time hard styrketrening. Spist herlig laks og eggerørefrokost etterpå med en rute mørk kokesjokolade til kaffen etterpå, har gitt meg selv lov til å spise maks tre ruter hver dag for å holde ut, hehe sukkertroll her. Etterpå ble jeg skikkelig dårlig så lurer på om jeg har blitt smittet av noe magevirus som går her nå :(/> føler meg skikkelig sliten. Men maten har Vært topp i dag og spiste en DIGG lunsj nemlig tyrkisk yoghurt med blåbær cashew og litt honning på NAM. Middag nå blir fiskegrateng :)/> Ha en fin dag alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Så gøy at du ser det på klærne at du har gått ned Avatar. Må Være en deilig følelse å få på seg gamle klær :-D

 

Magenta så bra at vekten hadde gått ned igjen :-D bra jobba. Prøver selv å ikke veie meg hver dag men vente til fredag meeen klarer det ikke helt :P/>/> kan jo Være så varierende vekt.

 

I dag har jeg trent 1 time hard styrketrening. Spist herlig laks og eggerørefrokost etterpå med en rute mørk kokesjokolade til kaffen etterpå, har gitt meg selv lov til å spise maks tre ruter hver dag for å holde ut, hehe sukkertroll her. Etterpå ble jeg skikkelig dårlig så lurer på om jeg har blitt smittet av noe magevirus som går her nå :(/>/> føler meg skikkelig sliten. Men maten har Vært topp i dag og spiste en DIGG lunsj nemlig tyrkisk yoghurt med blåbær cashew og litt honning på NAM. Middag nå blir fiskegrateng :)/>/> Ha en fin dag alle.

Morn😊 Nå er det virkelig hærlig dere. Sol og varme. Sitter ute å koser megâ˜€ï¸ Det er virkelig gøy å se at det ikke er mye igjen før jeg er komfortabel i alle de små buksene. To av de går fint på nå. Er også happy for det jeg så på vekta i dag. 66,9.kg Det er en stund siden jeg så det tallet sist😠Venter forferdelige tiden på mnd i disse dager så er usikker på om jeg er like heldig med tallet i morgen når det er veie dagen min. Jeg syns dere er flinke å står på, det får dere igjen for. Kom gjerne med info om hva dere har til middag slik at jeg kan få litt tips innimellom. Giraffe savnes her. Håper du klarer deg bra å stikker innom for å hilse på☺ï¸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Grugleder meg til å gå på vekta i morgen. I dag hadde vi gulrotsuppe til middag med kokte egg. I morgen blir det helgemiddag: kyllingsatay med peanøttsmørsaus og mangosalat. Blir nok ikke det magreste men Hei det er fredag og jeg passer porsjonen. Vi skal ha mye suppe i uka som kommer: tomat/paprikasuppe og kyllingsuppe.Ellers på lista står avokadosalat, veggis lasagne og pasta bolognese. Sånn der har du uka vår;) Blir litt alkohol på lørdag skal på konsert. Håper det ikke ødelegger alt :S tvitvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Grugleder meg til å gå på vekta i morgen. I dag hadde vi gulrotsuppe til middag med kokte egg. I morgen blir det helgemiddag: kyllingsatay med peanøttsmørsaus og mangosalat. Blir nok ikke det magreste men Hei det er fredag og jeg passer porsjonen. Vi skal ha mye suppe i uka som kommer: tomat/paprikasuppe og kyllingsuppe.Ellers på lista står avokadosalat, veggis lasagne og pasta bolognese. Sånn der har du uka vår;) Blir litt alkohol på lørdag skal på konsert. Håper det ikke ødelegger alt :S tvitvi!

Her var det mye godt😋 gulrotsuppe er en favoritt. Supper er fantastiske til å få mindre kalorier og krympe magesekken litt. Etter en noen dager med suppe så merker jeg at jeg blir fortere mett. Det gjør ingenting. Ble inspirert til å ta en nye uke med supper. Jeg gikk på vekta i dag å kan mld inn det samme som i går. Nå er det snart helg å da blir det iallefall veggispizza som er en helg favoritt. Usikker på de andre dagene. Jeg pleier ikke å ha behov for godis så jeg regner med at det blir en helg uten👠Komme innom senere å ser hva du mld inn som vekt. Det går nok så fint så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Nå var det visst et par dager jeg hadde vært innom her gitt:)

Flink du er, Smint! Styrketrening og deilig, sunn mat. Sånn skal det være!

 

Og du, Avatar - gøy med bukse som passer!!:-)*klapp, klapp*!

Du har tydeligvis gjort noe riktig, kjempebra!

 

Det går bra her også:-) var på babybesøk etter jobb i dag og fikk servert is.. Klarer ikke å si nei vettu. Jeg sa jeg gikk på GR, så hun sa det var helt opp til meg. Og jeg sa ja. Jeg har ført det inn i boka og jeg er faktisk under i kalorier fordet:) Ble litt rar lunsj- var på tur med de minste i bhg og rakk ikke smøre ordentlig (en kollega hadde med seg greske kjøttboller og baguetter), men jeg tok en baguetter med kokt skinke, lett ost og salat og agurk. Det var vel ikke så halvgærnt i grunn ;)

Spise grrsk yoghurt og en gulrot hos venninna mi (planla det), før det ble is og moreller.

 

Hadde taco da vi kom hjem, regner helt feil og havnet på 220 kalorier!! Va redd for å ta for mye jeg. Ett skjell med 60 gram kjøtt, en klype ost og en ss lett rømme. Pluss salat da. Det ble litt dårlig.. Så nå må jeg ete meg opp på kveldsen:p

 

Må dra! Kor med eldstesnupp!

Kan veie meg i morgen jeg og, men vet jeg har gått ned litt:-)

Stå på videre!

 

Mageanta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned nøyaktig 1 kg. Det må man være fornøyd med. Men kjenner jeg er liiiivredd for å ødelegge alt i helga. Begynte dårlig allerede i dag. Vi var så utslitte alle man så droppa å lage middag. Gått å småspist på potetgull, noe kjeks og litt kokesjokolade :S må virkelig lære meg å få i meg ordentlig mat før jeg blir for sulten for da kommer sukkersuget/matsug. Men men fornøyd med vektnedgang :)/>/> bare blir så utålmodig. Hater å slanke meg :P/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned nøyaktig 1 kg. Det må man være fornøyd med. Men kjenner jeg er liiiivredd for å ødelegge alt i helga. Begynte dårlig allerede i dag. Vi var så utslitte alle man så droppa å lage middag. Gått å småspist på potetgull, noe kjeks og litt kokesjokolade :S må virkelig lære meg å få i meg ordentlig mat før jeg blir for sulten for da kommer sukkersuget/matsug. Men men fornøyd med vektnedgang :)/>/>/> bare blir så utålmodig. Hater å slanke meg :P/>/>/>

 

 

Wow! Gratulerer med hele 1 kg!!:-) vær stolt!

 

Fort gjort å gå på en smell. Rett det opp i morra så er det lettere å komme på rett spor igjen ;)

Veldig viktig å få inn den ordentlige maten først så du holder sult og søtsug borte. lykke til resten av helga!

Jeg skal på sommerfestival i morra med vin, ost og kjeks.. Men, lørdag skal være min skikkelige kosedag så kalorier får være kalorier. Skal heller spise mindre på dagtid.

 

God helg:-)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg skrive litt her igjen for nå er jeg litt frustrert..

 

Jeg startet på GR-kurs på mandag. Da veide jeg (etter en LITT snop-og kakefylt helg 69,7 kg.

Onsdag veide jeg 68,2 og jeg var overlykkelig!

 

Så, i dag, etter 5 dage få kurs lå jeg på 68,5.. Gått opp 300 gram på 2 dager? What the f...?!

 

Har ligger nøyaktig på 1550-1600 kalorier, ikke noe sjokolade, kun en is i går, men den gikk inn i regnskapet da middagen ble litt for lite kalorier.

 

Jeg skal ligge på mellom 1429 og 1729 kcal, med 7 trimpoeng. Pga foten og mye annet har jeg ikke fått trent, kun én gang på mandag. Er dette grunnen? Spist for mye ift det heg har oppført ift trimpoeng?

Burde kanskje ligget 2-300 kcal mindre dagene jeg ikke trener, eller?

 

Kan jo spørre kursleder, men bare hører her først.

Velsig frustrerende selv om vekktapet er -1,2 kg siden mandag morgen. Trodde bare jeg skulle vøre på 67-tallet (håp om 67,9) i dag, siden jeg var 68,2 på onsdag

Blæ.. Får se om det endrer seg innen neste onsdag!

I dag er det sommerfest med vin, ost og kjeks. Skla koooose meg:-))

 

God lørdag, folks!;)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg skrive litt her igjen for nå er jeg litt frustrert..

 

Jeg startet på GR-kurs på mandag. Da veide jeg (etter en LITT snop-og kakefylt helg 69,7 kg.

Onsdag veide jeg 68,2 og jeg var overlykkelig!

 

Så, i dag, etter 5 dage få kurs lå jeg på 68,5.. Gått opp 300 gram på 2 dager? What the f...?!

 

Har ligger nøyaktig på 1550-1600 kalorier, ikke noe sjokolade, kun en is i går, men den gikk inn i regnskapet da middagen ble litt for lite kalorier.

 

Jeg skal ligge på mellom 1429 og 1729 kcal, med 7 trimpoeng. Pga foten og mye annet har jeg ikke fått trent, kun én gang på mandag. Er dette grunnen? Spist for mye ift det heg har oppført ift trimpoeng?

Burde kanskje ligget 2-300 kcal mindre dagene jeg ikke trener, eller?

 

Kan jo spørre kursleder, men bare hører her først.

Velsig frustrerende selv om vekktapet er -1,2 kg siden mandag morgen. Trodde bare jeg skulle vøre på 67-tallet (håp om 67,9) i dag, siden jeg var 68,2 på onsdag

Blæ.. Får se om det endrer seg innen neste onsdag!

I dag er det sommerfest med vin, ost og kjeks. Skla koooose meg:-))

 

God lørdag, folks!;)/>/>

 

Magenta

For det første, det var et enormt vekttap på kort tid.í ½í± Det er morro med slike hopp, men det er ikke til å stikke under en stol at det nok er mest vannvekt, og hvor mye vann vi holder varierer veldig pr dag. Jeg har også sånne svigninger. Begynn å bli litt obs på hvor mye du går på do så vil du se at vekta er ofte lav dager etter en dag med mange do besøk😊 Det merker jeg veldig godt iallefall. Om du ikke får mld inn den laveste vekta nå så kan du se det slik at du får med deg det på vekttape neste uke.

Dette med kalorier så vil jeg vel tro du skal ligge på høyere de dagene du trener og fri dagene slik du har fått tildelt. Men det er nok lurt å få bekreftet av kursleder:) Du må bare fortsette den gode jobben. Lett å bli utålmodig. Har vært der en del ganger jaí ½í¸ men du kommer i mål du som alle andre. Inntill videre så må du kose de i helgen. Det har jeg gjort med pizza i går og I dag skal jeg ha elgstek🍛 Jeg fant en enkel cookies oppskrift fra sunkost i går, De ser helt fantastiske ut på bildet🍪 vurderer å lage de til dessert. Men me får sjå. Jeg er en cookie jente.

 

Smint gratulerer med en kilo ned. Hurra💛

Kos dere resten av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg skrive litt her igjen for nå er jeg litt frustrert..

 

Jeg startet på GR-kurs på mandag. Da veide jeg (etter en LITT snop-og kakefylt helg 69,7 kg.

Onsdag veide jeg 68,2 og jeg var overlykkelig!

 

Så, i dag, etter 5 dage få kurs lå jeg på 68,5.. Gått opp 300 gram på 2 dager? What the f...?!

 

Har ligger nøyaktig på 1550-1600 kalorier, ikke noe sjokolade, kun en is i går, men den gikk inn i regnskapet da middagen ble litt for lite kalorier.

 

Jeg skal ligge på mellom 1429 og 1729 kcal, med 7 trimpoeng. Pga foten og mye annet har jeg ikke fått trent, kun én gang på mandag. Er dette grunnen? Spist for mye ift det heg har oppført ift trimpoeng?

Burde kanskje ligget 2-300 kcal mindre dagene jeg ikke trener, eller?

 

Kan jo spørre kursleder, men bare hører her først.

Velsig frustrerende selv om vekktapet er -1,2 kg siden mandag morgen. Trodde bare jeg skulle vøre på 67-tallet (håp om 67,9) i dag, siden jeg var 68,2 på onsdag

Blæ.. Får se om det endrer seg innen neste onsdag!

I dag er det sommerfest med vin, ost og kjeks. Skla koooose meg:-))

 

God lørdag, folks!;)/>

 

Magenta

For det første, det var et enormt vekttap på kort tid.👠Det er morro med slike hopp, men det er ikke til å stikke under en stol at det nok er mest vannvekt, og hvor mye vann vi holder varierer veldig. Jeg har også sånne svigninger. Begynn å bli litt obs på hvor mye du går på do så vil du se at vekta er ofte lav dager etter en dag med mange do besøk😊 Om du ikke får mld inn den laveste vekta nå så kan du se det slik at du får med deg det på vekttape neste uke.

Dette med kalorier så vil jeg vel tro du skal ligge på høyere de dagene du trener og fri dagene slik du har fått tildelt. Men det er nok lurt å få bekreftet av kursleder:) Du må bare fortsette den gode jobben. Lett å bli utålmodig. Har vært der en del ganger ja😠men du kommer i mål du som alle andre. Inntill videre så må du kose de i helgen. Det har jeg gjort med pizza i går og I dag skal jeg ha elgstek🛠Jeg fant en enkel cookies oppskrift fra sunkost i går, De ser helt fantastiske ut på bildet🪠vurderer å lage de til dessert. Men me får sjå. Jeg er en cookie jente.

 

Smint gratulerer med en kilo ned. Hurra💛

Kos dere resten av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, det var et enormt vekttap på kort tid.👠Det er morro med slike hopp, men det er ikke til å stikke under en stol at det nok er mest vannvekt, og hvor mye vann vi holder varierer veldig. Jeg har også sånne svigninger. Begynn å bli litt obs på hvor mye du går på do så vil du se at vekta er ofte lav dager etter en dag med mange do besøk😊 Om du ikke får mld inn den laveste vekta nå så kan du se det slik at du får med deg det på vekttape neste uke.

Dette med kalorier så vil jeg vel tro du skal ligge på høyere de dagene du trener og fri dagene slik du har fått tildelt. Men det er nok lurt å få bekreftet av kursleder:) Du må bare fortsette den gode jobben. Lett å bli utålmodig. Har vært der en del ganger ja😠men du kommer i mål du som alle andre. Inntill videre så må du kose de i helgen. Det har jeg gjort med pizza i går og I dag skal jeg ha elgstek🛠Jeg fant en enkel cookies oppskrift fra sunkost i går, De ser helt fantastiske ut på bildet🪠vurderer å lage de til dessert. Men me får sjå. Jeg er en cookie jente.

 

Smint gratulerer med en kilo ned. Hurra💛

Kos dere resten av helgen.

 

 

Takk for svar:-) Ja, er. Ok bare vannvekt, men gøy for der0t! Har ikke veid 68,2 på 3-4 år, så det var moro. Så lenge def varte da....:P æren får høre med kursleder.

 

I går var det party og her er det morgonkåpe i sofaen mens mannen leverer barn i bursdag. Litt sliten i dag. Var hjemme 04.15, og var ikke i seng før 4.30! Det skjer jo aldri! Men, sånn er def når def er gøy :-):-) drakk lite etter kl 1, så deilig er det i dag.

 

Men dere... "Dagen derpå".. Kommer til å blir SÅ fysen etterpå jeg!! Hva gnål jeg etterpå??

Spiste ca 60 gram sjokolade i går og saltpinner.og selvfølgelig ost og kjeks. Aner ikke hvor mye jeg var over! Drakk 1 flaske hvitvin og 2 cidere. Men, som sagt, denne dagen ville jeg ikke telle.

 

Ha en finfin søndag:-) Skal tusle å hente bilen etterpå, og får pappa og de på "etterpålag" med vafler og is siden de var i varmere strøk da guttungen hadde bursdag forrige uke.

 

 

Magenta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg hørtes ut som presten selv. Det var ikke meningen. Vann el ei. Vektnåla beveger seg i riktig retning og vann tar like mye plass i cellene som fett og når kroppen tømmer cellene så krymper de og det er hele meningen. Vekta er reell den altså. Mente at man kan gå opp noen 100 gram lett i vannvekt fra den ene dagen til det andre. 💦formuleringer var bare helt ræva😇hehe. så du har gjort en god jobb å bør være stolt ja.

Helgene må man kose seg. Det er den eneste grunnen til at jeg holder ut å gå på diett. Helg er helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg hørtes ut som presten selv. Det var ikke meningen. Vann el ei. Vektnåla beveger seg i riktig retning og vann tar like mye plass i cellene som fett og når kroppen tømmer cellene så krymper de og det er hele meningen. Vekta er reell den altså. Mente at man kan gå opp noen 100 gram lett i vannvekt fra den ene dagen til det andre. 💦formuleringer var bare helt ræva😇hehe. så du har gjort en god jobb å bør være stolt ja.

Helgene må man kose seg. Det er den eneste grunnen til at jeg holder ut å gå på diett. Helg er helg :)/>

 

 

Det helt helt bra!!-) Synes ikke du formulerte deg feil, skjønte hva du mente;)

Helg greit at det er vann, er ofte sånn i starten;)

 

Men urk... I dag er jeg fryktelig sliten, trøtt og fyllesyk fra i går... :blink:

Grete -mat frister minimalt og jeg er fysen hele tida.. Hvordan skal jeg holde ut dagen uten sjokolade og snacks??? :mellow:

Har ikke så mye i hus, tror jeg, men har allerede spist en sandwich... Måtte ha noe etter lunsj.

Sulten hele tida!

Henta guttungen i bursdag og ble tilbudt både sjokoladekake, muffins og gele, men takket nei.

Så da var jeg flink!;) Takker heller ja til et glass Pepsi Max ;)

 

Men tenker hvis jeg spiser sjokkis og pottis i dag, ødelegger jeg alt. Skal veie inn på onsdag. Må bare holde meg.. Må :(

 

Magekramper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ny uke, nye muligheter B)

 

Flott dag i dag - har gått ca 19500 skritt, kostscore på 10 og har trent både styrke og kondisjon i en time:-))

Var ute å gikk rask tur på 45 min og kjente så og si nada i foten jeg skadet. Løp et par hundre meter for å sjekke også, og merket ingenting. Hurra!! :) :)

 

Er rimelig forkjøla, røsker i "lunga", men gikk bra. Har noen hostekuler uten like noen ganger..så, ville ikke løpe så mye enda. Ser senere i uka eller neste :-)

 

Har heller ikke gått opp noe i helga, veier deg samme i dag som på fredag til tross for fest på alt det innebar på lørdag. Var veldig flink fredag og i går (dagen derpå) klarte jeg meg overraskende bra!

Pleier å dytte i meg både sjokolade og potetgull hele dagen, lusker rundt på kjøkkenet og gomler sjokolade :blink:

Så, det ble "bare" en sandwich som kom innenfor kaloriinntaket jeg skal ha:-) kjøpte også take away (var så ødelagt så jeg orket ikke lage den litt mer sunne varianten av burger da. Men bestilte uten dressing og spiste bare halve brødet og halve posjonen med chips. Det holdt det:-)

 

Så er veldig fornøyd med helga, sånn alt i alt :-)

 

God uke!

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har værtðŸƒðŸ’ª Da får du nok igjen for det ved neste veiedag. Da er det bare å fortsette, fint det gikk bra med foten.

Helgen min har vært sånn bob bob. Litt chips ble det og da mister jeg litt kontrollen på hvor mange kalorier det utgjør. I går tenkte jeg at nå er det kun sunn mat hele uka. Men da møter jeg en venninne på kafe og tar vaffel og softis med strø. Hehe. Så var det avsluttning på Skolen til dattera mi og der grillet vi. Tok en sånn stor pølse. Har gått med dårlig samvittighet hele tiden. Men så loggførte jeg gårsdagen å havnet på 1256 kalorier.. Da var det jo ingenting å beskymre seg for😓

Så flink du var til å begrense deg ang burgeren. Det er er jo sååå vanskelig.. Keep it up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Veide meg kjapt nettopp og opp en halv igjen men har fått mensen så føler det ikke teller men ble smådeppa likevel. Har hatt en tøff dag i dag med mye styr med den bestemte jenta mi. Etter levering i bhg begynte jeg å gråte! ! Skylder på mensen og slitenhet, uansett var på butikken etterpå og bare fylte opp kurven med det jeg alltid trøster meg med; potetgull, smågodt, lakris osv...så..la jeg alt tilbake. Kjøpte tyrkisk yoghurt, epler, blåbær og bare en liten lakris (kick). Høres kanskje ikke ut som noen big deal, men for meg var det en stor ting å greie å bryte min vanlige reaksjon. Kom nå hjem og spiste tomatsuppe med egg til lunsj og er veldig fornøyd med at jeg ikke har proppet i meg masse usunt. Er småforkjøla jeg også så har fallt litt ut av trening men håper en el to økter denne uka. Dere er bare flinke! Stå på videre :)/> gruer meg til fredagsveiing allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har hatt en tilnærmet lik dag i dag vi da, Smint, bare at jeg SPISTE driten jeg kjøpte🙈 Og jeg som har vært så flink siden forrige mandag!

 

Hadde også en drittdag i form av at jeg nesten ikke har gått ned noe på 1 uke... Startet på 68,6 forrige uke (var faktisk 68,2 på torsdag), og i dag var jeg 68,3!!! Ja, bare 100 gr, men i det store og det hele har jeg jo bare gått ned 300 gr, og egentlig opp 100 fra torsdag...

 

Det som er så kjipt er at jeg følte jeg hadde gått ned og gledet meg SÅ til veiing i dag tidlig, også bare ble det blææææ! :angry:

Avspaserte kl 12 i dag og dro i butikken. Kjøpte både salat og blåbær, men grafsa med meg en Stratos og plukka litt smågodt.. Og joda, tenkte på det hele veien fra jobb så det var veldig bevisst. Følte meg bare så dritt og skuffet etter all den innsatsen på matfronten denne uka. Shntes jeg fortjente hvertfall en halvkule.

La forresten Stratosen tilbake da, synes det ble litt voldsomt B)

 

Var i bursdag til niesa mi på ettermiddagen og der ble det restaurant-pizza og kake. Tåler ikke så godt sånne pizzaer og kaker er jeg ikke noe veldig tilhenger av, så det ble litt over ett pizzastykke og et halvt kakestykke. Det får være greit ;)

 

Da jeg kom hjem fra butikken satte jeg meg ned med Roede-bøkene og kikket over kostholdet mitt en gang til, og de tallene jeg hadde regnet ut ift inntak vs aktivitet. Jeg har jo ikke trent noe særlig i det siste, kun 1 gang på mandag.

Det som da er feil er at jeg har lagt inn 7 på trimpoeng! Det tilsier at jeg må spise mer. Nå som jeg kun er aktiv på jobb og i hjemmet, tilsvarer det da et lavere inntak av kalorier. Ut i fra forrige kurs så jeg også at jeg måtte gå ned til 13-1400, så jeg gjør det fra i morgen. Venter på svar fra kursleder innen i morgen, så håper jeg hun er enig. Jeg har jo spist mer enn jeg skal, og da går magiske fort ned.

Har lagt dn plan for alle måltider, med matvarer osv(spiser mye av det samme utenom middag), så får jeg bare legge stor vekt på å regne ut middagene.

Så, da er det bare å vente å se om det skjer noe til neste uke. Er jeg ikke på 67-et eller annet, skjønner jeg ingenting..

 

Avatar: Takk for fine ord!:-)

 

God onsdag:-)

 

Mvh Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...