Gå til innhold

Ned 5 kg


Gjest Avatar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:) Er dere fortsatt her?

 

Uff, jeg er så fortvila... Kursleder er forsinke med rapporten også, så får ikke tatt det ut med henne..

Har så og si stått på stedet hvil siden forrige uke. Skjønner ingenting..

 

Onsdag for 9 dager siden veide jeg 68,5... Og det gjør jeg fader meg i dag og. Jeg har veiet og kontrollert, holdt meg unna snop (utenom en dag, men kom likevel innenfor kaloriene mine). Takket nei til kake, takket nei til sjokolade, drukket mer vann, spist mer grønnsaker og spist mer sammensatte måltider. Hvorfor går jeg ikke ned?????

Var 68,1 i går og i dag er jeg 400 gram mer?! Spiste til og med bare 1350 kalorier i går siden jeg ikke har fått trent.

Uff.. I dag er det fredag, men skal klare å ikke slukke sorgene med snop i kveld.. Hjemme alene også, så håper det går bra.

Trenger tips fra kursleder på hva jeg gjlr feil. Spiser fett og proteiner også, alt ette "boka".

 

 

Har betalt 2500 kr for det kurset her, så hvis dette ikke forandrer seg til neste veiing (onsdag), vet jeg ikke hva jeg gjør..

Forrige gang jeg gikk på kurs (Express) trente jeg nesten hver dag. Da gikk jeg ned alle ukene, 3,3 kg tilsammen på de 3,5 ukene. Men trodde ikke treningen hadde så mye å si når kaloriinntaket lå lavere?

 

Blæ.

 

God helg!

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei:-)

Smint. Ojoj, så flink du var til å legge bort alt tilbake når du var i butikken.👠Du hadde en liten meltdown der ser jeg. Uff noen dager er helt grusomme. Håper du har det bedre og du trenger ikke å deppe over vekta. Det er nok kun mensen som spiller deg et puss. Det er ikke lett å være kvinnfolk det er helt sikkert:-) lykke til med vekta i dag..

 

Magenta. Du var ikke fullt så flink da, hehe. Nei da du la jo tilbake stratosen og begrenset deg bra med pizzaen. 👠du må ikke være så hard mot deg selv. Det er tross alt en livsstil vi jobber mot å den er åpen for alt, men med måte. Da har du ingen grunn til å gi opp, for det er jo ikke akkurat et prosjekt dette. En livsstil hører du🙠Krysser fingrene for 67 tallet:-)

 

Jeg har veiedag og har lyst til å droppe å registrere . For har mensen og gått opp til 67 blank i dag. Men nede på 66,6 på onsdag så jeg håpet det skyldes mensen. Jeg har hatt litt lav kaloriinntak tror jeg. Mensen er sen og langtekkelig, det kommer som regel av lavt inntak. Har nok begrenset meg litt mye. Å da går forbrenningen ned så får jo ikke akkurat noe ut av det.

Jeg må si at jeg merker at jeg snart er i mål på kroppen og med klær. Føler meg helt flott. Blir så motivert til å holde meg unna søppelmat når jeg ser at klærne sitter så fint💕 I dag er det avsluttning på jobben og jeg har virkelig hatt det gøy med å prøve klær til anledningen. Så morro, halleluja🙆

Nå ble det mye skryt her, men helvete heller jeg har siden januar gått ned 7 kilo og det er virkelig hvert seie kilo og få bort. Nå har jeg igjen ca en kilo til jeg er i mål 🎉 ( regner fra 66,6) 65 ish er målet mitt, det bør jeg klare på et par uker:-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Smint. Ojoj, så flink du var til å legge bort alt tilbake når du var i butikken.👠Du hadde en liten meltdown der ser jeg. Uff noen dager er helt grusomme. Håper du har det bedre og du trenger ikke å deppe over vekta. Det er nok kun mensen som spiller deg et puss. Det er ikke lett å være kvinnfolk det er helt sikkert:-) lykke til med vekta i dag..

 

Magenta. Du var ikke fullt så flink da, hehe. Nei da du la jo tilbake stratosen og begrenset deg bra med pizzaen. 👠du må ikke være så hard mot deg selv. Det er tross alt en livsstil vi jobber mot å den er åpen for alt, men med måte. Da har du ingen grunn til å gi opp, for det er jo ikke akkurat et prosjekt dette. En livsstil hører du🙠Krysser fingrene for 67 tallet:-)

 

Jeg har veiedag og har lyst til å droppe å registrere . For har mensen og gått opp til 67 blank i dag. Men nede på 66,6 på onsdag så jeg håpet det skyldes mensen. Jeg har hatt litt lav kaloriinntak tror jeg. Mensen er sen og langtekkelig, det kommer som regel av lavt inntak. Har nok begrenset meg litt mye. Å da går forbrenningen ned så får jo ikke akkurat noe ut av det.

Jeg må si at jeg merker at jeg snart er i mål på kroppen og med klær. Føler meg helt flott. Blir så motivert til å holde meg unna søppelmat når jeg ser at klærne sitter så fint💕 I dag er det avsluttning på jobben og jeg har virkelig hatt det gøy med å prøve klær til anledningen. Så morro, halleluja🙆

Nå ble det mye skryt her, men helvete heller jeg har siden januar gått ned 7 kilo og det er virkelig hvert seie kilo og få bort. Nå har jeg igjen ca en kilo til jeg er i mål 🎉 ( regner fra 66,6) 65 ish er målet mitt, det bør jeg klare på et par uker:-)))))

 

Takk for gode ord, Avatar :-) Nja, var jo flink til å legge bort sjokoladen, men det andre gled ned.. Og jeg angrer ikke! Var så godt!:-)) He he.

Men du; jeg har endelig kommet i gang med trening og det er SÅ deilig!! Var helt i hundre i stad, hadde jogge og trent styrke. Herlig følelse!

Hadde også nytt tall på vekta: (måtte snillere) 67,8!!:-)) Jeg trudde ikke på det og måtte hoppe på vekta en gang til. Jaggu lyste det mot meg. Jeg ropte bare:"what??!":-)) Så der kom motivasjonen tilbake!!:-)

Måtte prøve en caprijeg ikke hadde brukt på 3 år, siden forrige kurs, og jaggu satt den bra! Har brukt den i hele dag. Det er ikke sånn slækk capri, lysegrå med én lomme bak, litt sånn vanlig bukse(den går nesten helg ned). Klarer ikke forklare, men jeg har alltid vært veldig glad i den:-)

Har gått ned 3,4 kg siden januar og ca 25-30 cm på kroppen (8 cm rundt livet), så da hjalp det! Nå er det å karre seg enda mer ned;)

 

Og så gøy med at klærne sitter bedre! Ingen følelse slår det altså!:-) Den kjente jeg virkelig på i dag! Gratulerer med 7 kg, det er jo strålende! :D Da vet du jo hvordan det skal gjøres ;)

Og jeg har merket etter jeg har begynt p registrere har jeg myyye bedre kontroll og jeg holder meg selv bedre i nakken. Lagde pastasalat nettopp, men pasta, egg, feta, all mulig salat og focaccia. Jeg målte alt, og nå er jeg så fornøyd! Vanligvis bare heller jeg på en boks feta over to posjoner, slenger på pasta og et egg uten å tenke at det er så usunt. Men jaggu! Til en lunsj blir det fort mye gitt! Så der er deilig å ha kontroll!

 

I dag er den store godtedagen, men jeg har ikke den crawlingen som jeg pleier. Er så deilig!!:-) Kjøpte meg en melkerull, så får vi se. Skal på grillfest i kveld, og da blir det kanskje litt snacks. Skal ikke drikke siden det er 1 t å kjøre, så sparer mye der. Da blir jeg ikke så fysen heller. Har mer lyst til å ha godtedagen i morra kveld, med film som vi pleier, så får se hvordan kvelden blir.

 

God lørdag!:-)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....har gitt opp... :P/> nettopp spist tom en boks is. Vært ute å spist kebabpizza i dag.. grillet i går, godis, potetgull you name it I ate it :P/> aaaahh så lei av meg selv. Veide 58,8 på fredag, var 58,5 forrige fredag. Fortsatt mensen, mulig jeg blir lurt men fikk skikkelig depp pga vekta og tenkte at det er jo ikke vits med noe. Klarer ikke se at det var jo supert at jeg gikk ned en hel kg forrige uke for tror det bare er svingninger i vekta..nå er det sol og sommer her og jeg gjemmer meg i teltkjoler og spiser is... blæ. Skal prøve å starte på ny i morgen men akkurat nå er motivasjonen på bånn. Ikke trent på evigheter. Vet jo dette er en ond sirkel. Må bryte ut...i morgen... Dere andre er flinke da :)/> skal lese nøyere gjennom det dere har skrevet nå :)/> Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....har gitt opp... :P/>/> nettopp spist tom en boks is. Vært ute å spist kebabpizza i dag.. grillet i går, godis, potetgull you name it I ate it :P/>/> aaaahh så lei av meg selv. Veide 58,8 på fredag, var 58,5 forrige fredag. Fortsatt mensen, mulig jeg blir lurt men fikk skikkelig depp pga vekta og tenkte at det er jo ikke vits med noe. Klarer ikke se at det var jo supert at jeg gikk ned en hel kg forrige uke for tror det bare er svingninger i vekta..nå er det sol og sommer her og jeg gjemmer meg i teltkjoler og spiser is... blæ. Skal prøve å starte på ny i morgen men akkurat nå er motivasjonen på bånn. Ikke trent på evigheter. Vet jo dette er en ond sirkel. Må bryte ut...i morgen... Dere andre er flinke da :)/>/> skal lese nøyere gjennom det dere har skrevet nå :)/>/> Ha en fin kveld.

 

du må ikke gi opp, Smint! Vi er sammen om dette!

Og at du på 58 kg går i teltkjoler får du meg aldri til å tro!!

 

Spist er spist - start på ny i morra. Ikke fortsett nå, DA blir det en dårlig sirkel. Vet og forstår ar uka med mensen er er h... når det kommer til søtbehov, tro meg. Akkurat som om man stopper å tenke og bare eter det man ser.

Men du kan klare dette! Etter noen dager uten sjokolade og søtt gir søtbehovet seg. Def reduseres betraktelig, det har det gjort hos meg!:-) Jeg er en søtmons uten like, men endelig har motivasjonen til en bedre utgave av meg selv kommet.

Har knapt rørt snop denne helga! Ingenting på fredag, 2 melkerullbiter og en neve potetgull på grillfest i går og 2 melkerullbiter i dag. Tror jeg har spist 100-120 kalorier i snop..! Har aldri skjedd før!

Så det er mulig for deg og, du må bare ville det.

Se for deg hvordan du vil føle seg, energien du vil ha og hvordan du ønsker å se ut. Dette klarer du!:-)

 

Og trening. Siden det er lenge siden sist: Bare gå litt eller ta noen øvelser på gulvet så kommer lysta til å trene mer. Start i det små. Tenk på hvor god følelse det er etterpå :-):-)

 

God natt

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen Takk for oppmuntrende ord :)/> Nei jeg er vel ikke diger men føler meg sånn. Er lav og trivselsvekt på 54-55 Gjør at jeg føler meg enorm. Skikkelig deppa i kveld. Mensen gir seg jo aldri heller! Arg.. skal prøve å få rørt meg i morgen. Gir meg håp når du sier du også er godtemons, hater dette søtsuget. Og ja jeg bare slutter å tenke og hiver innpå :/ Nei nå skal jeg slutte å synes synd på meg selv, sove og ta fatt på en ny bedre dag i morgen. Igjen, takk var godt med gode ord før jeg sovnet :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen Takk for oppmuntrende ord :)/>/> Nei jeg er vel ikke diger men føler meg sånn. Er lav og trivselsvekt på 54-55 Gjør at jeg føler meg enorm. Skikkelig deppa i kveld. Mensen gir seg jo aldri heller! Arg.. skal prøve å få rørt meg i morgen. Gir meg håp når du sier du også er godtemons, hater dette søtsuget. Og ja jeg bare slutter å tenke og hiver innpå :/ Nei nå skal jeg slutte å synes synd på meg selv, sove og ta fatt på en ny bedre dag i morgen. Igjen, takk var godt med gode ord før jeg sovnet :)/>/>

 

 

Skjønner hvordan det er:/ Jeg var hos er par venninner i går (som er ca 8-10 kg tyngre enn meg), og jeg sa i forbifarten at jeg hadde begynt på Roede-kurs. "Hæ? Du som er så slank?"

 

Slank er jeg ikke, har vel gått ned på normalvektig nå, men det handler i det store og det hele hvordan man selv føler seg. Selv om jeg tenker: åh! 59 kg er jo ingenting! Men for deg er det mer enn du PLEIER og forbi din egen trivselsvekt, så jeg skjønner virkelig det altså :-) Jeg trives best på 62-64 kg, og da er 69 mye.

 

Det søtsuget er virkelig noe herk ja. Har du prøvd KRom- tabletter? Deg skal hjelpe, har jeg hørt :-) Demper søtsuget.

Er du veldig fysen hele tida, eller er det når mensen er her?

På 15 dager har jeg nesten ikke spist noe godteri, og det er SÅ deilig å ikke ha det suget! Jeg tror du bare må holde ut et par dager (hiv innpå med tyggis og drops uten sukker), og stå i mot. Blir vel som avrusning, sjokolade må jo være avhengighetsskapende! Du kommer til å føle deg SÅ stolt og glad når du klarer det:-) Gå en tur på 10 min når du har ligget en stund i sofaen, det kan hjelpe:-)

Drops og tyggis har hvertfall funka på meg, og jeg har spist sjokolade og snacks så lengd jeg kan huske. Sunt også, men eeelsker sjokolade. Kan/kunne stoppe innom butikken hjem fra jobb jeg, bare for å kjøpe en liten sjokolade.... :blink:

Så satt jeg meg i bilen og bare:AH! Nøt den til det fulle og sa sikkert høyt for meg selv : MMmmm!

 

Noe som også funker på meg er å si: Har jeg ekstremt lyst på den bolla? Eller sjokoladen eller hva det møtte være? Hvis jeg kommer frem til "nei", så dropper jeg det. Hvis jeg er så hol, unner jeg meg den. For noen ganger spiser man av vane... Hjernen stopper og man bare putter den inn i munnen uten å tenke. Også angrer man.

Uff.. I går så var jeg egentlig litt fysen på dagen og jeg hadde jo kjøpt meg en melkerull i helga. Jeg tok 2 biter og tenkte: er jeg fornøyd nå? Ja. Også lot jeg den være resten av kvelden :-)

Så det er mulig!!:-)

Men! Man må være motivert!

Og ikke sulten.

 

Godt å høre at ordene jeg sendte hjalp deg :-) Godt å høre:-)

Håper hu tanta di slipper taket så søtsuget forsvinner!:-)

Heier på deg:-)

 

PS: på 14 dager på GR har midjemålet minket med 4-4,5 cm!! Føler meg mye mindre oppblåst! Sikkert mye pga snop og drit som jeg pleier å trøkke i meg hele helga.

 

Lykke til! Dette klarer du!:-)

 

Hilsen fra Magenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med liv her?

 

Avatar?

Og hvordan går det med deg Smint? Håper du har klart deg greit?

 

Var hvertfall på vekta i går og det ble -800 gr😊😊

67,5 var tallet.

 

Neste ukesmål er 66,9.

Mange utfordringer denne uka, men skal gjøre mitt beste. Utdrikningslaget på lørdag skal jeg ikke tenke kalorier, da skal jeg kose meg!:-))

 

Ha en fin kvekd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn morn😃 det er fortsatt liv i meg, har ferie i 2 mnd så det blir litt mindre tid innpå her dessverre. Er heldig som jobber i skoleverket og har lang ferie. Dere har vært veldig flinke da👠jeg har lagt på meg litt ser det ut til. Selv om jeg sliter med å skjønne helt hvorfor?! Men slik er det nå, så skjerpings til meg. Jeg reiser til usa under to uker å gruer meg litt til åssen det skal gå😰 sitter ute i sola å koser meg nå. Herlig. Kos dere jenter så stikker jeg innom å ser åssen det går med dere. Håper jeg selv kan se nedgang innen daðŸ˜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre fra deg, Avatar😊ðŸ‘

Kos deg masse når du skal på ferie! Ikke lett p holde seg så i skinnet daðŸ˜ðŸ˜

 

Jeg var i utdr.lag og koste meg masse fra morra til kveld! Spiste litt mye kcal med pizza (3 stk), snacks og mye vin og cider (3 halvlitere uten sukker og 3 - 3 små vanlige). + 1/2 flaske hvitvin.

Var mye i bevegelse og brant 5-600 kcal på aerobic og fotball, samt gange opp og ned 3-4 ganger dit vi var.

Blir litt sjokkis i dag dagen derpå, så er der full skjerpings frem til onsdag!:-)

 

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magenta så flink du er da, gode resultater :-D Jeg har vært litt fraværende både fordi jeg har hatt problemer med å skrive innlegg fra mobilen av en el annen grunn, men også fordi jeg har gitt blaffen en stund og spist mye og dårlig. Oppe på 59,3 igjen og føler meg dårlig. Merker at maten har stor innvirkning på meg og blir rett og slett deprimert av å spise dårlig og mye godis. Derfor etter at jeg nådde et lavpunkt i dag da jeg grått en skvett og spiste en hel kokesjokolade (!!!) Til frokost bestemte jeg meg for igjen å get a grip, men nå går jeg for lavkarbo og håper det det skal hjelpe på sukkersug. I tillegg ble jeg helt tullete av å telle kalorier, det funket jo veldig bra, jeg gikk ned men klarer ikke holde meg til det på sikt så tar sats på en litt annen tilnærmingsmåte nå. Skal i hvertfall gi der tok uker og se hvordan jeg føler meg. Har handlet inn i dag og kjenner på motivasjon igjen, utrolig godt :) gooood ferie Avatar, kos deg :) Fortsetter med veiedag fredag men ikke store forventningene ettersom jeg la om i dag. Ha en fin dag dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da er vi i samme båt, Smint. Begynner også å bli mektig lei av å måle, veie og telle kalorier. Spiser veldig bra, det er kun til middag jeg trenger å måle egentlig. Men, det er også veldig mange fristelser om dagen.. Deilig sommermat, is, grillmat, restaurant, dessert, vin.. Ja, you name it!

 

Var 67,0 på lørdag morgen, noe jeg ikke har vært på evigheter! Trener 3 ganger i uka og spiser mindre snop og sjokolade. Men i helga ble datteren min 9 år, så da ble det is, 3 kakestykker og grillmat. Vi var på show og restaurant på kvelden og da ble det cider, vin, litt potetgull samt middag med brownies- og pistasje kake. Guri malla :o

Kosa meg gløgg med mann og venner, og da gidder jeg ikke telle kalorier. Tok meg en cider og et glass saltpinner på fredag også - lang og slitsom arbeidsuke og jeg bare fortjente det!;-)

Så, spent på vekta på onsdag.

Under 67,3 er jeg fornøyd, men målet er selvsagt 66-tallet.

Har hatt mensen (har) de dagene her, ferdig i morra, så det har preget maten mye. (Kosen).

Fikk satt inn spiral i dag og er rimelig sliten i kroppen. Uggen og mensmurringer. Sov dårlig i natt pga været og sovna på sofaen i ettermiddag.

Så, Bah! Går litt opp og ned her og!

 

Dagens positive: ha rikke spist noe sjokolade på mange dager! Ikke i helga engang!:-)) (utenom brownies da.... :blink: He he

 

 

Hvordan er det med dere andre? Utfordringer i helgen, eller har det gått bra?

 

Mvh Magenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veiedag onsdag? Tvitvi. Jeg var faktisk nede på 58,6 på fredag...men det har svinget så i det siste så jeg tror liksom ikke helt på det. Får se på fredag igjen nå så får jeg vel et mer riktig bilde på det. Hurra for lavkarbo sier bare jeg, etter få dager har jeg mer energi, føler meg bedre. Tenker ikke over søtsug. Unnet meg selv litt godt på lørdag men samlet var det lite til meg å være. Så utrolig motivert til å lage mat og søker på nett konstant for å lære mer om lavkarbo. Har troen på at dette er det riktige for meg :)/> Håper ubehaget med spiralen gir seg kjapt så kan du slappe av i fem år!! :)/> Høres ut som du hadde en kjempefin kveld. I blant må man bare la kalorier være kalorier og kose seg. Virker uansett som du er flink til å hente deg inn igjen i hverdagen. Stå på! Skal prøve å være innom her litt oftere :)/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei må bare innom å varsle snikveiing. Har vært så spent nå når jeg har lagt om til nytt kosthold, ikke teller kalorier og føler jeg spiser meg god og mett og koser meg rett og slett. 58,4 i går morgest, 58,1 i dag :-D går da rette veien dette? Tror det nesten ikke :)/> håper det ikke bare er vann ++ som tuller med vekta. Hååååper å se 57-tallet på fredag men uansett fornøyd om jeg holder meg stabil på 58. Så er det helga som blir den store testen sikkert. Jeg og samboer skal ut å spise lørdag, antagelig på et pizzasted så da slækker jeg litt på lavkarbon, men lørdager er kosedagen min uansett så satser på at det går bra. Håper dere andre har det fint. I dag har jeg fri fra jobb så nå skal jeg storhandle for en uke. Mye godt og sunt på handlelista :)/> trening får jeg komme i gang med etterhvert den har blitt litt forsømt i det siste men er jo kosten jeg sliter mest med så da går all energi dit ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57,9 Hurra 7-tallet! Er jeg alene her? ? :P/> Ned 0,7 fra forrige uke og 2,1 totalt siden jeg startet :)/> føler meg ikke så mye mindre men :P/> Håper det kommer seg. God helg hvis noen titter innom :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Beklager at jeg ikke har svart! Har sommerbbesøk fra nord :-)

 

Gratulerer så mye med flott tall! Så moro!:-):-) :-) Må være utrolig motiverende! Ser ut som lavkafbo er det riktige for deg:-)

 

Leg var 67,1 i går morges, og det er jeg faktisk fornøyd med. Har hatt en lite bra uke med for mye utskeielser, så har så og si stått stille denne uka. Bryllup i går med god mat og dans, og dagen derpå i dag med is, godis, (halv) Macern, og reker med masse godt tilbehør:-) Så skla vel være for lyd om jeg får 67,1 på onsdag også :P

Jobber meg ned mot 66-tallet og håpet er jo det på onsdag, 66.9, men tror ikke jeg skal regne med det.

Vi har besøk frem til onsdag, men jeg skal jobbe så jeg håper jeg klarer å holde kostholdet noenlunde slik det bør og skal være. Men det er ikke lett med feriegjester i hus :blink:

 

Ha dn fortsatt fin h elg og uke!

 

Magenta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo det er jojomeg :P/>/> skeiet en del ut i helga så tilbake oppi vekt mandag. Herlighet jeg klarer jo ikke begrense meg og litt sur fordi jeg spiste godteri i helga fordi søtsuget hadde egentlig blitt borte men skulle kose meg litt da det var helg...så på kjøret igjen og mandag spiste jeg litt potetgullrester før jeg tok til vettet og kastet resten PLUSS at jeg spiste en sjokolade. Men tirsdag startet jeg på ny og i dag har også vært en fin dag. Søtsuget forsvinner igjen kjenner jeg. Usikker nå om jeg skal prøve å kutte totalt i helgene også. Redd for veiinga fredag. Håper jeg ikke er mye opp.. Er blitt skikkelig oppblåst også :/ tvi tvi for ny start på meg for hundrede gang....En måned til syden jeg HAR jo enda en sjanse til å nå trivselsvekt. Skjerpings nå. Hvordan gikk det med deg? :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei!

 

Beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg. Du skjønner kanskje hvorfor?

 

Det går helt feil vei.. Har spist snop og snacks hver kveld i 14 dager nå...!! Etter vi hadde besøk kom jeg inn i en dum sirkel. Skal bare kose meg.. Har ferie nå, og det er vanskelig å følge en god rytme på måltider. Spiser ca 5-6 måltider vanligvis, men nå blir det 3. Og deg blir boller.. Is.. Saltpinner.. Vin.. Cider.. Sjokolade.. Smågodt. Herre min hatt....! :o æ

 

I dag har vi vært på stranda og slik har min dag vært:

 

Frokost: frokostblanding (havrefras) med ekstra lett melk, rosiner og blåbær (fast hver dag)

Ingen mellommåltid

Et grovt rundstjålet med ost, skinke og banan.

Salt kjeks (sikkert 10 stk Ritz)

Is (royal!) liker nesten ikke de engang, blir for mye is.

1/2 runstykke med banan

Taco til middag (2 lefsebåter med innhold samt nachos )Pepsi Max

Saltpinner + 1 liten cider til "kvelds"

(Har snoka i skapene og finni et par småting, men vil ikke ta fra barna)

 

Så det er jo ikke bra det her!

Vanligvis spiser jeg jo masse frukt, egg, yoghurt, nøtter, faste måltider.. Blææ..

Kursleder har ferie også, så det er ekstra vanskelig.

Har ikke vært her inne på over 1 uke.. Har kost meg masse med venner og familie, men jeg var jo så godt i gang!!! Er så irritert på meg selv!!!

Fra å være 67,0 er jeg nå 69,7!! Opp 2,7 kg på 14 dager.!!! Latterlig. Da skjønner du sikkert hvorfor jeg har latt være å komme inn her....:/

 

Mye sosialt i helgen og i morgen skal vi i dyreparken. MÅ bare planlegge måltidene .. Kjøpe med meg ferdig gresk yoghurt, bananer, vann, matpakker osv. Saftis istedet for store sjokoladeis.

Kjrsleder skrev at jeg skal rapportere igjen om 2 uker, så selv med 11/2 uke til med ferie, skal jeg IKKE gå opp mer!! Jeg skal hvertfall ned på 68-tallet, i det minste.

Skal prøve å trene 1-2 ganger i Danmark (drar på mandag og kommer hjem fredag).

Mindre snop og mer vann og regelmessige måltider. Kan bare ikke bikke 70 kg igjen.. Klærne begynner stramme og det var jo såååå deilig da de satt bedre!

 

Uff.. Beklager langt innlegg, men litt godt å "bekjenne mine synder".

Du har jo vært Myyyye flinkere enn meg :/

Ikke lett å legge til seg disse nye vanene, men jeg synes du er kjempe flink! Stå på videre!:-) Vær flink så skal jeg og skjerpe meg masse :-)

Jeg skal tenke GODE VALG.

 

God sommer videre :-)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lenge siden sist dere😊

Nå har jeg hatt to uker rundt om kring USA og kost meg, har helt dilla på Levis så det har vært litt av en jakt der borte etter👖. Men det beste av alt og det jeg er mest stolt av er at jeg ikke har gått opp i vekt👠Har virkelig klart og ikke kastet innpå og valgt salat istede for masse annet. Jeg veide tilogmed 200 gram midre nå en før jeg dro. Mens mitt reisefølge ikke fikk på seg de samme klærne de kom i når vi reiste hjem. Da fikk jeg skjenne hvor godt det følte å kunne si at jeg har ikke lagt på meg😂

Nå koser jeg meg vær gang jeg ser meg selv i speilet i mine nye jeans:)

 

Uff da Magenta, gjort er gjort tenker jeg. Men du må bare fortsette den gode jobben slik at det ikke fortsetter oppover. En ting er sikket det hjelper ikke å dvele over det gamle kast deg over det nye:)

 

Jeg benytter også sjansen til å rope på GIRAFFE. Pliiis kom tilbake😢

 

Ha en flott uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hey hey:) Nå er jeg virkelig happy. I går fikk jeg en tlf fra sjefen min som kunne fortelle at jeg kunne få fast jobb. Herregud så glad jeg ble for det🙠Šikke nok med deg så sjekket jeg vekta i dag. Selv om jeg har mensen på andre dag så valgte jeg å sjekke alikevel. 65,9 dere.ðŸ‘💪 Er innafor målet mitt. Helt sykt å tenke på😠Er en stund siden jeg har sett det tallet nå. Ser endelig at proporsjonene på kroppen min matcher hverandre. Må virkelig holde meg til denne vekta. Har en tendens til å legge på meg på magen å det er ikke mye lekkert. Stå på folkens. Det er verdt det😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Så utrolig bra jobba!! Imponert over deg, Avatar!

Og gratulerer med fast jobb! Det må være utrolig deilig :-)) Eller, det ER utrolig deilig med fast jobb:-)

 

Her går det i bølger og daler.. Var på 69,7 her om dagen, ikke gått mer opp eller ned (eller jo, var 70,3(!!) forrige helg(etter ferien), og gikk ned 600 gr denne uka. Har vært i utdr.lag i helga og dagen derpå indag.. Så.. Jadda.

 

Men fra i morgen er det virkelig skjerpings igjen.

Skal på topptur neste helg, og bryllup om 3 uker. I høstferien skal vi til Syden og DET er virkelig gulroten! Kan ikke fortsette å spise sånn som det her, altfor glad i snop.

Har vært flink denne uka som har gått, ikke noe sjokolade og potetgull i hverdagen, kun litt is hver dag (ble helt forelska i Ben&Jerrys! ) uff.. Ikke bra.

 

 

Men lykke til videre alle sammen!

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...