Gå til innhold

Slankekrigen 2015 - skravletråd!


Gjest Babydrømmen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Babydrømmen

Stemmer det at jeg ikke skal se den selv? Eller tuller jeg det til, hehe

 

Du må sette linken inn i bildekodene. :) Trykk på bildesymbolet, og lim inn linken og trykk "sett inn bildet". Bildesymbolet ser ut som et grønt tre, to hakk til venstre for smilefjeset som er rett over tekstboksen du skriver i.

 

Se her:

post-40225-0-68104000-1425672313_thumb.jpg

 

Når du jobber med signaturen din kan du trykke "Forhåndsvisning" for å se om det blir riktig. Du ser det likt som oss andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg blir med! Startvekt 23.02 81 kg og 2 Mars ned til 78,5 kg :)

 

Får ikke til å lage slik vektkurve.

 

Sota 76

 

Det er ikke noe behov for å ha en sånn kurve, det er bare noen av oss som liker det på forumet her. :) Da har jeg lagt deg til i listen! Husk å rapportere vekten din i registreringstrådene fremover, og ikke her i skravletråden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Startvekt 81 kg 23.02.15, idag 78,1 ned 400 gram :)/>/>

 

Gratulerer med 400 g ned! :)

 

Jeg blir gjerne med. Startvekt 86,7 kilo i dag mandag 9 mars

 

Målet er 65 kilo :)/>

 

Velkommen med! Jeg har ført deg opp på listen over deltakere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg vil også bli med her! :)/> Har vært veldig opptatt de siste ukene så jeg gikk dessverre glipp av oppstarten, så min startvekt er 60,3 kg i dag mandag 9. mars. Målet er 55 kg.

 

Velkommen med! :) Du er ført opp.

 

Jeg vil også gjerne være med!

 

vekt i dag 83,4

 

Målet en dag er 65 kg, men gleder meg nesten mer til å se 7 tallet som jeg ikke har sett på to år nå:D/> Har ikke satt annen mål for tid en at jeg minimum skal klare 0.5 i uka:)

 

Supert tiltak!

 

Du er ført opp! :D Velkommen med!

 

Jeg vil være med...

Veiedag blir første omgang imorgen, men fra neste uke så blir det fredag.

 

Jeg veier idag 83,6 kg. (Sistt jeg veide meg) men egentlig vekt blir imorra.

Del mål den 28.03.15 er å gå ned til 80 kg.

 

Hovedmålet første omgang er 70 kg 01.07.15.

 

Da venter jeg med å føre deg opp til dagens veiing? Du må beholde veiedag på tirsdager til Slankekrigen, vi må ha felles veiing mandag-onsdag, så vi kan kåre en ukes vinner på torsdager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg begynte som avtalt på stoffskiftekuren lørdag og ja, det er ganske hardt. Jeg skal for en gangs skyld fullføre noe jeg har starta på. Var en tur på storsenteret i dag. Da hadde jeg skikkelig problemer. Det lukta fantastisk godt over alt. I dag har det vært lite mat, men det blir bedre i morgen.

Har hittil tapt 2 kg siden lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei :rolleyes:/>/>

Veiedag i dag. Ned 1,5kg :D/>/>

 

Så bra at du går ned! :) Det er fint om du rapporterer vektene underveis i riktig tråd - den som heter ukenummeret vi er - så er det enklere for meg å holde oversikten over oss alle sammen. :) Jeg har laget en egen tråd nå for uke 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg vil gjerne være med.Startvekt er 67,5kg.:-)

 

 

Da har jeg vært på kurs, og startvekt er 110,1 kg. Klar for ny frisk nå!

 

 

Hei!

 

Jeg vil også gjerne være med her:)

 

Startvekt: 68,40

 

Da er alle dere ført opp! Lykke til og velkommen med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 1 kg ned akkurat... men det reele tallet er nok mellom 0,4 - 0.7 ned da jeg hadde et litt hopp opp og sikkert hadde noe vann i kroppen etter forrige helg. Og egentlig veiedag fradager.

 

Men artig å se så mye ned da. Måtte det fortsette slik :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Hei

 

Jeg begynte som avtalt på stoffskiftekuren lørdag og ja, det er ganske hardt. Jeg skal for en gangs skyld fullføre noe jeg har starta på. Var en tur på storsenteret i dag. Da hadde jeg skikkelig problemer. Det lukta fantastisk godt over alt. I dag har det vært lite mat, men det blir bedre i morgen.

Har hittil tapt 2 kg siden lørdag

 

Det blir spennende å se hvordan fortsettelsen blir for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Da ble det 1 kg ned akkurat... men det reele tallet er nok mellom 0,4 - 0.7 ned da jeg hadde et litt hopp opp og sikkert hadde noe vann i kroppen etter forrige helg. Og egentlig veiedag fradager.

 

Men artig å se så mye ned da. Måtte det fortsette slik :lol:/>/>

 

Det er jo reelt at du veier 1 kg mindre i dag enn for en uke siden, selv om det er noen årsaker til forrige ukes vekt. ;) Gratulerer med nedgangen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Jeg har gått ned 1,1 kg og 1 cm rundt magen. Jeg er veldig fornøyd med denne uken. Nå veier jeg 80,6 og håper at jeg hvert fall om to uker kan se 79-tallet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo reelt at du veier 1 kg mindre i dag enn for en uke siden, selv om det er noen årsaker til forrige ukes vekt. ;)/> Gratulerer med nedgangen! :D/>

 

takk for det babydrømmen - det har du jo rett i- gratulere med fin nedgang denne uken selv.

 

synes det ser ut til å ha løsnet litt for flere, kan det være det fine været som gjør oss mere aktiv uten at vi tenker på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

takk for det babydrømmen - det har du jo rett i- gratulere med fin nedgang denne uken selv.

 

synes det ser ut til å ha løsnet litt for flere, kan det være det fine været som gjør oss mere aktiv uten at vi tenker på det ?

 

For min del er det nøyaktig kaloriregnskap, i tillegg til en målsetning om snitt på 2 trimpoeng per dag. :P Kroppen min går aldri ned i vekt av seg selv dessverre, alltid hardt arbeid, men heldigvis godt at det funker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en liten smell idag, spiste en peanøtt og karamell sjokolade, huff 300 kcal. Har sovet lite i natt pga min sønn på 8 mnd, og søthungeren er ekstra stor fordi jeg har mens. Har fortsatt ikke mer enn 1863 kcal tilsammen allikevel på det jeg har planlagt å spise resten av ettermiddagen/kvelden... :huh: huff dette er ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en liten smell idag, spiste en peanøtt og karamell sjokolade, huff 300 kcal. Har sovet lite i natt pga min sønn på 8 mnd, og søthungeren er ekstra stor fordi jeg har mens. Har fortsatt ikke mer enn 1863 kcal tilsammen allikevel på det jeg har planlagt å spise resten av ettermiddagen/kvelden... :huh:/> huff dette er ikke lett...

 

Men da blir ikkedagen din så værst alikevell :P

Dette er jo bare en dag av mange så det er ingenting å gremme seg over.

Bedre dag i morgen tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Gratulerer til Suzzie som vant den første uken! :D

 

Og utrolig bra jobbet - alle har gått ned i vekt den første uken!!! :D

 

Tilsammen har vi gått ned: 10,1 kg denne første uken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Vil rette en stor takk til dere alle her inne,gode motivatorer :).

Så artig at alle har klart og gå ned i vekt,tenk over 10kg tilsammen :rolleyes: Lykke til videre alle sammen,dette klarer vi :).

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babydrømmen

Tusen takk :)/>

Vil rette en stor takk til dere alle her inne,gode motivatorer :)/>.

Så artig at alle har klart og gå ned i vekt,tenk over 10kg tilsammen :rolleyes:/> Lykke til videre alle sammen,dette klarer vi :)/>.

 

Nå skulle jeg svare på innlegget ditt, men kom bort i "minus"-knappen, det var ikke meningen, men jeg får det ikke bort igjen? :unsure:

 

Jeg tenkte det var litt artig å summere opp hvor mye vi går ned i vekt tilsammen fremover (hvert fall de som rapporterer). :D

 

Håper vi fortsetter å få gode resultater utover våren, finalen er jo rett før 17. mai, så da kan vi alle feire nasjonaldagen litt lettere. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Flygelhorn

Jeg merker iallefall at det er litt lettere å være mer aktiv når det går mot vår. Litt lettere å ta bena fatt når jeg skal på jobb om morgenen når det er lyst og bart ute. Vanskeligere på vinteren med glatt føre og mørket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på dag 8 på kuren, og da har gått veldig bra. Sleit skikkelig i går, men klarte meg. En ting jeg har lært meg av dette er at jammen har jeg viljestyrke jeg og. Ante ikke at jeg kunne være så flink.

Tapet hittil siden forrige lørdag er 4,8kg.

 

Straks reiser vi på harrytur til Sverige. Jeg har med meg en salat av spinat, kokt egg og tomat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på dag 8 på kuren, og da har gått veldig bra. Sleit skikkelig i går, men klarte meg. En ting jeg har lært meg av dette er at jammen har jeg viljestyrke jeg og. Ante ikke at jeg kunne være så flink.

Tapet hittil siden forrige lørdag er 4,8kg.

 

Straks reiser vi på harrytur til Sverige. Jeg har med meg en salat av spinat, kokt egg og tomat

 

 

må si du er standhaftig. håper denne kuren blir en kick-off til deg slik at det blir lettere å fortsette nedgangen også etterpå. lykke til vidre B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...