Gå til innhold

Tre vanskelige kilo


Anbefalte innlegg

Fikk en nedtur i dag. Vi kommer ikke hjem neste helg allikevel, men må være her to uker til :( Så i dag etter frokost fikk jeg reist hjem en snartur for å hente litt mer klær. Da hoppet jeg raskt på vekta og den viste 59,8. Da hadde jeg jo spist frokost og drukket masse kaffe. Derfor trekker jeg fra ca 300 gram og tror at nettovekten kan være ca 59,5. Det er jo i så fall ikke all verdens av nedgang, men så lenge det går nedover så sier jeg meg fornøyd slik situasjonen her er nå.

 

Så fikk jeg hentet kjøkkenvekta også. Da begynner ting å hjelpe på. Mangler bare å få beveget meg litt. I går viste aktivitetsmåleren sørgelige 1650 forbrente kalorier. Det er ikke rare greiene :( Jeg VIL gjerne gå eviglange turer og titter lengselsfullt ut av vinduet og opp mot skogen. I morgen får jeg avlastning og da skal jeg gå og gå masse :D Gleder meg som et barn til det!

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så har jeg fått gått noen deilige turer i solskinnet B) Deilig å komme seg litt ut og i bevegelse. Kjenner at jeg begynner å bli passe lei av denne veiingen av maten og registreringen, men jeg vet veldig godt av tidligere erfaringer at det er det eneste som funker for meg. Merker det allerede! Endelig begynner håndtakene å bli borte og jeg har fått mindre ansikt. Ikke så mye som skal til på lille meg. Så 1 - 1,5 kg til skal jeg vel alltids klare. Spørsmålet er hvor lenge jeg må fortsette før jeg er i mål. Går jo veldig tregt når man allerede ligger så lavt som 1300 kcal, så er det ikke mye mer jeg får gjort med inntaket ;)

 

Klapper meg selv på skulderen og gir motivasjon til å fortsette det gode arbeidet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg virkelig kost meg! Har spart opp alle kosemerkene mine til i dag og spist deilig sjokoladekake og Pringles. Koste meg med hver minste lille bit :D Det kan nok være at jeg har gått litt over i forhold til hva jeg har forbrent i dag, men dette går neppe ut over det totale ukesresultatet. Deilig å kjenne på at man kan hygge seg med noe uten å gå helt berserk også. Kontrollerte former :)

 

Ha en nydelig lørdagskveld der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en tur på vekta etter frokost i dag igjen. Den viste 59,6 og da registrerer jeg at jeg veier 59,3 netto :) Det kan være at det er mindre, men jeg vil heller legge på litt vekt for å være sikker. Dette går fryktelig tregt, men det kryper da nedover. Får bare håpe at vi kommer oss hjem snart slik at jeg får litt bedre kontroll på aktivitetene. Jeg løper i trapper når jeg kan, men junior må jo ha kontinuerlig tilsyn.

 

Skal bli så deilig den dagen jeg kan slutte med å føre opp alt jeg spiser! Håper det ikke blir så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag jublet jeg! :D Jeg veide 59,2 etter frokost i dag. Da er det håp for at jeg kan se 58-tallet til uken. Ååååh, det hadde vært så deilig! Jeg kjenner virkelig på det å måtte holde seg til 1300 kcal hele tiden nå altså! Kan jo ikke unne meg noe som helst utenom ordinær mager mat :( Det er jo ikke rom for så mye som en liten is engang! Til uken blir det mye mer bevegelse og faktisk litt trening igjen, så da kommer jeg til å øke til 1400. Får håpe at kroppen sier ja takk til det og allikevel krympe noen cm. Motivasjonen er i hvert fall til stede ennå og jeg gleder meg til vekten viser 58 :D Da er det bare å hoppe rett til hold vekten trådene. Er så glad så glad :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubelen vil ingen ende ta :D I går fikk vi komme ut fra sykehuset og jeg er så glad så glad for det! Så hadde jeg håpet å se 58-tallet når jeg kom på vekten hjemme FØR frokost denne gangen. Det gjorde jeg ikke i dag ;) MEN JEG SÅ DERIMOT 57-TALLET!!! Var 57,9 men allikevel da. :P Jeg hoppet opp og ned i dag tidlig som en tulling! He he, at målet nå endelig er nådd er nesten helt utrolig. Jeg har jobbet og jobbet så hardt for dette med å ligge på 1300 kcal og syns til tider det har vært no dritt, men det viser seg jo at det hjelper å være standhaftig. JIPPI :)

 

Jeg har fremdeles en liten uønsket bulk på magen, men den får jeg prøve å få bort etter hvert. Mulig at jeg faktisk må ned til 57 for at den skal bli borte, men det er ikke noe jeg stresser med. Nå skal jeg først stabilisere vekten slik at den ikke spretter over 58 igjen. Og nå som jeg er hjemme igjen kan jeg sette i gang med styrketrening og lange gåturer igjen også. Den bulken på magen skal jammen få kjørt seg :P

 

Så nå takker jeg for meg i denne tråden og hopper glatt over til hold-vekten-trådene selv om jeg mulig tar av 900 gram til etter hvert. Til dere andre som falt fra underveis her vil jeg bare si masse lykke til videre og vi sees i andre tråder!

 

Stor lykkeklem fra Flittiglisa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...