Gå til innhold

Tre vanskelige kilo


Anbefalte innlegg

Heisann :)/> Siden jeg ikke finner noen tråd som passer for akkurat meg, så starter jeg min egen. Etter graviditet for snart tre år siden så gikk jeg ned det meste igjen, men de siste tre kiloene sitter bom fast :angry:/> Jeg prøvde meg litt på GR på nyåret, men siden jeg ikke fikk særlige resultater på 3-4 uker så mistet jeg motivasjonen og ga opp vektnedgang. Har riktignok heller ikke gått opp, men mine 61 kg sitter som limt fast alle veier på mine 164 cm høyde. Startet opp igjen på mandag og har holdt meg stort sett på 1300 kcal hver dag. En liten "sprekk" på fredag siden det ble både popcorn og cider, men da viste pulsklokka at jeg hadde forbrent 2200 kcal og da gikk det opp i opp.

 

Utfordringen min er normalt sett ikke hverdag eller trening, men helgekos med rødvin og/eller cider. Mulig den vanen har noe med alderen å gjøre :rolleyes:/> Jeg ser jo når jeg registrerer at det ikke er mye som skal til for at kaloriene kommer flyvende hvis jeg drikker slikt. Greit at man kan kutte ned på annet resten av dagen hvis man planlegger et par glass, men det skriker inni meg at dette blir gal prioritering :)/> Så det er vel bare å innse at slik kos må begrenses som alt annet. Utover dette så er jeg helt avhengig av å registrere absolutt alt som jeg putter i munnen. Jeg har etter hvert fått et godt øyemål og vet hvor mye kalorier det er i ulike matvarer og hvor mye det det omtrentlig veier, men det er noe med at når man ser totalen nedskrevet så blir det så mye enklere for meg å kontrollere inntaket.

 

Så i morgen starter jeg uke to med friskt mot og håper at vekta har gått ned med noen gram. Hyggelig om flere slenger seg på. Har som mål at vekta skal vise 58 senest innen 1. mai. Da vil bunaden sitte fint igjen til 17. mai også! Mener at det burde være realistisk. Er vel viktig at dette ikke strekker ut i det vide og brede heller, for da vil jeg tro at motivasjonen vil komme til å dale atter en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Resultatet fra forrige uke ga 0,5 kg ned. Ikke all verden, men jeg så i hvert fall 60-tallet i dag og det var deilig. En cm mindre rundt livet ble det også. Så får målet bli at jeg går ned ytterligere noen gram til neste veiedag om en uke. Hadde håpet at vekta skulle vise mindre i dag, men sitter kiloene limt fast så skal det vel noe til å få de vekk antakelig B)

 

Klapper meg selv på skulderen og gjør meg klar for en ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kanskje jeg kan henge meg på den tråden her. Er selv over 40 år,178 høy og veier nå 73 kg, gikk ned 10 kg for 5 år siden men gikk opp igjen 14, så i fjor høst begynte jeg på drop in kurs hos GR, så standard kurs og etter -11,5 så har jeg begynt på Hold Vekten Kurs. Jeg har fortsatt igjen ca 3 kg som skal ned, men dem sitter bom fast både fordi de er vanskligst med de siste kiloene + at jeg litt for ofte går på noen "smeller" nå og at det er vanskelig å hente seg inn når man ikke har veiing vær uke.

Jeg er en "racer" på og unngå og veie meg hjemme, så her har jeg også en jobb å gjøre hver uke.

Kankje vi kan motivere og støtte hverandre for å få til de siste harde kiloene. Jeg gikk på en smell i går kveld med frotsing av is som var igjen etter en bursdag i helgen, så idag kjører jeg dobbel treningstime.....Blir tøfft men må betale for utskeielsene :-( Håper jeg hører fra deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kanskje jeg kan henge meg på den tråden her. Er selv over 40 år,178 høy og veier nå 73 kg, gikk ned 10 kg for 5 år siden men gikk opp igjen 14, så i fjor høst begynte jeg på drop in kurs hos GR, så standard kurs og etter -11,5 så har jeg begynt på Hold Vekten Kurs. Jeg har fortsatt igjen ca 3 kg som skal ned, men dem sitter bom fast både fordi de er vanskligst med de siste kiloene + at jeg litt for ofte går på noen "smeller" nå og at det er vanskelig å hente seg inn når man ikke har veiing vær uke.

Jeg er en "racer" på og unngå og veie meg hjemme, så her har jeg også en jobb å gjøre hver uke.

Kankje vi kan motivere og støtte hverandre for å få til de siste harde kiloene. Jeg gikk på en smell i går kveld med frotsing av is som var igjen etter en bursdag i helgen, så idag kjører jeg dobbel treningstime.....Blir tøfft men må betale for utskeielsene :-( Håper jeg hører fra deg :-)

Hei Jojo23! Hyggelig at du henger deg på :) Ja, disse smellene vet jeg litt om... I går skulle jeg ta 3 dl vin (hadde målt opp på forhånd og registrert inn) sammen med kjæresten. Det ble ikke bare 3 dl for å si det slik. Det ble vel heller nærmere det dobbelte. Ikke at det er så mye på en hel kveld, men jeg trengte ikke de ekstra kaloriene :blink: Heldigvis ble det ikke snop eller masse mat i tillegg da, så jeg håper det ikke gir så altfor store utslag. Har en jobb å gjøre denne uken med ekstra trening jeg også!

 

Jeg er motsatt av deg når det gjelder veiing. Jeg klarer ikke la vekta være og må på den nesten hver dag. Det spiller jo ingen rolle i og for seg, for vekta går jo ikke noe mer ned av den grunn, men jeg er jo så nysgjerrig hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jojo23! Hyggelig at du henger deg på :)/> Ja, disse smellene vet jeg litt om... I går skulle jeg ta 3 dl vin (hadde målt opp på forhånd og registrert inn) sammen med kjæresten. Det ble ikke bare 3 dl for å si det slik. Det ble vel heller nærmere det dobbelte. Ikke at det er så mye på en hel kveld, men jeg trengte ikke de ekstra kaloriene :blink:/> Heldigvis ble det ikke snop eller masse mat i tillegg da, så jeg håper det ikke gir så altfor store utslag. Har en jobb å gjøre denne uken med ekstra trening jeg også!

 

Jeg er motsatt av deg når det gjelder veiing. Jeg klarer ikke la vekta være og må på den nesten hver dag. Det spiller jo ingen rolle i og for seg, for vekta går jo ikke noe mer ned av den grunn, men jeg er jo så nysgjerrig hele tiden :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Kanskje vi skal finne en middelvei med den vekta he he. Jeg må ihvertfall igang med å veie meg en gang i uka ellers går det feil vei. Skal veie meg nå onsdag før påske og hver fredag etter det. :blink:

Trente dobbelt igår for å ta igjen "is smellen" på tirsdag, gikk greit det men ble litt heavy for ryggen kjenner jeg men men det kommer seg :rolleyes: . Har noen utfordrende dager matmessig ser jeg, skal bowle og spise pizza med jobben i kveld, i morgen er det jentekveld med ost,kjeks og vin + snop. Så er det påske med litt ekstra sosialt og kos. Uansett jeg vet at hvis jeg bruker hue, koser meg med måte og trener så burde jeg klare meg uten vektoppgang. Har klart det før, men det er lettere sagt enn gjort :unsure: Målet mitt får være å holde vekten i påske også gå for -2 -3 kg i april/mai. Et realistisk mål håper jeg. :-) Vi får motivere hverandre gjennom påsken :D

Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utfordringene står i kø. Var på lunch på jobben i dag med tapas og diverse. Ekstremt irriterende at alle grønnsaker og salat bare var "pynt". Jeg stjal all "pynten" jeg og de andre kikket rart på tallerkenen min 😊 Begynner å skjønne hvorfor det er så mange overvektige... Det finnes jo knapt grønnsaker på norske fat!! Det var vanskelig å la være kakene, men jeg tviholdt på kaffekoppen og håpet ingen la merke til at jeg ikke spiste kake... Er litt lei av å forklare at kake ikke er det jeg trenger akkurat nå.

 

Så var det kvelden da. Fikk en venninne på besøk som kom med vin 😳 Ja, da ble det jo straks en flaske delt på to da. Igjen så har jeg brukt ekstra kalorier på to timer snømåking, men det er jo nettopp slike ting som gjør at jeg holder vekten og ikke går opp/ned! Jeg er en racer på å holde vekten. Kanskje jeg burde bli hold-vekten-instruktør? Ha ha ha, måk snø og drikk vin?? Hi hi, tipper det ville blitt VG oppslag 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter. Vært ganske flink i dag med både trening og kosthold. Lagde chili con carne til middag i dag. Utrolig god den fra GR ispedd med den til Trines matblogg. En kanelstang gjorde susen! Kunne gjerne vært litt mer spicy i følge familien, men da vet jeg til neste gang. Hadde i et par gulrøtter også selv om det ikke er så vanlig. Junior mente det ble litt vel mye grønnsaker og syns ikke det svarte helt til forventningene, men jeg er ganske sikker på at det ikke hadde vært så merkbart om jeg hadde hatt litt mer chili i. Ha en fin helg alle sammen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter. Vært ganske flink i dag med både trening og kosthold. Lagde chili con carne til middag i dag. Utrolig god den fra GR ispedd med den til Trines matblogg. En kanelstang gjorde susen! Kunne gjerne vært litt mer spicy i følge familien, men da vet jeg til neste gang. Hadde i et par gulrøtter også selv om det ikke er så vanlig. Junior mente det ble litt vel mye grønnsaker og syns ikke det svarte helt til forventningene, men jeg er ganske sikker på at det ikke hadde vært så merkbart om jeg hadde hatt litt mer chili i. Ha en fin helg alle sammen 😃

  • Dårlig innlegg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Helgen har gått sånn passe her, sikkert ikke bra nok for vekta, men vi får se på onsdag når jeg skal tvinge meg på vekta :unsure: Skal på trening nå og løpe/gå 5-7 km, syns det er godt på en søndag og å med seg en økt..

Lagde forresten Kesam is Igår, den var helt grei sammen med litt frosne bær, så det blir kveldskos idag også :rolleyes:

 

Jeg kjenner at skal jeg ned så må jeg legge inn et ekstra gir og være enda strengere, :angry: men vet ikke om mitt i påsken er tia for det. Jeg er ihvertfall bestemt på å samle mye treningspoeng i påsken så får vi håpe på at det går opp i opp med litt kos uten noe ekstra kilo :):huh:

 

Kommer snart flere påskeoppdateringer

 

Ha en fin søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ingen overraskelse da jeg gikk på vekta i dag. Hadde fått på meg 0,3 igjen. Har jo ikke vært flink i helgen. Det har blitt både det ene og det andre. Kjenner ikke igjen meg selv. Pleier ikke tulle slik når jeg har satt meg mål, men tror det kan ha noe med påsken å gjøre. Blir en del trening og bevegelse, men det hjelper lite når det man putter i seg ikke står i stil. Jeg får nok også ha som mål å komme meg gjennom påsken uten å gå opp i vekt. Jeg skal selvfølgelig passe meg for å spise for mye, men må ha som mål at det ikke er ille dersom vekten står stille. Vi er flinke til å være i bevegelse og da klarer vi dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wacko: Hei

 

Ja vi skal klare det, har lagt opp løpet til 5 treningsøkter denne uka og det bør jeg få til. :huh: Blir også litt kos, men får kun lov til å "ta helt av" en av dagene, de andre dagene lagt mindre. :D Jeg er supergod til å legge planer og tenke smart, men noen ganger verre å gjennomføre, men forsøker vi ikke i det hele tatt så går det feil vei :(

Tenker også sånn at etter påske er det 5 uker til 17. mai, da burde det være mulig å kjøre litt steinhardt en periode for å ta de 2-4 siste kiloene. Er bare en feil og det er at vi skal på firmatur første helga etter påske, snakk om ødeleggende :angry: , men det er 2 dager av 35 dager frem mot 17 mai, så hvis de andre 33 dagene er bra, så burde det gå.......Verdt et forsøk :D

 

Idag er det spinning på programmet, 60 min. slit, men godt etterpå:-)

 

Skal gi deg beskjed hvordan jeg ligger ann på vekta onsdag, for jeg SKAL på den vekta enten jeg vil eller ei......vet ikke helt hva jeg er redd for? Kankje at den skal vise plutselig 5- 10 mer...he he :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre fra deg i morgen :) Det blir spennende! Jeg kjenner at jeg må starte på litt ny frisk etter påske. Skal på kjærestetur til Danmark nå og da kjenner jeg at det blir helt feil å telle kalorier. Klart at jeg skal tenke på å putte på ekstra salater og grønnsaker, men det er nok vinen jeg sprekker på. Skal på vinsmakekurs også... Ikke noe sjakktrekk denne turen alt i alt, men jeg SKAL tenke på at jeg ikke trenger å putte i meg masse dressinger, fløtepoteter og annet fetende i tillegg til det jeg vet kommer. Noe har jeg da tross alt lært av GR :P

 

Hører fra deg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

Først seier unnagjort og det var og gå på vekta....he he ? :rolleyes: Den viste 100 g mindre enn forrige mandag. Det vil si at jeg har 800 g igjen til mitt mål og 2,8 kg til jeg drar på ferie til Kypros i juli for å ha 2 og "gå på" Hadde vel egentlig håpet på noen flere 100 g ned, men på slutten nå så tåler jeg ikke en eneste utskeielse på 7 dager hvis jeg skal ned kanskje til og med ligge på 1200 kalorier pr. Istedenfor 1400. Ja ja som jeg sa det får vise seg frem mot 17. Mai hva som må til.

Nå syns jeg vi skal kose oss men bruke litt fornuft som du sier selv.

Vi skal ha gjester ikveld med tapas god vin og sikkert litt sjokolade, og jeg skal spise uten dårlig samvittighet men med måte, når det gjelder vin, der går sikkert jeg også på en smell he he ;)

 

Først noen timer på jobb og så en løpetur på mølla så er jeg klar for gjester og påske :D

 

Kos dere på Danmarkstur, gleder meg til å høre om vinsmaking etc. Vi snakkes veldig snart igjen :D

 

God påske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D/>

Først seier unnagjort og det var og gå på vekta....he he ? :rolleyes:/> Den viste 100 g mindre enn forrige mandag. Det vil si at jeg har 800 g igjen til mitt mål og 2,8 kg til jeg drar på ferie til Kypros i juli for å ha 2 og "gå på" Hadde vel egentlig håpet på noen flere 100 g ned, men på slutten nå så tåler jeg ikke en eneste utskeielse på 7 dager hvis jeg skal ned kanskje til og med ligge på 1200 kalorier pr. Istedenfor 1400. Ja ja som jeg sa det får vise seg frem mot 17. Mai hva som må til.

Nå syns jeg vi skal kose oss men bruke litt fornuft som du sier selv.

Vi skal ha gjester ikveld med tapas god vin og sikkert litt sjokolade, og jeg skal spise uten dårlig samvittighet men med måte, når det gjelder vin, der går sikkert jeg også på en smell he he ;)/>

 

Først noen timer på jobb og så en løpetur på mølla så er jeg klar for gjester og påske :D/>

 

Kos dere på Danmarkstur, gleder meg til å høre om vinsmaking etc. Vi snakkes veldig snart igjen :D/>

 

God påske :D/>

Gratulerer med vektnedgang! At du i hele tatt kom deg på vekta er jo en seier vil jeg tro ;) Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en herlig påskeferie med masse god mat og altfor mye god drikke. Vet nesten ikke om jeg tør gå på vekta i morgen... Tok en to timers økt i skogen i dag, men det veier neppe for fire dager med kos. Kjøpte bevisst ikke noe godterier fra taxfree. Kan ikke ha slikt i hus. Må starte fra skratch på tirsdag tror jeg. Da er jeg tilbake på jobb og til normalen. Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tiilbake til normalen ja på godt og vondt ;) Har både jobbet og hatt litt fri + fått gjort en del hjemme som skulle vært gjort for lenge siden :unsure:

Når det gjelder mat,vin og gotteri så har jeg både spist for mye og feil, gjort noen bra valg men det kunne vært mye bedre, har fortsatt mye å lære her når det gjelder å kose seg med måte.

Er godt fornøyd med en ting og det er trening, har trent 7 av de siste 9 dagene + sjauing hjemme som har slått ut positivt på skrittelleren :-) Men vi som har fulgt GR en stund vet at trening er 20 % og kosthold er 80 % 😂😂.

Helt sikkert gått opp litt igjen, men som sagt nå er det bare å registrere frem mot første delmål ...17. Mai og ta de siste sure kiloene. Jeg er sikker på at vi klarer det i april/mai/juni :D

Begynner som sagt med en firmatur til helgen.......hurra....trengte ikke den nå.....men får prøve å holde litt igjen 😂😂

 

Ha en fin dag,stå på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Gikk på vekta i dag etter en påske uten registrering. Det kunne vært verre tross alt. 61,3 kg. Det er riktignok 0,3 mer enn da jeg startet, men innser at dersom jeg ikke hadde startet før påske så kan det være at vekta hadde vært enda drøyere nå. Alltid greit å ha litt å gå på. Jeg må bare si at jeg i bunn og grunn er fornøyd med at jeg sirkulerer rundt mine fastlimte 61 kg etter en slik påske! B)

 

Denne uken starter jeg på ny frisk, men får nok en utfordring til allerede til helgen. Da bærer det utenlands igjen og vi kommer hjem på mandag. Det blir nok ikke så mye vin denne gangen siden vi skal ha med barna, men god mat blir det nok. Det er sørgelig lite grønnsaker på restauranter altså! Jeg pleier å be om ekstra, men som oftest er de surret i haugevis med olje og da veldig ofte bare løk og paprika som ikke metter noe særlig. Lurer faktisk på om jeg må ha en liten backup i veska ;) Så målet mitt nå frem til helgen er å få av disse 0,3 og det burde være mulig. Må deretter gi meg et klaps på baken for å komme ut av denne evige runddansen med av og på med en kg opp og en kg ned.

 

Ha en strålende vårdag der ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg! Jeg tok en kontrollvekt i dag for å sjekke at jeg virkelig ikke hadde gått opp mer i påsken. Fikk en positiv overraskelse :-) Viste nemlig 60,5 igjen :-D Jippi! Da MÅ treningen i helgen ha hatt positiv effekt. Jeg ble så motivert at jeg kjøpte et gullmedlemsskap. Litt usikker på hvilket kalorinivå jeg bør ligge på, for noen dager er jeg svært aktiv og da blir 1300 altfor lite. Andre dager er jeg lite aktiv og da blir 1600 kanskje litt i overkant hvis man ønsker nedgang. Jeg vingler.... Supert om noen har erfaringer å dele. Pulsklokken min kan vise alt mellom 1800 og 2200 kcal. Jeg vet jo at jeg har en god balanse mellom inntak og det jeg forbrenner siden vekten er stabil, men nå er jo målet å gå litt mer ned.

 

Offisiell veiedag er ikke i dag, så dagens resultat noteres ikke andre steder enn i hodet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, da har du gjort masse bra valg. 😃

Jeg ligger på 1400 kalorier (foruten påsken og til helgen ) fordi jeg fortsatt skal ned, jeg ligger på det samme om jeg trener mye eller ei, men jeg kjenner selvfølgelig at jeg blir mer sulten, og da hender det at jeg tar en appelsin eller et knekkebrød utover det jeg skal 😃

Jeg har blitt forespeilet et kaloriinntak på ca 1700 pr. Dag når jeg har nådd målet mitt og, der bør jeg holde meg enten jeg trener eller ei.😃😳

Jeg tror du må prøve deg frem litt , men hovedsaken må være å ikke legge seg sulten, det er ikke alright😒

Jeg skal på mitt 2. hold vekten kurs ( selv om jeg ikke er helt ferdig) mandag 27.april. Skal love og veie meg to ganger før det, men kjenner meg mega tung i kroppen etter påsken, til tross for masse trening, så jeg orker ikke gå på den helt ennå.ðŸ˜ðŸ˜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1700 kcal for å holde vekten høres lite ut altså, spesielt hvis du trener en del. Det er sjeldent (aldri) at jeg forbrenner mindre enn 1700 i løpet av et døgn. Har aktivitetsmåleren til Polar som viser det meste slik som antall forbrente kcal, antall timer effektiv søvn, antall timer som jeg har sittet og stått, om jeg har løpt osv. Det sies jo at man ikke skal ligge under 500 kcal av det man forbrenner. Det er derfor jeg sliter litt med det å ligge jevnt på 1300 de dagene jeg trener mye. Visse dager vil jo det bli 900 i underskudd, mens på late dager blir det 300. Hm, er nok kanskje snittet i løpet av uken som gjelder da antakelig. Tror jeg gjør som deg og legger meg på 1400. Så har man jo også litt å gå på før den grønne haken forsvinner. Det gjør jo at vi kan spise de ekstra kaloriene de dagene vi er veldig aktive.

 

Men aller først skal jeg på tur :) Har i hvert fall fått gode score på kostholdet og da betyr det vel at jeg gjør noe riktig! Kos deg i helgen, men velg smart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, mulig 1700 er lite enkelte dager som det blir mye trening, ser jeg også har et snitt på 2000 på polarloop. Vi får se, men får ikke prøvd det ut ennå. De neste 5 ukene blir det magert og fokus, nå må jeg ta igjen påsken og helgen. Føler meg rimelig misslykka, gikk på alle smeller det var mulig i helga, mye drikke, mat, og smågodt:-( Vi fikk helt sinnsyke mengder met mat på denne turen + at det var veldig klassisk firmatur med "tut og kjør" hele tiden, så tematet tenke smart var ikke til stedet. Men jeg VIL IKKE tilbake, så her er det bare å hoppe rett inn i systemet til GR. Tenker jeg legger meg på 1200 - 1300 kalorier noen dager for å få en "Kick start", så ser jeg hvordan det føles ut i slutten av uka. Fy fader så fort buksa strammer når man har skeia ut skikkelig:-( Uansett morro var det så lenge det varte, men nå er det nok. Klar for en mager uke, skal bli deilig :-)

Ha en fin mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem i går kveld etter en herlig ferie. Har prøvd å velge noe smart, men det ble altfor lite bevegelse. Kjenner godt at vekta ikke har gått ned for å si det slik :P I går kveld måtte jeg liksom "lande litt" etter reisen og sank ned i sofaen med hundrevis av kalorier :blink: Så du er ikke den eneste som kjenner seg mislykket...

 

Nå er all ferietid og selskapeligheter over på lang tid for min del. Kjenner at kroppen lengter etter gode treningsøkter og sunne vaner igjen. Legger meg på 1400 kcal og skal være standhaftig på det. Prøver meg på vekta i morgen, men regner med at jeg får en skikkelig nedtur. Det får bli som det blir, for nå er jeg i gang igjen. Dette fikser vi! Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja alle festligheter er det også lenge til hos oss, så all mulighet til å leve magert og få noen gode treningsøkter. Ser at 1400 kalorier er lite nok å ligge på så er ikke så mye vits i å legge meg under, da sprekker jeg nok lettere. ;) Vi skal klare det, bare vent ,når vi nærmere oss 17 mai så er mye gjort, må ha trua :D Ha en flotters dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 61,0 kg :lol: He he, ja da er jeg like langt som da jeg startet da, men heldigvis ikke oppgang etter både påske og langhelg på ferie! I kveld skal jeg danse zumba og da får jeg svettet skikkelig. Gleder meg til det. Har vært altfor lite aktiv i det siste. Kjenner nå at motivasjonen er på topp og at treningsgleden er tilbake.

 

Ha en strålende dag der ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

Jeg er også fullt igang med registrering igjen og motivert, ihvertfall 99 %. Er så glad at jeg meldte meg på Hold Vekten Kurs,det holder meg i nakken at jeg skal opp på den vekta om 1 1/2 uke :huh: Allerede nå har jeg bestemt meg for å følge det kurset enda et år, når dette kurset går ut i 2016. Nå må jeg lære meg å holde meg unna de store vektoppgangen en gang for alle :unsure:

Trening blir alt fra 2-4 ganger i uka fremover, mye aktiviteter med gutta fremover, men prøver alltid å huske på hva kurslederen sier "trening 20 %,mat 80 % " når man skal ned eller holde vekt. Så inntaket av hva man putter i munn teller mest!

Stå på :D

 

Ha en fin dag i vårsolen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...