Gå til innhold

Ny her... Fler som skal ned ca 15 kg?


Gjest Bolleline
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 
Jeg har også tatt et kurs før, men gikk ikke ned så mange kilo da, det var mye som skjedde samtidig. Nå er jeg klar igjen, 2 kg tyngre enn sist jeg startet... så jeg skal ned ca 17 kg til trivselsvekt. Jeg vil gjerne være med her. 

Jeg er 24 år og student på 5.året. Det byr på utfordringer fordi jeg sitter mye i ro når jeg studerer.. Så her er det kostholdet som må utgjøre forskjellen, og det er der utfordringen ligger også. Kurset (nettkurs) starter mandag, men jeg er i gang med å registrere mat :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiskebolla

Jeg er med?jeg skal ned ca 15kg. Tatt av 4,7kg så langt. Jeg fødte i april, og etter to svangerskap tett etter hverandre, er jeg veldig klar for å bli meg selv igjen! Jeg går på nettkurs (begynte i august), og det fungerer bra. Nå er jeg lei av å være for stor for hele garderoben min! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at vi er fler som skal ned.. Morro når man er fler. Jeg har vært sløv med å være inne på forumet men skal skjerpe meg??

Jeg har ikke veid meg nå, har mens og da velger jeg å holde meg unna vekta en stund fir å ikke miste motivasjon ettersom vekta øker da.. 

Men jeg vet det går rette veien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal ned ca 12 kg til, har gått ned 2,5 hittil.

Går ikke på kurs da det ikke er noen som holder her hvor jeg bor, men har gått endel kurs før, og skal prøve å klare det på egen hånd. Har heldigvis en mann som også prøver å ta av noen kilo, så da støtter vi hverandre. ;)

Har tidligere gått ned over 20 kilo på kurs, så vet at det funker! Men har dessverre pga diverse hendelser i livet mistet kontrollen, og fått på igjen en god del av de. :(

Skal prøve å bruke forumet litt mer aktivt for å ha "gruppefølelsen" en har på kurs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, jeg kan gjerne følge deg på veien. Selv skal jeg ned 10- 15 kilo, men bare 10 kg i første omgang, til des. tenkte jeg. Kommer tilbake med mer.Ønsker deg en fin og hyggelig dag. Mvh. BRITT, på nettkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Jeg er med. Har gått på kurs lenge. Altså over ett år. De første 3-4 månedene gikk jeg ned i vekt, ca 0,5-1 kg i uka, men etter dette har jeg stått stilt. Det vil si, ett kilo ned, ett kilo opp igjen, osv. Aner ikke hva som skjer, men jeg er for opphengt i vekta. Skal nå kun veie meg en gang i uka og stole på at programmet funker! Har 18 kg igjen før jeg har nådd målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...