Gjest Bolleline Skrevet August 18, 2018 Rapporter Share Skrevet August 18, 2018 Hei Jeg er ny og prøver finne motivasjon til å gå ned ca 15 kg. Fler som skal? Starter i morgen, veier meg da??? H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jewel Skrevet August 18, 2018 Rapporter Share Skrevet August 18, 2018 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sol1 Skrevet August 21, 2018 Rapporter Share Skrevet August 21, 2018 hei? ja vi er flere ja..? målet mitt er 20 kg ned.. startet for 1 uke siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet August 21, 2018 Rapporter Share Skrevet August 21, 2018 Jupp! Må på vekta for å se hvor mye, tipper 12 kg... Er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Littvrang Skrevet August 22, 2018 Rapporter Share Skrevet August 22, 2018 Jeg skal ned ca 18 til. Har holdt på noen uker allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordbæra Skrevet August 28, 2018 Rapporter Share Skrevet August 28, 2018 Hei Bolleline og dere andre☺️Skal ned ca 15 kg nå? Har gått ett kurs, starter et nytt i dag. Ikke det kjempestore vekttapet siste kurset, ca 4 kg, men går inn for å gå ned mer dette kurset. Fant noen bilder av meg selv for 8 år og 15 kg siden i går, det hjalp på motivasjonen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsemusa Skrevet August 28, 2018 Rapporter Share Skrevet August 28, 2018 Hei hei, eg begynte i dag.. skal ned iallfall 15-18 kg er målet.. Tror det kommer til å ta noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heidi Skrevet September 2, 2018 Rapporter Share Skrevet September 2, 2018 Hei. Skal ned 14 kg og akkurat startet. Hadde vert supert å ha noen å dele erfaringer og motivasjon med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fromfittofat Skrevet September 4, 2018 Rapporter Share Skrevet September 4, 2018 Jeg vil være med! Skal gå ned ca 15 kg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
studenten Skrevet September 4, 2018 Rapporter Share Skrevet September 4, 2018 Hei! Jeg har også tatt et kurs før, men gikk ikke ned så mange kilo da, det var mye som skjedde samtidig. Nå er jeg klar igjen, 2 kg tyngre enn sist jeg startet... så jeg skal ned ca 17 kg til trivselsvekt. Jeg vil gjerne være med her. Jeg er 24 år og student på 5.året. Det byr på utfordringer fordi jeg sitter mye i ro når jeg studerer.. Så her er det kostholdet som må utgjøre forskjellen, og det er der utfordringen ligger også. Kurset (nettkurs) starter mandag, men jeg er i gang med å registrere mat :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest snart snuppe Skrevet September 4, 2018 Rapporter Share Skrevet September 4, 2018 Jeg vil gjerne være med! Jeg skal ned ca 15 kg. Startet på kurs forrige uke, og er godt fornøyd med resultat etter første kursuke. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fiskebolla Skrevet September 6, 2018 Rapporter Share Skrevet September 6, 2018 Jeg er med?jeg skal ned ca 15kg. Tatt av 4,7kg så langt. Jeg fødte i april, og etter to svangerskap tett etter hverandre, er jeg veldig klar for å bli meg selv igjen! Jeg går på nettkurs (begynte i august), og det fungerer bra. Nå er jeg lei av å være for stor for hele garderoben min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snuppis Skrevet September 8, 2018 Rapporter Share Skrevet September 8, 2018 Skal ned 11 kilo til. Gått den 3 kg siden start for 5 uker siden. Dette funker. Vi klarer dette! ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bolleline Skrevet September 9, 2018 Rapporter Share Skrevet September 9, 2018 Gøy at vi er fler som skal ned.. Morro når man er fler. Jeg har vært sløv med å være inne på forumet men skal skjerpe meg?? Jeg har ikke veid meg nå, har mens og da velger jeg å holde meg unna vekta en stund fir å ikke miste motivasjon ettersom vekta øker da.. Men jeg vet det går rette veien?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puselusken Skrevet September 10, 2018 Rapporter Share Skrevet September 10, 2018 Hei. Jeg skal ned ca 12 kg til, har gått ned 2,5 hittil. Går ikke på kurs da det ikke er noen som holder her hvor jeg bor, men har gått endel kurs før, og skal prøve å klare det på egen hånd. Har heldigvis en mann som også prøver å ta av noen kilo, så da støtter vi hverandre. Har tidligere gått ned over 20 kilo på kurs, så vet at det funker! Men har dessverre pga diverse hendelser i livet mistet kontrollen, og fått på igjen en god del av de. Skal prøve å bruke forumet litt mer aktivt for å ha "gruppefølelsen" en har på kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Britt Skrevet September 19, 2018 Rapporter Share Skrevet September 19, 2018 Hei, jeg kan gjerne følge deg på veien. Selv skal jeg ned 10- 15 kilo, men bare 10 kg i første omgang, til des. tenkte jeg. Kommer tilbake med mer.Ønsker deg en fin og hyggelig dag. Mvh. BRITT, på nettkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriskross Skrevet September 29, 2018 Rapporter Share Skrevet September 29, 2018 Hei. Jeg skal ned 15-20 kg, gikk på kurs for 1 år siden å gikk da ned 10 kg men i sommer har alt sklidd ut? Tenker å starte på mandag men trenger motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Studentbolla Skrevet September 30, 2018 Rapporter Share Skrevet September 30, 2018 Hei! Jeg er med. Har gått på kurs lenge. Altså over ett år. De første 3-4 månedene gikk jeg ned i vekt, ca 0,5-1 kg i uka, men etter dette har jeg stått stilt. Det vil si, ett kilo ned, ett kilo opp igjen, osv. Aner ikke hva som skjer, men jeg er for opphengt i vekta. Skal nå kun veie meg en gang i uka og stole på at programmet funker! Har 18 kg igjen før jeg har nådd målet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå