Gå til innhold

Glajenta's vei til smalere midje


Anbefalte innlegg

Kick start på veka, med ein nesten fullført 24 timers faste i går. Blei 22,5 tima, glemte at eg fasta når eg var på butikken. Gikk på eit påskeegg tilbud, smakte nydelig😆 så heim å ete middag. I dag er eg tilbake på 16:8 faste. Og held meg til frokost, lunssj og middag. Utenom spisevinduet frå 09-17 går det i vatn, kaffe og te, av og til farris. Var med på ein time kondisjonsøkt ute i kveld. Føler fortsatt at det gir meg astma tendenser, men herlig når timen er over og eg kan hive meg i badekaret og sjå ein serie. Det blir kveldskosen🤐🤓 Har begynt å sjå Nrk serien på nett tv, et sted å høre til. Kan anbefales om der er nokon som vil ha serietips til egentid på kveldane😉

God kveld til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

17 mai feiringen vel overstått. Det har gått noke lunde greit. Sto over isen og gotteri, men spiste både rømmegraut og spekemat med div tilbehør. + litt kaker både hos mor og svigermor. Ellers gikk det i kaffi og cola zero. Spent på morgendagens veiing😅 Håper måtehold viser igjen.

God kveld til alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt på mandag var 71,5 kg, -300 g. Går treigt, men rett veg. Lurer på når eg skal få sjå 60 tallet på vekta😅 jaja, stille her inne for tida. Håper folk ikkje har tatt heilt ferie enda😉 Har forøvrig ikkje tenkt å ta ferie herfra, så lenge målet ikkje er nådd. Har du ein vektplan for sommeren, vil eg gjerne høyre den😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag 71,2 kg. 

Minus 300 g og fortsatt  i sakte gir. Men det går fortsatt rett veg nedover. Men det kjekke i disse dager er at sola og sommeren er her og eg kan ta fram gamle sommerklær som passer. I dag blei det nr 2 av 4 jeans shortser som sitt som eit skudd😊 vi satser på at den blir litt lausare i løpet av sommaren og at nr 3 av 4 kjem på iløpet avv sommaren😉 Den 4 ser veldig liten ut, trur eg donerer den vekk, er tross alt begynt å føle meg konfortabel i egen kropp og som mannen min sa her om dagen, må jo ha litt former å ta i😘 og eg har på ingen måte noke mål om å være der eg var for 20 år sida. Det rare er jo at også den gang var der noko å frustrere seg over. Eg er nok meir konfortabel med egen kropp og utsende no en da. Det kjem vel med alderen, har jo bært frem 4 herlige barn og konsentrert meg meir om dei en egen kropp😃 No har eg meir tid til meg sjølv, så får vi ta det sakte men sikkert mot målet om 65 kg. Eg stresser ikkje. Håper alle har hatt ein strålande pinse😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig BMI under 25, så er nå innenfor normalvekt😃 Veit at ein ikkje skal fokusere så mykje på BMI, men heller cm rundt livet. Likevel var det deilig å komme under grensen for overvekt. Hadde satt eit mål på 60 kg når eg starta, da ville BMI ligge på 21. Men har begynt å halle mot å ende på 64 kg. Så snart målet om 70 er nådd, vil neste mål bli 64 kg. Da vil BMI ligge på 22,4. Er andre opptatt av BMI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag 68,9 kg, ned 500 g.

Egentlig overrasket over det etter ei tullehelg uten like, lite motivasjon og dårlige matvalg🙄 Toppet det heile med å gå på ein sjokoladesmell. Så igrunnen veldig overrasket over tallet på vekta. Med litt meir fokus denne veke skal eg skjerpe matvalg og unngå fristelser. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...