Gå til innhold

Stegtellerklubben


Gjest Melona

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar
DET var mange skritt!!!

 

Hvor lenge gikk du da? Jeg er mektig imponert!

 

 

Eg gikk i 7 timar. Og på tilsammen 4 toppar.

 

Har hatt ferie desse vekene og ungane har vert i barnehage / på skule, så det har blitt masse tid til trening og fjelltur på dagane.

 

Gjennomsnittlig antall skritt i løpet av en dag er ca 15000. Eg er nesten aldri under 10000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Det er lenge siden jeg har vært her inne. men skrittelleren har jeg med meg overalt. Prøver å komme opp i 10.000 skritt hver dag, men det er ikke så lett bestandig... Derfor regner jeg snittet i løpet av en uke - og det skal være over 10.000.

 

En dag i forige uke fikk jeg 19.904 skritt - på en helt vanlig arbeidsdag... sykepleiere går en del de også... (utenom når de har kontordag og masse møter...)

 

Så gøy å se at alle går på!

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skrittellere hvor er dere??

Jeg har vært på storbyferie og har derfor følgende å rapportere:

Lørdag 09.09 - 22084 skritt

Søndag 10.09 - 14914 skritt

Mandag 11.09 - 24822 skritt

Tirsdag 12.09 - 18615 skritt

Onsdag 13.09 - 27254 skritt

Torsdag 14.09 - 31435 skritt

Fredag 15.09 - 8890 skritt

Lørdag 16.09 - 25004 skritt

Søndag 17.09 - 19406 skritt

 

Nå, hvordan går det med dere andre??

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

jeg har også kjøpt skritt teller fra greteroede,og den er jeg kjempfornøyd med.igår kom jeg bare opp i 7500,men pleier å være rundt 10000 eller forhåpentligvis mer..

 

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk eg meg ein ny skrittellar. Og i dag har eg gått til og fra jobb.

Då eg skulle til å gå fra jobb, fant eg ut at eg skulle teste ut ein funksjon på skrittellaren. Det endte jo med at eg nullstilte den. Då var den komt litt over 4000 skritt.

No har eg vert på trening, og no viser den 10330. Så rundt rekna blir det godt over 14000 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare dytte opp denne tråden litt så den ikke forsvinner helt :) Godt å se at det er noen ivrige stegtellere her inne, av og til i hvertfall. Selv har jeg vært forferdelig sløv i det siste, glemmer helt å ta på meg telleren - og ikke det at jeg går så fryktelig mye heller, de gangene jeg har den på, kommer jeg opp i toppen 8 000, et par ganger har jeg har 14 -1 5 000 steg, ellers er det dårlige greier. Kroppen vil ikke! Hoftene verker og jeg er mer sovende enn våken i løpet av dagen....Ikke lett å gå ned i vekt når man ikke orker å bevege seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom jammen opp i 7000 bare på en kjapp tur i østmarka i dag :) 1,5 timer tok det. Hadde stegtelleren på bare på den turen, så jeg vet ikke totalen, men da ser man i alle fall at en kjapp tur monner godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min skritteller har eg ein totalfunksjon, som viser kor mange skritt eg har gått totalt. I tillegg til det antallet eg går kvar dag.

Denne totalfunksjonen nullstiller eg ved vekestart, slik at eg fåt vite kor mange skritt eg har gått totalt på ei veke.

Vekemålet mitt er sådan 100 000 skritt i ei veke. Og forrige veke kom eg opp i 98560 skritt, så det var ikkje langt unna målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen

dette var virkelig motiverende

jeg ble medlem av klubben i dag, og etter aa ha lest hvor flinke dere er skal jeg ned til byen og kjope meg en teller jeg ogsa.

sa fra i morgen er jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har eg gått 17400 skritt.

Tenkte eg måtte få opp denne tråden igjen.

 

På Onsdag bestemte eg meg for å teste skrittlengda mi. Eg gikk ei runde rundt idrettsbana på 400 m. Deretter delte eg 400 m på antall skritt. Det viste seg at eg har brukt 15 cm for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg !! Vel lenge siden sist men det er hos meg sånn ca det samme som før. Gjennomsnitt i uka 16840 skritt pr dag. MEN jeg er jo blitt lat i helgene, her må det skjerpes :) Dere andre er jo så flinke.

God helg da dere og så skal jeg prøve å være aktiv ;):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at alle flittige skrittellerbrukarar har dabba av. Kva er dette?

Har fått meg ein "konkurrent" på jobben. Han installerte seg med ein skritteller nå i forrige veke. Artig å sammenligne antall skritt.

Har forresten gått 15139 skritt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går jeg ;) Denne uka har gjennomsnitten ligget på 15890 pr dag. Blir egentlig det samme hver dag og da er det ikke så spennende. Men det er klart at gåinga gjør sitt både for vekt, kondisjon og humør. Følger med dere andre også, dere er flinke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest lilletrine

Jeg kom meg bare rett over 7000 tallet på skritt telleren i går. Ble utrolig irritert på megselv og når jeg ser hvor flinke dere er skal jeg jammen ta meg sammen igjen. men jeg har hatt en periode med smerter i hofta og nesten ikke klart å gå, så jeg må gå meg gradvis opp over.

Utrolig irriterende.

Før hofta begynte å svikte igjen hadde jeg over 7000 bare etter morgentreningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...