Gå til innhold

Stegtellerklubben


Gjest Melona

Anbefalte innlegg

uff, idag har jeg nesten bare sitti på rompa i hele dag, har ikke hatt stegtelleren på meg engang. Kan ikke ha blitt mange skritta, ihvertall ikke over 10 000. Men men en ny dag imorgen, da skal jeg ta igjen det tapte, prøve å gi litt ekstra ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

I dag har jeg skaffet meg 16800 steg på skrittelleren, får en del gratis skritt når jeg har den på jobb ser jeg, men jeg går nå også en del når jeg er hjemme. Har skaffa eg 3,2 trimpoeng i kveld, er netopp kommet hjem etter å ha gått en lang tur sammen med ei venninne. Virkelig morro med disse skritttellerene.

 

Veldig kjekkt at det er så mange på denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. I dag har eg vært på besøk heile dagen. Det har blitt lite gåing, kun ned til stranda, og sånt. Så det vart kun 7000 skritt denne dagen gitt - og ei solbrent skulder. Men var deilig på stranda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tikka inn på 14.056. Dårligere enn i går fordi kveldsturen vår blei mye kortere enn den pleier. Også var det litt roligere på jobb...

 

I morgen blir det lite gåing. Skal på et par møter før jeg skal på jobb, så det blir nok mye stillesitting.

 

Ååå, det hørtes deilig ut å være på stranda...

 

Gå på!

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Skritt telleren 19808 skritt. Klatring opp og ned og 14,5 time tøff jobbing ble godskrevet med 2 t rolig gange. Fikk meg ca 5 trimpoeng. Det er noe skitt at ikke flesket smelter....slik som smøret i solsteken. Da hadde jeg vært slank nå da :): Men... kanhende det smaker bedre når vi må jobbe for det? Nå står countryfestivalen på Vinstra for tur, med notisbok, skritt teller, GR kursboka og matvekt. (har campingvogn) Så skal jeg prøve å overse at jeg er overvektig og danse som søren. Etter 6 år som country linedance instruktør burde jeg kunne det ennå. Ha en knall wekend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

WOW!!!!!!!!! Er du linedance-instruktør!!!! Jeg melder meg på kurs med EN GANG!!! Når starter det? :) Skulle gjerne vært med deg på den festivalen :)

 

Gratulerer med nesten 20 000 steg! Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

Eve og Katla: Så flinke dere er i varmen

 

Madge: Det blir noen sånne dager innimellom, har hatt noen av dem, jeg også. I går f.eks: 8600 steg! Selv med en lang tur i heia til kvelden, ble det ikke mer. orket ikke å bevege meg hele dagen. Nå sitter jeg her og venter på tordenværet som er meldt - og en skikkelig regnskur. Tenker det blir litt mer levelig temperatur da :) Liker ikke å klage på været, det er ikke det, jeg nyter å sitte i skyggen på slike flotte dager, men det blir for varmt til å trimme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snillemor

På en vanlig hverdag har jeg fra 5-8000 pr dag, i helgene har jeg fra 10000 og oppover til 14-15. Tror jeg må være fornøyd med det slik. Men i morgen startar ferien, da skal jeg skjerpe meg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ha på meg skritttelleren i dag, ja, ja slik kan det gå, hadde nok ikke blitt så mye trim på meg i dag likevel tenker jeg, i dag har jeg rett og slett ikk orka å trimme, var helt utkjørt da jeg kom hjem etter jobb, etter å ha vært ute hele dagen sammen med ungene i dag i den varmen som har vært i dag og de andre dagene var jeg helt utkjørt, orka rett og slett ingen ting, skal nå ikke klage på varmen, men i dag ble det nok for meg i alle fall. Har gått greit trimma disse andre dagnene men altså ikke i dag.........

 

Men nå er det helg og ferie, så da håper jeg både at jeg husker å bruke stegtelleren og får trent mye.

 

Men nå må jeg komme meg i seng, skal ha min siste dag på jobb før ferien i morgen. HURRA :)

 

Kommer sterkere tilbake i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne dagen over også. Bare en dag igjen på jobb før FERIE!

 

Dagen i dag har vært ganske stillesittende, ja. Bare en kort tur på morgenen og en på kvelden. Allikevel blei det 11.712 skritt. Fornøyd med det.

 

Jeg er av de rare menneskene som syns det er deilig å være ute å gå i varmt vær og steikende sol. det er bare å ta med vann og skru ned tempoet litt, så blir det bra. Og shorts og singlett. Her flesker vi til (folk flest er ikke så jålete her jeg bor...)

 

Tror det skal bli kjekt med skritteller i ferien. Da kan jeg ha kontroll på hvor mye jeg har gått og bli motivert til en lang kveldstur hvis tallet er lavt.

 

Jeg blir også med på linedancekurs! Tror trucker er en av de "tøfeste" jeg "kjenner"!

 

Senga roper!

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melona

I hvertfall litt duskregn. Litt over 9000 steg i dag, ikke allverdens å skryte av, men jeg fikk en herlig kveldstur på 50 minutter rask stavgang og innkasserte 2,7 trimpoeng. Nå har jeg bare ETT eple igjen på treet mitt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg bare litt over 10000 steg, har rett og slett ikke gått så langt i kveld som jeg bruker, men jeg har i alle fall hatt den på meg i dag.

Nå regner det her, så det spørs om det holder på å bli annet vær. Men jeg håper nå at vi kan få fin vær fremover også. NÅ er jeg begynt på ferien, så nå håper jeg at det blir god annledning til trening.

 

Skrives i morgn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferie!

 

Jeg innser at den stakkars hunden min kommer til å få mye mosjon i sommer. Får veldig mye gratis når jeg er på jobb. Men til torsdag drar jeg på fjellet og skal bare gå i to hele dager!

 

Fikk ikke så mange skritt at det er til å skryte av i helgen, men snittet forige uke var på 11.459. Så i hvertfall et snitt på over 10.000.

 

Fortsatt god sommer!

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker

Ja så er festivalhelgen over, jeg må si meg fornøyd med egen innsats tross godt over 30 grader hele helgen. Skritt trelleren var min faste følgesvenn og den var gjennomsnitt på 10500 skritt hver dag, unntatt søndag da reiste vi hjem og jeg var sliten! Ved siden av det var det litt danseopplæring av en niese og hehehe hennes noe småfulle kamerater, jeg svømte en god del.....bassenget var faktisk det eneste blivende sted i den heten:D: I går var det mandag og jeg kunne smykke meg med 4 nye trimpoeng. Skritt telleren stanset på 17230. Min ukes totale trimfangst var 19,8 poeng. Nå er det ny uke med nye muligheter. Takk for at dere er her og inspirerer meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mine synder :) Huff, for en helg! Lørdag 4258 steg, søndag 1582 :eek: steg! I går var jeg opp i 4073 steg!!!!!! Hva er det som går av meg!?!? Nå er det full skjerpings. Nei!!! Nå trør jeg i joggeskoene og kommer meg ut. Spark meg bak hvis jeg er her fortsatt om 10 minutter! Avtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har blitt så glad i kvedsturer eg for tida. I går var eg og stavane på ein øde landevei i fult trav i 45 minutter. Resten av dagen var så som så, så skritttelleren runda så vidt 10000 skritt. Denne veka har det berre blitt tre lengre turer, ellers har det regna i bøtter og spann, og da blir den dørstokk mila ekstra tung gitt. Melona vi får prøve å dytte kvarandre å sjå om det hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bedre! Nesten 2 timer tur i heia, 9763 steg og 3,4 trimpoeng innkassert! Flinke Melona :) Og jeg har planer om en kveldstur også, må bote for den slappe helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har blitt så glad i kvedsturer eg for tida. I går var eg og stavane på ein øde landevei i fult trav i 45 minutter. Resten av dagen var så som så' date=' så skritttelleren runda så vidt 10000 skritt. Denne veka har det berre blitt tre lengre turer, ellers har det regna i bøtter og spann, og da blir den dørstokk mila ekstra tung gitt. Melona vi får prøve å dytte kvarandre å sjå om det hjelp.[/quote']

Ja, kveldsturer er herlige, spesielt når det er varmt om dagen, da er det deilig å gå når sola er på vei ned. Ja, vi får dytte i vei! Nå dytter jeg deg ut på tur i kveld, så får du dytte meg, avtale? Samme hvor mange bøtter det plasker ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kveldsturen min overstått! Ja, det ble visst både ettermiddagstur og kveldstur på meg. 22 333 steg tilsammen, 6,5 trimpoeng!!! HERLIG!!! Nå fikk jeg virkelig tatt igjen etter den dovne helga! OG JEG HAR NÅDD TIL TOPPEN AV TREET OG KNASKET I MEG DET SISTE EPLET!!!

 

Nå venter dusjen og senga :) God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Melona så flink du har vært som har skaffa deg så mange steg, og som har klart å brukt opp nok et trim tre. kjempe bra. Og til dere alle som er inne her dere er kjempe flink.

 

Jeg hadde en slapp helg, med lite trimming som går på skritt, men i går og i dag tror jeg at jeg har tatt igjen det, resultat i dag tirsdag ble 25212 skritt og jeg klarte å skaffe meg 7,4 trimpoeng i dag. I går mandag så stoppa den på 16747 skritt. Veldig morro med disse skritt tellerene.

 

Jeg har gjort unna min første uke på internettkurs skal veie meg i morgen og sende rapport til kursleder, er veldig spent på vekten ( har ikke tyvveid meg) . Har fått 24,6 trimpoeng denne uken. Merker at jeg begynte på ferien i går har da mere mulighet for å ha tid til trim.

 

Så nå håper jeg at jeg kan skrive i bloggen min i morgen at jeg har gått ned.

 

Men nå er det senge tid her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til eve, skal krysse fingrane. Du har no vært flink med skrittmengda da.

Eg har også gått kvelsdtur i dag, Melona. Men ikkje i same grad som deg, det var ikkje værst med så mange turer på ein og same dag. Flink er du ja. Eg fekk med meg min mor på tur, og det var veldig deilig å komme seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...