Gå til innhold

3 kg fra og med NÅ!


Gjest Kikkelione

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sitter akkurat og legger inn plan for trim resten av uka. Hva må til for at jeg skal komme opp i 18 poeng' date=' og så legger jeg inn "hva om jeg svømmer på fredag ..., trener studio lørdag ...osv.". Alle monner drar. Jeg skal ut å gå en tur nå, og jeg skal klare de 18 poengene innen mandags morgen. Det er mye for meg, men vil jeg ned, så må det sterkere lut til enn jeg har prøvd til nå! Har jeg gitt meg ennå? NEI!! :-D[/quote']

 

Planlegging er alfa omega! Det er planleggingen som gjør at jeg klarer det. Har feks lagt inn i kalenderen på jobben at jeg skal trene etter jobb, da legger jeg også inn en påminnelse om å spise et eller to knekkebrød 1 time før jeg skal trene. De gangene jeg trener om morgenen tenker jeg gjennom alt jeg må gjøre, feks stå opp kl 6, ut av døren ti på halv 7, være på tredemølla ti på 7 osv.

 

Når man planlegger detaljer, og selvfølgelig pakker (eller legger frem klær) dagen før så forplikter man seg selv veldig mye mer!!

 

Tror du fikser de trimpoengene, stå på. Jeg heier på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 374
  • Created
  • Siste svar
Ja' date=' da er det atter veiing og måling....

 

Forrige uke: 59,7kg NÅ: 59,4 kg

Forrige uke livviddje: 73 cm, NÅ: 73 cm

 

Ikke store forandringene gitt....

Har ikke trimmet en eneste gang denne uken, bare gått noen små-turer innimellom. Satser på ny uke, nye muligheter fra og med i dag;) Fremdeles sykdom her (arghhh!!!) men skal nå prøve å komme meg litt mer ut allikevel.

 

Snakkes![/quote']

 

Synes det er ganske imponerende å gå ned når man er syk, jeg går alltid opp og pleier samtidig å dette fullstendig av alt som heter trening! Stå på! Det går rett vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I alle fall' date=' idag var det veiedag igjen. Og ned tre kilo fra forrige gang! Og flere cm også! Det var så deilig å se. Sånn skal det fortsette, tenker jeg nå. Ikke med tre kilo i uken, altså, men det skal gå nedover. Det er første gang jeg har sett en slik forskjell på displayet på vekta. Og utrolig så motiverende det er!

 

Ha en flott uke, alle sammen![/quote']

 

Godt å høre at det går rett vei, gratulerer. Unner deg den følelsen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

 

Tror du fikser de trimpoengene' date=' stå på. Jeg heier på deg!![/quote']

 

Takk skal du ha! Det er så fint å logge seg på her og vite at dere finnes der ute.

 

Ja, målet mitt er 18 trimpoeng t.o.m. søndag, og nå har jeg kommet til... 12.4! Heia meg, heia meg! Jeg kommer til å klare det! Folkens, da er jeg veldig fornøyd med meg selv, for da har jeg virkelig prioritert det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode svar her :) prøver å endre brødvanene mine. har idag endret til det verre, og brukt ca 700 kcal av dagsrasjonen min på is, kjeks og smågodt... =P det er ikke lett! hehe

 

men uansett, idag er veiedag!

 

og jeg har gått ned 200 gram =)

mye bedre enn sist, med andre ord, da jeg gikk opp 400! men med 200 gram i uka er det ennå 10 uker til jeg når idealvekta mi.. det er litt vel lenge, og jeg tror nok jeg må kutte ut søtsakene om jeg har planer om å nå målet før jeg blir skitlei av slankinga..

 

så her er mine "data":

(tar med fra jeg starta, siden jeg ikke ble på denne tråden før nå denne uka)

start: 50.0

uke 1: 50.4

uke 2: 50.2 =)

(grunnen til at vekta er så lav, er fordi jeg ikke er mer enn 1,50 høy..idealvekta mi ifølge diverse vektkalkulatorer er 48 kg, og ringen rundt magen hinter om at vekta akkurat nå er litt høyere enn den skal være)

 

midje:

start: 63

uke 1: 62

uke 2: 62

 

og det skal fortsette nedover =)

 

natta, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mulig det er litt sent å henge seg på? Trenger litt motivasjon til de siste 3-4 kiloene jeg har planer om å gå ned. Har dessverre gjort en feil ved å legge meg på ca 1000 kcal om dagen. Det anbefales ikke til noen, for forbrenningen har faktisk stoppet helt opp. Dette er 3 uken jeg går på uten å se forskjell på vekten og det er fryktelig frustrerende kan jeg love. Føler egentlig at eneste utvei er å skrenke inn på ytterligere kcalinntak, men vet at det ikke er veien å gå. Har derfor økt treningen med ca 5 trimpoeng nå denne siste uken og håper på at det vil gi resultater. Hvis det er noen av dere andre 3-4 kg slankerne som føler seg i samme bås tar jeg gjerne i mot hjelp og motivasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Hei!

 

Mulig det er litt sent å henge seg på? Trenger litt motivasjon til de siste 3-4 kiloene jeg har planer om å gå ned. Har dessverre gjort en feil ved å legge meg på ca 1000 kcal om dagen. Det anbefales ikke til noen' date=' for forbrenningen har faktisk stoppet helt opp. Dette er 3 uken jeg går på uten å se forskjell på vekten og det er fryktelig frustrerende kan jeg love. Føler egentlig at eneste utvei er å skrenke inn på ytterligere kcalinntak, men vet at det ikke er veien å gå. Har derfor økt treningen med ca 5 trimpoeng nå denne siste uken og håper på at det vil gi resultater. Hvis det er noen av dere andre 3-4 kg slankerne som føler seg i samme bås tar jeg gjerne i mot hjelp og motivasjon:)[/quote']

 

Hei! Det er ikke sent! Det er for sent først når alle over i tråden har nådd sitt mål. For det første er jeg ikke der ennå selv, og for det andre er vi mange som skal ned "bare 3". Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Det er veiedag i morgen. Jeg er en snik, så jeg veide meg forleden og ser jo at det ikke går med racerfart. Likevel; jeg har holdt meg på ca 1400 kcal hele uka igjennom, bortsett fra dager på reise da jeg ikke får veid maten min. Nå lurer jeg på å legge meg på 1400 i uka og 1600 i helgene. Hva tror dere? Synes dere ikke at det ligner mer på det "ordentlige" livet? Er det ikke slik at de fleste av oss koser seg litt ekstra i helgene. Det skal jo være lov. Jeg vet at man kan spare kosemerker osv., men det er jo etter samme prinsipp. Det skal være forskjell på hverdag og helg.

 

Jeg må rett og slett prøve meg fram. Jeg synes ikke jeg får uttelling slik jeg har praktisert opplegget til nå. Men dere, etter dagens trimøkt når jeg målet om 18 trimpoeng, og er veldig fornøyd meg selv der!

 

Rapport kommer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; Wow, Kikkelione, 18 trimpoeng på en uke! Det er ikke bare du som er fornøyd med deg selv, her sitter en som er ganske fornøyd med deg, her også! Hatten av for deg. Bare synd du ikke får så mye uttelling på vekta som du absolutt fortjener. Jeg er dog ikke sikker på om å legge seg på 200 kcal mer om dagen i helgen er den lureste veien å gå... Har du prøvd å regne ut kcaloriforbruket ditt på nytt? Kanskje du rett og slett trimmer mer nå enn før, og derfor bør spise litt mer, hver dag? Det var bare en tanke, du vet så klart best selv.

 

Selv hadde jeg veiedag i dag. Etter de fantastiske resultatene forrige uke (ned tre kilo), hadde jeg både gledet og gruet meg til å gå på vekta i dag. Og jeg var mentalt forberedt på at jeg sikkert hadde gått opp, for slikt noe kan vel ikke vare, tenkte jeg. Den uka forut vekttapet hadde jo vært ganske spesiell. Men, likevel, da jeg gikk på vekta i dag morges, viste den 61,6 kilo igjen! Samme som sist!! Jippi! For en gangs skyld er jeg ikke det aller minste skuffet over å ikke ha gått ned noe denne uka. Bare veldig glad for ikke å ha gått opp igjen. Sånn, da skal vi se om det ikke kan gå enda mer nedover til neste veiedag!

 

Nå hadde jeg gått litt opp i cm, men skitt au! Slikt er vel normalt. Jeg bryr meg i alle fall ikke denne gangen!

 

Lykke til, til dere som har veiedag i morgen! Og ha en fortreffelig søndag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

 

Jeg er dog ikke sikker på om å legge seg på 200 kcal mer om dagen i helgen er den lureste veien å gå... Har du prøvd å regne ut kcaloriforbruket ditt på nytt? Kanskje du rett og slett trimmer mer nå enn før' date=' og derfor bør spise litt mer, hver dag? Det var bare en tanke, du vet så klart best selv.

 

Selv hadde jeg veiedag i dag.

 

Men, likevel, da jeg gikk på vekta i dag morges, viste den 61,6 kilo igjen! Samme som sist!! Jippi!

 

Nå hadde jeg gått litt opp i cm, men skitt au! Slikt er vel normalt. Jeg bryr meg i alle fall ikke denne gangen!

 

[/quote']

 

Hallo, og takk for gode ord. Så fint at du holder deg etter en sånn reduksjon du hadde sist!

 

Jeg tok fram tabellen for utregning av energiforbruk med en gang. Jeg er bare så usikker på hva jeg egentlig skal legge inn på trimpoeng når det varierer en del. Skal jeg ta det jeg minst har til vanlig? Jeg har ikke akkurat 18 hver uke. Vel.

 

Mitt daglige energibehov med minst 7 trimpoeng er 2043 kcal. En reduksjon på 500-800 kcal vil gi en fin og sunn vektreduksjon, sier GR. Det vil si et energiinntak på 1243 - 1543 pr. dag. Nå for tida trimmer jeg mer, og skal vel da spise mer. Det er rart i hodet. Jeg trimmer mer og må defor spise mer. Hvor er logikken? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Etter dagens veiing tenker jeg seriøst tanken på det. Se her:

 

Forrige veiing 61,1

I dag: 61.0

Livvidde sist: 70,5

Livvidde nå: 70

Trimpoeng mål: 18

Trimpoeng: 18

 

Jeg forstår det rett og slett ikke. Dette er lite motiverende. Jeg har bare gått ned 1,2 kilo siden tråden startet. Forresten har jeg vel aldri sagt høyden min, den er 170 cm.

 

Så til svaret på mitt eget spørsmål. Skal jeg gi opp? NEI; FOR DET SKAL JEG IKKE!

Jeg setter mål om 12 trimpoeng for kommende uke.

 

Håper det går bra med dere alle. Ny uke, nye kalorier, nye trimpoeng, så kom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter dagens veiing tenker jeg seriøst tanken på det. Se her:

 

Forrige veiing 61' date='1

I dag: 61.0

Livvidde sist: 70,5

Livvidde nå: 70

Trimpoeng mål: 18

Trimpoeng: 18

 

Jeg forstår det rett og slett ikke. Dette er lite motiverende. Jeg har bare gått ned 1,2 kilo siden tråden startet. Forresten har jeg vel aldri sagt høyden min, den er 170 cm.

 

Så til svaret på mitt eget spørsmål. Skal jeg gi opp? NEI; FOR DET SKAL JEG IKKE!

Jeg setter mål om 12 trimpoeng for kommende uke.

 

Håper det går bra med dere alle. Ny uke, nye kalorier, nye trimpoeng, så kom igjen![/quote']

 

Hei du!

 

Synes definitivt at du IKKE skal gi opp! I den situasjonen vi er, er det kjempelett å gå opp i vekt! Det har du ikke gjort, du har holdt det stabilt! 18 trimpoeng er suverent!!

 

Jeg har gått opp og ned siden vi startet, det er ikke lett! Vi må bare holde ut :)

 

Jeg har ikke veid meg idag, får gjøre det imorgen i stedet. Da kommer min rapport! Er kjempespent så vi får se om du kanskje må trøste meg imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann venner

 

Her er resultatene for denne uken, tror ikke helt på det og er litt småskeptisk, men det går rette vei.

 

Forrige veiing 65,5

I dag: 63.7

Livvidde sist: 79,5

Livvidde nå: 78,0

Trimpoeng mål: 20

Trimpoeng: 23,9

 

Kjører veldig hardt på kondisjonstrening for tiden. Vet ikke om det er lurt, bør vel heller legge opp et treningsopplegg hvor jeg går ned langsomt og legger meg på et aktivitetsnivå som jeg kan opprettholde. Orker ikke en ny sprekk, men kjenner jeg meg selv rett er det vel det som skjer :)

 

Stille på tråden denne uken, hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke: 59,4 kg, NÅ: 59,5 ;)

Forrige uke livviddje: 73 cm, NÅ: 73

 

Åhhhh!!!!!!!!! Skikkelig lite motiverende! Har altså klart å legge på meg, og ikke gått ned en eneste cm! Jeg har ikke klart å nå trimpoengene som jeg satte meg, for det er visst en evig rundans her med feber, oppkast og det som verre er.... Hele familien har nå hatt det, og det set aldri ut til at det går over. Har vært så sliten at jeg ikke har orket å komme meg ut på noe særlig trening!

 

Er litt usikker på om jeg tør å ta med lille snuppa på trening i gjen, for jeg har mistanke om at hun kanskje blir smittet der av de andre barna.... Men da får jeg jo ikke trent noe i det hele tatt:( Nei, jeg tar sjansen på å gå på trening i dag allikevel. Det går nemlig en kjempe bra styrketime!

 

Til kikkelione: Du må ikke gi opp! Føles det ikke bra å vite at du har nådd trimpoengene dine og at du har spist forholdsvis bra? Jeg føler meg iallefall mye sunnere og trives bedre når jeg vet jeg har trent bra, selv om vekten ikke går nedover. Men, all forståelse for at motivasjonen synker, men du må bare stå på! Dette klarer du!

 

Til moving: Kjempe bra jobbet! All grunn til å være fornøyd med deg selv! Du er sånn som jeg ønsker å være med å kunne få til å trene så mye som du gjør! Fatter nesten ikke at det går ann! Så bra med vektnedgang da! Det har du virkelig fortjent!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godte sugen

Hei alle sammen!

Jeg har vært med på en annen link ganske lenge, men dessverre ble det bare jo-jo slanking. Starter nå med blanke ark hos dere og forhåpentligvis topp motivasjon. Jeg skal ned fra 69,2 kg til 64,0. Det jeg sprekker på er alt for mye godt, snacks og kaker. Gleder meg til å komme så godt igang at jeg bare tar 1 kakestykke osv. Gratulerer til alle dere som klarer å gå ned. Jeg må også bli flinkere til å ikke miste motivasjonen selvom jeg står stille en uke eller bare går ned 0,1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke: 59' date='4 kg, NÅ: 59,5 ;)

Forrige uke livviddje: 73 cm, NÅ: 73

 

Åhhhh!!!!!!!!! Skikkelig lite motiverende! Har altså klart å legge på meg, og ikke gått ned en eneste cm! Jeg har ikke klart å nå trimpoengene som jeg satte meg, for det er visst en evig rundans her med feber, oppkast og det som verre er.... Hele familien har nå hatt det, og det set aldri ut til at det går over. Har vært så sliten at jeg ikke har orket å komme meg ut på noe særlig trening!

 

Er litt usikker på om jeg tør å ta med lille snuppa på trening i gjen, for jeg har mistanke om at hun kanskje blir smittet der av de andre barna.... Men da får jeg jo ikke trent noe i det hele tatt:( Nei, jeg tar sjansen på å gå på trening i dag allikevel. Det går nemlig en kjempe bra styrketime!

[/quote']

 

Skjønner at det er frustrerende å stå stille, men du har ikke gått opp. Det er et godt tegn. Særlig med utfordringene dine mht trening! Synes det er bra jeg. Tålmodighet må man ha!

 

Synes du skal dra på trening jeg :) Blir den lille syk så får du takle det når det skjer. Høsten er slitsom og man blir ofte syk. En god motivasjon for å trene er at det på sikt styrker imunforsvaret. Jeg har ennå ikke blitt syk i år, noe jeg pleier å bli mye fordi jeg er i god form. Hvis du jobber langsiktig så vil du kanskje være sterkere neste år?

 

Lykke til! Jeg heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Heisann venner

 

Her er resultatene for denne uken' date=' tror ikke helt på det og er litt småskeptisk, men det går rette vei.

 

Forrige veiing 65,5

I dag: 63.7

Livvidde sist: 79,5

Livvidde nå: 78,0

Trimpoeng mål: 20

Trimpoeng: 23,9

 

 

 

[/quote']

 

Gratulerer! Jeg bøyer meg i støvet! Du har en fantastisk aktivitet, og det er flott at du får uttelling for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Forrige uke: 59' date='4 kg, NÅ: 59,5 ;)

Forrige uke livviddje: 73 cm, NÅ: 73

 

 

Til kikkelione: Du må ikke gi opp! Føles det ikke bra å vite at du har nådd trimpoengene dine og at du har spist forholdsvis bra? Jeg føler meg iallefall mye sunnere og trives bedre når jeg vet jeg har trent bra, selv om vekten ikke går nedover. Men, all forståelse for at motivasjonen synker, men du må bare stå på! Dette klarer du![/quote']

 

Takk for støtte! Jeg har ikke gitt meg ennå!

 

Men over til deg; du har jo vært syk! Ikke rart du ikke klarer å trimme så mye da. Jeg gikk også opp nesten halvkiloet for kort tid siden, så jeg vet at motivasjonen får en knekk. Få sjuka ut av huset og fortsett. Du gir deg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Hei alle sammen!

Jeg har vært med på en annen link ganske lenge' date=' men dessverre ble det bare jo-jo slanking. Starter nå med blanke ark hos dere og forhåpentligvis topp motivasjon. Jeg skal ned fra 69,2 kg til 64,0. Det jeg sprekker på er alt for mye godt, snacks og kaker. Gleder meg til å komme så godt igang at jeg bare tar 1 kakestykke osv. Gratulerer til alle dere som klarer å gå ned. Jeg må også bli flinkere til å ikke miste motivasjonen selvom jeg står stille en uke eller bare går ned 0,1 kg.[/quote']

 

Velkommen, du! Jeg skjønner ut fra nicket ditt hva som er din utfordring! :-D

Jeg kjenner meg igjen med motivasjon. Omvendt er det slik at bra nedgang gir en voldsom selvtillit! For eksempel var jeg ikke fornøyd sist veiing, men jeg er altså en snik, og veide meg igjen allerede i dag. Da har jeg mistet noen hekto allerede! NÅ tror jeg at jeg skal få det til allikevel! Kompliserte psykologiske prosesser. Eller kanskje bare veldig enkle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå!!!!!!!!!!!! Det er bare så deilig å få trent litt igjen! Jeg har jo veiedag på onsdager, så ukedagene for meg er fra onsdag til onsdag. Og nå har jeg fått trent både på onsdag og i dag:D I morgen skal jeg gå en lang tur med lillesnuppa i vogn, tror til og med at jeg skal ta på meg treningstøy. Åh, det er bare så deilig å kunne trene litt igjen, altså. Føler meg MYE sunnere, selv om jeg klarte å spise sjokolade i går.... * fy skamme meg* Men så lenge jeg får trent, så er det veldig bra for meg.

I dag lagde jeg lasagne med kyllingkjøttdeig fra GR oppskrift. JAMMY!! Det var godt!;) Det tar jo ikke så mye lengre tid å lage i fra bunnen av enn det å kjøpe ferdig pakkning.

Det er deilig å være frisk igjen;)

 

Velkommen til alle dere nye her inne!:)

 

*UGNIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Ååååå!!!!!!!!!!!! Det er bare så deilig å få trent litt igjen! *

 

Hei, du! Det oser livsglede av innlegget ditt! Artig å lese! Her er det bare å ri på den gode bølgen. Jeg har akkurat gått en fin tur, og ser at jeg er i rute med hensyn til målet om 12 trimpoeng. Det blir veiing på søndag denne gangen (seks dager siden sist veiing da), for jeg skal oppsøke sol & varme i et par ukers tid. Da blir det uten vekt, men med vett, håper jeg! Jeg håper og tror at jeg har litt nedgang denne uka.

 

Det er snart helg! Jeg håper den blir god for dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat gått en fin tur' date=' og ser at jeg er i rute med hensyn til målet om 12 trimpoeng. Det blir veiing på søndag denne gangen (seks dager siden sist veiing da), for jeg skal oppsøke sol & varme i et par ukers tid. Da blir det uten vekt, men med vett, håper jeg! Jeg håper og tror at jeg har litt nedgang denne uka.

 

Det er snart helg! Jeg håper den blir god for dere alle.[/quote']

 

 

Jeg håper du har gått ned MANGE kilo (;)), det synes jeg du fortjener. Du er kjempe flink som har klart å nå målet med trimpoengene.

Du får kose deg i utalndet da, og ikke tenke altfor mye på kaloriene! Hvor er det du skal? (eh....litt nysgjerrig kanskje:D....) Uansett ønsker jeg deg en god tur, du får kose deg masse hvis vi ikke snakkes!

 

God helg til alle fra ugnip også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godte sugen

Ja, nå står nok en helg for dør. Denne helgen skal det ikke ble noen kjempe sprekk. Skulle det alllikevel bli litt for mye, må jeg ihvertfall ta en skikkelig trimøkt dagen derpå. Jeg lurte litt på om jeg skulle lage noe cottage cheese lapper på lørdagen. De er gode med litt lett syltetøy og mye bedre enn snacks og sjokolade. Var litt stolt av meg selv igår, fant litt "gummi" godt i en skål, la 2 på vekta, for jeg noterer hva jeg spiser, men klarte å putte de tilbake i skåla og ikke i munnen. Tenkte på dere. Det hadde blitt for flaut å gå på en smell første uka, for de 2 hadde fort blitt til 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en kjempefin tur da! Unner deg det, trim og mat kommer til å gå så bra!

 

Ellers er det godt å se at dere er igang med trening.

 

Denne uken har det blitt litt annerledes trening for meg. Var på dansefest og danset i mange timer på onsdag. Kjempemoro! Var også på dansekurs på mandag. Det har blitt to økter på tredemølle, tirsdag og fredag morgen. Og så den vanlige svømmingen på torsdag da. Er veldig fornøyd.

 

Sliter litt med en stiv skulder for tiden. Prøver å myke det opp litt med trening. Nå i helgen tror jeg at jeg skal prøve å la kroppen slappe av og se om det gir seg ;)

 

Så får vi se på mandag hvordan det går med vekt og antall cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Hei!

 

Nå har jeg akkurat avverget et større måltid, nettopp fordi jeg ikke trenger det! Da hadde jeg spist bare for å kose meg, men jeg utsetter akkurat det kose-måltidet til i morgen. I dag har jeg nemlig spist nok! Flink, ja?!

 

Jeg går nok ikke ned "mange kilo". Jeg tror ikke det er mulig når jeg sliter såpass som jeg gjør. Jeg er 170 cm og veide 61 kilo sist jeg så etter, og jeg tror jeg har nådd en vektterskel. Nå er jeg bare ute etter de små justeringer. Men jeg vil nærmere 60-tallet denne uka, og under 60 før jeg er fornøyd. Det var mye lettere å kvitte seg med kiloene for noen år siden, men da hadde jeg mange fler å ta av.

 

Nei, et eple skal jeg unne meg. Jeg måler og veier meg på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...