Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

heisann....jeg er ei jente på 21år som for tiden jobber som omsorgsarbeider på et sykehjem. for 2år siden fikk jeg en prolaps som førte til lammelse i beinet, og et hælvette med vondt. er bedre nå, men har lagt på meg 20kg. var sykemeldt i 6mnd, lå rett og slett rett ut etter de timene jeg var på jobb. klarte ikke å bevege meg mere enn høyst nødvendigst.

nokk om det, nå veier jeg 101kg, og trenger hjelp til å nå målet mitt..

 

noen som vill væme å danne en liten gruppe som kan ha dagelige rapporter og støtte hverandre i tunge og brae stunder?

 

Håper det:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan gjerne være med på det jeg, er inne her mer eller mindre hver dag uansett:)

Er 24 år, blir 25 til mandag. Men jeg har bare spist meg og sitti stille så jeg bare har est ut. Mye var nok det at jeg flyttet for meg selv, og uten noe kontroll kjøpte det jeg hadde lyst på.

Veier 125 kg nå. Da jeg fant ut at nå er det nok veide jeg 143 kilo, så jeg har gått ned noen kilo, men har laaangt igjen å gå.

Neste mål er 123 kilo, da har jeg gått ned 20 kilo, der etter å komme meg ned til 120.

Jeg går ikke ned så fort, derfor har det også vært vanskelig for meg å holde motet oppe.

Så visst du har lyst, så er jeg her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å vært med, prøvde å starte noe samme som deg, men ingen som svarte.. hmmm..

Jeg er 20 år, er 171 høy og veier 92 kg... jeg har som mål å nå 70kg, for det veide jeg ca for 2 år siden, jeg begynte å legge på meg når jeg knakk bekkenet mitt, og akurat uka før hadde jeg vunnet en eske meg friens frieis (er ikke sikker på hvordan det skrives) hehe.. da lå jeg rett ut, men posen mellom beina og colaen ved siden av, vært coloman siden jeg var 13.. pluss at faren min var lat med å lage mat så det ble mye bestillings pizza når jeg bodde der, men har flyttet for meg selv nå, og tyr som regel til det letteste alternativet, for rett over gata har vi verdens beste pizzaria... ha.. men har vært veldig flink denne uken, er oppi 6 treningspoeng hitttil... skal prøve meg på 10....

men innimellom overspiser jeg, det er der dere skal komme inn.. jeg klager over hvor søtsugen jeg er ettermat og godis, så skal dere svarer.. og det samme gjelder dere. dere klager til meg og jeg svarer...

 

Jeg håper dere blir med, for trur dette kan hjelpe....

 

KLem D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se vi klarer dette:) melder på mange andre side oxo, men det gjør ikke meg noen ting å bli pusha på fra andre oxo, bare fint!!;)

Nå har jeg hatt to dager hvor alt er gått knirkefritt.. Tar en dag av gangen:)

Føste trening i dag etter å ha vært sjukling:)

Det var digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kunstner jeg er.... For det mååå jo være et kunststykke å legge på seg nesten 8 kilo fra juni til nå?

Alt det jeg hadde jobbet og slitt for er til ingen nytte,men nå kjenner jeg at viljen er på vei tilbake. Er 1.62 cm med 75,7 kilo plassert alle de gale stedene.

Vil ned til ca 65 kilo i første omgang. blir det mer er det bare en bonus.

Vi tenker litt på å få barn nr 2,og da hadde det vært greit å hatt noen kilo mindre i utgangspunkt. Har begynt å ta krom-aktiv for det sinnsyke søtsuget mitt,og

har også funnet frem vekta for å veie maten igjen. Har mistanke om at porsjonene bare blir større og større.... Meldt meg inn i PULS treningsstudio,skal ta opp svømming igjen, skal begynne å spille squash .Turene mine har jeg klart å holde vedlike i sommer....men til ingen nytte

 

Så spark meg bak!!!! Alle mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark spark:)

Du skal klare dette skal du se:)

 

Nå skal jeg på jobb, og er omgitt av godis og pølse i 8 timer... Det er ett av mine store problem, for det er så lett å skeje ut, og det skjer så fort. Noen forslag om hva jeg skal gjøre for å ikke skeje ut?Har med meg masse mat, men siden jeg vet at det er ulovlig, så blir det til at jeg går å tenker på detta godiset mens jeg er på jobb...

Uff.. roser meg selv for hver gang jeg går fra jobben, uten å ha spist noe godis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. i går bestilte vi pizza... var så sugen på det... men jeg å typen delte en medium da. så spiste halvparten av det jeg bruker å spise... hmm.. ikke bra,... pluss at vi delte en pose med popcorn og 6 små godis... tatt helt ut i går jeg., men har nettopp sykla 50 min da....

ikke den beste starten på en helg, men noe må man unne seg innimellom.... ikke sant?

 

 

kl6, skjønner hva du mener.. jeg skal i bursdagselska i morra, og familien min elsker store deilige kaker omgitt av en mengde sjokolade... hehe...

du får tenke på hva pølser er omgitt av, da blir jeg kvalm... hehe.. og ta å regn ut hvor mye kalorier det er i en ølse med brød.. det er serr mye... fant det ut sånn ca i august, og etter at jeg begynte å slanke meg, har jeg ikke spist pølse.. hehe..mens godiset er det værre med, det ligger liom bare der... du får ta en liten smakebit, så du blir kvitt en følelsen. eller drikk en flaske light brus, bruker å hjelpe litt...eller begynn på krom tabeletter, bruker å ta vekk søtsugen litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være med på det jeg' date=' er inne her mer eller mindre hver dag uansett:)

Er 24 år, blir 25 til mandag. Men jeg har bare spist meg og sitti stille så jeg bare har est ut. Mye var nok det at jeg flyttet for meg selv, og uten noe kontroll kjøpte det jeg hadde lyst på.

Veier 125 kg nå. Da jeg fant ut at nå er det nok veide jeg 143 kilo, så jeg har gått ned noen kilo, men har laaangt igjen å gå.

Neste mål er 123 kilo, da har jeg gått ned 20 kilo, der etter å komme meg ned til 120.

Jeg går ikke ned så fort, derfor har det også vært vanskelig for meg å holde motet oppe.

Så visst du har lyst, så er jeg her:)[/quote']

 

hei:)

wow,så flink du har vært som har klart og gå ned nesten 20 kg:)det står det respekt av altså

Go helg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å vært med' date=' prøvde å starte noe samme som deg, men ingen som svarte.. hmmm..

Jeg er 20 år, er 171 høy og veier 92 kg... jeg har som mål å nå 70kg, for det veide jeg ca for 2 år siden, jeg begynte å legge på meg når jeg knakk bekkenet mitt, og akurat uka før hadde jeg vunnet en eske meg friens frieis (er ikke sikker på hvordan det skrives) hehe.. da lå jeg rett ut, men posen mellom beina og colaen ved siden av, vært coloman siden jeg var 13.. pluss at faren min var lat med å lage mat så det ble mye bestillings pizza når jeg bodde der, men har flyttet for meg selv nå, og tyr som regel til det letteste alternativet, for rett over gata har vi verdens beste pizzaria... ha.. men har vært veldig flink denne uken, er oppi 6 treningspoeng hitttil... skal prøve meg på 10....

men innimellom overspiser jeg, det er der dere skal komme inn.. jeg klager over hvor søtsugen jeg er ettermat og godis, så skal dere svarer.. og det samme gjelder dere. dere klager til meg og jeg svarer...

 

Jeg håper dere blir med, for trur dette kan hjelpe....

 

KLem D[/quote']

heisann:)

6trimpoeng er jo kjempebra!følger du gr kostholdet eller?

jeg for min del har gått 2internett kurs, uten å gå inn 110% for det, så var bortkasta. så har tenkt til å prøve meg ut på egen håndd nå..se hvordan der går:)

Go helg!

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kunstner jeg er.... For det mååå jo være et kunststykke å legge på seg nesten 8 kilo fra juni til nå?

Alt det jeg hadde jobbet og slitt for er til ingen nytte' date='men nå kjenner jeg at viljen er på vei tilbake. Er 1.62 cm med 75,7 kilo plassert alle de gale stedene.

Vil ned til ca 65 kilo i første omgang. blir det mer er det bare en bonus.

Vi tenker litt på å få barn nr 2,og da hadde det vært greit å hatt noen kilo mindre i utgangspunkt. Har begynt å ta krom-aktiv for det sinnsyke søtsuget mitt,og

har også funnet frem vekta for å veie maten igjen. Har mistanke om at porsjonene bare blir større og større.... Meldt meg inn i PULS treningsstudio,skal ta opp svømming igjen, skal begynne å spille squash .Turene mine har jeg klart å holde vedlike i sommer....men til ingen nytte

 

Så spark meg bak!!!! Alle mann[/quote']

heisann:)

ikke sant sqash er gøy?dumt dem ikke har det rundt her jeg bor:(er skikkelig arti og blir bra svett og:)

funker krom?

Go helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. i går bestilte vi pizza... var så sugen på det... men jeg å typen delte en medium da. så spiste halvparten av det jeg bruker å spise... hmm.. ikke bra' date='... pluss at vi delte en pose med popcorn og 6 små godis... tatt helt ut i går jeg., men har nettopp sykla 50 min da....

ikke den beste starten på en helg, men noe må man unne seg innimellom.... ikke sant?

 

 

kl6, skjønner hva du mener.. jeg skal i bursdagselska i morra, og familien min elsker store deilige kaker omgitt av en mengde sjokolade... hehe...

du får tenke på hva pølser er omgitt av, da blir jeg kvalm... hehe.. og ta å regn ut hvor mye kalorier det er i en ølse med brød.. det er serr mye... fant det ut sånn ca i august, og etter at jeg begynte å slanke meg, har jeg ikke spist pølse.. hehe..mens godiset er det værre med, det ligger liom bare der... du får ta en liten smakebit, så du blir kvitt en følelsen. eller drikk en flaske light brus, bruker å hjelpe litt...eller begynn på krom tabeletter, bruker å ta vekk søtsugen litt...[/quote']

helu:)

jeg er av den tro at skal dette gå bra, må je unne meg kjøpepizza og godis av og till!skal jo liksom leve og..hehe:)

Funker dem kromen?hvilke merke?bare elser alt som heter godis, og det synes på mine 101kg:(

Go helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne85...er oppe i nesten 9 trim poeng denne uken, synes det er kjempe bra at jeg faktisk har klart å trene annehver dag...jeg følger ingen ting jeg... går lissom min egen vei.. skriver opp her hva jeg spiser osv røver å ligge på ca 16-1700 kcal om dagen å det fungerer, uten om i helgene da... arg.. men må kose meg litt... sånn som nå lager typen hjemme laga pizza, gleder meg... hehe

de krom tabelettene jeg tar har jeg kjøpt i sverige.. om de fungerer vet jeg ikke, men trur syken spiller også litt inn der også...men jeg blir metta av søtt(innimellom altså) light brus og det ble jeg ikke før, så på den måten trur jeg de fungerer....krom ski ekstra strek heter de..er 300 mg..

 

 

go helg til deg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var dagen på jobb over, og jeg har klart meg bra:)

Siden jeg begynte på gr har jeg gått ned 11,6 kilo, resten gikk jeg ned før det, så egentlig, føler jeg ikke at jeg har gått ned 18 kilo, men nesten 12. Litt rart men..

Men er mest om kvelden jeg har hatt lyst på godis. I dag åt jeg ikke lacryl en gang, har tygd på tannkrem smak tyggis, de sier jo det skal hjelpe å pusse tenna når en har lyst på noe digg.Så da får jeg prøve det..

9 trim poeng er bra. Jeg har 4,4 denne uka jeg. Har igjen mandag før veiing, så da blir det en time trim før jobb da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helu alle sammen:)

nå sitter je i gostolen til samboern min og skriver og spiser yougurt, de derre yoplait er goe synes jeg

må nokk på helsekosten og kjøpe meg krom og det som er når je får løninng jeg da:)

skal jobbe fra 13-22 i dag, blir en laang dag gett,menmen. får penger dah:)

 

på mandagen skal jeg begynne og trene, hadde je tenkt:)prøve åå være med på pilates hvertfall 1 gang i uken, prøvd det?

 

Go søndag

ps. hva trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squash var kjempekult!! Er sinnsykt stil å støl i armer og rygg idag,men det var det verdt!!.Spesielt når jeg la det inn på trimrapporten. 504 kcal på 30 minutt!!.

 

Jeg har kjøpt krom på helsekost,kostet ca 164 kr,varer i 100 dager så det er det vel verdt. Hvit boks,"krom-aktiv". Har til nå ikke hatt det suuuuuuget i magen etter noe søtt. Jeg står også omringet i 8 timer blandt pølser og godteri,det er derfor alt gikk skeis igjen. Men nå satser vi på ny igjen.

 

Idag har jeg lokket med meg samboer og barn ut på tur,og ikveld er det trim.

Vi er en gjeng på 5-8 damer ialderen 30 til 44 som låner en liten gymsal hver søndag kveld. Etter litt lett jogg spiller vi volleyball,fotball og innebandy.

Veldig moro,kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne helgen har vært alt for mye usunt ja.. herregud sier nå jeg, bursdagselvskapet i går tok jo helt av, satt meg ved kake borde, ikke kaffe bordet og det skulle jeg aldri ha gjort..

men er mandag nå å skal begynne på nytt..nå har jeg tilåmed fått med meg kjæresten til å trene, han trenger det han litt også, ikke like mye som meg men...

i morra er det veie dag, og dette blir jo spennende da.. haha..

men jeg føler lissom at jeg gjør noe gærent...

 

Har dere sånn følelse innimellom at dere ser faktisk ok ut, og at dere vil gi opp? jeg har det egentlig supert sånn jeg ser ut, men føler alikevel at jeg ikke er meg, for kan ikke gå kledd sånn jeg vil osv... men vil ned, men veier er liom uendelig lang føler jeg.. motivasjonen er på topp som regen alltid, men innimellom nede også.. pluss at jeg er sånn at jeg må se resultater fort, men er lissom ikke noe man kan gjøre fortere, for da blir det feil osv.. jaja.. jeg får stå på.. gleder meg isåfall til å trene etterpå... jeg får vel ta å begynne å jobbe litt...

 

Ha en super mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå en jobb dag uten snop:)

Jeg trener mye i vann' date=' styrke, squash spiller jeg også litt, men er ikke så veldig god da, blir utrolig svett av det:)[/quote']

 

 

 

 

Så flott at du ikke spiste noe snop på jobb, viser at du står på... fortsett sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squash var kjempekult!! Er sinnsykt stil å støl i armer og rygg idag' date='men det var det verdt!!.Spesielt når jeg la det inn på trimrapporten. 504 kcal på 30 minutt!!.

 

Jeg har kjøpt krom på helsekost,kostet ca 164 kr,varer i 100 dager så det er det vel verdt. Hvit boks,"krom-aktiv". Har til nå ikke hatt det suuuuuuget i magen etter noe søtt. Jeg står også omringet i 8 timer blandt pølser og godteri,det er derfor alt gikk skeis igjen. Men nå satser vi på ny igjen.

 

Idag har jeg lokket med meg samboer og barn ut på tur,og ikveld er det trim.

Vi er en gjeng på 5-8 damer ialderen 30 til 44 som låner en liten gymsal hver søndag kveld. Etter litt lett jogg spiller vi volleyball,fotball og innebandy.

Veldig moro,kan anbefales.[/quote']

 

da skal jeg jammen kjøpe meg slike kromtabletter:)for fyttirakker, jeg er en godtegris:)hvor jobber du henn dah?

i kvell skal jeg på pilates jeg..er godt:)

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet akkurat ozn du føler det. På de gode dagene synes jeg at je er pen å ser bra ut, men så kommer de dagene som man føler seg som ett fettberg!!oxo vill je gå i litt aånne store "sæggebokser" og tru meg, finner ingen bukser det går ann med i str 50 liksom!hehe...litt komisk i det hele. men gudsjelov liker samboern min akkurat som jeg er dah:)men synes lliksom at jeg ikke er JEg på en måte, sånn ca 75kg, ikke 101.

skulle ønske jeg hadde noen å trene med jeg...

 

Nå skal jeg strax på pilates, er god trening det:)

Ha en kjempe fin mandagskvell:)

ps. klarte og og ikke spise is og potetgull på møtet på jobben i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på en bensinstasjon... pølser og kaker frister ikke,men der er den forbaska godtedisken..... Men idag har jeg spist vesentlig MINDRE enn vanlig !! På det meste harjeg sikkert spist 200 gram småsjokolade og karameller til daglig. Blir maaaaaaaaaaaange kalorier det i uka!!

Har vært i selskap i dag,tok det som en kveldsmat med to skiver pålegg og en tynt kakestykke . Må være fornøyd med det.

 

Hanne-du er så flink å svare alle som skriver her i tråden!! Godt med noen ildsjeler som deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sånn med samboeren min liker meg for det jeg også er, men er følelsene mine jeg tenker mer på, kommer nok til å ikke sutre for mye, bli fort deprimert osv vis jeg klarer å gå ned ditt jeg skal....

sku hatt noen selv jg som drar meg ned for å trene, slitsomt å mase på samboeren, har venner å sånn altså, men ikke noen som er glad i å trene, eller som ikke trenger det.. hehe.. typisk lissom..

 

synes pilates virker så tregt jeg da, men har ikke prøvd det, men kunne ha tenkt meg det..

 

skulle egentlig sykla i dag, men la meg litt i senga for å lese litt, og ble helt opslukt i boka, så nå er jeg for sliten og orker ikke, helt teit unnskyldning, men får ta det i morra,, i morra er det veie dag også...moro se.. nei

 

 

ha en god mandagskveld du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på en bensinstasjon... pølser og kaker frister ikke' date='men der er den forbaska godtedisken..... Men idag har jeg spist vesentlig MINDRE enn vanlig !! På det meste harjeg sikkert spist 200 gram småsjokolade og karameller til daglig. Blir maaaaaaaaaaaange kalorier det i uka!!

Har vært i selskap i dag,tok det som en kveldsmat med to skiver pålegg og en tynt kakestykke . Må være fornøyd med det.

 

Hanne-du er så flink å svare alle som skriver her i tråden!! Godt med noen ildsjeler som deg!![/quote']

 

jeg jobba på shell i 2år je, og gjett om smågodt disken og kakaoen fikk merke det a..hehe.men pølser var liksom ikke akkurat det som frista mest, den lukta satt fast i håret og klea..usj:(

nå har je vært på pilates je, godt å trene litt:)

Go kvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sånn med samboeren min liker meg for det jeg også er' date=' men er følelsene mine jeg tenker mer på, kommer nok til å ikke sutre for mye, bli fort deprimert osv vis jeg klarer å gå ned ditt jeg skal....

sku hatt noen selv jg som drar meg ned for å trene, slitsomt å mase på samboeren, har venner å sånn altså, men ikke noen som er glad i å trene, eller som ikke trenger det.. hehe.. typisk lissom..

 

synes pilates virker så tregt jeg da, men har ikke prøvd det, men kunne ha tenkt meg det..

 

skulle egentlig sykla i dag, men la meg litt i senga for å lese litt, og ble helt opslukt i boka, så nå er jeg for sliten og orker ikke, helt teit unnskyldning, men får ta det i morra,, i morra er det veie dag også...moro se.. nei

 

 

ha en god mandagskveld du også[/quote']

fortell om veiedagen i morgo da!!pilates er litt treigt ja, men må trene opp ryggen min:)skal prøvea noe som heter Aerolates da det passer med timeplanen min og jobbinga:)

ingen som vill trene med meg:(hehe

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...