Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

heisann....jeg er ei jente på 21år som for tiden jobber som omsorgsarbeider på et sykehjem. for 2år siden fikk jeg en prolaps som førte til lammelse i beinet, og et hælvette med vondt. er bedre nå, men har lagt på meg 20kg. var sykemeldt i 6mnd, lå rett og slett rett ut etter de timene jeg var på jobb. klarte ikke å bevege meg mere enn høyst nødvendigst.

nokk om det, nå veier jeg 101kg, og trenger hjelp til å nå målet mitt..

 

noen som vill væme å danne en liten gruppe som kan ha dagelige rapporter og støtte hverandre i tunge og brae stunder?

 

Håper det:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan gjerne være med på det jeg, er inne her mer eller mindre hver dag uansett:)

Er 24 år, blir 25 til mandag. Men jeg har bare spist meg og sitti stille så jeg bare har est ut. Mye var nok det at jeg flyttet for meg selv, og uten noe kontroll kjøpte det jeg hadde lyst på.

Veier 125 kg nå. Da jeg fant ut at nå er det nok veide jeg 143 kilo, så jeg har gått ned noen kilo, men har laaangt igjen å gå.

Neste mål er 123 kilo, da har jeg gått ned 20 kilo, der etter å komme meg ned til 120.

Jeg går ikke ned så fort, derfor har det også vært vanskelig for meg å holde motet oppe.

Så visst du har lyst, så er jeg her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å vært med, prøvde å starte noe samme som deg, men ingen som svarte.. hmmm..