Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

Dere er litt uheldige dere da. Kællen min spiser gjerne salat til maten, han vil ikke alltid ha grønnsaker, men siden jeg lager det, så spiser han litt hver dag:)

Vil han ikke, så klarer han uansett å dytte ned noen få biter:) Litt bedre enn ingenting:)

 

Går det bra med derer ellers ??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

min og spiser om jeg lager, men det er ikke så mye..mm.han er ikke veldig gla i det og han er ingen kanin får jeg høre:)hehe

 

jodah, fikk ikke vært med på GR møtet i går heller, mye syke folk på jobben så da måtte arbeidsnarkomane jeg ta i ett tak da:)hehe,men nå skal jeg ha 2dager fri!!GODT

 

veit strengt talt ikke hvordan det går jeg, hadde jo gått opp over 2kg på sist kurskvell, så ble ikke akkurat suuper motivert til å forsette da, men prøver jo så godt jeg kan da:)

helgene er mitt store probmel, er altfor gla i salta sånn superships med sterk tacosaus:)

 

Med dere?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super chips med taco saus, den har jeg ikke hørt før;)

Med meg tror jeg heller ikke at det går så bra, sjokoladen fant seg en sti inn. Var en periode jeg ikke spiste det på 3 mnd, og da hadde jeg ikke behov for det heller, men har man tatt en bit...

Hadde problemer med potetgull før, men det spiser jeg nesten aldri nå. Vi kjøper aldri inn noe av det lenger, bare litt popcorn innimellom, eller salt stiks.

 

Er ikke så lett å komme seg på et møte igjen etter en oppgang. Men skal jeg gi deg et råd når det gjelder det, så tror jeg det bør være å møte opp neste gang, og ikke utsette det ennå en gang, for da blir det ennå værre å møte opp.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...åssen går det her da?Jeg føler at helga har gått greit,men jeg har ikke fått trent noe særlig da,men har kommet igang med vanndrikking så det er ikke verst.

Får ta det litt etter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir jeg sååå drittlei alt som heter kosthold og trimpoeng.. Nå viste vekta feil(som jeg trodde),så denne uka var vi ved utgangspunktet igjen ++.

 

I min ungdom spiste jeg faktisk to liter jordbæris,og giikk rett på fotballtrening etterpå,det hadde jo vært et stunt å gjenta nå,hehe.

På den tiden satt vi jo aldri stille,bånn gass hele dagen,ikke rart jeg aldri la på meg da. Nå legger jeg på meg bare jeg ser på en is :-)

 

Vurderer seriøst et kurs over jul,skal gi meg selv til da å greie det sjøl.

 

Nå satser jeg på 5 kilo til ugangen av 2006,noen som henger seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,hadde egentlig tenkt å være streng med meg selv og si 5 kg minus til julaften men...da må jeg klare en kilo i uka.....og det kan bli litt stramt,må jo kunne smake på pepperkakedeigen og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt glad, ikke for at andre har det vondt, men rett å slett å se at andre sliter nå også.;)

Hadde jeg synes synd på meg selv, og spist av den grunn, så hadde jeg skjønt det, men jeg gjør ikke det heller.

 

Vet ikke, men kan nok være at det er blii mørkere ute nå oxo:)

 

Stå på alle sammen!:)

Vi må ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er helga gjort unna med 70års dag, bestilte kyllingfilet,flink?oxo spiste jeg 2kake stykker, er ikke hver dag mormor blir 70år:)

men skjønner ikke hvorfor jeg spiser så mye godis, har på følelsen at det kan være fordi jeg er redd jeg ikke skal gå ned, og derfor spise så jeg vet hvorfor jeg ikke går ned..ikke veit je, noe må det jo være. har jo ikke lyst på det godet jeg spiser alltid.

 

neste hælj blir det festing, det er jo ikke akkurat lite kalorier i det heller..off

 

ozn går det med dere da?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,her går det ganske bra,skal på kurs i kveld,så ad begynner jeg ordentlig.Nå har jeg blitt veldig flink til å drikke vann,og kutte ut godteri,så nå er det trim og spise ofte som må innføres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,nå starta ikke jeg før i går så jeg har ikke trimmet noe el vært så flink med maten,men hadde gått 100 gram ned siden torsdag fordi,så det må jeg si er bra jeg da,det er da minus foran så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra da, skal på kurs i kvell jeg oxo, men har bestemt meg for å bare dra dit åveie meg skal på nattevakt, så må prøve å sove litt...vært på jobb allerede fra 7-11:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det har retta seg for deg nå da Hanne,så det går nedover.Men noen opplever faktisk at de går litt opp før de begynner å gå ned,fordi de spiser mer enn de er vant til.I dag skal jeg være flink til å trene i hvertfall,har vært flink med maten hittil og nå skal jeg spise middag,laksefilet-nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første kurskvell:101,7kg

andre kurskvell:103,1(ingen aner hvorfor, og kurslederen skyldte på vekta,hehe:)

tredje kurskvell altså i kvell:100,6kg

skjønner ingenting jeg, har da ikke vært no spesielt flink heller..men skal ikke klage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si,godt det går rette veien nå.Hvor mye skal du ned?Jeg merker jeg er mye mer motivert nå når jeg går kurs,jeg er av den innstillingen at klarer du å gå nettkurs så klarer du deg alene også,det blir omtrent det samme,ikke mange som har kontroll påhva du gjør liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg å veie aånn melom 75-80kg. er det jeg veide før jeg gikk opp så mye.

Nå har jeg ligget å spydd i hele gårnatt og i hele går, så tok meg en dag fri fra jobben i dag oxo, for å komme meg på beina igjen. gudsjelov bedre i dag:)

skal h fest i morra, så kommer folk å greier. Veninna mi kommer i kvell, gleder mæ:)

 

Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjempebra det da,hanne?? Håper du hadde det festlig i helgen da, det må vi virkelig unne oss innimellom. Viktig å ikke bli fanatikere. Enig med klo-06 at det er greit å se andre slite litt også,sånn at man vet at man ikke er alene om det.

Har vært veldig flink å trene denne uka,faktisk oppe i 19 trimpoeng!! Lørdag var treningsfri dag. Ble,tur,jogging,squash, og søndagstrimgruppa. Men matinntaket har vel stått i stgil til det,så her regner jeg med ingen nedgang.. Men men,godt med en kropp i god form da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske jeg oxo ble flink il å trene, har null enegri til det jeg:(

HJELP

 

Ozn har helga vært da?

min helg har vært morsom, med gamle veninner og en go gammaldags fæst:)men det blir jo for mange kalorier lørdag(vin)og fyllesjuk og derimot ingenting søndag..mm, er ikke så ofte jeg gjær det da:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dere der??

 

Har nå vært på 4kurskvell' date='veide 99,1:)JIPPI

oxo har je svømt i 30min, det var digg:)

Alt bra?

Hanne[/quote']

 

Wow,så bra da,til tross for festingen i helga som du sa,det må jeg si,grattis med den!Jeg hadde en suuuper nedgang på hele 100 gram da,men nesten 10 cm i tap på hele kroppen så det er jo bra.Håper på en kilo ned til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk følelsen av at denne helga går bra så da håper jeg det stemmer.Har faktisk vært veldig flink noen dager nå så jeg akter ikke å ødelegge det....Nå skal jeg snart ut å gå tur også skal jeg benke meg foran tv`n å se skal vi danse når ungene har lagt seg.Blir så spennende i kveld,men håper Kristian vinner,han er imponerende god altså,Susann og da.....God helg alle sammen,lykke til.Vi klarer dette her vi som er så flinke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...