Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

Må bare skryte litt av meg selv' date='synes jeg har vært så flink i 3 dager nå,det motiverer meg til å fortsette.[/quote']

 

Stolt:)har gått ok her oxo,men tok 4twist i dag.Men har jo kosemerker jeg og da:)

GO HÆLJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Hmmm....ja det lurer jeg på og.Men jeg trener på ellipsemaskina mi,og den viste 200 kcal i forbruk.Men så testa jeg med pulsklokka mi og den viste litt over 400 kcal på den halvtimen,så jeg lurer litt på det.Men jeg har sånn pulsklokke med sensor på,slik at du setter pekefingeren bortpå og måler pulsen i det du trer av treninga liksom.Noen som har prøvd det?Og vet om de er nøyaktige?Er jo ei AEG klokke,det er jo et bra merke så den burde jo være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobba og trent så jeg har vært litt opptatt. Nå har jeg kutta ned, så jeg fører ikke 50 min pr treningstime, men 40 min, så denne uka blir det litt mindre treningspoeng.

Går det bra??

Jeg går og har så lyst på mat og godis om dagen... uff...

Har lii ptoblem å lissom vite akk hvor mye jeg skal spise. Kurs lederen min vil at jeg skal spise etter en meny hun har laget, men hun sa til meg at nå når jeg trener så mye må jeg spise mer, men jeg vet ikke hvor mye mer.. Synes dette er skikkelig vanskelig!

Har mensen i tilleg, pms, og godis lyst, i tillegg til at jeg har funnet ut at jeg skal forsøke å kutte ut sjokolade....

 

Motivasjonen min er ikke på topp..

 

Håper det går bra hos dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, men du skal se det går fort av igjen.

Har du gjordt noe denne uka som du ikke pleier å gjøre det?

Skal du snart ha mens?

Prøver bare å finne grunner til at du har gått opp;)

Du skal se at dette går bra!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bare være kroppen som holder deg for narr,gjør ofte det med meg.. Ikke gi opp iallefall. Gi gass til neste kurskveld,nå har du jo to uker på deg.

Vekta mi viste plutselig to kilo ned. Syns det var litt skummelt,er nesten sikker på at det må være feil. Blir veldig glad hvis det stemmer.

 

Ikveld er det full fest og ingen kaloritelling. Jeg og en venninne skal feire 30 årsdagene våre sammen,med reker ,øl og chips.... En skikkelig utskeielse med andre ord. Håper alle dere andre får en kjempegod helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke heldig vis...

Har noen av dere hørt om hypnose om å slutte å røyke? Bør det da ikke fuke på dette å like godis også??? Jeg skal jammen meg høre med en som driver med sånt hva de sier til det;) Har ikke motstandsvilje;(

Håper det er gått bra med dere denne helga da.. Var på byen i går også jeg da...

Kjempetravel helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå....så godt å høre at det er flere som ikke har motstandsvilje...jeg sliter så med det godterisuget mitt.Gir snart opp hele skiten.Og i helga har jeg ikke vært flink,klarer liksom ikke å komme igang på egenhånd,også synes jeg det er så dyrt å gå kurs og da.Uff,det fettet er noe dritt,jeg har ikke bestilt det så hvorfor dumper det ned på meg da?Skulle ønske jeg kunne sende det i retur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å sette meg ned å grine, har ikke klart å holde meg unna sjokoladen et par dager nå....

Jeg skal virkelig sjekke dette hypnose greiene, for meg er det virkelig verdt de penga det koster, om det kan hjelpe meg....

Lyst til å gi opp skikkelig jeg også... ser ut som om vi alle er i det negative hjørnet om dagen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Huff, virker som om det er noen som sliter skikkelig her. Skal ikke komme med noen moralpreken eller en haug av gode råd, for de har dere sikker hørt for lenge siden. Eneste jeg vil si er: Ikke gi opp! Tunge dager kommer og går, og det vil de alltid gjøre. Det eneste man selv kan gjøre er å endre måten man takler de tunge dagene på... Og i bunn og grunn så ligger overvekten i hodet, og ikke rundt magen...

 

Håper dere finner tilbake til motivasjonen for hvorfor dere meldte dere på kurs / vektklubben, dere fortjener å få det livet dere ønsker!!!

 

Er veldig godt å lese andres erfaringer her inne, også de negative. Og så får vi prøve å oppmuntre hverandre så godt vi kan...

 

LYKKE TIL!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...ja,men det er ikke så lett altså!Men jeg har tenkt å melde meg på ordinært kurs som starter 21/11,for jeg MÅ bare.Føler det er nå eller aldri.Hadde det enda ikke vært så mye fristelser.Men nå skal jeg gi alt for å klare det,ikke bare halvparten.Barna og samboeren min trenger en blid mamma som er 25 og ikke 65 som hun føler seg nå...Jeg må rett og slett skjerpe meg!Men et problem er middagen og gubben som ikke skal ha noen ting og det er så j...a slitsomt,blir sur og grinete av det og.Føler nesten jeg blir litt motarbeidet.Og han har rimelig godt av å gå ned noen kilo han og.Hva er det med mannfolk og grønnsaker,de er jo livredd det jo,pyser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen, sambissen min og er ikke akkurat glad i salat og grønnsakerr han heller. men da lager jeg bare til meg selv:)han satt fakstisk å så i kokeboka til GR her en kvell og fant mye godt vi kunne lage sa han...ikke værst:)

 

Ble det kurs allikavæl?

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men et problem er middagen og gubben som ikke skal ha noen ting og det er så j...a slitsomt' date='blir sur og grinete av det og.Føler nesten jeg blir litt motarbeidet.Og han har rimelig godt av å gå ned noen kilo han og.Hva er det med mannfolk og grønnsaker,de er jo livredd det jo,pyser.[/quote']

 

Jeg sniker inn malte grønnsaker og linser i kjøttsaus og i gryteretter og ingen her i huset merker noe til det så lenge de ikke ser noe. Litt ekstra arbeid for meg ja, men det er verdt det når guttene får i seg det som kroppen trenger. Kanskje et tips for flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J,det blir kurs.Nå eller aldri.... ;) Ja,jeg kutter gulrøtter og løk i bittesmå fine biter og blander sammen med kjøttdeig til spagetti f.eks.Det blir så smått at han ikke gidder å sitte plukke det ut uansett hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...