Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

Hørtes ikke noe morro ut i det hele tatt,slitsomt når det blir så mye på en gang.Har to jenter,ei på 3 og ei på 5 mnd.Mye rart som kommer av munnen på den eldste ja ;) og veeldig mange unnskyldninger når det er leggetid.Hehe,dem er litt utspekulerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Snobet:trist å høre om pappan din, håper han ikka har det vondt.

 

Hehe,helga har vært bra den,med masse godis:)hehe

Glir helt ut detta:(da jeg tenker så mye på å ikkespise godis,spiser jeg bare enda mere:(off

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dagen før dagen,er dere klar? Pakkene iorden? Nå pakkes de siste gavene inn,og magen gjør seg klar til stooore familiemiddager. Heldigvis er det kalkun på julaften,og oksestek på 1 dag,så her har jeg anledning til å ikke sprekke totalt. Skal gå meg en tur hver dag også. Har også meldt meg på en squashturnering,der jeg skal spille 4 kamper på 30 minutt på en kveld... Puuuh

 

Pappa`n min har det etter forholdene bra-så jeg tror stemningen blir god i heimen.

 

Mitt mål på -5 kg til jul gikk rett skeis,men starter på ny frisk etter jul.

Har nemlig funnet en ny jeans som var litt for liten,den SKAL jeg kjøpe etter hvert.

 

Ha en kjempefin jul og ett godt nyttår alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å høre at det går ok med faren din,detletter vell stemmningen i jula kan jeg tenke meg:)

 

nå er jula slutt for min del, jobba i kvell og skal jobbe resten av uka...men hatt en fin jul:)

 

Enn med dere?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,her er jeg.....uff,håpløst dette her med jul,nytter jo ikke å få styr på noe.Og i dag igjen er vi bedt bort på mat,gir snart opp.Lurer virkelig på hvor mye jeg har gått opp nå....Godt det snart er kurs igjen.Og da skal jeg ned 10 kg til påske,så MOTIVASJON KOM TIL MEG!!!!!Jeg gleder meg faktisk til jula er over nå,og til å ta fatt på et nytt år med ny,frisk start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg er her..og alt er ikke gått bre med min spising. Har vært en mnd uten gr kurs nå, og må ta meg skikkelig sammen, har jo valgt meg kjole, og den må jo IKKE bli for liten!!!

Har ennå ikke tørt å veie meg siden jul, og vet at jeg bare mååå gå på vekta, for da har jeg litt kontroll, og vet hvor mye jeg må holde på.

Har hendt en del, begynte i ny jobb ved siden av den andre i nov, masse jobbing, men nå har jeg faktisk sluttet i begge de jobbene, og begynt i en ny hel tid, digg, og spennende, så jeg har mye stress og nye tilvendinger når det gjelder mat.

Trenger kjempe støtte for å få til dette!!!! Håper dere kan hjelpe meg, og motivere meg til å klare dette!!!

HJELP....

Vet det er min egen skyld og alt, men trenger dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hello:)

her er jeg,igjen.

legger ikke inn på gr sidene mere,så da glemmer jeg å logge meg inn.men har ikke glemt dere:)

Jeg driver med min egen greie,følger på en måte GR,spiser ofte og trener og sånn. Men hhar ikke turt å gå på vekta jeg heller...

Go hælj

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er skikkelig motivert samtidig som jeg er skikkelig drittlei og motløs....men en ting som er bra er at søthungeren min forsvant med julepynten,og det er jeg ikke lei meg for!Gleder meg til vår og sommer,men skulle så gjerne vært en del lettere da....vi får bare stå på jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig god uke!!. Ingen store utskeielser,har fått trent bra( dvs fått gått en del tur,sykla på trimsykkelen og spilt litt squash. 11,9 trimpoeng til nå!

 

Har satt NY STARTDATO- nå begynner jeg fra scratch. Har også vært flink å legge inn det jeg spiser på nettet her,det hjelper med en gang.

Vekt mandag 22/1-07 78,2 kg

Midjemål: 94 cm(tror jeg)

Delmål : ned 0,5 kg i uken -har en festdrakt jeg mååå oppi til min nevøs konfirmasjon.....

Hovedmål: -15 kg til 31/12-07

 

Hvordan er ståa hos dere ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg igjen over helga tror jeg, har ikke fått trent så mye, jobber så mye, har fri anna hver søndag bare, og det ut feb. De siste tre ukene har jeg hatt 2 dager fri. Og som jeg skreiv, to søndager fri ut feb.Så da blir jeg ganske så sliten desverre.

Vet en skal få mer energi ut av å trene, men det hjelper ikke så mye år en ikke klarer å holde øya oppe etter lange dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off,nå har je vært slakk helt fra etter jul. men spiste faktisk ikke såå mye godis i jula som jeg har gjort før. så kanskje kursene ikke har vært helt bortkasta heller:)veide meg i går, 99kg,gudsjelov under 100. men kan ha noe med at jeg har ligget i ro og ikke spist så altfor mye da jeg har operert ut den siste visdomstanna mi. gudsjelov feig, ekke akkurat det beste jeg vet:)

 

I dag skulle jeg teste om jeg kunne trene uten at det gjorde vondt i munne, og det gikk greit:)så trene kondis i 1time. var godt å lea på seg, får likasom litt mere overskudd:)

så skal jeg klare og trene fast så trur je at je ikke kan jobbe såå mye som jeg gjær nå, går ikke med over 100% i lengden vettu..blir jo utslitt.

 

Hvordan går det med dere da??er spent..er sååå lenge siden.

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra!!

 

22/ 1- 78,2

29/ 1- 77,3

 

ned 0,9 kilo-15,3 trimpoeng sist uke.

 

Er virkelig gira nå...

 

Satser på en ny god uke,med nedskriving av matinntak og masse trimpoeng

 

Skal i 4 bursdager på to dager,må være strek i troen da,hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det oxo foreløpig greit, har bare hatt en veiing etter jul, tenkte jeg skulle veie meg på onsdag.

Er dere flinke til å holde dere unna alkohol??

 

uff... er alltid noe feste greier rundt hjørnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snobet:så bra,nesten 1kg er jo suupert:)

Jeg skal investere i ny badevekt med digitale tall, får et litt mere nøyaktig svar da

KLO6

Og nei, jeg drikker av og til jeg. jeg er liksom ung enda snart 22år, og jeg vill være som alle andre og ta en fæst en gang i blandt. Det fortjener je da jammen:)hehe

 

Men er flere ganger jeg heller har kjørt veninner o stedet for å drikke, for jammen er det mange kalorier i sprit å vin og sånn. Men av og til må det være lov:)

 

Nå skal jeg å trene, må passe på da jeg har fri:)

 

Ha en finfin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvføgelig må vi ha en fest i blandt... Skulle bare mangle. Siden vi har en gutt på 3, og nesten alle rundt oss er/ skal bli foreldre,blir det veldig sjelden.Stor jubel når det skjer... Men jeg er selv et ølmenneske,ikke mange kalorier å spare der gitt.... Men er da flink å spise mine måltider,for å holde forbrenningen oppe. Men ikke alltid like lett hvis det har blitt en øl eller to for mye,har en tendens til å ende opp med en nattlig hamburger i neven hehe...

 

 

Men ,ha en fin kveld folkens... Good to be back

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men føler innimellom.. og spess etter jul at det skjer så mye fest greier. skal på fest den 9, og neste gang etter det er den 10 mars. så da har jeg en mnd å være veldig flink... håper det hjelper:)

Synes det er vanskelig å ikke ta noen glass når en er i godt selskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har gått ned bare 1,5 kg på de her ukene,og har ikke fått målt cm,men det e nok 2-3 der. Trimmer ganske mye,men inntaket står i stil til det.. :-(

 

 

Føler klærne sitter en anelse finere på,så jeg får bare fortsette.

Hvordan står det til med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei Hanne85

Jeg har hatt samme problem som deg og var lam fra livet og ned p.g.a. prolaps.

Når lammelsen begynte å gi seg var jeg delvis tilbake på jobb og slik var det i ett år. Jeg bruker mye av tiden min til å trene, trene og atter trene. Men veien er lang å gå før du merker bedring. Jeg trente i over 9 mnd. før jeg merket bedring på ryggen, så jeg holdt på å gi opp flere ganger, men nå er jo gevinsten der, jeg lever noenlunde normalt, men trener minst 6 dager i uka, ellers så merker ryggen det. Så jeg vil anbefale deg å starte med å gå en tur hver dag på ca. 1 time og bytte ut turene med andre treningsformer etterhvert. Dette klarer du, stå på og lyke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='hei Hanne85

Jeg har hatt samme problem som deg og var lam fra livet og ned p.g.a. prolaps.

Når lammelsen begynte å gi seg var jeg delvis tilbake på jobb og slik var det i ett år. Jeg bruker mye av tiden min til å trene, trene og atter trene. Men veien er lang å gå før du merker bedring. Jeg trente i over 9 mnd. før jeg merket bedring på ryggen, så jeg holdt på å gi opp flere ganger, men nå er jo gevinsten der, jeg lever noenlunde normalt, men trener minst 6 dager i uka, ellers så merker ryggen det. Så jeg vil anbefale deg å starte med å gå en tur hver dag på ca. 1 time og bytte ut turene med andre treningsformer etterhvert. Dette klarer du, stå på og lyke til[/quote']

 

Takk:)go helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned bare 1' date='5 kg på de her ukene,og har ikke fått målt cm,men det e nok 2-3 der. Trimmer ganske mye,men inntaket står i stil til det.. :-(

 

 

Føler klærne sitter en anelse finere på,så jeg får bare fortsette.

Hvordan står det til med dere andre?[/quote']

 

Helu, har bare sånn ikke digital vekt, så synes det er så vanskelig å se.

 

Go helg!

Alt bra me dere?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...