Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Svikter ikke, har bare ikke hatt all verden med tid. Gikk desverre opp 0,7 denne uka. Har blitt enig med kursleder at jeg bare skal måle cm neste uke, så jeg ikke skal henge meg så ille opp i om jeg går opp eller ned.

Er i allefall ferdig med en lang kveld på jobb, uten godis spising. Rakk ikke spise all frukten min heller.-

Dere er flinke til å mld her, det skal dere ha!

 

Milva: du sa jeg var flink pga trimpoengene jeg fikk på mandag, vet du, jeg er sååååååååå støl, er desverre lenge siden jeg har trent med vekter, og det tålte verken armer eller nakke:)

Får prøve å karre meg opp kl 8 i mårra for å trene vel.Har ikke trent siden mandag nå. Er jo bra at du har gått ned 100 gr da, da går det jo nedover:)

 

Hanne: er bra du kom deg opp av go stolen;)

Har du forresten begynt å måle, og veie eller?:(

 

Klem til dere fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener, er ikke hver dag man har tid eller ork til å sette seg ned å skirve, sånn er det med meg hvertfall:)

 

Tenkte å meldre meg på GR kurs jeg, men ikke det nærmeste plassen er så flaut..hehe...noen som har gått på kurs før?

 

Go natt

ps. ingen måling og veing nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med nett kurs, får pers brev fra en kursleder, og lurer du på noe ellers i uka o.l kan du sendt henne en mld. Veldig praktisk. :( Liker det bedre enn vanlig kurs, men det er fra pers til pers da.:)

Da har jeg klart 5,3 trimpoeng i dag:) Bra start på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh...blir sliten av å lese om trimminga deres jeg,føler nesten det er en fjern verden for meg om dagen....Den forbaska forkjølelsen har ikke tenkt å gi slipp på meg,tror halsvondten kommer igjen for andre gang på ei uke nå-og jeg er så lei!!!!Har aldri vært dårlig så lenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med nett kurs' date=' får pers brev fra en kursleder, og lurer du på noe ellers i uka o.l kan du sendt henne en mld. Veldig praktisk. :( Liker det bedre enn vanlig kurs, men det er fra pers til pers da.:)

Da har jeg klart 5,3 trimpoeng i dag:) Bra start på dagen.[/quote']

 

Har gått 2nettkurs, funker ikke helt for min del:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff dah, det hørtes ikke akkurat bra ut.

Har ikke blitt noe mere trening på meg denna uka, er såå trøtt je atte.

 

Skal foresten bort i heøga, så vi dere må ha en fin helg alle sammen:)

Jeg skal på fest for 1gang på gud hvor lenge:)

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en hektisk uke med forening og barneselskap,så kalori-inntaket gikk ikke helt etter planen. Har ikke gått opp noe,så det får være bra da.....

 

Igår klarte jeg det kunststykket å spise en hel 200 grams sjokolade med daimbiter i.....................Er det muuulig?? Hadde så dårlig samvittighet etterpå at fyyy..

Frisk start i dag igjen,nå måååå det skjerpes. Har gått rask tur i 1 t 20min med en venninne.

 

Har gått to grete roede kurs før jeg hanne, det er faktisk veldig kjekt. Og så lenge det blir opplyst på hvert møte vektnedgang(eller oppgang) så blir man ekstra motivert. Konkurranseinnstinkt....

 

Stå på godtfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått et vanlig og et nettkurs,men jeg synes det vanlige var absolutt best.Kjenner igjen det med sjokoladen,men faktisk så synes jeg den daimsjokoladen er altfor søt.Melkesjokolade derimot...nam :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en hektisk uke med forening og barneselskap' date='så kalori-inntaket gikk ikke helt etter planen. Har ikke gått opp noe,så det får være bra da.....

 

Igår klarte jeg det kunststykket å spise en hel 200 grams sjokolade med daimbiter i.....................Er det muuulig?? Hadde så dårlig samvittighet etterpå at fyyy..

Frisk start i dag igjen,nå måååå det skjerpes. Har gått rask tur i 1 t 20min med en venninne.

 

Har gått to grete roede kurs før jeg hanne, det er faktisk veldig kjekt. Og så lenge det blir opplyst på hvert møte vektnedgang(eller oppgang) så blir man ekstra motivert. Konkurranseinnstinkt....

 

Stå på godtfolk[/quote']

ja er noe der, ringte kurslederen for å melde meg på, men fikk ikke svar, får prøve igjen senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:)

hvordan har helga deres vært dah?

min har vært ikke akkurat GR-helg:(lørdag var det bursdags-selskap,spiste faktisk mye salat:)og bare et halvt kakestykke. men senere på kvelden ble det fest hoss en vennepar, og endte opp med en skikkelig fyllekule, og dagen etter(søndag)hang je over do..hehe

man lærer mans man lever..N

Nå skal jeg på mitt 1vanlige GR kurs på onsdagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helg har vært ganske grei, gått bra på jobb, men spiste en haug men poppkorn som lørdags godis, noe jeg ikke er lei meg for.

I dag har jeg vært på dobbel time, 7,9 trimpoeng, og skal på den i mårra tidlig. Egentlig skal jeg veie meg i mårra, men det hopper vi visst over denne uka, men får se på cm da:)

 

Det jeg tenker mye på, for det er jo litt av livet vårt å ta en fest, og i noen perioder så er det mer enn andre, og jeg synes det er litt sturselig å være den som sitter der, og ikke drikker.. Har tatt meg en fest innimellom, men det ødelegger så fryktelig, sist gikk jeg jo opp 1,8 kilo, og det var på en fest...

Noen som klarer å gjøre noe med synet mitt her? vil jo gjerne ta en fest innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,er ikke så langt unna,men surrer med en del ting ;) I dag har jeg vært flink og er veldig stolt av meg selv.Har ikke puttet noe annet i munnen enn det jeg skal så jeg håper jeg kan fortsette slik.Går ikke på kurs nå,men vil prøve å gå ned allikevel.Gikk ikke ned mer enn 2 kg forrige nettkurs,og det synes jeg blir for dyrt å betale for.Derfor skal jeg nå teste litt på egenhånd.Burde egentlig ha viljestyrke til å klare det!Men jeg har gitt meg selv treningsfri denne uka siden jeg har vært så forkjøla.Nå er jeg veldig godtesjuk,så derfor skal jeg ta meg et glass vann og legge meg,gleder meg til frokost i morgen tidlig.Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte i innlegget over gikk jeg bare ned 2 kg på det kurset jeg gikk nå.Men har fått komentarer på at jeg har minket,og det har jeg også,30 cm tilsammen på kroppen,10 av dem rundt midjen.Så det har da gått nedover om ikke så mye i vekt.Så det er nok lurt å bare måle seg iblant .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,4 ned ,til tross for kakespising.... må være fornøyd med det. Var i går og registrerte meg som blodgiver,vil oppfordre alle her i tråden til å gjøre det samme.................................. Kjempehyggelige folk fra røde kors og fra blodbanken.

 

Har fått trimt en del i det siste,og kjenner nå at overskuddet begynner å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nedgang Snobet:)

 

I kvell klokken 18.00skal jeg på mitt første Grete Roede møte, må si jeg gruer meg litt. Håper ikke alle er i 50åra og veier 200kg messom.hehe,lite trolig men.

Må vell bare ta meg sjøl i nakkeskinnet og ta detta mere særigjøst og alvorlig enn internettkursene jeg har gått på.

Noen som har noen gode råd?

 

Milva:30cm er jo supermye jo:)

Go kvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg kommet hjem fra min første kurskvell,inntrykket er gjevnt bra. men kunne tenkt meg å gå på et slik ungt kurs,men finnes desverre ikke der jeg bor:(kurset var en sammensettning av folk på 1,2 og 3kurs. men sånn er det vell da man bor på et lite sted.

 

Ellers alt bra med dere?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i en by, også her er det blanda kurs.

det er ikke så lett å få et ungt kurs, og som starter samtidig alle sammen.

Håper du klarer dette, og klarer å holde motivasjonen oppe.

Jeg klarte ikke det, (ikke pga deltagerne men pga lederen)for jeg følte at kurs leder hakket på meg uansett hva jeg gjorde, om jeg hadde gått ned 800 g, eller stod stille. Fikk til og med kommentarer om det fra ei som har gått på kurs samtidig som meg, som jeg prater med på treninga innimellom.

Men uansett så håper jeg at dette funker for deg siden du ikke har prøvd et sånt kurs før!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra Milva!Stå på!!

Vet ikke jeg, kanskje hun følte at jeg var ei jentunge som trengte strengere regler enn andre?

Riktig nok var det bare eldre enn meg der men...

Er derfor jeg stortrives på nettkurs. Er litt lettere og bekjenne sine synder da også synes jeg. Får pers hjelp også.

Jeg fulgte evelyn sin blogg i begynnelsen, uten å skrive, og selv etter at jeg begynte å skrive/svare henne, så må jeg si at jeg ble overrasket over at kurs lederen hennes gikk igjennom alle tingene kurslederen gjorde, for det gjorde ikke hun vi hadde.

Vi snakka om mat oppskrifter, og om hvorfor vi hadde gått opp/ eventuelt hva vi hadde spist om vi gikk ned, og hvordan endre det. Ikke noe info som everlyn skreiv at de hadde.

Men men, de har vel forskjellige måter å ha kursa. Føler at jeg ar sagt nok stygt om kurs lederen nå.( mente det ikke som stygt assa!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...