Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Hvorfor ønsker vi som er her å gå ned i vekt da?Jeg for min del har aldri vært tynn-tynn for jeg har grov benbygning.Men jeg har to barn og la på meg i løpet av svangerskapene.Er ikke noe morro å være 25 år og se ut som en hval akkurat...så disse 20 kiloene skal jeg til livs!!!Også er jeg glad i godteri da,kunne godt spist bare det jeg,ikke mat...men mat er godt det og da.Har en fordel med det at barna trenger normal og sunn mat så da må jeg lage det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk;) hehe

Han var kjempe pen, skal få samboern til å sette kabelen sin til datan, så jeg får bilde av gutten på pcn;)

Gjelder tlf assa, har ikke sånn pc kabel til min tlf;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk;) hehe

Han var kjempe pen' date=' skal få samboern til å sette kabelen sin til datan, så jeg får bilde av gutten på pcn;)

Gjelder tlf assa, har ikke sånn pc kabel til min tlf;)[/quote']

 

hehehe:)funny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen spiste ikke je å samvissen sånn pizza i går..offameien altså;)

men i dag har je sykla i 15min og raka i 30min:)nå skal je på jobben,men først til syns-kontroll..prøve slikelinser som man kan ha på i 1mnd i strekk:)

 

Alt bra med dere alle?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,bare bra her.Har vaska rundt på badet mitt i dag jeg også skal jeg trene litt ellipse etterpå.Så vips er den dagen gått.Uff ja,det finnes så mange fristelser man må unngå...men jeg har funnet ut at det er best å handle en gang pr.uke,for da er ikke de fristelsene der så ofte.Må ha skylapper når jeg går forbi godterihylla...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt en del å stri med siden sist. Lillegutten til brodern er syk..

Ellers har jeg først i dag fått trent, så jeg har ikke vært så flink denne uja heller...

Dere fåt ha en fin helg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...dårlig med trening her og,har ligget syk siden torsdagskvelden med halsbetennelse...så da tar det sikkert noen dager før jeg er i form igjen.Men i dag er jeg i hvertfall oppegående.Matinntaket er det så som så med,har ikke klart å svelge annet enn yoghurt og is.Men i dag skal jeg prøve meg på taco,det frister med noe med litt smak på.Ha en fortsatt fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste heisdad sjokolade pudding i går, og det er helt greit. Er lov etter GR i allefall:)

Drakk 2 posjoner m rusbrus oxo, men fløy rundt her og rydda og greier, og fløyrundt i 5 timer før folk kom oxo, pluss at det ble en tur på trenings senteret nå. Litt squash, og litt på trede mølla.

Ellers har helgen min vært grei.

 

Man bør jo ikke trene når en er dårlig da, så du har god drunn for å la være!;)

 

i mårra tidlig begynner denne trenings konkurransen jeg har mld meg på, så i mårra tidlig skal jeg først på bodypump, aldri prøvd før, og så en time i vann etterpå:)

 

Ha en fortsatt god søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helga min har vært slitsom, hadde jobbhelg, som i og forsei er greit, men pga av manko på folk måtte jeg jobbe først dagvakt 8timer +nattvakt 9.5, og natt til i dag..så nå er je trøtt:)og GR har vi ikke sett i helga, desverre..huff.

Men planen var og stå opp 9 og dra og trene, får se hvordan det går:)

 

GO NATT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,her snør det.Bor nesten på fjellet.Hvorfor går det ikke an å sende private meldinger til deg Hanne?På min står det sånn privat mld.rubrikke,men det gjør det ikke på din,why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...