Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

Nå er en kveld til ferdig på jobb, uten godis:)

Litt stolt nå!;)

Jeg jobber på narvesen jeg da. Masse sjokolade, smågodt o.l usj...

det er bra at du ikke spiser så mye godis på jobb mer da snobet, vet at det ikke er lett!Jeg synes i allefall ikke det!

Og jeg mener da at det ville vært noe galt med de vi bor sammen med om de ikke liker oss som vi er, vi er jo faktisk nesten de samme inni selv om vi har gått opp, de har vel ikke bare falt for hvordan vi ser ut.

Jeg skal da gifte meg i juli, så jeg er da inne på gifte forumet oxo:)

Vi skal klare dette, vil komme så langt som mulig før det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Hei,får jeg være med også? "Melder" meg på tråder og er flink til å rapportere også plutselig er jeg igjen alene...og jeg gidder ikke sitte å "skravle " med meg selv heller....Jeg er 25 år og skal ned i underkant av 20 kg.Har veiedag på onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='får jeg være med også? "Melder" meg på tråder og er flink til å rapportere også plutselig er jeg igjen alene...og jeg gidder ikke sitte å "skravle " med meg selv heller....Jeg er 25 år og skal ned i underkant av 20 kg.Har veiedag på onsdager.[/quote']

 

 

Hei milva...

 

Bare hyggelig at du henger deg på..

Jeg skal selv ned 20 kg ca... og har veie dag i dag...

første gang jeg gruer meg ille.. føler at jeg har vært flink, men tør lissom ikke forvente alt for mye.. men det er jo andre uka jeg holder på med nå, med seriøs slanking altså.-.. så kommer ikke til å¨være all verden...

 

 

og dere andre, dere jobber på bensinstsjoner, skjønner ikke at dere klarer å la være å spise pølser eller godis.. trur jeg hadde tømt hele butikken..

så er kjempe inponert å stolt av dere... Stå på....dette går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var dårlig, gikk jeg opp 0,6 kilo, de er borte. Det var det.. egentlig kjempe skuffa, men det er dumt, jeg gikk jo faktisk ned de 0,6 jeg la på meg da jeg lå rett ut...

Så da håper jeg på mer nedgang neste uke!! Skal få trent litt mer denne uka da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var dårlig' date=' gikk jeg opp 0,6 kilo, de er borte. Det var det.. egentlig kjempe skuffa, men det er dumt, jeg gikk jo faktisk ned de 0,6 jeg la på meg da jeg lå rett ut...

Så da håper jeg på mer nedgang neste uke!! Skal få trent litt mer denne uka da:)[/quote']

var det nå mandag du ble 25??;)

du har da ikke gått opp da:)

trenetrene, skikkelig støl etter pilatesen i går je

Hanne

wow, gifte deg så bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='får jeg være med også? "Melder" meg på tråder og er flink til å rapportere også plutselig er jeg igjen alene...og jeg gidder ikke sitte å "skravle " med meg selv heller....Jeg er 25 år og skal ned i underkant av 20 kg.Har veiedag på onsdager.[/quote']

 

VELKOMMEN:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste gele og vaniljesaus på jobben i dag je:(off...gudselov har je fri i morgo, etter 10dager i strekk:)

 

hvor er dere fra??

jeg er i fra hedmark, men bor nå i Gran ommune

Ha en fin kvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet dere hva eller, i dag hadde jeg veie dag, og fra sist gang hadde jeg gått ned 1.3 kg... halloen lissom.. trudde jeg aldri kom til å skje, første gang jeg har vært sikkertlig nærvøs for veiinga.. men woho...

 

håper vekta går samme vei neste gang....

 

har også syklet 50 min i dag pluss litt hjemme trening.. sliten nå.. så nå skal jeg sette meg i sofaen og spise litt mat, mens jeg venter på greys anatomy...gleder meg...

 

jeg er fra øsfold jeg/ Halden...

 

Hanne85, fy deg.. ikke bra det t du spiser sånt, og på en tirsdag av alle ting..

men bare tulla... må være lov innimellom, bare ikke heletiden og hver dag...hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lover aldri mere gele på en tirsdag:)hehe..men er det greit på en onsdag?HEHE

wow,dæven døtte så mye dah...supert joo!!GRATTIS så mye!merker det tenker jeg..har ikke turt og veie meg i det siste jeeg,siden jeg begynte å trene igjen på mandag,regner jeg ikke med de store resultatene:)hehe

 

men har ringt og meldt meg på pilates klokka 9.00 i morra tili, også på en fridag av alle ting:)hehe...stoolt i grunn:)

Men nå skal je legga meg, må opp klokka 6.30 å kjøre samboern på jobb..

 

Natti

and keep up the good work my ladies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen klarte jeg ikke å laangsomt men sikkert komme meg opp fra senga klokka 8.30 på fridagen min for å trene pilates:)jammen trente je ikke 20min på sykkel og 15 på en slik gå/jogge greie oxo:)skal legge det inn på dagsrapporten nå,spent:)

 

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,nå har jeg veid meg,gått ned hele 200 gram...........går smått,men det går da nedover.Jeg skal skal skal skal ned til 65 KILO!!!

Så flink du er til å trene da Hanne.Skal trene i kveld jeg,orker ikke på morgenen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Hanne :) Bare lurer på hvor du er fra? Jeg er også fra Hedmark' date=' nemlig, men har forvillet meg opp til Trønderlag... Disse bartemennene altså ;)[/quote']

 

jeg er oppvokst i Våler kommune jeg:)du?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja' date='nå har jeg veid meg,gått ned hele 200 gram...........går smått,men det går da nedover.Jeg skal skal skal skal ned til 65 KILO!!!

Så flink du er til å trene da Hanne.Skal trene i kveld jeg,orker ikke på morgenen...[/quote']

hei:)

som du sa, er det nedover de gramma går:)ta en ting som veier 200g, da kjenner du at det hjelper:)

trener normalt ikke på morningsen, jobber som regel dagvakter. men da sjangsen byr seg gjør jeg det, er mye mindre folk der da:)

Ha en finfin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme.Lurer på om jeg skal ta meg en tur ut og rydde bort sommeren.er redd vinteren snart er her....uff og huff' date='gruer meg til bilkjøring på glattis.[/quote']

 

må nokk strax rake og styre her vi og, jammen er det ei stri!oxo skal jeg plante tulipanløkene jeg har kjøpt, synes dem er så fine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen klarte jeg ikke å laangsomt men sikkert komme meg opp fra senga klokka 8.30 på fridagen min for å trene pilates:)jammen trente je ikke 20min på sykkel og 15 på en slik gå/jogge greie oxo:)skal legge det inn på dagsrapporten nå' date='spent:)

 

Ha en fin dag alle sammen:)[/quote']

 

 

det skal du ha, å stå opp på fridagen din for å trene.--- altså at du sto opp for å trene gjør at du får en stjerne fra meg altså... det hadde jeg aldri gjort.. elsker å sove på morran jeg se... men du er på rett vei..

når har du veie dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne85 hva jobber du med? har du mulighet til å skjære opp en del grønnsaker, eks gulerot, og ha det liggende i nærheten av der du er, så kan du små spise når du går bortom eller noe?

 

Da skal jeg på en ny kveld på jobb, og nye fristelser. Var å titta på tantebarnet mitt i går, hele 5 timer var han:) Nydelig:)

 

Og ja, det var nå på mandag jeg ble 25;)

Hurra for meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal du ha' date=' å stå opp på fridagen din for å trene.--- altså at du sto opp for å trene gjør at du får en stjerne fra meg altså... det hadde jeg aldri gjort.. elsker å sove på morran jeg se... men du er på rett vei..

når har du veie dag?[/quote']

ELSKER og sova om morran je og,MEN er jo godt da det er unnagjort da:)så slipper je alle folka på trenings-sentret:)

har ingen veiedag enda jeg..hehe,men må vell begynne og måle og veie jeg og vel?!

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå,så nussen babyen var helt sikkert:)ser je sånne begynner je alltid å mase på sambissen om å få unger je:)hehe

jobber på et sykehjem, så er jo mulig at jeg skærer opp på morran og har det liggende i kjøleskapet ja.men det er liksom så mye anna som frister i stella,kjeks å sånn:)hehe

 

GRATTIS ME DAGEN PÅ MANDAGEN:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...