Gå til innhold

jente 21,trenger noen til å sparke meg bak og jeg tilbake:)


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Gratla med nedgang igjen,du motiverer meg!!

 

Ellers var det kjempefortjent seier til Kristian,RÅÅÅÅÅ på dansegulvet!!!! Susann var bra hun og,men den beste vant. Susann har det mest imponerende magepartiet jeg har sett..........Fytti for en sixpack....

 

Har bestemt meg for å begynne å legge inn alt jeg spiser igjen her på "mat & trim",prøve å gjennopprette litt kontroll...

Starter mandag!

Fortsatt god helg folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant, og tenk at det er ikke lenge siden hu fikk en unge, med den magan..kunne drømt om en sliken vettu:)hehe

 

Lykke til:)håper du kan legge ut ozn det går:)

Men nå må je ta egga som koker

Ha en fin søndag:)

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå sitter jeg på nattevakt, ja er alt for snill. jobba kvelden oxo kom ikke nattvakta, og da bled det meg som ble sittende her dah,men det får gå. Har ferie denna uka(uke48).

 

Hvordan har helgen deres gått?

Min har gått ok, har spist noe potetgull,men med go samvitighet. Må kose meg litt oxo, har vært flink i uka. Så blir spennde og se hvordan det går på veinga på onsdag, en dag må jo lykken ta slutt:(

 

Ha en fin mandag, jeg skal soove:)

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,ja er her et sted,innimellom bleieskift og husvask...gått i ett de siste dagene.Tenkte jeg skulle pusse vinduer og henge opp rene gardiner,så da fører det ene det andre med seg og det ble rydding og vasking både her og der.Men det er greit å være ferdig til man skal begynne å pynte til advent og jul,digger jula så jeg gleder meg sånn.Hm...jeg skal på kurs ikveld,håper det har gått bra.Synes jeg har vært rimelig flink denne uka så jeg håper på litt nedgang nå.Og med all den vaskinga så ble det jo litt ekstra bonustrim.Er veldig spent nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er resultatene:

 

1kurskvell: 101,7kg

2kurskvell: 103,1kg

3kurskvell: fikk ikke vært der

4kursvell: 100,6kg

5kurskvell: 99,1kg

6kurskvell: 98,4kg

 

Så gikk jo nedover 700gram dah:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp igjen ,jeg.... Mangler 4 kg til jeg er der jeg var på mitt tyngste.Nå er det full skjerpings.

Kjempebra nedgang på deg da. Tror jeg skal hive meg på et kurs i januar.

Føler jeg blir mer resultatorientert da. Ikke det at jeg har gitt opp. Jeg er rimelig sta,har gått tur i 1 t 20 min i dag. Men det er noe med at andre passer på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant, er jo for deg selv at man vill gå ned å spise riktig, men da du skal veie deg oxo skal alle høre hvordan det gikk. så er noe med det:)

 

synes det hadde vært såå mye lettere om jeg kunne ha hatt en eller ei veninne jeg kunne trimma med jeg, men er ingen som er intr.

 

Ellers alt bra??

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra.Nå virker det som du virkelig har fått taket på dette og er i siget her.Det er herlig ikke sant?Jeg synes det er myyye bedre m vanlig kurs enn nettkurs,det klarte jeg ikke å følge.Men jeg skal gå helt til jeg har nådd ønskevekta nå,koste hva det koste vil.Det er dyrt,men verdt det for mitt eget velvære.Er ganske spennende å dra for å veie seg,også må man liksom være flink og,det er flaut å ikke klare det når andre gjør det egentlig.Lykke til videre,vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger dere på det kalorinivået dere har blitt tildelt?Jeg har liksom 1600,men jeg har gått kurs en gang før for 3 år siden og da lå jeg på rundt 1250.Så jeg ligger et sted mellom 1250 og 1600 kcal nå,kommer litt an på dagene.Hvis jeg skal klare å holde motivasjonen må jeg ha sjanse til å gå ned litt hver gang.Jeg har ikke problemer med å holde vekta etterpå jeg da,men å gå ned.Vektoppgangen skyldes svangerskap.Men bekkenløsning fra uke 10 og migrene så er det ikke mulig å ikke legge på seg,når men ikke får beveget seg.....Men det skal av igjen nå,nå skal jeg inn i alle de klærne som ligger nedpakket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er kjempedigg å faktisk gå ned så alle de andre høre det:)såå man må jo være flink, selv om jeg kosa meg med potetgull på lørdagen og noe søndagen.

Jeg veier nå 98,4 var det vell?og jeg følger meny 3, altså 1900kalorier. er jo noe med det at man ikke går ned om man spiser for lite..

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.Men jeg har ikke tid til så mye trim så da behøver jeg ikke så mye mat heller.Jeg tror nok du er i mye mer aktivitet enn meg også,du har jo en fysisk tung jobb i tillegg.Og menyen er jo riktig for deg siden du går ned så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har hælja vært da?

Min har vært ok, gått turer og kosa meg på lørdag. men ellers alt bra.

Vi skal vist ha taco i kvell fikk jeg høre, men trenger ikke å bli såå gæli om jeg spiser lite kjøttdeig å myyye salat:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en annen tråd her at det var siste gang,er du alt ferdig på kurs?Mente vi begynte omtrent likt jeg skjønner du.Jeg skal fortsette i januar i hvertfall.Kjedelig at vekta di gikk opp da,men det kan skyldes mye ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin uke,om en for lite trim. Føler meg sliten for tiden,men skal prøve å hente meg inn igjen. Pappa har fått lungekreft,med beskjed om at han aldri vil bli frisk igjen,og det hat vært mye stress på jobb de siste ukene. Så når småen er lagt for kvelden,er overskuddet snudd til underskudd og jeg kollapser på sofaen.

Normalt elsker jeg turer i øsepøsevær,men nå drar jeg pleddet over meg...

Tror det har regnet hver dag i halvaen måned....

 

Milva,hvor gammel er din gutt/jente? Knotten min er 3,sinnsyk kuul alder!!!

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...