Gå til innhold

Ned 10 kg til jul! Hjelp meg!


Gjest Elverumsjente37

Anbefalte innlegg

Så det er bare å føre inn! :)

[highlight]Prøv å skriv inn målene dine slik:

----------------------------------

Nicket ditt

Startvekt: Vektnedgang i alt, på uker/mnd:

Vekt nå:

Vektnedgang 2.uke etter trådstart:

---------------------------------

så er det bare for meg å kopiere innlegget å legge det inn her! [/highlight]

 

Ps. Vi har selvfølgelig plass til alle nye som vil være med i tråden!

Bare legg inn dine data slik som oss, så legger jeg deg til! :)

 

MANDAGSVEKT! 7 uker og 6 dager før julaften!

2.uke etter trådstart! (**betyr oppdatert uke 2, og de er satt øverst!)

 

**Nydelig

Startvekt 68,7kg. Ned 8,2 kg på 7 uker !

Vekt nå: 60,5 kg

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0,5 kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 1,5 kg

 

**millemarie

Startvekt: 79,8 Vektnedgang i alt 6,8 kg på 9 uker !

Vekt nå:73

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0,2 kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 0,4 kg

 

**missdesemer

startvekt:86,5kg. Ned 4,6 på 2uker !

vekt nå:81,9kg

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 3 kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 1,6 kg

 

**Siv42

Startvekt: 82,6 Ned 2,2 på 2 uker !

Vekt nå:80,4

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 1,6

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 0,6

 

**Monica27

Startvekt: 82 kg

Vekt nå: 81,4 kg

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0,9 kg

Vektoppgang 2.uke etter trådstart: +0,3 kg

 

**Kesamine

Startvekt: 92,5 kg Ned 15,5 kg !

Vekt nå: 77 kg

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0,5

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 1,8

 

**Twinmama

Startvekt: 93kg

Vekt nå: 92kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: -1 kg

 

**Amathea

Startvekt: 101kg. Gått ned 11,2kg på 17 uker? :)

Vekt nå: 89,8 kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 0,4 kg

 

**tyr74

startvekt 95. Ned 12,3kg siden start!

vekt nå 82,7

Vektoppgang 1.uke etter trådstart: 0,1kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 0.9kg

 

**Tirben

Startvekt: 123 kg , Ned 36.3 på 43 uker

Vekt nå: 86.7

Vektnedgang 3.uke etter trådstart: vil bli rapportert ;)

 

*Elverumsjente37

Startvekt: 78,5

Vekt nå: 78,5

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0

 

*manolowitch

Startvekt: 81.5 kg

Vekt nå: 81.2 kg

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0,3 kg

 

Hope

Startvekt: 77.5 kg

Vekt nå: 77.5 kg

Vektnedgang siste uke: -

 

*Buster

Startvekt: 78,4

Vekt nå: 78,4

Vektnedgang siste uke: start 23/10-06

 

*Grammy

Startvekt:

Vekt nå: 83,6

Vektnedgang siste uke: -

 

testisse

Startvekt:

Vekt nå:

Vektnedgang 3.uke etter trådstart:

 

moccica

83.2kg m mål 68

81.1kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Jeg er kjempefornøyd!!! :)

Nydelig

Startvekt 68,7kg. Ned 8,2 kg på 7 uker!

Vekt nå: 60,5 kg!!!

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0,5 kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 1,5 kg

 

 

Er kjempefornøyd jeg nå!! 1 kg i uka er jo målet mitt, og gjennomsnittet mitt er det! Siste uke har jeg ikke vært så aktiv, men har ligget 1-200kcal under kalorigrensa jeg har regnet ut. Uka før det hadde jeg 2-400 for mye kaloriinntak.. Så det er nok en sammenheng med at jeg gikk dårlig ned den uka, å litt mye denne her. Hadde vel også pms, så da kan jo kansje vann henge seg opp i kroppen?

 

Denne ukas mål:

-Siste uke spiste jeg ekstra stor frokost, og det skal jeg fortsette med.

-Skal stå opp tidllig og ut hver dag på alle lekeplassene

-Skal holde kalorigrensa mi og spise den sunt opp gjennom dagen, med unntak av helga der jeg skal bruke den på snop på kvelden! ;)

 

______________________

Hilsen Nydelig

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinmama

Startvekt: 93kg

Vekt nå: 92kg

Vektnedgang denne uke: -1 kg

 

Kan vel ikke si meg helt fornøyd med dette, men det skled helt ut i helgen, så jeg har meg selv å takke. men herregud, jeg gikk da ned. får skjerpe meg enda mer nå. snart jul, og da skal jeg være 10 kg lettere.....stå på jenter, ikke gi opp....we can do this

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

 

Då får eg vel bekjenne syndene mine. Var på jentetur til Ålesund i helga, treng vel ikkje seie noko meir enn det. Veka gjekk heilt topp, men eg ødela for meg sjølv i helga, og har bare meg sjølv å skylde på. Totalt har eg då prestert å gått opp.... Er veldig skuffa over at eg ikkje klarte å vere flink i helga.... Men eg kjem sterkare tilbake neste mandag, då skal eg ta igjen for dinna helga...... Eg er fortsatt veldig gira!! Stå på folkens!!

 

Monica27

Startvekt: 82 kg

Vekt nå: 81,4 kg

Vektoppgang denne uke: +0,3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missdesember

Ligger godt i rute etter målet mitt! gikk ned 1.6 kg denne uken super fornøyd! men jeg vet at det første er litt lettere så her nytter det ikke å hvile på laurbæra! Har klart å følge meny 2 til punk og prikke. deilig å se at det virker!

 

Stå på videre monica27 , så lenge du vet hvor feilen ligger så er det bare og stå på og kutte ut feilene denne uken! Ikke gi opp det blir jo kult når julen kommer og vi alle er tynne som ark. Nydelig og twin mamma, KJEMPE BRA!

 

DETTE KLARER VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

missdesemer

startvekt:86,5kg. Ned 4,6 på 2uker

vekt nå:81,9kg

vektnedgang denne uke 1,6kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv42

Startvekt: 82,6 Ned 2,2 på 2 uker

Vekt nå:80,4

Vektnedgang siste uke: 0,6

---------------------------------

Er ikke helt fornøyd. Trodde kanskje jeg skulle gått ned litt mer. Men, men håper på bedre resultat neste uke. Sett over begge ukene er det jo bra. Godt å være kommet igang. Imponert over missdesember og nydelig. Til Monica: Stå på, blir jo ikke jenteturer hver helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millemarie

Millemarie

Startvekt: 79,8 Vektnedgang i alt 6,8 kg på 9 uker

Vekt nå:73

Vektnedgang siste uke: 0,4

 

Heisann alle sammen!

 

Så var det veiedag igjen, og jeg kan se at det har kjempebra for noen... SUPERT!!! Fortsetter det slik, så er målet ikke så langt unna. Jeg har stoppet litt opp de siste ukene, men har forstått at det er mange som gjør det etter å ha gått ned de første fem kiloene. Det gjelder bare å holde motivasjonen oppe!!! Har hatt en god uke, har trent masse (21 trimpoeng) og spist godt uten de store sprekkene. OG etter å ha hatt innkjøpsstopp når det gjelder klær siden jeg startet, var jeg ute og shoppet på fredag. En fantastisk følelse å kunne kjøpe klær i både en og to størrelser mindre... DET er en super motivasjonsfaktor...

 

Til dere alle sammen, ha en super uke.... Det er fortsatt lenge til jul...

 

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt forsinket med vekt denne uken - hadde så mye å gjøre i går at jeg aldri fikk registert.

 

Denne uken har jeg vært kjempeflink - sykklet - sprunget og det synes på vekta - Hurra!!!

 

****Kesamine

Startvekt: 92,5 kg Ned 15,5 kg!

Vekt nå: 77 kg,

Vektnedgang siste uke: 1,8

 

Så dette er bare gøy har shoppet nye klær denne uken og det er deilig.

 

Ha en fortreffelig uke alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt forsinket med vekt denne uken - hadde så mye å gjøre i går at jeg aldri fikk registert.

 

Denne uken har jeg vært kjempeflink - sykklet - sprunget og det synes på vekta - Hurra!!!

 

****Kesamine

Startvekt: 92' date='5 kg Ned 15,5 kg!

Vekt nå: 77 kg,

Vektnedgang siste uke: 1,8

 

Så dette er bare gøy har shoppet nye klær denne uken og det er deilig.

 

Ha en fortreffelig uke alle sammen :-)[/quote']

 

Hei!!! hører ikke med denne tråden men synest dere er kjempeflinke!!! Har et lite spørsmål til Kesamine... Hvordan klarer du å gå ned så mye, nå som du har gått net over 15 kg?? Jeg stoppet opp!! Vet ikke hvor høy du er men jeg startet på 95 og gikk ned til 78 og der stoppet det.. Og de siste kg før jeg kom dit satt sinnsykt godt!!! på grunn av jeg stoppet opp ble jeg lei ops så var vekten oppe i over 80:( Uansett så må jeg bare si at dere er kjempeflinke!!! Og håper at det var ok at jeg blandet meg i tråden deres!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missdesember

Jeg er litt stolt av meg selv i dag. Hadde lovet en venninde å gå tur med henne. Hadde glemt at jeg ikke hadde bil, så da ble det først 40 min på sykkel.( i snøslaps) Så gikk vi en fin tur i skogen i 1 time. Så spiste vi litt tunfisksalat til lunsj. Så var det på sykkelen hjem igjen-40 min. Nå har du vært flik jente sa jeg da! titta litt på magen min og tenkte :her er det en jobb og gjøre! så tok jeg 5 serier av 20 situps!

 

DET FINNES IKKE DÅRLIG VÆR BARE DÅRLIG KLÆR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt stolt av meg selv i dag. Hadde lovet en venninde å gå tur med henne. Hadde glemt at jeg ikke hadde bil' date=' så da ble det først 40 min på sykkel.( i snøslaps) Så gikk vi en fin tur i skogen i 1 time. Så spiste vi litt tunfisksalat til lunsj. Så var det på sykkelen hjem igjen-40 min. Nå har du vært flik jente sa jeg da! titta litt på magen min og tenkte :her er det en jobb og gjøre! så tok jeg 5 serier av 20 situps!

 

DET FINNES IKKE DÅRLIG VÆR BARE DÅRLIG KLÆR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote']

 

Jeg er imponert. Du er superflink. Fortsett sånn - og kiloan vil rase nedover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, mulig for en til på laget? Meldte meg på i dag og ønsket/målet er å gå ned 10-12 kg,,, er 43 år og har to barn, har ikke vært med på kurs før, men nå har jeg bestemt meg for å prøve dette etter anbefaling fra ei venninne med kjempegode resultater. Har prøvd på egen hånd men uten særlig gode resultater, trener ganske bra men det skjer ikke noe særlig med vekta;( Så tar gjerne i mot alle gode råd og tips....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! hører ikke med denne tråden men synest dere er kjempeflinke!!! Har et lite spørsmål til Kesamine... Hvordan klarer du å gå ned så mye' date=' nå som du har gått net over 15 kg?? Jeg stoppet opp!! Vet ikke hvor høy du er men jeg startet på 95 og gikk ned til 78 og der stoppet det.. Og de siste kg før jeg kom dit satt sinnsykt godt!!! på grunn av jeg stoppet opp ble jeg lei ops så var vekten oppe i over 80:( Uansett så må jeg bare si at dere er kjempeflinke!!! Og håper at det var ok at jeg blandet meg i tråden deres!!![/quote']

 

Bli med her da vel!!! Jeg har nok hatt det litt som deg stod lenge (ca. 3 uker) på 80 kg. Holdt på å gi opp. Men jeg stod på videre. Jeg er stort sett flink hele uka men jeg unner meg litt mere i helgene. (jeg elsker nøtter men prøver å begrense det - vet at det er mye kalorier). Jeg tror at det å bevege seg er viktig prøver å sykkle 3 ganger i uken ellers har jeg noen små gåturer med en veninne.

Jeg er 173 høy og ønsker å ligge rundt 65-68 kg. Det er jo ennå 10 kg til.

Det du kan tenke på at dette er kansje et halvår som du må ofre litt. Men etter dette føler du deg super. Gøyere å kjøpe klær og at det blir lettere å bevege seg. Så tyr74 bli med å register deg du og hver mandag.

 

Stå på klem fra Kesamine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missdesember

bare heng deg på! Som du ser er vi i denne tråden så utrolig heldige som har nydelig som sekretær. skriv opp etter malen i raport sjemaet. du er alerede registrert! -og jeg må si det igjen, nydelig du gjør en kjempe jobb!

 

stå på allle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

 

Endelig kommet ned på åttitallet. Var og veide meg på kurs idag, og hadde gått ned 400 gr. Ned til 89,8. Ganske fornøyd med tanke på at jeg har vært syk, og egentlig bare sløvet rundt den siste uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med her da vel!!! Jeg har nok hatt det litt som deg stod lenge (ca. 3 uker) på 80 kg. Holdt på å gi opp. Men jeg stod på videre. Jeg er stort sett flink hele uka men jeg unner meg litt mere i helgene. (jeg elsker nøtter men prøver å begrense det - vet at det er mye kalorier). Jeg tror at det å bevege seg er viktig prøver å sykkle 3 ganger i uken ellers har jeg noen små gåturer med en veninne.

Jeg er 173 høy og ønsker å ligge rundt 65-68 kg. Det er jo ennå 10 kg til.

Det du kan tenke på at dette er kansje et halvår som du må ofre litt. Men etter dette føler du deg super. Gøyere å kjøpe klær og at det blir lettere å bevege seg. Så tyr74 bli med å register deg du og hver mandag.

 

Stå på klem fra Kesamine :-)

 

Har vært med på en tråd ganske lenge... men jeg kan jo være med i to.... jeg har vært på vekten på onsdager. og må si at jeg har nå vært flink i noen dager og det hjelper faktisk... kjekt og se at det kan bli bedre selv om vekten står stillle en stund...... må si du var flink som ikke ga opp... det var ikke jeg ... for vekten min gikk opp... litt om meg selv er 32 år 2 barn 175.5cm høy og veide på onsdag 82,7 startvekten i mars 05 var 95. Vekt reduksjon forge uke var ned 0,9 kg... og det er evigheter siden jeg har gått ned så mye!!! jippi!!!! Har startet opp å skrive ned alt jeg spiser og så har jeg vært litt streng med meg selv noen dager... litt lavt kcal inntak, men øker det gradevis... ps tusen takk for svar og oppmuntrene ord!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKjønner at kanskje 10 kg ned til jul blir vel drøyt nå, men har lyst til å hive meg på sammen med dere likevel. Veldig greitt å ha en gjeng å motivere seg sammen med:)

Dere har vært kjempe flinke!!!;)

 

Jeg er vetran i vektklubben, startet januar 2006 med 123kg, veier nå 86,7, altså ned 36.3. Veldig fornøyd med det. Men mangler 10 -15 kg før jeg er SVÆRT fornøyd:)

Var ute å " kjørte" litt i september, men har nå hentet meg inn i igjen, og har hatt 3 gode uker når det gjelder trim og kosthold, så nå er jeg godt i gang igjen.heldigvis.

Jeg lærte veldig mye av de ukene med hvor ting gikk galt, har ikkelyst å ha det slik lenger. Har det mye bedre med min nye sunne livsstil.

 

Så startvekt i uke 44 er 86.7

 

Realistisk mål i uke 51 er 79.8

Dreammål i uke 51 er 76.7

 

Lykke til resten av gjengen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det veldig motiverende og lese alle innleggene deres, kjempe flott og dere får det jammen meg til , kansje det er håp for meg også da???? Det er litt forvirrende og finne frem i denn jungelen av innlegg håper jeg ikke er inne en plass jeg ikke skal være , men uansett så er dere go

 

Start vekt : 79

 

mål uke 51 : 74

 

Hilsen Wella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyr74

startvekt 95

vekt nå 82,7

vekt 1 uke opp 0,1

vekt 2 uke ned 0.9

 

og så må jeg si bra jobbet tirben!! Inponert over vektnedgangen din, og det er kjempemotiverende og lese at du fortsatt står på og er så flink!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Tyr74 for oppmuntrende kommentar ;) Hjelper med støtteerklæringer når man har holdt på en stund. Men ser jo at du også har jobba veldig bra fra 95 til 82:)

Det gjelder å ikke gi opp , men gå på igjen selv om man av og til møter motstand. VI ønsker jo veldig å vere en lettere utgave av oss selv:)

Lykke til videre mot gode resultater til jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[highlight] Vi har selvfølgelig plass til alle nye som vil være med i tråden!

Bare legg inn dine data slik som oss, så legger jeg deg til! ;)

 

Skriv inn målene dine slik:[/highlight]

----------------------------------

Nicket ditt

Startvekt: Vektnedgang i alt, på uker/mnd:

Vekt nå:

Vektnedgang 3.uke etter trådstart:

---------------------------------

[highlight]så kopierer jeg innlegget ditt å legger det inn i oversikten vår.

(vi rapporterer `vektnedgang 3.uke etter trådstart` på mandag)[/highlight]

 

 

 

Eksempel:

 

***Nydelig

Startvekt 68,7kg. Ned 8,2 kg på 7 uker!

Vekt nå: 60,5 kg!!!

Vektnedgang 1.uke etter trådstart: 0,5 kg

Vektnedgang 2.uke etter trådstart: 1,5 kg

Vektnedgang 3.uke etter trådstart: 0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jobb du gjøre nydelig, håper dette blir rett slik at du får kopiert det inn i dine flotte , artige og motiverende skjemaer:):)

 

Tirben

Startvekt: 123 kg , Ned 36.3 på 43 uker

Vekt nå: 86.7( Oppstart mandag 30.10)

Vektnedgang 1.uke etter trådstart:

Vektnedgang 2.uke etter trådstart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Tirben, ble helt riktig det!

Men-Oioioi! For en fantastisk bra jobb du har gjort!!

Du må være bra fornøyd!!

 

Er litt arti å ha oversikten over alle de som er med oss. Så ser vi hvor mange vi er, hvordan det går, hvilken uke de ble med ifra og hvem av oss som fortsatt er med å rapporterer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min har ikke vært så superbra ang slanking, har vært på besøk og litt god mat ble det jo servert... og jeg klarte ikke å si nei.... Så fra i dag så er vi på full telling igjenn... dette må jeg klare har som mål 78 før jul.. og da har man ikke mulighet til å dette av lasset!! Full skjeping på meg!! Uansett lykke til med veingen i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...