Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

SÅ flink du er , kjempe bra. Har ikke lagt igjen så mye spor etter meg de siste dagene men er titt og ofte innom her.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og lykke til i kommende uke:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen:)

Har ramlet litt av, men tror jeg er tilbake i rett spor nå...

Har sluttet å røyke siden sist, å det har nok satt litt spor i forhold til veka, men måtte bare slutte å røyke. Hadde ikke helse til både å være overvektig og røyke. å er veldig glad for det ihvertfall. Har vært litt på trening og tror ikke jeg har gått opp så mye at jeg har bikket over 100 igjen. Skal kanskje veie meg imorgen jeg får se. Har også fått meg jobb endelig:)

Skal begynne neste mandag eller uka der etter. Får 20-25 min å gå fram og tilbake til jobb hver vei. Så det blir en god start på dagen.

Er et vikariat dette da, som varer til mai neste år. Regnskap og litt kundebehandling. Er godt å vite at jeg ihvertfall vet hva jeg skal gjøre i over 1 år framover.

Så dette er i hovedtrekk vært det som har skjedd siden sist jeg var her inne.

Skal komme meg virkelig igang igjen nå.

Forresten har vi bestemt oss for å utsette bryllupet 1 år til. Har ikke råd til noen ferie i år, da jeg ikke har vært i jobb, så vi venter. Så får vi spart penger, og jeg har klart å gått ned i vekt og kanskje fått bukplastikk også:D

Skal komme innom oftere.

Ha en fin dag alle sammen.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem Rina,og du,..kjempetrivelig å se det "står til liv"((:D))

Du er sterk og tøff,jeg vet du kommer på rett spor igjen. Har tenkt på deg,og hvordan det har gått med deg.

Håper du kommer innom å forteller når du har tid,du er liksom en del av forumet som hører til.

 

Ha en fin dag videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, heia, heia, kom igjen nå, ikke gi deg, tenk på alt du har oppnådd til nå, så nå er det viktig å ikke gi seg men prøve å stå på litt til så skal du se at du kommer deg ned igjen, dette klarer du:)

 

Gratulerer med ny jobb og at du har klart å slutte å røyke , kjempe bra :D

 

Ha ei fortsatt flott uke og en flott helg vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken!

 

Gratulerer så mye med ny jobb! Og ikke minst at du har sluttet å røyke! Kjempeflott, rina! Vi er flere som strever med å komme i rett spor igjen, du er ikke alene. Men vi skal nok klare det, sant?! Masse lykke til videre, dette kan du klare vet du.

 

Ønsker deg en fin helg.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ville bare si at jeg savner deg her inne. Håper du kan gi fra deg ett livstegn, om du har gode eller dårlige dager...

 

God Påske, Rina!!

 

Påskeklem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest metchen

Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt bekymret for deg. Jeg skjønner at du begynner å bli lei av alt fokuset på vekta, men det at du helt har kuttet ut å være her inne etter å ha vært aktiv i et helt år får meg til å bli bekymret. Kanskje du er inne å titter uten å skrive, men jeg og mange andre hadde satt pris på et lite livstegn. Kjenner selv at jeg i perioder ikke har hatt lyst å gå inn her, men jeg vet at jeg trenger den motivasjonen og støtten jeg får her inne. Vi har jo mange ganger snakket om at dette ikke skal være en slankekur men en livsstilsendring. Selv om du kanskje har tunge dager håper jeg du har fortsatt den gode livsstilen.

 

Please gi livstegn fra deg!!!!!!

 

Metchen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg vet dere.

Har desverre kjempet meg noen kilo opp igjen, som jeg egentlig har deppa litt for, så derfor har jeg ikke vært her på en stund...

Men nå er jeg klar for å kjempe meg ned igjen...Har kommet meg så vidt over 100 kilos grensa igjen, men mangler ca 1 kilo til jeg er under den igjen hvertfall.

Men har satt ny startdato, så det spiller ikke så stor rolle hvordan ting var før, det er nå som gjelder.

Håper dere alle har det bra her inne.

Skal komme oftere innom, men er ganske opptatt med ny jobb og masse å sette seg inn i. Pluss at jeg skal begynne på nettbassert skole. Generell studiekompetanse.

tjuvstarter litt på den da, iforhold til de som begynner til høsten.

Men nå skal jeg og gubben ut å gå en tur.

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Åh, nå var det deilig å høre fra deg kjære venn!

 

Den kiloen fikser du lett og da blir motivasjonen styrket også!

 

Heier på deg! Håper du har en fin spasertur!

 

Klem fra meg som har savnet deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... kom det livstegn fra deg!! Vi har savnet deg her.. Akkurat som om den ene veggen mangler... MEN nå er du tilbake, og velkommen skal du være!! Er du røykfri ennå??? Sikker på at vekta di kommer snart ned dit du var. Stå på så kommer resultatene!! Håper du trives i jobben din.

 

Ha en fin og sunn helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Det er så utrolig godt å se at du har kommet tilbake til oss igjen. Glem de kiloene som har kommet på, tenk på de du skal ta av. Dersom du fortsatt er røykfri er det ikke rart å legge på seg litt. Man blir utrolig fysen av det.

 

Har savnet deg her inne og jeg håper at du får tid til å komme inn med jevne mellomrom til tross for ny jobb.

 

Velkommen tilbake.

 

Klem fra Metchen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle sammen:)

Har ett lite fem minutt på jobben, så tenkte jeg fikk se innom en tur.

Har vært flink hele denne uka, så håper det smitter over på helga også.

Har ikke fått trimma så mye som jeg håpet på, men har allerede over 10 trimpoen denne uka, så det er ikke så helt gæli.

Skal få trena litt i helga har jeg tenkt.

Nei, må vel jobbe litt igjen.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedturen var stor igår, da jeg ikke hadde gått ned ett gram...Men satser på at det var pga mensen som kom igår ettermiddag.

Har ikke fått trent noen ting pga sykdom, vi har ligget hele helga og igår måtte jeg være hjemme fra jobb. Får se om jeg ihvertfall får gått meg en tur i ettermiddag.

Så håper jeg at jeg snart rikker meg nedover på vekta.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,første gangen jeg skriver her.Har lest en del og synes alle er så utrolig flinke.Går på kurs og har veiedag i dag,spennende.Har gått ett kurs er godt i gang med det andre.Har snart gått ned 10kg,synes det går veldig smått.Er det noen av dere som jobber mye natt?Det gjør jeg og det er ikke like enkelt synes jeg.Ser at mange bruker treningsstudio,men det har jeg ikke muligheten til uten å kjøre15km først,og da blir det ikke.Kjøre nok ellers.Noen som har det samme problemet?Gode trimtips mottaes med stor takk.Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare oppover og oppover...Klarer ikke å la være å spise alt jeg ikke burde spise.

Men har tro på at jeg skal klare det fra idag....igjen....

Har tatt med meg niste frukt og gulrot på jobb. Så håper virkelig jeg klarer å la være andre ting idag.

Uansett ha en fin dag. For det skal jeg tross alt.

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...