Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Så fint å høre at det går bra med deg. Lykke til med jobbsøkingen:)

 

Ville bare innom for å ønske deg en flott dag og så skrives vi.

 

Heia , Heia, Heia, Heia, stå på nå dette klarer du

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar
Gjest SofaQueen

Innom for å hilse på og si at jeg synes du er steinflink til å trimme. Jeg har ikke kommet ordentlig igang enda etter nyttår, men starter med en time på sats idag. Lurer på hvordan musklene takler det!

 

Stå på!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

flott mål du har satt deg!!

jeg har også planer om å bli ferdig i år og stabilisering neste år!

så flink du er å stå på å tenke positivt og se fremover og ikke minst å trene! du er kjempeflink :)

og dersom jeg prøver å følge i dine fotspor så skal vi se at begge når målene til høsten!!

 

du er flink rina.lykke til videre fremover! er innom og følger deg selv om jeg er dårlig til å legge igjen hilsener.

;) ha en skikkelig flott torsdag. her er det matlaging på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

ser jeg ikke har vært innom her i år så da må jeg nok starte med å si godt nyttår!

 

Kjempeflott å se at du er skikkelig i gang igjen. Du hadde ett flott år i fjor, og jeg er sikker på du når målet ditt i løpet av året/høsten ;) Du er kjempegodt i gang med trimminga, og den er viktig, det synes iallfall jeg.

 

Ønsker deg lykke til vidre fremover. Og ha en flott og sunn helg med masse trim.

 

Heia Rina, stå nå på, da blir du nok så lekker så ;)

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg. Hvordan står det til med motivasjonen? Du står på, sant? Ikke gi opp! Aldri i livet, du har kommet så langt! Og du er kjempeflink.

 

Ønsker deg en kjempefin søndag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Rina

Innom og sier hei jeg. Håper det går bra med deg, selv sliter jeg i startgropa etter jula...men i dag er det mandag og ingen bønn.

 

Ha en finfin dag!

 

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt skikkelig med motivasjonen, men håper den begynner og komme på plass nå. Har overhode ikke vært noe flink, så utgangspunktet er som det var etter jul. Har vært på kontroll på sykehuset med hofta idag og er herved erklært frisk, selv om jeg enda sliter en del. Men bare å fortsette å gå ned i vekt og smøre meg med tålmodighet. Så får prøve det jeg vet funker og det er å komme i gang skikkelig med treninga igjen. Så kommer vel det andre etterhvert. Pendler mellom å spise alr for lite og alt for mye...Finner ikke den gyldne middelvei om dagen. Skal på trening alene i ettermiddag, slutt på dårlige unnskyldninger heretter. Så får jeg forhåpentligvis se ett bedre resultat neste mandag:)

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Gratulerer med friskmedelsen av hofta! skal vel bli deilig å komme inn i treningen etter hvert?

jeg kjenner meg i gjen i det du skriver ang motivasjon. min er heller ikke helt til stede ennå, og sliter litt med den biten. for det gikk skeis i julen og det gikk heller ikke så bra før jul..

men jeg har tro på det du sier at om en får skikk på treningen så kommer resten så å si naturlig.. i går var første trening på veldig lenge hvor jeg virkelig kjente treningsglede igjen, for treningen har blitt veldig plikt-aktig...

jeg satte på meg pulsbelte og spurte meg selv hva jeg kan gjøre for å få opp kaloriene. det ble dansing, hoppetau, litt sykling, styrketrening til musikk og litt sit ups. og i dag har jeg tenkt å skifte vann på akvariene..

 

så finn ut hva som må til for at du skal finne glede og inspirasjon/motivasjon. Ønsker deg en flott uke og skulle så gjerne sendt deg litt motivasjon på boks men det er visst ikke funnet opp ennå. ;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik nå er den sendt:)

 

Så flott at du er blit friskmeldt i hofta.

 

Ikke like enkelt hele tiden dette med å komme seg i gang igjen, men tenk påalt du oppnår og hva som ligger foran deg, dette klare du. Stå på nå:D

 

Ha ei flott uke

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Godt at du er friskmeldt igjen - det er da masse å være glad for! Vi får prøve å motivere hverandre her inne, det hjelper ihvertfall for meg å ikke være alene om dette!

n020.gif

Ha en fortsatt fin kveld og stå på!

 

Klem fra Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom motivasjonen fallende på plass igår. Så igår gikk det bra med maten, også hittil idag har det gått bra:)

Har vært på jobb på en kantine igår og idag, skal imorgen også. 4 timers jobb pr.dag. Skal i to intejuver også neste uka, så håper det ordner seg.

Trening har jeg ikke kommet igang med enda. Her er det to som ligger i omgangssyke og jeg hangler litt, men håper "å stå han av." Nei, får begynne med litt husarbeide. Ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som sliter med å komme igang igjen, men selvfølgelig klarte vi det. Nå har vi begge kommet inn i rytmen igjen så dette kommer til å gå som en lek, ha ha. Har gått ned 1 kg på to uker. Bør vel være fornøyd med det, men du vet jo at det er lett å forvente og forlange mer enn det som er fornuftig.

 

Har fortsatt 23 uker til bryllupet så jeg skal nok klare å gå ned de siste 9,6 kg som er målet til da. Forventer at det skal gå litt tyngre nå, men jeg får bare stå på.

 

Ha en riktig god uke

Metchen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen forsvant like fort som den kom...Så her er det bare å begynne å ta ett skritt av gangen i riktig retning. Så istde for ned har jeg gått enda mere opp. Vurderte å la være å veie meg, men det blir vel som å stikke hode i sanden.

 

Skal skrive mer siden,

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en dose motivasjon til deg,heier masse på deg,og husk hva du har oppnådd så langt,det er ikke småtterier :D

Vi skal greie å holde en sunn livstil i 08 også.

Snart blir dagene mye lengre,og det blir godt å være i nord,vi får masse fine dager å gå trimturer :)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke gi opp! Kom igjen, jente. Prøv å forestill deg hvor sint og skuffet du blir over deg selv hvis du nå skulle fortsette å gå opp i kg. Jeg vet at jeg blir det i hvert fall, over meg selv altså. Du har vært kjempeflink hele veien, du kan fint bli like flink.

 

Ønsker deg masse lykke til.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke aleine om å slite! vi får prøve å finne styrke i hverandre. jeg har gått opp "et hav" av kg siden midten av desember. og det må stoppes umiddelbart. jeg tenker på deg og sender deg gode vibber. klem fra hyfsan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen forsvant like fort som den kom...Så her er det bare å begynne å ta ett skritt av gangen i riktig retning. Så istde for ned har jeg gått enda mere opp. Vurderte å la være å veie meg' date=' men det blir vel som å stikke hode i sanden.

 

Skal skrive mer siden,

Ha en fin dag alle sammen:)[/quote']

 

Nei og nei og nei.... hva er dette her da Rina. Du som var så flink. Sender noen kraftige motivasjonsvibber jeg også, og en "harlystpågrønnsakerogfrukt- dose." Også får du en blomst til oppmuntring.

065.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten har gått bra igår og idag. Men ingen trim enda. Går enda å hangler og lurer på om ikke spysjuka kommer til meg også...

Men har tatt et skritt i riktig retning, så håper jeg det andre også kommer på plass. :D

Takk for oppmuntring, jenter:)

Ha en fin ettermiddag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får til dette! det er akkurat det å komme i gjenge som er tøft, men nå er du på vei til noe bedre. spysjuke er noe dritt, bokstavelig talt. håper du unngår den da. mange gode vibber til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kOM IGJEN . Har fulgt deg et år nå og du har vært så kjempekjempekjempeflink. Ikke rart du har mistet motivasjon med den motvinden du fikk i jula.

 

Hent det frem igjen, viljen og motet!!

 

Uansett hva vekta viser nå , så kan du jo dette. Kjør igang etter den gode oppskriften sin så er du snart på track igjen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at du er i samme båt som meg. Har ikke gått opp noe ennå, men sliter meg å komme inn i den samme positive rytmen jeg hadde før jul. Det er vel slik for det fleste når man skal holde på med noe så lenge som vi må, resten av livet vet du. Du har heldigvis klart å finne noe positivt igjen, fortsett den gode jobben. Sammen skal vi klare dette året også. Sender mange positive tanker din vei.

 

Gleder meg til bedre vær og sol her nord. Kjenner alltid på denne tida av året at overskuddet blir borte. Selv om sola kommer tilbake hos oss på fredag vet jeg fra før at januar og februar er det tyngste månedene. Har lite overskudd og sover dårlig. Pleier å bli bedre i mars, så jeg får bare henge i stroppen til det snur igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna. Ja' date=' jeg prøvde de på økonomisko, men de ble ikke noe stilig påmeg, så får smøre meg med tålmodighet. Lurer egentlig på hvordan jeg skal gå ned rundt leggene, men håper det kommer av seg sjøl etterhvert. Kom meg endelig på trening idag, å høstet hele 4,1 poeng, så det er kjempe bra. Har også gått ca 11000 skritt utenom, så har vært litt aktiv da. Maten har gått ok idag, eller egentlig har jeg spist litt lite. Er veldig spent på veiinga imorgen, har klart å la være å smug veie meg, :) Men nå er det kveld her. Natti natt. :)[/quote']

 

Det er mulig å bestille støvletter på nettet, der dere bestiller etter mål, kjenner ei som bestilte der og de var kjempefine. Adr. er http://www.duoboots.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...