Gå til innhold

Bare litt til!


Gjest Kikkelione

Anbefalte innlegg

Jepp i dag har jeg hatt det.

Holdt på å fryse i hjel på jobb, blitt forkjølt se i tillegg til at det er kaldt der.

Å så sulten, spiser lunsj for sent å dermed gikk det galt. Her ble det både karbonade,pastasalat med kylling, fløtegratinerte poteter og etter en time en crosiant eller hvordan det nå skrives...

 

NÅ har jeg også fått i meg middag .. skulle ikke tru jeg hadde plass til det men er en sulten så er en sulten...

 

Men alt for galt var det ikke fant jeg ut, skal jo ligge på ca 1600 kcal.og etter at alt dette vær fortært ligger jeg på 1870 kcal. Men det er jo enda mange timer til senge tid så det får bli en mager kvelds.

 

Startet dagen i dag med sykkeltur i 30 min i kjelleren, så jeg får vel heller trene litt ekstra i dag for samvittigheten sin skyld. ;-)

 

:-) kan jeg skylle på at mensen kommer he he...

 

Men kanskje noen kan fortelle meg noe her, jeg skal ligge på 1600 kcal har jeg funnet ut, og når jeg har lagt inn mine trim ting og har da forbrent ca 600-1000 bør jeg da ha dårlig samvittighet for å ha fått i meg så mange kcal i dag?

Veier 73 og er 164 cm høy.... 3 trimpoeng sto det at jeg hadde i dag foreløbig..

 

Ellers en flott kveld. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Synes det er veldig bra resultat jeg, opp 0.2, det er å regnes som stabilt! OG du har hatt ferie! Jeg pleier å gå opp 2 kg i ferien jeg!!

 

Jeg tror at feriegevinsten min er at da har jeg tid til ekstra trening og fysisk aktivitet. En vanlig arbeidsuke er på 45-50 timer. Da blir det ikke tid til daglige eller lange treningsøkter. Jeg elsker jo å trene, og å gå på oppdagelsesferd.

 

Og så er det det med å være sammen med kjæresten hele tida. For det første har man selskap, og for det andre så er jeg sånn at jeg ikke småspiser og snoper i andres påsyn. Synes det er et svakhet jeg ikke har lyst å vise fram. Det er letter å stappe i seg en sjokolade, eller bolle på vei fra et møte til et annet, enn i armkroken til kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kikkelione!

For meg så synes det som om du har kontroll over både livsstil og vekt. Du har vært stabil så lenge jeg har vært med her. Litt opp og ned går vi alle, avhengig av mageinnhold, vann i kroppen etc.

 

Men jeg forstår godt tankegangen din om at du vil under 60. Jeg er også sånn at jeg setter en øvre grense. Når vekta sier 58-ett-eller-annet, så tas det afære. 57-tallet aksepterer jeg, og 56-tallet er det jeg helst vil se.

 

Jeg er ellers enig med Moving. Man kan ikke være på slankern hele tida. Vi må komme inn i en normaltilværelse etter hvert. Men vi kan heller ikke forvente å kunne vende tilbake til gamle vaner. Det er jo de som er skld i at vi måtte ta affære.

 

Håper du har funnet en livsstil du trives med. Da klarer du deg fint framover.

 

Håper for din del at du kan forlate tråden. Men for alle oss andre her inne er du en omsorgsfull inspirator: Mange vil nok ønske din støtte selv om du ikke "rapporterer" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kommer jeg jo til å følge med på dere selv om jeg ikke rapporterer her!

 

Det var en aha opplevelse for meg å erfare at jeg en dag, faktisk skal kunne spise de 500- 800 kcal hver dag som jeg idag kutter ut. Jeg begynner å erindre at prosessen med å venne seg til det kostholdet og livsstilen vi skal leve resten av livet, kan være ganske krevende.

 

Det er derfor jeg prøver å inspirere deg (klikkelione, og de andre som vil) til å gå over til stabilisering. Tror vi kan få ganske mye å gjøre med å takle nye utfordringer i den nye fasen. Ta feks veiing, du og jeg sliter med å ikke snikveie oss. Tenk at vi kanskje en dag i fremtiden skal klare å gå enda sjeldnere på vekten!! Tanken er både befriende og skummel!

 

Det er også skummelt å skulle ligge å balansere på inntak og forbruk av energi og klare å ikke sprekke. Men jeg tror det er noe alle på tråden må ha som mål! Vi kan ikke slanke oss resten av livet. Vi er nødt til å klare den utfordringen :)

 

Bare noen tanker fra meg en torsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56kg idag dvs 3 kilo ned fra juletoppen!

 

 

Når jeg bærer 2 bæreposer med feks 5 flasker 11/2 liters mineralvann, så tenker jeg: dette er jammen tungt og dette bar jeg på ekstra hver dag i sommer!!!!

 

Hurra så deilig å være kvitt det!

 

Ønsker dere alle en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Men kanskje noen kan fortelle meg noe her' date=' jeg skal ligge på 1600 kcal har jeg funnet ut, og når jeg har lagt inn mine trim ting og har da forbrent ca 600-1000 bør jeg da ha dårlig samvittighet for å ha fått i meg så mange kcal i dag?

Veier 73 og er 164 cm høy.... 3 trimpoeng sto det at jeg hadde i dag foreløbig..

 

Ellers en flott kveld. :-)[/quote']

 

Hvis du har regnet ut at du skal ligge på 1600, så er det også ut fra hva du regner med at du skal ha i trimpoeng i løpet av ei uke. Hvis det over tid blir forandring på det, må du se på tallene på nytt. Selv ser jeg stort på det, og regner ikke fra dag til dag, annet enn at det er godt å vite at man akkurat DEN dagen har vært flink til å trimme. Resultatene vises på sikt! Dårlig samvittighet; hva skal vi vel med dét? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

06.09: 62,2 kg, 72 cm i midjen

18.12: 59,6 cm, 67,5 cm i midjen

29.12: 60,2 kg, 68 cm i midjen

05.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

08.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

12.01: 60,1 kg, 68 cm i midjen

20.01: 60,4 kg, 68 cm i midjen

26.01: 60,0 kg, 68 cm i midjen

02.02: 59,5 kg, 67 cm i midjen

09.02: 59,4 kg, 67 cm i midjen

16.02: 58,8 kg, 67 cm i midjen

23.02: 58,8 kg, 67 cm i midjen

 

Jeg holder meg! Og jeg er jo i mål! Det ble 13 trimpoeng, det er 3 mer enn jeg MÅ ha. Og snikveiing er det fullstendig slutt på! Jeg er kjempestolt av dét!

 

Nå har jeg planlagt kun en eneste uke til før jeg begynner på offisiell stabilisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Kikkelione. Er det noe vi trenger så er det anledninger til å juble. Vi jenter er ofte så flinke til å heie på andre og underdrive våre egne kvaliteter og resultater.

 

La oss fortsette å juble for hverandre, men også for oss selv.

 

Nå har jeg fått unna ukas "mågjøreting" på jobb. Har i tillegg tatt meg tid til å rydde kontoret. Så nå står det pent og ønsker meg velkommen til ny innsats mandag. Nå står en hel helg til kattens egen disposisjon. Har som vane å starte med trening og bastu på SATS før jeg rusler hjem og ruller meg malende sammen i sofaen. Eller kanskje jeg tar en tur innom kjøkkenet og lager en godbit til oss først. Tror det blir fylt kyllingfilet med soltørka tomater og basilkum, ovnsbakte potetbåter og salat eller asparges. Og et glass rødvin :-)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
For min del kommer jeg jo til å følge med på dere selv om jeg ikke rapporterer her!

 

Det kommer jeg også til å gjøre! Jeg er jevnlig innom flere tråder' date=' og har ikke tenkt å gi slipp på dere selv om jeg ikke skal gå ned mer, og dermed skal over til "Hold vekten". Dere skal over dit, dere andre også! :)

 

Ta feks veiing' date=' du og jeg sliter med å ikke snikveie oss. Tenk at vi kanskje en dag i fremtiden skal klare å gå enda sjeldnere på vekten!! Tanken er både befriende og skummel![/quote']

 

Der vet jeg ikke om jeg er enig med deg. Fra å snikveie meg tre-fire-fem ganger i uka, har jeg HELT sluttet med det. Nå er det en gang i uka, og det går så greit så. Jeg har ikke tenkt å slutte med det. En gang i uka skal jeg kontrollere meg. Hvis det skulle gå gærne veien, så har jeg tenkt å sette inn tiltak raskt! Det skal ikke få snike seg på ett og to og tre kilo, for da har jeg det gående! Det er mulig jeg velger å "rapportere" sjeldnere. På GR sine hold-vekten-kurs møtes man en gang i måneden. Vi får finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Jeg leser i blant at noen synes det nesten er skammelig å plages sånn med de siste kiloene, mens andre som skal ned mye mer er så veldig flinke. Men dette er helt naturlig, både i forhold til hvordan kropp og hjernen på toppen fungerer. De siste er gjerne vanskelig! På vei helt ned har jeg i blant tenkt "nå gidder jeg ikke mer, jeg er jo fin nå", for så å ta meg sammen igjen etterpå. Litt slitsomt i lengden.

 

Nå som jeg er der jeg skal være, er det nesten så jeg ikke tør tro at det er et faktum. I helga har jeg spist mye. Jeg kan ikke spise like mye i ukedagene og tro at jeg skal holde vekta. Så nå gjelder det å stramme inn litt og tenke hverdag. Men jeg tror det skal få lov til å være sånn. Det skal være forskjell på ukedager og helg. Det kan det også være mens vi går ned i vekt. Spar kosemerkene til helga, bruk dem på noe du ikke tillater deg midt i uka! Opplegget er laget sånn for at vi ikke skal sprekke.

 

For min del gjelder det nå å bruke hodet godt. Det blir en uke med lite anledning til trening og med flere usunne fristelser i fast og flytende form (som er usunne bare hvis jeg tar for mye av det, tenk på dét, dere! En svale gjør heller ingen sommer). Dermed tar jeg meg ei knalløkt med fysisk aktivitet i dag og sørger for en liten overdose med trimpoeng, selv om jeg foretrekker å spre dem utover til vanlig.

 

Forhåpentligvis min aller siste uke før stabilisering. Stå på, dere andre. Ikke gi opp. For hva er det å gi opp? Å dytte innpå? Det er en særdeles kortvarig glede som dere bare vil angre på. Jeg vil så veldig gjerne at dere skal få den samme herlige følelsen jeg har nå; at nå er jeg der jeg skal være. Og de 3-4 kiloene ned fra i høst er faktisk en stor forskjell.

 

Det er ikke vår eller sommer ennå, men det nærmer seg. Og dere nærmer dere målet!

 

Med ønske om en god uke fra Kikkelione

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dato: vekt: midje: trimpoeng:

04/09, 65,9, 79,0, 24,5

29/12, 60,3, 74,0, 31,5

02/01, 62,0, 75,0, 18,5

08/01, 61,5, 74,0, 27,3

15/01, 62,8, 74,5, 18,3

22/01, 63,6, 76,0, 23,8

29/01, 62,8, 76,0, 26,6

05/02, 62,1, 75,5, 31,1

12/02, 60,6, 74,0, 29,4 (!!!)

19/02, 60,0, 74,0, 33,5 (!!!)

26/02, 60,7, 74,0, 25,8 (?)

 

Nå skjønner jeg snart ingenting. Ikke det at 0,7 er noen krise, men jeg skjønner det ikke. Var det litt for fantastisk forrige uke? Var jeg dehydrert etter en helg med fest?

 

Eller har jeg ikke trent nok sist uke, og spist for mye nå i helgen?? Spiste 3400 på fredag, 2300 på lørdag og 1900 i går (skal ligge på 2200). Er en slik utskeielse nok til at vekten har gått opp?

 

Det vanskelige nå er at jeg ikke vet hva som gjør at jeg har gått 0,7 opp og ikke 0,7 ned... Er veldig fristet til å snikveie meg imorgen... Men skal klare å la være.

 

Skulle liksom se 59 tallet denne uken og så begynne stabiliseringen nå. Tror jeg må begynne stabilsieringen, men legger ikke på kcal denne uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ukas resultat:

2.1.2007: 58,9 kg, 74,5 cm

9.1.2007: 58,2 kg, 72,5 cm, 15 trimpoeng

16.1.2007: 57,4 kg, 72,5 cm, 13 trimpoeng

24.1.2007: 57,0 kg, ikke målt, 12 trimpoeng

31.1.2007: 57.5 kg, 73,5 cm, 12 trimoeng

7.2.2007: ??,? kg, ??,? cm, 8,2 trimpoeng ;-(

14.2.2007: ??,? kg, ??,? cm, 8,7 trimpoeng ;-(

21.2.2007: 57,7 kg, ??,? cm, 13,5 trimpoeng

28.2.2008: 56,7 kg, 15,5 trimpoeng

 

Nå gjenstår kun et kilo! Innsatsen er ikke like stor som rett etter jul, men motivasjonen er så absolutt der.

 

Jeg har ikke begynt å veie mat etter ferien. Har som mål at øyemål , magemål og sunn fornuft skal være innstilt slik at jeg både kan klare den siste kiloen og holde vekta uten å "gå med vekt i lomma". Foreløpig går det bra, og det er deilig. Men jeg vet av erfaring at man fra tid til annen trenger å kalibrere seg ved å veie og skrive opp noen dager.

 

MOVING; det at du som trener så mye varierer noen hekto er normalt. Væskeinnholdet i kroppen vil variere ganske mye. tror ikke du produserer nesten et kilo fett på ei uke! Ta det rolig og fortsett som du gjør. Det går bra!

 

Reiser til Paris til uka. Er ikke bekymret for det, for jeg har lest at franske kvinner ikke blir fete;-) Dessuten har jeg tenkt å kunne skli inn i et par parisiske plagg, så det er bare å skjerpe seg fram til avreise også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kg på en uke er veldig bra katten! Helt enig med deg, dette greier du!!

 

Kos deg i paris du :) Det er viktig!

 

Tror også det kan være vann som gjorde susen sist uke... Ble bare litt paff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere ikke har glemt meg... for jeg har såvisst ikke glemt dere, selv om det kan virke sånn! Så lang pause fra denne tråden har jeg aldri hatt siden vi startet opp i september :(

 

Vet ikke helt hva som skjedde. Jeg gikk visst lei. Kom ut av kaloritellinga da jeg var på reise i januar, hadde vel egentlig ikke kommet ordentlig inn i den etter juleferien før det heller. Og jammen var det deilig og befriende ikke å føre regnskap over kaloriene til enhver tid! Litt for deilig, tror jeg. For jammen tok jeg meg ikke fri fra vekten også, og trening har blitt nedprioritert igjen... Uff ja, dere skjønner tegninga ;).

 

Men nå har jeg tatt grep. Denne uken har jeg registrert alt jeg har spist, og prøver å holde meg på 1300 kcal om dagen, noe som har gått fint til nå. Har ikke våget å veie meg, aner ikke hvordan jeg ligger an... Men nå begynner jeg å bli nysgjerrig, så i morgen blir det opp på vekta for statussjekk! Jeg håper det beste og frykter det verste!

 

Har ikke tatt helt fri fra disse sidene da, det skal jeg innrømme. Har vært innom og lest hvordan det går med dere, jeg har bare vært så slapp at jeg ikke har gitt lyd fra meg. Beklager det, for jeg har jo satt umåtelig stor pris på oppbackingen fra dere gjennom, ja faktisk, et halvt år. Men ikke føl dere FOR tilsidesatte, dette gjelder ikke bare dere, slappheten min har (dessverre, får jeg si) kommet til uttrykk på de fleste områder i livet mitt, jeg har rett og slett gitt litt faen i det meste. Ja, ja. Prøver å ta meg inn nå.

 

Uansett, utrolig hva dere har fått til, Kikkelione og moving! Det blir vel siste rapportering fra deg imorgen da, Kikkelione... Og du også, katten, følger vel snart etter dem inn på Hold vekten. Bra jobba, jenter, det må jeg si! Det må være en deilig følelse å være der man skal og vil være.

 

Selv blir jeg igjen her og prøver å gå ned ytterligere noen kilo. Har jo for all del oppnådd mye, jeg også, og de tre kiloene som opprinnelig var målet i "Ned 3 kg, fra og med NÅ!", de er faktisk borte :D. Men saken er at jeg er blitt mye mer bevisst på kroppen min og hvordan jeg vil at den skal være etter at jeg begynte her. Før tenkte jeg ikke så mye på det, men nå har jeg fått litt blod på tann. Ser ingen grunn til å gi meg før jeg har fått drømmekroppen. Nåja, noe i nærheten i hvert fall... :( Og denne drømmekroppen, den veier nok en tre-fire kilo mindre enn kroppen min gjør i dag. Så jeg fortsetter i gammelt og velkjent spor.

 

Det blir spennende å se imorgen hva denne pausen faktisk har gjort med meg vektmessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var sannhetens time kommet... Trodde jeg, men sannhet og sannhet, fru Blom. Den vekten min er visst litt ute av trening, den også. Den har vært ganske stabil tidligere, så jeg har latt den stå på baderommet. Pleier å ta et par-tre kontrollveiinger, for litt kan den jo svinge. Men idag var det helt voldsomt. Måtte gå opp og ned fra den sikkert ti ganger, og tallet jeg så varierte hver gang. Og da snakker vi variasjoner fra 59,3 til 61,7! Vel, vel. Jeg bestemte meg for å føre opp 59,9 kg, et slags gjennomsnitt. (Ja da, jeg er litt snill med den gjennomsnittsregningen :(, men vekten viste faktisk noe med 59 alle de siste gangene, da den hadde fått "kjørt seg" litt.) I alle fall, nå er vekten ute fra baderommet, og står trygt under sengen på soverommet, slik jeg har lest at kan være lurt i en annen tråd.

 

Alt i alt var dette godt nytt. Går jeg for 59,9 kg (som jeg gjør), har jeg faktisk gått ned i løpet av pausen min! Herlig! :(

 

Vekt

1.9.06: 63,3

29.1.07: 58,5

5.2.07: 59,4

12.2.07: 60,2

Idag: 59,9

 

Midjemål: 81 cm - og 79 ved forrige måling, men dette er normale svingninger til meg å være, så setter liten lit til det.

 

Det er godt å vite at jeg har klart å holde vekten, selv uten registrering og oppmåling av hver minste smule. Jeg har jo ikke latt alle prinsipper fare, selv om jeg nok har unnet meg en sjokoladepudding her og litt potetgull der. Men det er også godt å være tilbake og jobbe mot et mål!

 

Det blir vel siste rapportering fra deg imorgen da' date=' Kikkelione... [/quote'] Ja, der har dere beviset på at jeg snakker sant når jeg sier jeg er sløv... Trodde det var torsdag i går! Oppsann... ;)

 

Takk for hyggelig hilsen, moving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moving

Badevekter er skumle dyr!

 

Min viste seg å ha vist 3 kg for lite i flere år- noe som var et sjokk å oppdage!!

 

Men uansett, gratulerer med nedgang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg veiedag i går....

 

dato: Vekt:

02.02 73,9

07.02 73,5

14.02 73,3

21.02 73 midje 80 opp 0,5

28.02 73,4 ikke målt midje

 

Ja da var det opp igjen :-( men mensen er på besøk og da går jeg opp. Stemmer faktisk fra forje gang jeg hadde veiedag i den perioden, 400 g opp. Så da venter jeg spent på neste uke :-) sikkert bedre resultat da.

 

Til Katten gratulerer med hele 1 kg, ganske mye syns jeg. Flott gjort.

Hei til dere andre også.

Blir kort i dag, er så hodeforkjølt, bihulene verker og skrivelyst ikke på topp.

Lykke til med veiedager.. Ps.. har klart å la være å snikveie meg på kjempelenge.. stolt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Hei på dere!

 

Et par av dere har gått opp og et par har gått ned. Eller skal vi kalle det svingninger? Vi får ta nedgangen positivt og oppgang for bagatell. Uansett må vi se dette over tid!

 

Moving, 0,7 opp er en svingning. Du må ikke overanalysere den!

Fint at du er tilbake, Lupi. Det er lov å gå lei! Men du har nå klart deg bra, da.

Ainae, du ser tydeligvis et mønster. Greit å kjenne kroppen sin.

Katten, 1 kilo føles nok bra, ja!

 

Tja, er det siste dagen min her i morgen? Hvis jeg er under seksti kilo, så. Aner ikke hvordan jeg ligger an, men jeg kjenner meg uvanlig oppblåst. Jeg har 8 trimpoeng, 2 færre enn målet, og jeg har helt glemt å drikke vann denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Vekta viste 56 i dag også. Så jeg blir her litt til og prøver meg på den siste kiloen også !

 

Hadde en sprekk i går på sjokolade, spiste ca 100 gram. Sjokolade har vært min store last .

 

Ser jo at det er mange som klarer å spise bare litt og det klarer ikke jeg tydeligvis. Tenkte likevel jeg skulle prøve å spise litt når jeg blir budt og det startet bra. I helgen spiste jeg en konfekt og jeg syntes jeg var så flink som ikke forsynte meg med mer selv om den har stått fremme. 2 dager etter spiste jeg 3 M og det gikk også bra.

 

Men i går skar det seg, jeg skulle ta bare en bit som ble til mange.

 

 

når jeg skriver nå så kjenner jeg at det er nok for ofte med 3 ganger sjokolade fordelt på en uke. Hvis jeg hadde klart å si nei i går hadde det jo vært helt akseptabelt, men 100 gram sjokolade ca, det er en mengde som hører fortiden til .

 

Jeg tror jeg må ta ut separasjon fra sjokolade ihvertfall til den kiloen er borte!

 

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart man alltid ønsker å se et lavere tall på vekta enn sist gang, Tus. Men av og til må vekta stå stille. Og det er slett ikke noe å være lei seg for! Når tallet øker for hver gang, derimot... Nei, vær fornøyd med din stillstand, du! Fortsett å stå på, så går det nok nedover neste gang!

 

Ellers må jeg si at 100 gram sjokolade, det er vel knapt en sprekk... Det er i alle fall noe du kjapt kan legge bak deg. I dag er det fredag, hva med å knipe inn på det ekstra som kanskje ville kommet nå i helgen, så det går opp i opp?

 

Dessuten, ros til deg for at du klarer å ta kun én konfekt og tre M :(. Det sliter jeg med! Men likevel, ta ut den separasjonen du, hvis det er det som funker for deg! Lykke til!

 

og jeg har helt glemt å drikke vann denne uka.

Jeg sliter med vannet. Nå når det er så kaldt ute (og dessverre også inne...), er det siste jeg har lyst til å helle på med kaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Hadde en sprekk i går på sjokolade' date=' spiste ca 100 gram. Sjokolade har vært min store last .

 

Ser jo at det er mange som klarer å spise bare litt og det klarer ikke jeg tydeligvis. [/quote']

 

Øvelse gjør mester! Sett deg delmål for hvor flink du skal være! Synes du klarte deg bra i helga, da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

06.09: 62,2 kg, 72 cm i midjen

18.12: 59,6 cm, 67,5 cm i midjen

29.12: 60,2 kg, 68 cm i midjen

05.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

08.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

12.01: 60,1 kg, 68 cm i midjen

20.01: 60,4 kg, 68 cm i midjen

26.01: 60,0 kg, 68 cm i midjen

02.02: 59,5 kg, 67 cm i midjen

09.02: 59,4 kg, 67 cm i midjen

16.02: 58,8 kg, 67 cm i midjen

23.02: 58,8 kg, 67 cm i midjen

02.03; 59,7 kg, 67 cm i midjen

 

Jeg er under seksti kilo fremdeles! Målet mitt er nådd! Vel nok har jeg "gått opp" siste uka, men centimetrene er de samme. Jeg skal klare dette. I dag har jeg antakelig drukket mer vann enn de siste fem dagene tilsammen. Og så har jeg planlagt bra med trim, så bare med det skal neste uke komme bedre ut sånn sett.

 

Kaldt ute, vann inne, spiller ingen rolle for meg! :( Vann er godt og lurt!

 

Sjokolade er også veldig godt, men jeg kjøper ikke 100-grams lenger. Jeg kjøper heller de små til 24 eller 40 grams. Jeg kan også finne på å kjøpe de bittesmå potetgullsposene.

 

Nå går jeg over til en hold-vekten-tråd, eller starter en selv. Det er dessverre lite aktivitet der inne, men jeg håper at flere av dere kommer snart etter. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde meg. Virkelig.

 

Takk for følget så langt! Jeg har vært her noen timer tilsammen, og har hatt stor glede av dere. Jeg kommer til å stikke innom og følge med, og skriver sikkert igjen! Lykke til alle sammen!

 

 

Klem fra Kikkelione!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...