Gå til innhold

Bare litt til!


Gjest Kikkelione

Anbefalte innlegg

En uke uten å gå på vekten. Dere kan tro jeg var spent i går. Lå i går kveld og gleda/grua meg slik jeg gjorde på lille julaften som barn!!

 

Formen er litt bedre, men det bekymrer meg at jeg fortsatt kan våkne og være sår i halsen. Håper virkelig det gir seg. Var ikke i stand til å trene på torsdag, utsatte det til lørdag. Ut på kvelden sprakk stemmen igjen og jeg måtte tilbringe søndagen på sofaen og ta det med ro. Det er tredje uken jeg hangler nå!!

 

dato: 29/12 - 2/1- 08/1 - 15/1- 22/1- 29/1

vekt: 60,3 - 62,0- 61,5- 62,8- 63,6- 62,8

midje: 74,0 - 75,0- 74,0- 74,5 - 76,0- 76,0

trimp: 31,5 - 18,5- 27,3- 18,3 - 23,8- 26,6

 

I og for seg viser resultatene at jeg går riktig vei, men klarer ikke å glede meg helt over tallet 62. Skulle så gjerne vært 60.... Merker at jeg blir mer og mer irritert over at jeg ble syk og at vekten skulle gå så fort opp.. Det er synd det skal ta så utrolig lang tid å gå ned :)

 

Vel, nok en uke hvor jeg ikke skal på vekten!! Så blir det spennende å se hva som er resultatet neste mandag! Håper da også at formen er tipp topp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Bra, moving! Som du sier selv, så går det jo riktige veien. Og du skal ikke se bort i fra at du mister en kilo når sykdommen slipper taket i kroppen. Kroppen din fungerer jo ikke normalt nå, vet du... Sender deg varme tanker og håper at du blir frisk SNART!

 

Ja, jeg gikk på vekten i morges, jeg også. Har jo holdt meg borte fra den i to uker pga. reisen. Jeg må si at jeg grudde meg på forhånd. Det har blitt mye mat, tildels usunn mat og lite eller ingen trim. Men jammen skjedde ikke det merkelige igjen, samme som i julebordsesongen!

 

Før jeg dro, hadde jeg gått opp en del siden jula, som dere kansje husker. 60,4 kg veide jeg før jeg dro. Og i dag viste vekten... 58,5 kg!! Jeg har på uforklarlig vis kommet meg tilbake til førjulsvekten min! Jippi! Litt ufortjent kanskje, men jeg jubler likevel. :)

 

Vekt forrige gang: 60,4 kg

Vekt idag: 58,5 kg

 

Midjemål sist: 80,5 cm

Midjemål idag: 80 cm

 

Trimpoeng har jeg ikke holdt regning med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godte sugen

God formiddag.

 

Tok en snartur innom her før jeg begynner å jobbe for fult.

 

GRATULERER SÅ MYE MED VEKTNEDGANG LUPI OG MOVING!!! :D

 

Selvom det ikke er 62 tallet du vil se, så er det jo kjempe flott med nedgangen Moving, lykke til videre og fortsatt god bedring.

 

Det ble faktisk bare et kakestykke Lupi, for de hadde hjemmelagd fruktsalat, så det var jo helt supert. Tok dessverre litt marsipan igår, men håper allikevel at vekten har begynt å bevege seg nedover imorgen.

 

Ha en super uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om dette før, men jeg må komme med et lite hjertesukk igjen. Siden jeg bestemte meg for å ta opp kampen mot "det lille ekstra" på kroppen, synes jeg at jeg har opparbeidet meg mye viljestyrke. Klarer stort sett å holde meg unna usunn og kaloririk mat, og prøver å spise annen mat i moderate mengder. Men når det kommer til én ting, så har jeg rett og slett ingen selvbeherskelse eller viljesyrke. Det er mat som er kommet inn over dørstokken og inn i leiligheten min. I høst skjønte jeg fort at trikset er å ikke ha godterier o.l. i huset. Men tenk at nå, et halvt år senere, så har jeg ikke kommet noe lenger på det punktet! Ligger det en kjekspakke i skapet til gjestene som kommer i morgen, ja, så er den pakken tom lenge før gjestene har sett den. Det hjelper ikke å gjemme godsakene heller, bare vissheten om at jeg har slikt i huset gjør at jeg føler en ekstrem trang til å "bli kvitt" det, jo før, jo heller. Og dere kan vel tenke dere hvilken måte jeg bruker til å kvitte meg med slikt på...

 

Nå bor jeg alene, og står derfor for alt innkjøp av mat selv, så til vanlig er ikke dette et stort problem. Men jeg kan ikke la være å ergre meg litt over at det skal være så forbasket vanskelig å la mat stå i fred. Jeg kan ikke ha boller i fryseren, eller noe som helst. Alt "forsvinner". Det er ganske tullete, i grunnen.

 

Det som får meg til å ta opp dette nå, er en pose med dadler som jeg hadde med meg hjem fra reisen. Tenk at ikke det skal kunne være mulig engang! Ferske, gode dadler som holder seg lenge... Perfekt å servere til kaffen, eller til å kose seg med én enkelt til dessert en gang i blant.

Dere blir vel ikke overrasket over å høre at den posen er tom nå. Og det før jeg i det hele tatt har rukket å ha besøk. Nei, det er bare å innse det: Jeg kan ikke ha noen former for godsaker i huset. Ikke nå, og antakelig heller ikke noen gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Positiva

Det er noe som heter : "It's all in your mind"..... Jeg har vært akkurat som deg, Lupi, tømte ALT som måtte befinne seg i skuffer og skap. Har til og med spist en boks med O'boy....

 

MEN, nå har jeg huset fullt av godsaker (røk riktignok på 5 - ikke 50 - festkarameller i går), og de får faktisk være i fred for meg. Det hadde vært komplett umulig tidligere. Oppskriften? Har gitt beskjed til hjernen om å holde seg unna :P Det har holdt i snart 4 uker nå....krysser fingrene for at det holder fremover også...

 

Bente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal prøve meg her inne jeg.

Først kan jeg jo presentere meg selv, er 164 høy og veide 73,9 ved siste veiing. 79,5 rundt livet.

Har faktisk gått ned 30 kg, hatt bukplastik som det heter og brystreduksjon. Men har gått opp 5 kg etter dette da. Mest etter sommeren- ned 2 kg så operasjon og dermed kom 2 kg tilbake. Ble mye sittestilling i forhold til det jeg pleier.

 

Tror kroppen har stagnert seg, men jeg tror jeg aldri har jublet så mye for 1/2 nedgang ;-) før. Så jeg har ikke noe spesiell veiedag el måledag, noen ganger har en mye veske i kroppen og andre ganger ikke. Det som er irriterende m det er jo at det blir kg ekstra :-(.

Men blir inspirert av å lese her så da henger jeg meg på, har en del trimpoeng og i har funnet ut at buksen blir løserer selv om vekta ikke går så mye ned.

 

Hilsen Aniae

 

Ha fortsatt god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baronessen

Jeg brukte høsten til å ta de 7 letteste kiloene, og nå har jeg tre igjen...

 

Jeg er 1.65 høy og landet på 71 kg da jeg hadde trykka ut to tette unger.

I september begynte jeg å trene og spise sunnere. (Begynte ikke på noe kurs, men sluttet å spise om kvelden + spiste litt mindre i alle måltider)

 

Så nå har jeg landet på 64.5 kg... Og det virker som om disse siste kg ned til 60/61 er vanskeligst...

 

Jeg trener BodyStep 3 ganger i uken og prøver å løpe 30-40 minutter 2 ganger i uken, så det skal liksom ikke stå på viljen. 4-5 økter i uka bør holde...

 

Her kommer mine funderinger:

 

* Magemål : Det er ganske vanskelig å få nøyaktig??? Hvordan gjør dere det. Dessuten er målet jeg får så høyt at jeg bare blir deprimert av å skrive det ned noen plass... (84cm???)

 

* Måltider : Jeg spiser sunt og lite, men antagelig for sjelden. (To knekkebrød til frokost, råkostsalat til lunsj, middag sammen med familien i 17-tiden, yoghurt/frukt etter trening) Men det føles bare så teit å putte i meg mat når jeg egentlig vil ned i vekt? Noen erfaringer? Hva kan være et bra ekstramåltid?

 

* Vann : Hvis jeg drikker for mye vann lekker jeg mens jeg trener... (Etter to kjipe fødsler... Så hvordan i all verden skal jeg klare å drikke 10 glass vann om dagen...

 

Min måledag er mandag - så hvis jeg kan, så henger jeg meg med.

 

Baro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Det hjelper ikke å gjemme godsakene heller' date=' bare vissheten om at jeg har slikt i huset gjør at jeg føler en ekstrem trang til å "bli kvitt" det, jo før, jo heller. Og dere kan vel tenke dere hvilken måte jeg bruker til å kvitte meg med slikt på....[/quote']

 

Du er i alle fall kommet så langt at du vet nøyaktig hvor problemet ligger. Jeg foreslår at du tar det til etteretning og gjør det du må gjøre. Hvis jeg har forstått deg rett, så bor du slik til at du uten problem kan skaffe både mat og snacks på kort varsel hvis du plutselig får nyss om at gjester er på vei. I dag er det ingen grunn til å hamstre. Vi har butikker, kiosker eller bensinstasjoner åpne til alle mulige tider vi skulle få besøk. Hvis du bare innretter seg slik, vil du kanskje slippe "nederlaget" med å spise den der kjekspakken som ligger på lur. Du kjøper den heller LIKE FØR gjestene kommer. Ikke dagen før.

 

I tillegg får du kjenne etter hvilken type "sunt godt" som kan være kos når du er fysen. Jeg nevner vel frosne bær så ofte at dere tror jeg sitter i ei bærtue. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Hei til dere nye som er kommet til. Gratulerer med vektnedgang begge to. Ja, de siste kiloene er vanskelige. Spør oss som er her! :P

 

Lupi og moving, flinke jenter, jeg vil også ned!

 

Baronessen har noen spørsmål.

Magemål, ja. Grete Roede-boka sier noe om å måle 10 cm over navlen. Andre velger midjen, som er spesielt lettere der denne er markert og du vet at du måler på samme plass hver gang. Jeg vil uansett anbefale å måle flere steder. Brystmål, livvidde, hofte, rompe, lår. Ikke for å sjekke det hver uke, men en gang i blant. Jeg rapporterer ukentlig om kilo vekt og om livvidde, men har styring på de andre punktene også, som jeg måler for meg selv ca en gang i måneden.

 

Mellommåltid: Oioi, mange muligheter! Yoghurt, bær med litt kesam på, frukt, knekkebrød, ei tynn brødskive, nøtter, rosiner. Det er viktig å spise ofte for å holde forbrenningen i gang.

 

Vann: Det var da kjedelig... Du får drikke til andre tider, etter trening er jo også viktig, og så fortsette med å trene opp bekkenbunnmuskulaturen. Det kommer seg med trening, det også!

 

Jeg er på vei til trening. Satser på 10 trimpoeng som et minimum pr. uke. Jeg tok nok inn for mange kcal i helga, så jeg gjør en ekstra innsats denne uka. Vi høres, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett godt mellommåltid for meg er en lompe med en kokt skinke skive inni, super godt og det metter også :P Og midjemål er ett problem for meg også, måler ganske mye selv om jeg har ganske stram og flat mage. Tror det er kroppsbygningen min, er litt funky satt sammen...

 

Ellers for de godtesugne: var nettopp på Rema 1000 (etter en 40 minutters tur i rask gange, hva er forresten forskjell på rask og veldig rask?) og der så jeg at de har Sans is!!! Boksen er på 389 gram tror jeg, og har 145 kcal pr 100 gr. Noen som har smakt den? Jeg klarte å forlate Rema uten snop av noe slag, når det gjelder personlig viljestyrke så tror jeg at jeg har funnet min, og den er visst av stål.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den isen er kjempe god. Liker spesielt den m bær, vanilje er veldig god til frisk frukt. Mens dem m eple,kanel og pinjekjærner syns jeg var litt spesiell.

 

Men flott at du kom ut uten noe snop...flotters. Syns det er en seier i seg selv det ,spesielt hvis en har gottesug.

 

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
(etter en 40 minutters tur i rask gange' date=' hva er forresten forskjell på rask og veldig rask?) [/quote']

 

Rask gange er 6 km/t og svært rask er 8 km/t. Så du får måle opp og finne ut hvor du hører hjemme i Grete Roede (og mulig andres?) sine definisjoner på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen

 

Hadde egentlig ikke tenkt å veie el måle meg i dag, dumt å gjøre det når mensen er på besøk for da går jeg altid opp. Men jeg mener å huske at jeg hadde veie dag forje onsdag.

 

Da jublet jeg nemlig- hadde gått ned 1/2 kg, men i dag var den på igjen pluss at 1/2 cm til. Dermed er jeg i dag 74,4 kg og 80 cm i livet.

 

Kan jo da håpe at neste onsdag er den halve cm og halve kg borte, er jeg heldig så kanskje litt til..

 

Er det mange her som er plaget med vektoppgang når mensen er på besøk, er virkelig fustrerende altså...

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godte sugen

Hallo.

 

Nå er vi i siget igjen Moving, jeg gikk også ned denne uka, - 1 kg og 1,5 cm i midjen.

 

Det er nesten som å lese om meg selv Lupi. Det er da helt utrolig at vi ikke kan ha noe liggende i skapet. Det er verst når noe er begynt på og det ligger åpnet i skapet. Litt lettere med det uåpnede, men slettes ikke alltid.

 

Velkommen til de nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytte rakkern for en travel tid! Er kjempesliten av mye jobb. Men har klart å legge inn løpeturer i frisk luft for å koble av. Løp over 5 mil forrige uke (det er noe av det beste som finnes), jobbet over 50 timer, men klarte å hygge meg med teater og familiebesøk i helga. Kaloriinntak mandag-torsdag + søndag lå mellom 1100 og 1500. Fredag og lørdag veide jeg ikke, men tipper at det lå mellom 2000 og 2300.

Speilet sier det samme som sist uke, bortsett fra en skikkelig kule mellom hoftebeina og hovne fingre og ankler. Har av og til problemer med fordøyelsen, sikkert pga litt stress. Jeg spiser fiberrik mat, er ganske flink til å drikke og trener javnt, det er jo det man skal for å holde fordøyelsen i form. Men min mage er ikke helt med bestandig. Har ikke fungert siden lørdag, så jeg føler meg litt smågravid. Samboern min bare flirer og klapper meg på kulemagen, og spør om junior er på besøk igjen.

Og selvfølgelig synes det på vekta også. En halv kilo mer enn forrige uke. Men som sagt tror jeg det er vann og annet som burde ha forlatt kroppen. Vi får håpe det løser seg i løpet av et par dager.

Men helga som kommer skal ikke være noen slankehelg. Vi er noen gamle venner som samles én gang i året, og da er det "same presidier as last (22) years." Det gjelder både samtaletema, meny og gjøremål. Slike utskeielser har jeg ikke tenkt å kutte ut. Det er hverdagene det er flest av - de er viktige.

 

Her er ukas resultat:

2.1.2007: 58,9 kg, 74,5 cm

9.1.2007: 58,2 kg, 72,5 cm, 15 trimpoeng

16.1.2007: 57,4 kg, 72,5 cm, 13 trimpoeng

24.1.2007: 57,0 kg, ikke målt, 12 trimpoeng

31.1.2007: 57.5 kg, 73,5 cm, 12 trimoeng

 

Stå på alle gamle og nye som er med på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er alltid hyggelig når flere har lyst til å være med her. Så hjertelig velkommen til Ainae og baronessen!

 

Katten, jeg må si at jeg er imonert over deg. Ikke pga. vektnedgang denne gangen, men pga. pågangsmotet ditt. Jeg vet med meg selv at hadde jeg hatt en sånn stressende uke, hadde løpeturer blitt nedprioritert og sofaen opprioritert... Så all ære til deg som i tillegg makter å være sosial! Den lille vektoppgangen kommer nok av de grunner du nevner selv. Trege mager er ikke gøy. Jeg er så heldig at jeg overhodet ikke er plaget av problemet så lenge jeg holder til på min faste base. Men reiser jeg bort, kortere eller lengere tid, så stopper magen rett og slett, og jeg kommer meg ikke på do. Slett ikke gøy, nei. La oss håpe at det går seg til snart for ditt vedkommende!

 

Jeg rapporterer ukentlig om kilo vekt og om livvidde' date=' men har styring på de andre punktene også, som jeg måler for meg selv ca en gang i måneden.[/quote']

Kikkelione, jeg visste ikke at du gjorde dette! (Hehe, synes jo nesten at jeg "kjenner" deg, og så plutselig kommer det nye opplysninger :P) Selv har jeg aldri målt noe annet enn midjen. Kan jeg spørre hvor mange cm du har gått ned totalt? Er det mer motiverende? Og synes du at jeg og burde begynne med det samme?

 

Du er i alle fall kommet så langt at du vet nøyaktig hvor problemet ligger. Jeg foreslår at du tar det til etteretning og gjør det du må gjøre. Hvis jeg har forstått deg rett' date=' så bor du slik til at du uten problem kan skaffe både mat og snacks på kort varsel hvis du plutselig får nyss om at gjester er på vei.[/quote']

Joda, du har forstått meg helt riktig... Men det er lenge siden jeg sluttet å ha godsaker i huset, jeg vet at det ikke går. Den kjekspakken var bare ment som et illustrerende eksempel... Jeg klarer også å stå imot søtsug og slikt på kveldene. Jeg har kommet langt på disse punktene, og tatt de grepene jeg måtte for lenge siden. Mitt hjertesukk besto ikke i at jeg går og fyser på noe på kveldene, snarere tvert imot; at jeg "må" spise det jeg har i huset, selv om jeg ikke skulle ha spesielt lyst på det! Og at det ikke, når man en sjelden gang reiser til varmere strøk, skal gå an å ta med seg litt dadler hjem til Norge... Ferske, nydelige dadler som det er umulig å oppdrive her til lands til en overkommelig pris. Men nei, det går altså ikke an. Da vet jeg i det minste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask gange er 6 km/t og svært rask er 8 km/t. Så du får måle opp og finne ut hvor du hører hjemme i Grete Roede (og mulig andres?) sine definisjoner på dette.

 

Jeg tror nok at når jeg går fort så går jeg veldig fort, og det gjør jeg stort sett alltid om jeg går alene. Også når jeg går sammen med folk så går jeg fra de.. hehe. Har lange ben og liker tempo. Men har registrert det som rask, for jeg er usikker på om det ble svært raskt denne uka med all snøen som motstand. Nå holder heldigvis snøen på å forsvinne, og da blir det nok flere raske turer på meg.

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
* Magemål : Det er ganske vanskelig å få nøyaktig??? Hvordan gjør dere det. Dessuten er målet jeg får så høyt at jeg bare blir deprimert av å skrive det ned noen plass... (84cm???)

 

Baro

 

Sorry, jeg tenkte helt feil da jeg svarte sist! 10 cm over navlen, sa jeg, du kan jo tenke hvor feil det blir! Men jeg sa også det som er midjen, der man har en tydelig slik. I den gamle GR-boka mi står det "rett over navlen, avslappet på utpust".

 

(Antakelig tenkte jeg på hoftemålet, som er 10 cm NEDENFOR midjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Selv har jeg aldri målt noe annet enn midjen. Kan jeg spørre hvor mange cm du har gått ned totalt? Er det mer motiverende? Og synes du at jeg og burde begynne med det samme?

.

 

Hehe, er det ikke artig når "kjente" overrasker litt? Jeg har ikke store forandringene i målene mine på dette vektstadiet. Det ser du også av midjemålet. Men da jeg hadde noen flere kilo å dra på, var det veldig inspirerende å sjekke bryst, midje, hofte, rompe og lår i ny og ne. F. eks. kan jeg nå se at jeg har vært 16 cm mer rundt hoftene da jeg veide 14 kilo mer enn i dag! Det er mye! Og midjen er 23 cm mindre!

 

JA, jeg anbefaler en sjekk på de nevnte steder. Hvis vekta står stille, kan det likevel skjer noe med målene. Men gjør det nå ikke for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

Takk for velkomsten jeg fikk her. Altid hyggelig å bli ønsket velkommen.

 

Hadde planer om å gå tur m ei venninne men hun hadde forandret planen m å gå med en annen sukk. Jeg har spurt alle jeg kan tenke meg om de vil gå med meg men ingen kunne. Derfor et kjempe sukk :-(. Har lyst å gå dermed blir det alene i dag, litt kjedelig men ut går jeg da.

 

Er god og mett etter middag som min kjære hadde laget. Men så er det søtlysten som kom snikende i dag. Har ikke spist noe for den, men pleier å hjelpe med en tur, så jeg satser på den i dag også fjerner det.

 

Ble litt motløs på jobben i går da, pleier å ta to korte pauser hvor jeg sluker en appelsin el eple- gulrot sånn at jeg ikke skal være så sulten til lunsj og middag. går nemlig noen timer i mellom. Nå er det nemlig noen som har reagert på at jeg gjør det da, enda jeg sier ifra at jeg går å sluker noe. Blir jo kortere pause når en tar hovedpausen, men nå må jeg spørre en av sjefene for hver gang- utrolig slitsomt. Men skal høre om vi kan ha den avtalen stående fast at jeg kan ta 2 x 5 min og 1 x 20...

 

Bare et lite hjertesukk i dag gitt ;-)

Men ha en fortsatt god kveld og gratulerer til de som har gått ned. Stå på til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig slutta å måle, og bruker heller klær og speil som motivator og rettesnor. Jeg ble nemlig litt deprimert av målene. Grunnen er at kiloene formelig renner av meg. Her er det vist tyngdekraften som rår. De første grammene som forsvinner er de som ligger på kinnbeina (når man har passert 40 er det ikke pent å være for skrapa i fjeset), så forsvinner dobbelthaka (bra!), men så forsvinner de edlere fordeler (vi a-cup'ere er ikke happy for slikt), midjen krymper (flott!), kjæresten får litt mindre å holde i ("lovehandels", men han klarer seg nok bra for det ;-) ), men så blir det liksom stopp. Har konstant en slik liten Marilyn Monroe mage nedenfor navlen. Den er umulig å få flat, selv om den er fast. Det samme gjelder baken. Den vil ikke forsvinne, og ikke er det så fast heller. Det samme gjelder innsiden av lårene - helt umulig å få stramma opp. Ellers har jeg korte, men atletiske, muskuløse bein.

 

Så siden puppene svinner og baken består, er ikke målene særlig motiverende i seg selv. Det er godt man kan jukse med klær som fyller ut og løfter opp. Har funnet et par deilige olabukser som gir meg raserumpe !!! Gjett om det er vanskelig å plukke noe annet ut av skapet:-)

 

Har dere det sånn også? Eller forsvinner kiloene der dere ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

18.12: 59,6 cm, 67,5 cm i midjen

29.12: 60,2 kg, 68 cm i midjen

05.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

08.01: 60,5 kg, 68 cm i midjen

12.01: 60,1 kg, 68 cm i midjen

20.01: 60,4 kg, 68 cm i midjen

26.01: 60,0 kg, 68 cm i midjen

02.02: 59,5 kg, 67 cm i midjen

 

Yess! Her skal jeg være! Jeg har faktisk merket halvkiloet forsvinne den siste uka, så da jeg etter enda en uke uten snikveiing hoppet oppå i dag, var det med en viss forventning. Jeg lover å juble hver uke jeg er under seksti. Og så er det så vanskelig da, når vi vet hvor kroppen reagerer feil vei selv om vi mener vi gjør mye rett.

 

Jeg har 14 trimpoeng og bare en dag med veiing av mat. Men jeg er så bevisst at åh! Da har jeg klart to kakeselskap og ett pizzalag med en fornuftig stemme i hodet til hjelp.

 

Katten; i ditt tilfelle er ikke måling av hele kroppen noen motivasjon. Da lar du være! Her velger vi det som løfter oss opp! Men jeg synes det er verdt å prøve, ettersom det er mange som vil se noen forskjell den rette veien. Det må jo vises en eller annen plass i mål hvis man skal skifte størrelse eller få bedre plass i skjørtet. Og punktslanking er dessverre ikke oppfunnet ennå ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...