Gå til innhold

Slankedagbok..nytt år, nye muligheter..


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli82

:) Ser det er lenge siden siste oppdatering i slankedagboka di. Hvordan går det ? Har du kommet til Oslo for sommeren og jobber, eller har du ferie? Hvordan går det med vekta, mat, trening og trimpoeng? :(

 

Selv er jeg ferdig med minikurset og endte opp med 1,4 kg mindre på kroppen. Fornøyd med det. Nå har jeg hatt noen dager hvor jeg har vært litt mindre streng med meg selv (trengte det!) men spørs om jeg ikke må ta meg sammen snart, ellers ryker vel kiloene på igjen fort som svint. :)

 

Håper du har det bra :) hilsen Anneli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 332
  • Created
  • Siste svar

Hei på deg! :)

 

Ja, nå har jeg kommet meg hjem til Oslo for sommeren! Godt å være hjemme igjen, og på mandag begynner jeg og jobbe her. Jeg skal være hjemme helt til midten av august, så i går var jeg og meldte meg inn på treningssenter her..1 måneds medlemsskap.:( Fant ut at jeg var nødt til det..trener jeg ikke, så vet jeg hvordan det pleier å gå med motivasjonen.. Det går bra med maten og, spiser ofte og sunt. Fant ut at jeg skal prøve å ikke telle kalorier denne uken, og se om jeg klarer å holde meg til det jeg skal likevel. Nå vet jeg jo ca hvor mye 1600 eller 1900 kalorier er, så da prøver jeg å holde meg til det uten å telle og skrive opp alt jeg spiser. Går veldig bra foreløbig. :) Det som blir utfordringen her hjemme, er at jeg er mye mer sosial her (mange flere venner og familie enn det jeg har i Bergen), men jeg får bare trene litt ekstra på dager jeg vet det blir fest eller noe liknende.

 

Gratulerer med 1,4 kg ned, det er jo veldig bra!! Skal du ned noe mer nå eller skal du stabilisere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Så flott at du meldte deg inn på treningssenteret i Oslo, da! Det får du sikkert mye igjen for. Særlig siden du vet at du trenger det for å opprettholde motivasjonen. Du er veldig flink som klarer å spise sunt og passe ofte uten å ha vekt og sånn som hjelpemiddel. Jeg er litt av en kontrollfrik, så føler bare at jeg mister helt oversikten hvis jeg ikke fører opp absolutt alt. Det var ikke dumt å trene litt ekstra de dagene du skal på fest eller det blir litt ekstra kalorier av en eller annen grunn. Merker jeg blir motivert av å lese det du skriver! Mange lure tips, altså! :(

 

Jeg begynner å stabilisere nå, men det har ikke vært enkelt. Det har rett og slett blitt HELT FEIL de siste dagene, og jeg er ganske irritert på meg selv nå... :) Har opprettet min egen hold vekten-blogg på Hold Vekten-forumet. Så får vi se om jeg klarer dette. Blir jo spennende å se hva vekta viser på torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-0,5 kg idag! :( Da funket det altså å spise sunt og ofte uten å telle kalorier! :) Eller, jeg vet jo at det funker, men jeg har en tendens til å spise altfor mye hvis jeg ikke veier og teller.. men da prøver jeg å fortsette med dette en stund.

 

Skal ta en tur innom bloggen din og sjekke den ut, Anneli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

hei....

 

gratulerer med nedgang.500 gram er kjempebra!!

 

 

jeg har tatt sommerferie fra dagbokskriving men går det " for" galt så kommer jeg til å starte igjen!!--

 

god sommer!!!:-)

startet ferien og det er kjempegodt!!----:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
-0' date='5 kg idag! :) Da funket det altså å spise sunt og ofte uten å telle kalorier! :( Eller, jeg vet jo at det funker, men jeg har en tendens til å spise altfor mye hvis jeg ikke veier og teller.. men da prøver jeg å fortsette med dette en stund.

 

Skal ta en tur innom bloggen din og sjekke den ut, Anneli! :)[/quote']Gratulerer - 0,5 kg ned, det er kjempebra! Og at du klarer å holde deg til planen for det du skal spise uten å telle kalorier.. Du har stålkontroll. Lykke til videre! Det har vært kjempespennende å følge slankedagboka di, det har gitt meg masse inspirasjon vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...