Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Borti 3 liter på meg i går... det er imsdalflaskene som er redningen min. I går drakk jeg en flaske før frokost, en til før lunsj, og så gikk det ned to til i løpet av dagen, i tillegg til noen glass. Jeg er en kaffeslabedask og drikker minst 33ml hver gang jeg går for å lage meg en kaffe nå. Blir noen glass ekstra det!

 

Drikk i vei...

 

Jeg tror faktisk jeg begynner å merke vanninntaket på huden nå. Den er glattere- også i følge mannen min! Er det mulig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff å uff' date=' jeg har ikke vært flink siste uka. Jeg har ikke glemt dere altså ;)

 

Jeg skal forsøke å starte på ny frisk i morgen. Da skal jeg på jobb, og da drikker jeg 1-2 imsdalsflasker. Og er jeg flink utover kvelden bør jeg få i meg minst 3-4 totalt.

 

Matinntaket har også gått litt skeis, så nå må jeg skjerpe meg igjen.

 

Godt å se at dere fortsatt holder koken :)[/quote']

 

ikke gi deg, vi henger over skulderen din og følger med, mens vi hvisker: heia heia heia!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Har ikke glemt vann eller dere, men PCen min har hatt litt vondt i hodet.

Nå er den grei igjen, håper jeg, og jeg husker ikke når jeg rapporterte sist, jeg, men igår drakk jeg 2 liter, og idag har jeg vært skikkelig teit. Bare 1,5 liter og nå drikker jeg en farris. Trenger en ny vannflaske :)

 

OK.

Imorgen er det SKJERPINGS!!!!!

OKay, antonia?

 

Okay! Deal!

 

:-) Ha en super kveld alle.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg IKKE vært flink... har bare fått i meg en halvliter med vann noen dager nå, men i dag nærmer jeg meg faktisk 2 liter :) Vi er to stk på jobben nå - som drikker vann!! Og minner hverandre på det - gir den andre "dårlig" samvittighet når vi henter ny vannflaske... hjelper litt det!!! Men i morgen drar jeg og minstemann på hytta, så da er det spørs hvordan det går med vanninntaket der.... Har ikke vann innlagt på hytta (jeg sa jeg skulle på hytta?? For meg er hytte stearinlys, parafinlampe og gasskomfyr...), og da må jo alt vannet som skal inntas bæres inn. Det er heller ikke bilvei inn, så vi må gå på ski ca 1,5 km. Så da får jeg se hvor mye vann det blir denne helga!!! Men jeg skal da prøve så godt jeg kan!!

 

Ha en fin kveld alle vanndrikkere :)

 

Anne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare knappe 2 liter i dag... klarer jeg mer i morgen? Drikk på alle sammen, og har vi en dårlig dag, ja så kan morgendagen bare bli bedre. Tror det er viktig å huske på hvorfor vann er så viktig, så dere:

 

Vann hjelper til å stimulere musklene

 

Vann demper apetitten

 

Å drikke vann er nødvendig dersom du slanker deg. (er med på å skylle ut fettet, "rense kroppen"

 

Drikk minst 1,5 liter vann om dagen

 

Økt vanninntak reduserer fett depotene

 

Kroppen kan ikke gjenomføre alle sine livsviktige funksjoner uten tilstrekkelig vann

 

Drikk vann før, under og etter trening.

 

- så hvorfor ikke drikke mer enn i dag, og kanskje hodepinen forsvinner helt også?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

Tok med sønnen min på restaurant idag.

Da han bestilte vann til maten var jo det veldig greit for meg også :-)

 

Igår ble det 3,1 liter, og idag kommer jeg nok opp i omtrent det samme.

 

:-) Ha en fin kveld alle sammen.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Takk, frøken.

 

Han er 17 år, og trives med å bli med ut.

Jeg er heldig som har en så grei tenåring.

 

Igår ble det 3,3 liter vann på meg.

Ligger bra an idag også :-)

 

Takket være denne lenken. Tenker når jeg henter vann: 0,4 liter. + o,4 liter. + 0,4 liter................ og så har jeg et litt annet glass hjemme, og teller. Og teller. Skal jo rapportere, ikke sant :-)

 

God helg, alle sammen :-)

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

I går drakk jeg egentlig ikke noe vann hele dagen! Drakk melk og Mozell light, kaffe og diverse annet, men ikke vann. Eller, jeg kom på det på kvelden, og drakk en halv liter før jeg skulle gå og legge meg.

 

I dag har jeg hodepine (veldig lett, men den er der). Sitter nå på jobb med vannflaska foran meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeanett84
Jeg har en sånn Imsdal-flaske som jeg fyller..Da er det lett å holde styr på hvor mye det blir!

Flaska er 0' date='6 dl, og i går gikk det med 5 sånne...Altså 3 liter vann!! Pluss te, kaffe og pepsi max![/quote']

 

Det har eg og. te no har eg drøkke 2 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...