Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Har så langt kommet opp 2 l vann,og har flydd like ille på do i dag!

Håper det stabiliserer seg igjen,rekker jo omtrent ikke hjem fra jobb....Må ha vært den store utskeielsen jeg hadde i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Heia :-)

 

Jeg rakk 3,1 liter igår, og er på vei mot 3,5 nå. Har trent og føler meg helt pudding ;) Det er herlig.

 

Middag står på programmet nå, og så skal jeg bare syyyynke ned i stolen - sikkert med enda en flaske vann.

 

Ha en fin kveld alle sammen.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det herlige 2,5 liter vann på meg.

 

Mål denne uken: 2,5 liter i snitt

 

Drikk i vei alle medloggere, det er sundt og godt. Tenk så heldige vi er som kan drikke vannet rett fra kranen. Veldig heldige er vi!!! Så drikk MASSE!!! :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å drikke så mye vann! Når jeg trener går det greit, og egentlig når jeg har ro rundt meg på jobb og har flaska stående ved siden av, men ellers! I helga! Om kvelden! Kjempevanskelig å huske å drikke. Krysser fingrene for at det går bedre etterhvert. Drikker nå ca 1 l på jobb og er rimelig flink der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk 3,7 l igår, men idag er det verre. Kommer liksom ikke i siget med vanndrikking, og driver og tutler med min 3dje flaske nå.. det er ikke halvannen liter engang, så imorgen kommer jeg nok bare for å bekjenne mine synder, tenker jeg.

 

Men 1,5l er da mye bedre enn ikkeno, tenker jeg, da. Og smiler bredt ;)

 

1,5 rislende, blinkende liter med vann. Herlig :-)

 

Ha en fin kveld alle sammen.

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men jeg har da ihvertfall greid minimum 1,5 liter - hver dag - fra og med søndag, til og med i dag... Men jeg må nok innrømme at det er ikke mange dagene jeg har greid mer enn disse 1,5.... og da var det ikke mye over heller :) Har liksom en usynlig grense her - selv om jeg har sagt at jeg skal minimun drikke 2 liter pr dag... er liksom fornøyd når jeg har klart å få ned disse 3 halvlitersflaskene...

 

Synes forresten at Bonaqua Silver med Forrest Berries smaker UTROLIG godt!!!! Og når flaska er tom, og jeg fyller den på nytt med vann fra krana, kan jeg ane smaken fortsatt... flaske etter flaske ;) Så nå skal jeg kjøpe meg en ny en!! Kanskje det kan hjelpe litt????

 

Veit ikke, men jeg regner med at denne "typen vann" er like nyttig/bra som helt rent vann??? Bortsett fra at det er 9 kcal pr 100 gram.... Men de skal jeg klare å leve med!! Og så blir det jo bare en flaske innimellom da - fyller den jo opp, hver dag, uke etter uke.... Bare for å få litt forandring i smaken... Kos dere den drøye timen som er igjen av Valentines Day!!!

 

Anne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ikkje meir ein knappe 2 liter på meg igår, skal skjerpe meg att folkens. Hadde vore på natt og låg og sov til langt utpå ettermiddagen. Idag skal eg på tur så då får vi sjå om eg greier å drikke so mykje. Kan bli vel mange tisse stopp kanskje, hm. Off. toalett veks ikkje på tre her omkring (veit ikkje om eitt)

Men i morgon full skjerpings.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det 3,5 liter vann på meg, og en utrolig bra økt med Pilates på treninga. Det er den beste pilates-treningen jeg noengang har vært på, faktisk. Så nå blir det pilates neste torsdag også. Jeg svetta skikkelig, og er støl overalt idag. Deilig! ;)

 

Og så er det fredag.

HERLIG!!

 

Og jeg har snart drukket 3 l vann.

Skal prøve å være like flink gjennom helgen.

 

God helg da dere :-)

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg fokusere på vanninntaket- for her har jeg vært slapp og blitt slapp av for lite vann også tror jeg. Hatt litt "tørke" men tok meg i skinnet i går, så da drakk jeg 3 imsdalflasker og to store glass vann. Vet ikke helt hvor mye det ble, men langt mer enn dagen før!

 

Drikk på alle vannmålere! Jeg har ivertfall tenk til å fortsette for merker helt klart forskjell på hode og magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berta1973

Uff å uff, jeg har ikke vært flink siste uka. Jeg har ikke glemt dere altså ;)

 

Jeg skal forsøke å starte på ny frisk i morgen. Da skal jeg på jobb, og da drikker jeg 1-2 imsdalsflasker. Og er jeg flink utover kvelden bør jeg få i meg minst 3-4 totalt.

 

Matinntaket har også gått litt skeis, så nå må jeg skjerpe meg igjen.

 

Godt å se at dere fortsatt holder koken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...