Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Jeg øligger vanligvis på 2 - 2m5 liter vann.

Det er bare nå som jeg sveller så fært at jeg drikker så mye.

 

Men jeg begynner å bli bedre, så jeg kommer sikkert til å trappe ned på vannet litt over helgen. Jeg orker egentlig ikke å drikke 4 liter vann... det er litt i overkant for meg. Men akkurat nå er det medisin :-) hehe - billigste medisinen jeg har fått noen gang :)

 

:-) Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Her er det mange flinke!!! stå på!

 

Det var en kreativ måte å få i seg vann på Cat. Sundt er det sikkert også... stå på!

 

I dag har jeg drukket 2,1 liter på jobben... og litt etterpå- og i dag er målet 3 liter. Sveller veldig og følger Antos råd så nå blir det vann på vogna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sunneste og mest naturlige væsken kroppen kan tilføres er vann

 

 

 

-Vann motvirker slapphet

-Vann er kroppens drivstoff

-Vann renser kroppen

-Vann motvirker enkelte typer hodepine

-Vann gir deg bedre hår, hud og negler

-Ved økt aktivitetsnivå må væsketilførselen økes

-Vann ivaretar kroppens funksjoner

-Tilfør kroppen mye vann når du er syk, så hindrer du uttørking og du blir raskere frisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er sant! :-)

Jeg sveller fortsatt, men mye mindre når jeg drikker mye vann.

Og jeg håper vannet skal drive resten ut av kroppen i løpet av en uke eller to.

 

Ha en kjempefin fredag, alle sammen :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle vanndrikkere...

 

jeg har mål på 3 liter hver dag denne helgen! Det skal jeg klare, for da fordriver jeg vannet i kroppen og kanskje litt annet også. Trenger det nå!!!

 

Stå på Anto, dette klarer du tapre jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 15kg. Er heller ikke flink og drikke vann. Må prøve og trene litt også.

 

Heng deg på her.. fokus hjelper veldig for mange av oss slik at vi får vannet ned. Husk alle gevinstene det er i vann!!!

 

Verdt å vite om vann

 

*Anbefalt mengde vann hver dag er åtte glass. Drikk mer hvis du trener. Vann fra frukt og grønt regnes ikke med.

 

*Kroppens aller største organ er huden. Får vi i oss for lite vann, kan det resultere i tørr, stram og varm hud, som på sikt kan gi flere fine linjer og rynker.

 

*Vann er en ren kilde til skjønnhet. Vann renser kroppen for avfallsstoffer, slik at de ikke kommer ut i porene og gir uren hud.

 

*Vann gir overskudd, fordi prosessene i kroppen fungerer bedre.

 

*Romtemperert vann sies å være bedre for kroppen.

 

*Kroppen mister vann i form av pusting, normal svetting og trening. Alkohol og koffein virker i tillegg drenerende.

 

*Det kan være vanskelig å få i seg, eller i det hele tatt huske på, åtte glass vann om dagen.

 

Her er noen gode tips:

 

*Gi vannet smak med en skive sitron, agurk eller appelsin.

*Dropp cola og andre koffeinholdige drikker, som virker dehydrerende.

*Ha alltid en flaske vann tilgjengelig.

*Drikk et glass vann før hvert eneste måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått årets influensa.

Ligger i senga og drikker vann.

 

Tenkte på alle de oppslagene jeg så om vannets fortreffeligheter i Canada. Der sies vann å smelte vekk fettet rundt midjen, blant annet. Og det tror jeg på. For det fettet er vel rene skjære avfallsstoffene som det gjelder å bli kvitt, eller?

 

:-) Nå legger jeg meg igjen, er helt ferdig.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått årets influensa.

Ligger i senga og drikker vann.

 

Tenkte på alle de oppslagene jeg så om vannets fortreffeligheter i Canada. Der sies vann å smelte vekk fettet rundt midjen' date=' blant annet. Og det tror jeg på. For det fettet er vel rene skjære avfallsstoffene som det gjelder å bli kvitt, eller?

 

:-) Nå legger jeg meg igjen, er helt ferdig.

 

KLEM[/quote']

 

God bedring!!!

 

--- ja hvorfor ikke, jeg mener det er jo ingen grunn til at vannet ikke skulle kunne fordrive fettet rundt livet!

 

Klem flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått i meg litt over 2 liter kvar dag dei siste dagane. Ein halv liter så langt idag' date=' men dagen er enno lang.:)[/quote']

 

 

Stå på og en slurk eller ti til, så er det snart 2 liter i dag også!

 

Jeg henger litt etter selv nå, og ble nettopp (takket være deg) minnet på at Imsdalflasken er for langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig flink... jeg sveller.. har "vann i kneet", så det er lett å drikke mye vann i håp om at det skal gå over. Ser dårlig ut denne gangen... dette er nok det verste tilfellet jeg har hatt, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Jeg holder meg jo til dietten min, men det virker ikke som om det er nok.

 

Så jeg drikker vann. MYE vann.

Er oppe i 2,8 liter nå. Ser 3-literen der fremme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flettemette

Jeg drikker jevnt jeg også, hvis ikke føles det ikke godt i kroppen! Tror jeg har blitt avhengig...synes det er best å drikke av flaska. Denne setn. ser ikke bra ut men det gjelder heldigvis vann!hehe! er oppe i 1.8 l til nå idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - det innlegget var morsomt.

Men jeg skjønner poenget ditt. Og jeg er enig. Jeg drikker også helst av flaska.

 

Er oppe i 3,2 liter hittil :-)

Har det hjulpet? Nei. Ikke enda ihvertfall. Men jeg håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk 3,8 liter vann igår. Idag er jeg igang med min første flaske, har ikke vært like flink idag som igår, men prøver. Jeg trenger å få i meg ihvertfall 3 liter, så jeg må stå på.

 

:-) Ha en fin søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,8 liter på meg idag.

Jeg er helt kvalm av vann.

 

flua, hjelp!

Trenger noe motivasjon her når det gjelder vanndrikkinga.

 

Når det gjelder vekta, er den omsider på vei ned etter ca 5 måneder stillstand, så dette går veien :-) Gått ned ialt 300 gram, men det er 300 gram NED så jeg er fornøyd.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...