Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Da har jeg unnalagt 30 min på spinningsykkel og gått til innkjøp av spark som skal få sin jomfrutur i kveld. Det står ingenting om max belastning på den, så håper den tåler vekta av gubben... Det blir 12 km tur-retur! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg unnalagt 30 min på spinningsykkel og gått til innkjøp av spark som skal få sin jomfrutur i kveld. Det står ingenting om max belastning på den' date=' så håper den tåler vekta av gubben... Det blir 12 km tur-retur! ;)[/quote']

 

Blir sikkert en deilig tur.

Ble en times spinning på kvelden i går etter at jeg hadde handlet julegaver i 3-4 timer.

I formiddag tok jeg med begge guttene på senteret. En times step intervall(med tunge bein etter økten i går kveld). Deretter julegavehandel. Nå har jeg bare en gave igjen:D

I morgen blir det pepperkakebaking med ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Frøken Frue.

I går syklet jeg til jobb + at jeg gikk til trening med eldstemann og var med dem og trente. Fikk 6 poeng i går.

I dag har jeg syklet til jobb i 2 cm våt snø. Var skikkelig tungt å sykle i dag. Skal snart hjem og fremdeles er det snø ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Frøken Frue.

 

Det var glatt i på turen hjem i går. Slapset hadde frosset så det ble mye løping med sykkel:) Fikk meg en økt med styrke på kvelden og 6,5 poeng totalt i går.

 

Har syklet i dag også, dvs. jeg forstår ikke helt hvorfor jeg tok med sykkelen for i dag var det enda glattere. Har gått/løpt og syklet litt og fått 2,4 poeng før frokost. Krysser fingrene for at noen har saltet/strødd til jeg skal hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott Frøken Frue.

Jeg har vært mer aktiv denne julen enn noensinne. Masse turer på fjellet med og uten barn og flere turer på treningssenteret. Har hatt mellom 20 og 30 poeng hver uke både før jul og i julen. Status pr. i dag er + 1,5 kilo og det må jeg være fornøyd med. Spiste salt mat i går så 1 kg forsvinner nok i løpet av et par dager i uken som kommer. Det er kaldt og glatt her i dag og det skal visst fortsette så det spørs hvor mye sykling det blir på meg i uken som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sykling til jobb de siste dagene. Bare trening på ellipse og bosu hjemme onsdag og torsdag.

I dag har jeg vært på step intervall. Har likevel klart å komme opp i 22,6 poeng så langt denne uken. Gleder meg til kuling og regn neste uke så jeg kan sykle til jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...