Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hurra 6 gullepler. Dere som har 30 trimpoeng i uka....spiser dere som en hest da eller? Går dere ned i vekt med så mange trimpoeng også uten å øke mengden mat eller?

 

All beundring hvertfall, jeg klarer 8 poeng ca i uka jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra 6 gullepler. Dere som har 30 trimpoeng i uka....spiser dere som en hest da eller? Går dere ned i vekt med så mange trimpoeng også uten å øke mengden mat eller?

 

All beundring hvertfall' date=' jeg klarer 8 poeng ca i uka jeg[/quote']

 

Jeg inntar ca 2000 kcal pr. dag. Lørdag spiser jeg det jeg har lyst på uten å telle kalorier. Jeg har bare et par kilo ekstra så jeg går veldig sent ned i vekt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktor i går og bare en halvtime på tredemøllen før jeg gikk på jobb.

I dag har jeg syklet/løpt/gått i snøstorm. Brukte 1 time til jobb. Fikk 3,7 poeng på turen:) Jeg slipper ihvertfall å sitte i bilkø når jeg skal hjem igjen og ikke smeller jeg bilen heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott det Frøken Frue.

Jeg har ikke vinterferie, har allikevel klart å få 8,4 poeng i dag bare på turen til/fra jobb + snømåking. Var ikke lange biten jeg kunne sykle hjem i dag. I morgen tror jeg det blir bil og heller en treningsøkt på kvelden. Bruker litt for lang tid på å gå 9km hver vei til jobb på snøføre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tur med minsten ute i 1,5 timer i går og 45 min. på ellipsen på kvelden. Minsten lekte på lekeplassen mens jeg travet rundt og rundt. Naboene lurte sikkert på om det hadde klikekt for meg...

I dag var det endelig bare veier så i dag har jeg syklet hele veien til jobb:D

Har også hatt meg en lunsjtur på 30 min rask gange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott viana2.

Det ble bare 23,6 poeng i uke9 for jeg var slått ut av et virus noen dager.

Siste uken har jeg hatt mye å gjøre på jobben og klarte bare 28,6 poeng. Syklet til jobb hver dag men på sommerføre blir det ikke så mange trinmpoeng som de dagene når snøen ligger.

Klar for enda flere poeng i uken som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...