Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Flott Frøken Frue.

Takker. Jeg føler meg mye bedre når jeg får syklet til jobb og så slipper jeg å slite med å få tid til trening resten av dagen:)

I dag har jeg gått til barnehagen med sykkelen og så syklet til jobb. skal hente med sykkel også:) Pappaen er i Oslo så då må jeg trå til for en gangs skyld.

2.1 poeng så langt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

På ski med ungene i går. Første angen deres på alpinski så vi fant en liten bakke som de kunne øve i. Jeg og pappaen var skitrekk;) og så rente de ned igjen.

Etter middagsbesøk i går hadde jeg litt for lite steg på skrittelleren så da ble det 45 minutter på ellipsen etter at barna var lagt. Endte på over 34 poeng i uken som gikk :D

I dag har jeg igjen syklet til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader er dere i bra form eller? Jeg sykla i tempo 25 km/t i 30 min, 1.1mil og fikk bare 2.2 trimpoeng. Og var helt utslitt. Hvor lenge og langt sykler dere da dere får 8 trimpoeng da? Altså jeg er super fornøyd og fikk eple nr 3 på mitt vakre epletre . Hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader er dere i bra form eller? Jeg sykla i tempo 25 km/t i 30 min' date=' 1.1mil og fikk bare 2.2 trimpoeng. Og var helt utslitt. Hvor lenge og langt sykler dere da dere får 8 trimpoeng da? Altså jeg er super fornøyd og fikk eple nr 3 på mitt vakre epletre . Hurra[/quote']

 

Jeg får ikke 8 poeng bare for syklingen, den dagen jeg noterte 8 poeng var jeg i tillegg på en step-puls time på kvelden. Jeg sykler t/r jobb og får 3,5 - 4 poeng på den turen avhengig av hvor mye motvind det er og om jeg må innom bhg/skole på veien. Jeg sykler med piggdekk som gjør det ekstra tungt nå.

Jeg bruker pulsklokke som gir mer eksakt kaloriforbruk. Og jeg kan vel si at jeg er i brukbar form, trener ca. 8-10 timer i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

2 poeng for volleyball på tirsdag, 1,5 for at jeg gikk hjem fa jobb i går og 3 poeng for at jeg har gått til og fra i dag. To dager på rad med over 10 000 skritt og det med betennelse i tåa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag, lunsjtur i går på 30 min. Syklet t/r jobb. Da jeg skulle hjem var det kommet snø så hjemturen ble tung. Måkte snø da jeg kom hjem. Totalt 5,8 poeng.

I dag var det kommet enda mer snø, syklet likevel, dvs. jeg måtte gå/løpe masse. fikk 3,4 poeng på den turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 poeng også i uken som gikk selv om det ble bare ski med ungene hele helgen.

Mandag syklet/løp/gikk jeg til jobb, i masse snø. + en tur i lunsjen, totalt 7,1 poeng.

I går ble det lunsjtur + en tur på treningssenteret, step-puls.

I dag har jeg syklet til jobb igjen, fremdeles masse snø så jeg må av sykkelen iblant. 16 poeng så langt denne uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...