Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
HAr hamstret en hel haug med poeng den siste uka. Mest på snømåking og trilleturer :) Hvordan er det med deg stbs?

 

Klem

 

Hei, det går bra med meg.

Ble litt kjedelig å rapportere på eplehagen i ensomhet så jeg tok en pause. Fikk også en ufrivillig pause i syklingen til jobb siden sykkelen var på verksted i 2,5 uker. Men litt trening ble det likevel så vekten gikk heldigvis ikke opp i den perioden.

Litt hyggelig at du savner meg da :). Fint at du er i gang med treningen, jeg skal nok komme innom og sjekke at du fremdeles holder ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA jeg skjønner det ble kjedelig' date=' men nå kan vi rapportere sammen om du vil? Jeg fører dagbok hver dag nå jeg :) FLink pie sjø![/quote']

 

Flott Frøken, jeg står midt i pakking til påskeferien. Men jeg lover å komme innom litt oftere etter påske. Har et par kilo på magen jeg gjerne skulle vært kvitt før sommerwen kommer så kanskje jeg skal ta et krafttak.

Ønsker deg og familien en riktig god påske

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott Frøken.

Jeg er tilbake etter en aktiv påskeferie. Har vært på ski hver dag minus i går da dagen besto av å pakke ned/opp samt en haug med klesvask etter 10 dager borte...

 

Har syklet til jobb i dag og fått 1,8 poeng før frokost. Har så langt spist fornuftig også så jeg er i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Nå er jeg ikke helt sikker siden jeg ikke får til å registrere fra dette trege mobilnettet, men jeg tror jeg har passert 20 trimpoeng så langt denne uka. Helomvending med andre ord! Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

syklet mandag til torsdag forrige uke. Fredag var jeg på treningssenteret en liten tur. Lørdag og søndag i slalombakken med minstemann, sannsysnligvis siste før sommeren. Været var fantastisk og det er det fremdeles, så jeg har syklet til jobb i dag også. Ble litt for mye mat i helgen, men nå er det fullt fokus fremover. Er blitt inspirert av deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Så deilig at jeg kan gi tilbake :)

 

HEr har det blitt ingen trening og bare en lang gåtur denne uka, av den enkle grunn at det ikke har vært tid for det. Har hatt barnebursdag, vært på hytteovernatting og hatt en mann som har jobba overtid. I tillegg har det vært snøstorm her av alle ting...

 

Men uka som kommer skal være trimmens uke. Målet er å komme over 14 poeng :) Det klarer jeg vel? To epler til treet vårt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei hei, da har jeg halt i land to trimpoeng på trilleturer i går, og 3,5 i dag på trilletur og en amputert steptime. Fikk sånn blodsukkerfall at jeg ble så svimmel at jeg gikk på stepen til hun foran meg... JAja, bedre lykke neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...